Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 13/6/23 από Choice αξίας 4,18€ εστάλη με Aliexpress selection standard (10ψηφιο, ACS), παρέλαβα σήμερα 9 μέρες!!!!!

Και άλλες 2 (Choice) τα παράγγειλα την ίδια μέρα φαίνεται θα παραλάβω αύριο.

track 1.JPG

track 2.JPG

3 ώρες πριν, MacGyverLarisa είπε

Μπορείς να πάρεις και 2 ίδια προϊόντα αν σου τα βγάλει στην λίστα. 6 Ιουνίου παραγγελία έφτασαν Αθήνα και τα περιμένω Ρόδο 

Screenshot_20230622-153006_AliExpress.png

Ναι ισχύει, αλλά σπάνια να σου το βγάλει 2 φορές στην λίστα. Κάποια προϊόντα υπάρχουν 2 φορές με άλλη ονομασία/μάρκα, ακριβώς το ίδιο προϊόν, και αυτά μπορεις να τα πάρεις και τα 2.

2 ώρες πριν, omokas είπε

Παιδιά καλησπέρα πήγε και εμένα να με εξαπατήσει πωλητής με dispute

Μια παραγγελία μιας οθόνης καλής ποιότητας amoled η οποία κολλάει το touch της ώρες ώρες χωρίς λόγο που μάλλον είναι εργοστασιακό πρόβλημα, και ο πωλητής ενώ συμφωνήσαμε για dispute και μου είπε να του βάλω 5 stars για μου δώσει πίσω το 40%. Το έκανα και μετά μου λέει να κλείσω το τωρινό και να επιλέξω "buyer does not need it anymore". Του εξήγησα πώς μετά δεν μπορώ να ανοίξω άλλο και αν θέλει μόνο με τον επίσημο τρόπο μέσω dispute και να κάνει την προτασή του για το 40%. 

Μίλησα με το support του Aliexpress και μου είπαν συγνώμη για τη συμπεριφορά του πωλητή και πώς δεν θα έπρεπε να μου προτείνει κατι τέτοιο διότι έλεγξαν οι ίδιοι το dispute και είναι ορθό (με σωστή αιτιολογία + αποδείξεις video και εικόνα). Μου πρότειναν να το αφήσω ώς έχει και να το ελέγξει η ομάδα του AliExpress 

Εντομεταξύ δεν έβαλα όλο το ποσό καθώς θέλω να κρατήσω το αντικείμενο παρόλο το πρόβλημα που έχει, έβαλα 60% για να προτείνει αυτός το 40% και να το αποδεχτώ αλλα δεν τον βλέπω να το κάνει

Ο πωλητής θα προτείνει τι θέλει, καλά ειναι να μην το δεχτείς. Μετά θα κάνει τις προτάσεις του το Aliexpress θα ειναι 2, λογικά η μια θα ειναι το 60% που ζητάς εσύ και να κρατήσεις το προϊόν και η άλλη θα ειναι 100% refund και να επιστρέψεις το προϊόν και λογικά τα μεταφορικά να επιβαρύνουν τον πωλητή.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Παραγγελία 13/6/23 από Choice αξίας 4,18€ εστάλη με Aliexpress selection standard (10ψηφιο, ACS), παρέλαβα σήμερα 9 μέρες!!!!!

Και άλλες 2 (Choice) τα παράγγειλα την ίδια μέρα φαίνεται θα παραλάβω αύριο.

track 1.JPG

track 2.JPG

Ναι ισχύει, αλλά σπάνια να σου το βγάλει 2 φορές στην λίστα. Κάποια προϊόντα υπάρχουν 2 φορές με άλλη ονομασία/μάρκα, ακριβώς το ίδιο προϊόν, και αυτά μπορεις να τα πάρεις και τα 2.

