dimitrismvr__ Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Καλησπερα, περιμενω δεμα με yun express απο κινα. Εχει κανεις εμπειρια με αυτον τον τροπο να μου πει σε ποσες μερες να υπολογιζω? Απο την 1η Μαιου ειναι ουγγαρια απο οτι βλεπω στο tracking.
george_1 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Kαλησπέρα στο Forum ... Παρέλαβα μια μητρική για κινητό - ΑΠΟ ΚΙΝΑ - η οποία δεν δούλευε και πρέπει να επιστραφει ... Με ποιόν τρόπο να την στείλω ; Γνωρίζει κανείς ; Να χρησιμοποιήσω ένα φάκελο και να το στείλω συστημένο ; Κάθε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη ...
sakisgri Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 6 ώρες πριν, MySql είπε Οκ, ευχαριστω! Dispute δεν βλεπω να έχει σαν επιλογή λογικα λες το refund/return και επιλογή not received. Επέλεξα τα παρακάτω μία μία την κάθε παραγγελία, σωστά; Σε αυτή την περίπτωση θα πάρω refund πιο γρήγορα ή και παλι θα περιμένουν να περασουν 90 μερες για να μου το δώσουν? Στην περίπτωση που δεν έκανα τίποτα στις 90 μέρες αυτοματοποιημένα μου κάνει refund? Τέλος τι μπορεί να πήγε στραβά σε αυτή την περίπτωση απο την στιγμή που πέρασε τελωνείο? ήμουν τόσο άτυχος ή τελικα με το combined delivery έχει περισσοτερες πιθανότητες να πάθεις κάτι τετοιο? Update! Μου ήρθε στο δεκάλεπτο το παρακάτω feedback τι κάνω? Kαλα το έκανες. Όχι δεν χρειάζεται να περάσουν οι 90 μέρες για να πάρεις το refund. Αν δεν έκανες κάτι ναι θα έπαιρνες την επιστροφή αυτόματα μετά από 90 μέρες. Δεν ξέρω τι μπορεί να πήγε στραβά, δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο, ίσως να καταστράφηκε το δέμα στη μεταφορά. Είναι όπως γράφω αυτοματοποιημένο μήνυμα θα επιλεξεις "I don't agree with the above solutions" και θα κάνεις appeal, θα ξανά ανεβάσεις τα screenshot και θα γράψεις την ίδια αιτία. Αυτή τη φορά θα το δει άνθρωπος, και λογικά θα δει επιστρέφει να σου βγάλει το refund. 5 ώρες πριν, dimitrismvr__ είπε Καλησπερα, περιμενω δεμα με yun express απο κινα. Εχει κανεις εμπειρια με αυτον τον τροπο να μου πει σε ποσες μερες να υπολογιζω? Απο την 1η Μαιου ειναι ουγγαρια απο οτι βλεπω στο tracking. Καμιά 15αρια μέρες πάνω κάτω υπολόγισε. 5 ώρες πριν, george_1 είπε Kαλησπέρα στο Forum ... Παρέλαβα μια μητρική για κινητό - ΑΠΟ ΚΙΝΑ - η οποία δεν δούλευε και πρέπει να επιστραφει ... Με ποιόν τρόπο να την στείλω ; Γνωρίζει κανείς ; Να χρησιμοποιήσω ένα φάκελο και να το στείλω συστημένο ; Κάθε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη ... Καλησπέρα. Copy paste από εδώ. Το κόστος πάει ανάλογα με το δέμα που θα στείλεις + που θα το στείλεις. Να τραβήξεις βίντεο + φωτογραφίες τι έχεις βάλει στο δέμα. Να προσέξεις την διεύθυνση που θα το στείλεις. Ζήτα από το κατάστημα να σου στείλουν σε ε-μαιλ σαφείς οδηγίες με την διεύθυνση που θα πάει το δέμα. Να ζητήσεις να σταλεί με tracking number. Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος πριν βάλουν το tracking number. Να βγάλεις φωτογραφία του δέματος αφού βάλουν το tracking number. Να στείλεις ε-μαιλ στο κατάστημα με ανωτέρω φώτο + tracking number. Δες και εδώ. 1 1
omokas Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Πήρα δοκιμαστικά 3 πραγματάκια που ήθελα απο το choice σαν ξεχωριστές παραγγελίες διαφορετικές ημέρες και μου έβγαλε σε όλα διαφορετικό tracking 10ψήφιο Γενικά στο παρελθόν μου έδινε μόνο 5UGR, θα δοκιμάσω να κάνω και πχ 2-3 μικρά μαζί με saver να δούμε αν θα το κάνει combine και 5UGR η θα το κάνει 10ψήφιο
george_1 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Ωραία... Φάκελο θα το κάνω και θα το στείλω συστημένο... Πάντως ένα που είχα κάνει πριν χρόνια δέμα πήγε κανονικα.
