Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, MKafetzaki είπε

Καλημέρες!

Περιμένω έναν κινητήρα μοτό από Κίνα με αποστολή 26/10/2022 αγορασμένο από Alibaba. Έχω κάνει αίτηση για επιστροφή χρημάτων αφού το δούλεμα παει σύννεφο και επιμένουν ότι πρέπει να περιμένω γιατί έχει κολλήσει στο τελωνείο. Δεν μου λένε που ειναι το δέμα. Το μόνο που μου δείχνουν είναι κάτι στα κινέζικα που με το Google translate μου λέει ότι είναι στο Minsk. ο αριθμός αποστολής είναι πλέον τοσο αρχαίος που ούτε η UPS τον έχει. Οι επιλλογές που μου έδωσαν είναι 1) μου τον ξαναστέλνουν και πληρώνω πάλι τα μεταφορικά 120δολαρια 2) να περιμένω και να προσπαθήσουν να μου δώσουν 366 δολάρια. Αυτο που πλήρωσα ήταν 609 δολάρια. Αν κάνω αμφισβήτηση στην τράπεζα θα τα πάρω? Καραγκιόζηδες στην Alibaba. Τα φώτα σας παρακαλώ...

Καλησπέρα. Πολύ περίμενες έπρεπε να το είχες κάνει το πολύ τέλη Ιανουαρίου (3 μήνες μετά). Εγώ δεν θα συμβιβαζόμουν ούτε με 1 ευρώ λιγότερο.

Αν δεν κάνω λάθος το Alibaba έχει τρόπο πληρωμής με Paypal, πάντα όπου υπάρχει καλά ειναι να πληρώνουμε με Paypal ειναι εγγύηση.

Τώρα θα κάνεις αμφισβήτηση στη τράπεζα, μάλλον καλά θα ήταν να πας από εκεί μιας και το ποσό ειναι μεγάλο. Κοίτα αν έχει download invoice (λογικά θα έχει) να κατεβάσεις την απόδειξη πληρωμής από το Alibaba και screenshot της παραγγελίας και το tracking number και κανένα screenshot από κάποια αναζήτηση δεμάτων π.χ βάλε το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ και επίσης screenshot με τις συνομιλίες που είχατε και με τις επιλογές που σου δίνουν (ειναι απόδειξη ότι παραδέχονται δεν έφτασε ποτέ το δεμα σε εσένα).

Ούτε εμένα μου έχει τύχει, αλλά κάπως έτσι θα το αντιμετώπιζα. Αλλά πολύ νωρίτερα.

Σου εύχομαι καλή τύχη, και αν θες ενημέρωσε μας να ξέρουμε αν κάποιος άλλος στο μέλλον έχει παρόμοιο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, MKafetzaki είπε

Καλημέρες!

Περιμένω έναν κινητήρα μοτό από Κίνα με αποστολή 26/10/2022 αγορασμένο από Alibaba. Έχω κάνει αίτηση για επιστροφή χρημάτων αφού το δούλεμα παει σύννεφο και επιμένουν ότι πρέπει να περιμένω γιατί έχει κολλήσει στο τελωνείο. Δεν μου λένε που ειναι το δέμα. Το μόνο που μου δείχνουν είναι κάτι στα κινέζικα που με το Google translate μου λέει ότι είναι στο Minsk. ο αριθμός αποστολής είναι πλέον τοσο αρχαίος που ούτε η UPS τον έχει. Οι επιλλογές που μου έδωσαν είναι 1) μου τον ξαναστέλνουν και πληρώνω πάλι τα μεταφορικά 120δολαρια 2) να περιμένω και να προσπαθήσουν να μου δώσουν 366 δολάρια. Αυτο που πλήρωσα ήταν 609 δολάρια. Αν κάνω αμφισβήτηση στην τράπεζα θα τα πάρω? Καραγκιόζηδες στην Alibaba. Τα φώτα σας παρακαλώ... 

609 Δολάρια

το τρακινγκ που σου έδωσαν δείχνει που βρίσκεται; αν δεν έχει φτάσει στην Ελλάδα να ζητήσεις όλο το ποσό πίσω.Αν είναι στην Ελλάδα στο τελωνείο πρέπει να βάλεις εκτελωνιστή, κακώς περίμενες τόσους μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, radiotv είπε

το τρακινγκ που σου έδωσαν δείχνει που βρίσκεται; αν δεν έχει φτάσει στην Ελλάδα να ζητήσεις όλο το ποσό πίσω.Αν είναι στην Ελλάδα στο τελωνείο πρέπει να βάλεις εκτελωνιστή, κακώς περίμενες τόσους μήνες.