Ο πωλητής θα προτείνει τι θέλει, καλά ειναι να μην το δεχτείς. Μετά θα κάνει τις προτάσεις του το Aliexpress θα ειναι 2, λογικά η μια θα ειναι το 60% που ζητάς εσύ και να κρατήσεις το προϊόν και η άλλη θα ειναι 100% refund και να επιστρέψεις το προϊόν και λογικά τα μεταφορικά να επιβαρύνουν τον πωλητή.

στα Choice στην παραγγελία βγάζει δίπλα fast delivery,σε εμένα μέχρι στιγμής έρχονται από 11 έως 13 ημέρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το γνωστό θέμα με τα untracked που δε φτάνουν τελευταία, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν περάσουν οι μέρες και θεωρηθεί delivered μια παραγγελία από το Aliexpress, και στην συνέχεια κάνεις dispute μέσα στις πρώτες 15 μέρες και γράψεις ότι δεν παρέλαβες ποτέ, δε θα περάσει το dispute;

Edit: Μόλις είδα ότι έχει προταθεί η παραπάνω λύση ήδη, αλλά κάποιος επίσης έγραψε ότι δεν πέρασε.

 

Επεξ/σία από bebius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, bebius είπε

Για το γνωστό θέμα με τα untracked που δε φτάνουν τελευταία, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν περάσουν οι μέρες και θεωρηθεί delivered μια παραγγελία από το Aliexpress, και στην συνέχεια κάνεις dispute μέσα στις πρώτες 15 μέρες και γράψεις ότι δεν παρέλαβες ποτέ, δε θα περάσει το dispute;

Edit: Μόλις είδα ότι έχει προταθεί η παραπάνω λύση ήδη, αλλά κάποιος επίσης έγραψε ότι δεν πέρασε.

 

Αν στο tracking δείχνει να έχει φτάσει Ελλαδα δλδ στα ΕΛΤΑ θα γράφει "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ" η στο parcelsapp και cainiao να γράφει "Arrived at local delivery center" (που φαίνεται όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα στην Αθήνα), τοτε λογικά θα σου πούνε ειναι στο ταχυδρομείο σου να πας να το παραλαβεις. Σε αυτή την περίπτωση μόνο αμφισβήτηση στη τράπεζα.

Αν δεν έχει φτάσει Ελλαδα λογικά θα πάρεις refund. Όπως και να έχει δεν εχεις να χάσεις κάτι να προσπαθήσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλαβα τάμπλετ με πρόβλημα στην κάρτα δικτύου, για το οποίο πλήρωσα 128 με free shipping, έκανα όλη τη διαδικασία για refund με σχετική καθοδήγηση από εδώ μέσα και το έστειλα πίσω. Μάλιστα το aliexpress ανέφερε, ότι ο πωλητής πληρώνει τα μεταφορικά.
Αιτήθηκα τα 128 που ξόδεψα, σαν refund και επίσης μετά έστειλα και τις φωτογραφίες με τα 16 ευρώ μεταφορικά που πλήρωσα. Ο πωλητής μου επιστρέφει μόνο τα 128, κάνει τον κινέζο ίσως λόγω εθνικότητας και όταν μιλάω με το aliexpress για τα μεταφορικά που πλήρωσα, μου απάντησαν ότι η υπόθεση έκλεισε.

Αναφορά σε κείμενο

We are sorry to inform that your appeal request was closed.

Since you have return the product, please communicate with seller about the shipping fee.

Your kind understanding and cooperation will be appreciated.

Επίσης, καμία ελληνική εταιρία ταχυμεταφορών δεν αναλαμβάνει αποστολή προς εξωτερικό με έξοδα του παραλήπτη, που ήταν και το πρώτο που έψαξα, αφού ήδη είχα ενημερωθεί ότι ο πωλητής πληρώνει την επιστροφή, όπως είπε το aliexpress.
Γνώμη τι να κάνω πλέον; Φυσικά έκανα αρνητική κριτική στο προϊόν και αναφέρθηκα στα παραπάνω.