dpz4 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Γεια σας μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου. το αντικειμενο που παραγγειλα εφτασε στην ελλαδα στις 23/02. στις 17/03 επιστραφηκε απο την μεταφορική χωρις ποτε να μου παραδοθεί ή εστω να λαβω μια ειδοποίηση. στις 02/04 το aliexpress αρνηθηκε να κανει refund, επειδή λεει το δεμα ειναι στο ταχυδρομικο γραφείο και να παω να το πάρω. ποιός είναι ο μεταφορέας; ο unknown carrier που λέει ο cainiao στη επισημη σελίδα του; με τα πολλα πήρα την γενική ταχυδρομική οπου, λογικό μου φαίνεται, μου ζητησαν τον δικό τους κωδικό, πού θα έπρεπε να φαίνεται στο parcellapp.com δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. δυνατότητα επικοινωνίας με το aliexpress εχω μόνο μέσω ερωτήσεων πολλαπλων επιλογών που με παραπέμπουν και φυσικά αφορούν δική τους χρήση και όχι επιλυσης του θέματος. ο κωδικός αποστολής ειναι 5UGR000235050, αν θέλει κάποιος από περιέργεια να το δεί. μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου.
NikosKallithea Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 53 λεπτά πριν, dpz4 είπε Γεια σας μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου. το αντικειμενο που παραγγειλα εφτασε στην ελλαδα στις 23/02. στις 17/03 επιστραφηκε απο την μεταφορική χωρις ποτε να μου παραδοθεί ή εστω να λαβω μια ειδοποίηση. στις 02/04 το aliexpress αρνηθηκε να κανει refund, επειδή λεει το δεμα ειναι στο ταχυδρομικο γραφείο και να παω να το πάρω. ποιός είναι ο μεταφορέας; ο unknown carrier που λέει ο cainiao στη επισημη σελίδα του; με τα πολλα πήρα την γενική ταχυδρομική οπου, λογικό μου φαίνεται, μου ζητησαν τον δικό τους κωδικό, πού θα έπρεπε να φαίνεται στο parcellapp.com δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. δυνατότητα επικοινωνίας με το aliexpress εχω μόνο μέσω ερωτήσεων πολλαπλων επιλογών που με παραπέμπουν και φυσικά αφορούν δική τους χρήση και όχι επιλυσης του θέματος. ο κωδικός αποστολής ειναι 5UGR000235050, αν θέλει κάποιος από περιέργεια να το δεί. μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου. Πάντα θα βρεθει και ενας που θα χάσει, ειτε στο αλι, ειτε στο εβαυ ή και στο αμαζον, αυτο ομως δεν ειναι ο κανόνας. Εξάλλου οταν αγοραζεις απο τοσο μακρυα στο πισω μερος του μυαλού σου εχεις και μια χασουρα. Αλλα τι ηταν αυτο που πηρες και γύρισε πισω; 1
sakisgri Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, dpz4 είπε Γεια σας μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου. το αντικειμενο που παραγγειλα εφτασε στην ελλαδα στις 23/02. στις 17/03 επιστραφηκε απο την μεταφορική χωρις ποτε να μου παραδοθεί ή εστω να λαβω μια ειδοποίηση. στις 02/04 το aliexpress αρνηθηκε να κανει refund, επειδή λεει το δεμα ειναι στο ταχυδρομικο γραφείο και να παω να το πάρω. ποιός είναι ο μεταφορέας; ο unknown carrier που λέει ο cainiao στη επισημη σελίδα του; με τα πολλα πήρα την γενική ταχυδρομική οπου, λογικό μου φαίνεται, μου ζητησαν τον δικό τους κωδικό, πού θα έπρεπε να φαίνεται στο parcellapp.com δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. δυνατότητα επικοινωνίας με το aliexpress εχω μόνο μέσω ερωτήσεων πολλαπλων επιλογών που με παραπέμπουν και φυσικά αφορούν δική τους χρήση και όχι επιλυσης του θέματος. ο κωδικός αποστολής ειναι 5UGR000235050, αν θέλει κάποιος από περιέργεια να το δεί. μεγάλη παραπληροφόρηση οτι στο alixpress δεν χανεις τα χρήματα σου. Λογικά δεν έκανες σωστά το dispute. Άλλοι είχαν αναφέρει το ίδιο και με την βοήθεια από εμάς εδώ πήραν τα χρήματα πίσω. Έπρεπε να κάνεις αυτό - Θα βγάλεις screenshots και μέσα από την εφαρμογή και από εδώ https://global.cainiao.com/ και από εδώ https://parcelsapp.com/ και θα ανοίξεις dispute να ζητήσεις τα χρήματα πίσω γιατι δεν παρελαβες το δέμα και επιστρέφει πίσω στην Κίνα και θα ανεβάσεις τα screenshot ως απόδειξη. Στο dispute θα επιλεξεις "Item not recieved" και πιο κάτω "Tracked as returned" και κάτω το max ποσό και στο Provide more info να γράψεις π.