το τρακιγκ μετά από τόσους μήνες δεν δείχνει τίποτα γιατί είναι το νούμερο παλιό. Αυτό που μου έστειλε ο πωλητής στην αίτηση επιστροφής στα κινέζικα (με την βοήθεια του google translate ) λέει ότι είναι στο Μινσκ. Η UPS από την άλλη δεν παρέλαβε το δέμα ποτέ. Υποτίθεται ότι ο πωλητής έχει αναλάβει και τον εκτελωνισμό (τον πλήρωσα και αυτόν).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MKafetzaki είπε

το τρακιγκ μετά από τόσους μήνες δεν δείχνει τίποτα γιατί είναι το νούμερο παλιό. Αυτό που μου έστειλε ο πωλητής στην αίτηση επιστροφής στα κινέζικα (με την βοήθεια του google translate ) λέει ότι είναι στο Μινσκ. Η UPS από την άλλη δεν παρέλαβε το δέμα ποτέ. Υποτίθεται ότι ο πωλητής έχει αναλάβει και τον εκτελωνισμό (τον πλήρωσα και αυτόν).

 

Οκ, τότε μόνο στην τράπεζα για να πάρεις τα χρήματα πίσω,δεν ξέρω όμως τι γίνεται στην περίπτωση σου γιατί έχουν περάσει σχεδόν 9 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα δέμα που είχα κάνει αγορά στις 16 Ιουνίου με Cainiao Standard For Special Goods. Δηλαδή μου ήρθε σε λιγότερο από ένα μήνα παρότι έγραφε ότι θα έρθει στις 8 - 9 Αυγούστου!

Screenshot from 2023-07-14 16-20-10.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, magictoboggan είπε

Καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα δέμα που είχα κάνει αγορά στις 16 Ιουνίου με Cainiao Standard For Special Goods. Δηλαδή μου ήρθε σε λιγότερο από ένα μήνα παρότι έγραφε ότι θα έρθει στις 8 - 9 Αυγούστου!

Screenshot from 2023-07-14 16-20-10.png

Κανονικά αυτά πάνε Ολλανδία πριν έρθουν Ελλαδα και τα παραδίδει τα ΕΛΤΑ, και κάνει 45-60 μέρες, το δικό σου πήγε Βέλγιο και το παρέδωσε η ACS.

Πρώτη φορά το βλέπουμε αυτό για αποστολη Cainiao standard for special goods, μακάρι να μη ήταν τυχαίο και να έρχονται έτσι από εδώ και πέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι. Έκανα delivery confirmation σε λάθος παραγγελία και αποδεσμεύτηκαν τα χρήματα στον πωλητή. Τι πρέπει να κάνει κάποιος σε αυτή την περίπτωση; Έστειλα ένα μήνυμα στον πωλητή χθές αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμη. Η παραγγελία στο tracking φαίνεται ότι έχει αποσταλεί και είναι στο δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, magictoboggan είπε

Καλησπέρα και πάλι. Έκανα delivery confirmation σε λάθος παραγγελία και αποδεσμεύτηκαν τα χρήματα στον πωλητή. Τι πρέπει να κάνει κάποιος σε αυτή την περίπτωση; Έστειλα ένα μήνυμα στον πωλητή χθές αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμη. Η παραγγελία στο tracking φαίνεται ότι έχει αποσταλεί και είναι στο δρόμο.

Τελειωσε το θεμα, δεν μπορεις να κανεις τιποτα.

Μονο να περιμένεις να παραλάβεις, αν χαθει δεν εχεις καμία επιλογή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, magictoboggan είπε

Καλησπέρα και πάλι. Έκανα delivery confirmation σε λάθος παραγγελία και αποδεσμεύτηκαν τα χρήματα στον πωλητή. Τι πρέπει να κάνει κάποιος σε αυτή την περίπτωση; Έστειλα ένα μήνυμα στον πωλητή χθές αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμη. Η παραγγελία στο tracking φαίνεται ότι έχει αποσταλεί και είναι στο δρόμο.

Νομίζω δεν αποδεσμεύονται κατευθείαν αλλά μετά από 15 μέρες που σου δίνει το περιθώριο να ανοίξεις dispute αφού εχεις παραλάβει.

Λογικά θα παραλάβεις κανονικά ειδικά αν ήταν με Aliexpress τρόπο αποστολής.

Το μόνο που μπορεις να κάνεις τώρα ειναι να μιλήσεις με live agent, και να το βάλει όπως ήταν πριν. Αφού έτσι και αλλιώς θα φαίνεται στο tracking ότι δεν εχεις παραλάβει.

Για να μιλήσεις με το support του Aliexpress, κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281.

  • Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent,

 

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/7/2023 στις 4:35 ΜΜ, sakisgri είπε

Κανονικά αυτά πάνε Ολλανδία πριν έρθουν Ελλαδα και τα παραδίδει τα ΕΛΤΑ, και κάνει 45-60 μέρες, το δικό σου πήγε Βέλγιο και το παρέδωσε η ACS.

Πρώτη φορά το βλέπουμε αυτό για αποστολη Cainiao standard for special goods, μακάρι να μη ήταν τυχαίο και να έρχονται έτσι από εδώ και πέρα.