Επεξ/σία από Everest
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Everest είπε

Έλαβα μη λειτουργικό τάμπλετ, για το οποίο πλήρωσα 128 με free shipping, έκανα όλη τη διαδικασία για refund με σχετική καθοδήγηση από εδώ μέσα και το έστειλα πίσω. Μάλιστα το aliexpress ανέφερε, ότι ο πωλητής πληρώνει τα μεταφορικά.
Αιτήθηκα τα 128 που ξόδεψα, σαν refund και επίσης μετά έστειλα και τις φωτογραφίες με τα 16 ευρώ μεταφορικά που πλήρωσα. Ο πωλητής μου επιστρέφει μόνο τα 128, κάνει τον κινέζο ίσως λόγω εθνικότητας και όταν μιλάω με το aliexpress για τα μεταφορικά που πλήρωσα, μου απάντησαν ότι η υπόθεση έκλεισε.

Επίσης, καμία ελληνική εταιρία ταχυμεταφορών δεν αναλαμβάνει αποστολή προς εξωτερικό με έξοδα του παραλήπτη, που ήταν και το πρώτο που έψαξα, αφού ήδη είχα ενημερωθεί ότι ο πωλητής πληρώνει την επιστροφή, όπως είπε το aliexpress.
Γνώμη τι να κάνω πλέον; Φυσικά έκανα αρνητική κριτική στο προϊόν και αναφέρθηκα στα παραπάνω.

Μίλα με το support του Aliexpress, κάνω copy paste οδηγίες από τον @radiotv στη σελίδα 281.

  • Αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent,

Βασικά την επιστροφή δεν την έδωσε ο πωλητής αλλά το ίδιο το Aliexpress, γιαυτό σου ζητάει να ζητήσεις τα έξοδα αποστολής από τον πωλητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχω κάνει αυτά. Μίλησα με δύο agents και μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα μου στην αντίστοιχη ομάδα που ασχολείται με αυτά. Το μήνυμα που έκανα quote πιο πάνω, είναι το μέιλ που έλαβα από αυτή την ομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Everest είπε

Τα έχω κάνει αυτά. Μίλησα με δύο agents και μου είπαν ότι προώθησαν το αίτημα μου στην αντίστοιχη ομάδα που ασχολείται με αυτά. Το μήνυμα που έκανα quote πιο πάνω, είναι το μέιλ που έλαβα από αυτή την ομάδα.

Θα έλεγα δώσε λίγο χρόνο στον πωλητή να απαντήσει η ξανά στείλε μήνυμα και ανέβασε την απάντηση που σου έδωσε το Aliexpress. Αν δεν απαντήσει αφού περάσουν λίγες μέρες ξανά μίλα με live agent και πες δεν σου απαντάει και δείξε τα μηνυματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

Επεξ/σία από thanasis00
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

Θα παραλάβεις οποτε οτι και να απαντήσεις δεν τον πείθεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

στην σελίδα της Acs τι δείχνει το τρακινγκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, ξεκίνησα τα refund requests σε μια combined παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ. Στα 2/4 προϊόντα το refund πήγε μια χαρά, στα 2 αλλά ο πωλητής μου λέει ότι θα φτάσει το προϊόν και να κλείσω το dispute. Το tracking number είναι κολλημένο από 04/04/2923, στο cainiao δείχνει αυτό 

image.jpeg.5a43f8eb5d7538feafa67cc08e026c47.jpeg

αλλά στη dpd δείχνει ότι δεν έχει μπει Ελλάδα ακόμα. Ο πωλητής επιμένει ότι είναι Ελλάδα και θα παραλάβω. Τι να του απαντήσω;

Εδώ θα βοηθούσε να μας έδειχνε το tracking number για να σε βοηθήσουμε καλύτερα. Η δική μου εμπειρία λέει ότι θα παραλάβεις τελικά με μεγάλη αδικαιολογητη καθυστέρηση φυσικά. Εγώ θα περίμενα να λήξουν οι 90 μέρες (ίσως και λίγο παραπάνω) που βάζει το ali ως όριο για παραλαβή και μετά να έκανα κάποια κίνηση. Έχεις περιθώριο ακόμη και 15 μέρες μετά την υποτιθέμενη παραλαβή να κάνεις dispute. Τώρα η απόφαση είναι δική σου. Μετά τις 90 μέρες το ali θα δεχτεί σίγουρα το dispute. Ειδικά αν δεν φαίνεται στο tracking number ότι έφτασε Ελλάδα το δεμα. Το σωστό και το ηθικό βέβαια θα είναι, αν τελικά παραλάβεις, να επικοινωνήσεις με τους πωλητές για την επιστροφή του Refund. 