χ Δεν παρέλαβα ποτέ το δέμα μου και βλέπω επιστρέφει πίσω. Το δέμα ειναι συστημένο και θα έπρεπε να μου το παραδώσουν, αλλά ούτε ποτέ έλαβα κάποια ειδοποίηση ότι το δέμα μου ειναι σε κάποια ταχυδρομική υπηρεσία να πάω να το παραλάβω. Και να ανεβάσεις και τα screenshot που δείχνει ότι επιστρέφει. Λογικά δεν θα το δεχτούνε αλλά θα ειναι αυτοματοποιημένο μήνυμα. Θα αρνηθείς την πρόταση του Aliexpress που θα γράφει 0€ refund και θα κάνεις appeal, βασικά δεν συμφωνείς με το αποτέλεσμα και κάνεις έφεση και επανέρχεσαι με νέα στοιχεία.. Και γράψε το ίδιο με πριν, και ξανά ανέβασε τις φώτο. Αυτή τη φορά θα το κοιτάξει άνθρωπος, και λογικά θα σου βγάλει το refund. Αν πάλι δεν το δεχτούνε η μιλάς με live agent η στην χειρότερη περίπτωση κάνεις αμφισβήτηση στην τράπεζα και στέλνεις το tracking και screenshots ότι δεν παρελαβες ποτέ και το δέμα εστάλη πίσω και θα πάρεις επιστροφή από την τράπεζα. Αλλά προσπάθησε πρώτα μέσο του Aliexpress να το κάνεις. Τώρα αν έκλεισε το dipute και δεν μπορεις να ξανά κάνεις, μίλα με live agent και πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημά σου. Πως γίνεται, κάνω copy paste ανάρτηση του @radiotv από την σελίδα 281 αν όμως θέλεις να επικοινωνήσεις με το help desk για το θέμα σου στην εφαρμογή αφού μπεις στην παραγγελία πατάς επάνω δεξιά στο σύμβολο με τα ακουστικά, εκεί θα σου βγάλει μια σειρά αυτόματων απαντήσεων αλλά αν θες να μιλήσεις ζωντανά με agent στο chat κάνεις σκρολ κάτω στη σελίδα και πατάς online service, μετά για να ξεφύγεις από το bot EVA που θα σου βγάζει αυτόματες απαντήσεις στο chat κάτω κάτω θα γράψεις live agent, ελπίζω να βοήθησα. Αν και πάλι δεν βγάλεις άκρη, αμφισβήτηση στη τράπεζα. 5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Πάντα θα βρεθει και ενας που θα χάσει, ειτε στο αλι, ειτε στο εβαυ ή και στο αμαζον, αυτο ομως δεν ειναι ο κανόνας. Εξάλλου οταν αγοραζεις απο τοσο μακρυα στο πισω μερος του μυαλού σου εχεις και μια χασουρα. Αλλα τι ηταν αυτο που πηρες και γύρισε πισω; Δεν ήταν θέμα με το προϊόν. Το δέμα το παρέλαβε η Γενική ταχυδρομική, για κάποιο λόγο δεν το παρέδωσε (μπορεί να μη είδε το μήνυμα στο viber ο φίλος) και αφού πέρασαν 15 μέρες το έστειλαν πίσω. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2023 από sakisgri
dpz4 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το θέμα πραγματικά δεν ειναι το προιον αλλα η παγιωμένη, ετσι οπως εγω το αντιλαμβανομαι, αποψη οτι σε αυτες τις επιχειρησεις δεν χανεις λεφτα. Το προιον ηταν φλας μοτοσυκλέτας (20 ευρώ). Το ποσό ειναι μικρό και μάλλον δεν θα μπω σε αυτην την διαδικασια διεκδικησης του. Ειμαι σιγουρος οτι οπως εγω, ετσι και αυτοί μπορουν στις σελιδες των μεταφορεων να δουν οτι επιστράφηκε. Στο ebay δεν εχασα ποτε χρηματα σε τετοιες περιπτωσεις. Βέβαια ηταν πολυ ποιο απλη η διαδικασία (οντως δεν γνωριζα ολη αυτη την διαδικασία διεκδικησης και ευχαριστω πολυ για τις αναλυτικες οδηγιες). Το θέμα όμως παραμένει. Πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι οταν αγοράζουμε διαδικτυακα. Το δεν χάνεις χρήματα απο το aliexpress ή αλλα ανάλογα καταστηματα δεν ισχύει.