Cainiao standard for special goods μου έδωσε tracking 10ψηφιο Acs, θα δω σε πόσο καιρό θα έρθει.Στην παραγγελία μου έδειχνε estimated delivery 5 ΣεπτεμβρίουPSX_20230717_061619.png.6703dbb857daab8f04b0bbeabed437e8.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα μια παραγγελία 3 προϊόντα ταυτόχρονα στης 26/6/23 τα 2 τα έστειλαν αμέσως οι πωλητές και έγιναν combined (παρέλαβα στης 13/6/23 με ACS). Tο άλλο το έστειλε ο πωλητής μετά από 4 μέρες (30/6/23) και έφυγε μόνο του με tracking number UA*********HU (Aliexpress saver shipping) και παρέλαβα σήμερα από τα ΕΛΤΑ σε 19 μέρες.

Το καλό δεν ειναι μόνο ότι παρέλαβα γρήγορα αλλά αν και απλή αποστολη είχα και παραπάνω ενημέρωση δλδ είχα και προς παράδοση και ότι παραδόθηκε και η ταχυδρόμος το άφησε και έφυγε χωρίς υπογραφή (σαν απλή αποστολη). Τυχαίο ? δεν ξέρω, μένει να το δούμε.

elta ua--------hu..JPG

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sakisgri είπε

Έκανα μια παραγγελία 3 προϊόντα ταυτόχρονα στης 26/6/23 τα 2 τα έστειλαν αμέσως οι πωλητές και έγιναν combined (παρέλαβα στης 13/6/23 με ACS). Tο άλλο το έστειλε ο πωλητής μετά από 4 μέρες (30/6/23) και έφυγε μόνο του με tracking number UA*********HU (Aliexpress saver shipping) και παρέλαβα σήμερα από τα ΕΛΤΑ σε 19 μέρες.

Το καλό δεν ειναι μόνο ότι παρέλαβα γρήγορα αλλά αν και απλή αποστολη είχα και παραπάνω ενημέρωση δλδ είχα και προς παράδοση και ότι παραδόθηκε και η ταχυδρόμος το άφησε και έφυγε χωρίς υπογραφή (σαν απλή αποστολη). Τυχαίο ? δεν ξέρω, μένει να το δούμε.

elta ua--------hu..JPG

Έχω παρατηρήσει ότι στις παραγγελίες που κάνω με Cainiao super economy global ακόμη και όλα μαζί να τα βάλω στο καλάθι δεν σημαίνει ότι θα τα ενοποιήσουν, ακόμη και σε προϊόντα που περνάνε από τα ίδια κέντρα διαλογής το έχω δει αυτό, συνήθως είναι αντικείμενα χαμηλής αξίας όγκου και βάρους,δεν έχω καταλάβει τι κριτήρια χρησιμοποιούν για την ενοποίηση.Μάλλον είναι ότι κάτσει.

Επεξ/σία από radiotv
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, iliata2410 είπε

Για πιο λόγο το άλλο το έστειλε 4 ημέρες μετά άραγε;

Ήταν 3 προϊόντα από 3 διαφορετικά καταστήματα.  Δεν το είχε άμεσα διαθέσιμο (σπάνια για προϊόντα χαμηλής αξίας αλλά συμβαίνει)

2 ώρες πριν, radiotv είπε

Έχω παρατηρήσει ότι στις παραγγελίες που κάνω με Cainiao super economy global ακόμη και όλα μαζί να τα βάλω στο καλάθι δεν σημαίνει ότι θα τα ενοποιήσουν, ακόμη και σε προϊόντα που περνάνε από τα ίδια κέντρα διαλογής το έχω δει αυτό, συνήθως είναι αντικείμενα χαμηλής αξίας όγκου και βάρους,δεν έχω καταλάβει τι κριτήρια χρησιμοποιούν για την ενοποίηση.Μάλλον είναι ότι κάτσει.

Στα saver ειναι πιο σίγουρο. Τελευταίο UA*********HU που μου ήρθε ήταν από πέρυσι τον Δεκέμβριο, όλα είχαν γίνει combined εκτός από αυτό τώρα (που δεν το είχε άμεσα διαθέσιμο)

Θα μπορούσα να το αποφύγω αν κοιτούσα σε πόσες μέρες θα το έκανε ship out ο πωλητής, στο κατάστημα που παράγγειλα ήταν σε 9 μέρες τα άλλα 2 προϊόντα είχαν "ship out within 3 days" αν κοιτούσα σε άλλο κατάστημα μπορεί να έβρισκα με αποστολη σε 3 μέρες που θα έδειχνε το είχε διαθέσιμο.

Αν και δεν με πείραξε, απλώς αν βιαζόμαστε μπορούμε να κοιτάμε και αυτό.

Δεν σημαίνει πάντα όταν γράφει "ship out within 9 days" ότι δεν το έχει διαθέσιμο, μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές να γράφει ότι θα το στείλει σε 7 η 9 μέρες και να το στείλει την επόμενη μέρα. Αν θυμάμαι καλά 2 φορές έκανε πωλητής μια βδομάδα και πάνω να στείλει το προϊόν και αυτή τώρα, τις 2 φορές ήταν πιο ακριβά δλδ 50€ και πάνω, αυτό τώρα είχε αξία 4,62€

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...