Επεξ/σία από Nnoutas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Επεξ/σία από thanasis00
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σας απαντάω στα ερωτήματα:

1. Η ACS δεν το αναγνωρίζει το tracking number γιατί δεν έχει αλλάξει το tracking number ακόμα σε τοπικό, και αυτό λέει δε βρέθηκε. Εννοείται δοκίμασα και elta και ούτε εκεί αναγνωρίζεται κάτι.

2. Η dpd.gr που είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή, το μόνο που γράφει είναι "Παραλήφθηκαν τα δεδομένα της αποστολής" στις 29/03/2023, καμία ενημέρωση από τότε. Τους έστειλα και μήνυμα και μου είπαν ότι αφού δεν έχει φτάσει ακόμα Ελλάδα, δε μπορούν να κάνουν τίποτα.

3. Εννοείται ότι έχουν παρέλθει οι 90 ημέρες, αλλιώς δε θα άνοιγα το dispute request.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον δε θα παραλάβω ποτέ, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο το δέμα να είναι κολλημένο για 2.5 μήνες και ξαφνικά να κουνηθεί, κάπου θα έχει χαθεί λογικά, και αποτυπώνεται και από τους 2/4 πωλητές, που στο dispute request έκαναν κατ ευθείαν αποδοχή για επιστροφή χρημάτων.

Το όλο ζήτημα είναι τώρα με τους άλλους 2, που αρνούνται να επιστρέψουν λεφτά και επιμένουν ότι θα παραλάβω. Γνωρίζω ότι αν ακυρώσω το dispute, λογικά δε θα έχω άλλη ευκαιρία μελλοντικά για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, και προφανώς φαίνεται ότι δεν θα παραλάβω ποτέ το δέμα. 'Εχω παραλάβει από τις 04/04/2023 άλλα 4 δέματα από aliexpress χωρίς θέματα μέχρι σήμερα, οπότε δεν υπάρχει καμία λογική στο ότι θα παραλάβω αυτό που είναι κολλημένο τόσο καιρό...

Οπότε ξαναρωτώ, πως μπορώ να προχωρήσω τη κουβέντα για να πάει για refund? Σε προηγούμενη προσπάθεια για άλλο δέμα που δεν έφτασε (πριν 4-5 μήνες), δεν τους έφταναν screenshots + links από ΕΛΤΑ, επέμεναν ότι το δέμα είχε φτάσει, αλλά δεν είχε φτάσει ποτέ εδώ στο τοπικό υποκατάστημα, ούτε το έβρισκαν και στο σύστημα. Οπότε θέλω να βρω έναν τρόπο να ξεκαθαρίσει ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω.

Τους απαντάς ότι το δέμα, από όσα φαίνονται στο tracking number δεν έχει φτάσει καν Ελλάδα και επιμένεις στο dispute. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από μέρους τους να μην σου κάνουν Refund. Το ali δεν έχει ρόλο σε αυτό; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Τους απαντάς ότι το δέμα, από όσα φαίνονται στο tracking number δεν έχει φτάσει καν Ελλάδα και επιμένεις στο dispute. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από μέρους τους να μην σου κάνουν Refund. Το ali δεν έχει ρόλο σε αυτό; 

 

Δε γνωρίζω ακόμα, είμαι στη πρώτη άρνηση του dispute. Τελευταία φορά δε δικαιώθηκα όποτε τώρα θέλω να το παω σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...