sdikr Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 26 λεπτά πριν, dpz4 είπε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το θέμα πραγματικά δεν ειναι το προιον αλλα η παγιωμένη, ετσι οπως εγω το αντιλαμβανομαι, αποψη οτι σε αυτες τις επιχειρησεις δεν χανεις λεφτα. Το προιον ηταν φλας μοτοσυκλέτας (20 ευρώ). Το ποσό ειναι μικρό και μάλλον δεν θα μπω σε αυτην την διαδικασια διεκδικησης του. Ειμαι σιγουρος οτι οπως εγω, ετσι και αυτοί μπορουν στις σελιδες των μεταφορεων να δουν οτι επιστράφηκε. Στο ebay δεν εχασα ποτε χρηματα σε τετοιες περιπτωσεις. Βέβαια ηταν πολυ ποιο απλη η διαδικασία (οντως δεν γνωριζα ολη αυτη την διαδικασία διεκδικησης και ευχαριστω πολυ για τις αναλυτικες οδηγιες). Το θέμα όμως παραμένει. Πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι οταν αγοράζουμε διαδικτυακα. Το δεν χάνεις χρήματα απο το aliexpress ή αλλα ανάλογα καταστηματα δεν ισχύει. Στο ebay και στο Paypal αν γράψει το tracking Πως το πράγμα ήρθε αλλά δεν παρέλαβες το ίδιο με το ali Θα σου πούνε. Με Paypal κάποια στιγμή είχα στείλει επιστροφή κάτι σε Κίνα, δεν πήγε ποτέ να παραλάβει ο Πωλητής και μου είπε touch luck Έκανα παράπονα για αυτό και τελικά πήρα τα χρήματα μου πίσω απο το Paypal σαν good will αν θέλεις, το ίδιο έχω κάνει και στο ali
Mr_Terror Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Να πουμε και τα καλα, οι χρονοι παραδοσης ειναι κατω απο τις 30 μερες στις τελευταιες μου παραγγελιες. Σημερα παρελαβα παραγγελια που εκανα στις 12/04.Μεθοδος αποστολης AliExpress Saver Shipping.
dpz4 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 προσωπικά εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο aliexpress. Κυρίαρχο ρόλο σίγουρα έπαιξε το ότι όλη αυτή την διαδικασία, που περιγραφεται παραπάνω, όσο καί αν έψαξα,και εψαξα αρκετά, δεν μπορεσα να την βρώ. Η αδυναμία να επικοινωνήσω μαζί τους ήταν εντελως εκνευριστική. Εχθες έκανα μια αγορά 95 ευρώ από το geekbuing. Αγόρασα μεσω Paypal επειδή με την όποια εμπειρία έχω, όχι ιδιαίτερα μεγάλη ίσως, εάν πάει κάτι στραβά να τα βρούν μεταξύ τους και εγω να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και τα νευρα μου σε ηρεμία. Ισως κάνω λάθος , δεν ξέρω.
sakisgri Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 8 ώρες πριν, dpz4 είπε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το θέμα πραγματικά δεν ειναι το προιον αλλα η παγιωμένη, ετσι οπως εγω το αντιλαμβανομαι, αποψη οτι σε αυτες τις επιχειρησεις δεν χανεις λεφτα. Το προιον ηταν φλας μοτοσυκλέτας (20 ευρώ). Το ποσό ειναι μικρό και μάλλον δεν θα μπω σε αυτην την διαδικασια διεκδικησης του. Ειμαι σιγουρος οτι οπως εγω, ετσι και αυτοί μπορουν στις σελιδες των μεταφορεων να δουν οτι επιστράφηκε. Στο ebay δεν εχασα ποτε χρηματα σε τετοιες περιπτωσεις. Βέβαια ηταν πολυ ποιο απλη η διαδικασία (οντως δεν γνωριζα ολη αυτη την διαδικασία διεκδικησης και ευχαριστω πολυ για τις αναλυτικες οδηγιες). Το θέμα όμως παραμένει. Πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι οταν αγοράζουμε διαδικτυακα. Το δεν χάνεις χρήματα απο το aliexpress ή αλλα ανάλογα καταστηματα δεν ισχύει. 7 ώρες πριν, dpz4 είπε προσωπικά εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο aliexpress. Κυρίαρχο ρόλο σίγουρα έπαιξε το ότι όλη αυτή την διαδικασία, που περιγραφεται παραπάνω, όσο καί αν έψαξα,και εψαξα αρκετά, δεν μπορεσα να την βρώ. Η αδυναμία να επικοινωνήσω μαζί τους ήταν εντελως εκνευριστική. Εχθες έκανα μια αγορά 95 ευρώ από το geekbuing. Αγόρασα μεσω Paypal επειδή με την όποια εμπειρία έχω, όχι ιδιαίτερα μεγάλη ίσως, εάν πάει κάτι στραβά να τα βρούν μεταξύ τους και εγω να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και τα νευρα μου σε ηρεμία. Ισως κάνω λάθος , δεν ξέρω. Το Aliexpress σου δίνει ένα περιθώριο 90 μέρες αν δεν παραλαβεις το δέμα σου αυτόματα επιστρέφουν τα χρήματα στο λογαριασμό σου. Φαίνεται στην παραγγελία σου πάνω πάνω και πόσες μέρες απομένουν μεχρι τις 90. Βλέπω πρέπει να είσαι πολύ κοντά στις 90, υπάρχει περίπτωση να πάρεις αυτόματα refund, δεν ξέρω με σιγουριά γιατι όσοι βοήθησα τα πήραν όταν φάνηκε το returned στο tracking με dispute. Πάντως εγώ έχω πάρει περίπου 150 δέματα, τα έχω παραλάβει όλα κανονικά με καμία εξτρά χρέωση (τελωνεία κτλ). 3 φορές που ήταν ελαττωματικό προϊόν πήρα πίσω το 90% χωρίς να στείλω το προϊόν πίσω και πήρα το 90% γιατι ήταν δική μου πρόταση, θα μπορούσα να ζητήσω και το 100% αλλά έτσι μου έδινε 2 επιλογές η παίρνω το 90% πίσω και κρατάω το προϊόν (δική μου πρόταση) η θα έπαιρνα το 100% πίσω και να επιστρέψω το προϊόν (πρόταση του Aliexpress) και μετά μπορεί και να υπήρχε και η πρόταση του πωλητή που συνήθως ήταν 80%-100% πίσω και να επιστρέψεις το προϊόν. Επέλεγα την δική μου πρόταση και όλα καλά. Τα χρήματα που έχω γλυτώσει από το να τα έπαιρνα από Ελλαδα ειναι περίπου στα 70%, ακόμα και να μη είχα παραλάβει κάποιο δέμα για κάποιο λόγο πάλι κερδισμένος θα ήμουν. Αυτό που ξέρω εγώ να πω με την δική μου εμπειρία και από άλλους εδώ ειναι αν εχεις αποδείξεις για το πρόβλημα σου π.χ screenshot να δείχνει το δέμα επιστρέφει η χάθηκε η δεν πέρασε κάποιο τελωνείο για κάποιο λόγο, η μετά βιντεο το unboxing και να δείχνει ξεκάθαρα ειναι ελαττωματικό, σπασμένο η δεν ήταν αυτό που παρήγγειλες, θα πάρεις refund. Το Aliexpress ειναι πλατφόρμα με χιλιάδες καταστήματα αν πέσεις σε μάπα πωλητή (κοιτάμε τα rating και σχόλια και ξέρουμε αν ειναι legit) η κάτι άλλο πάει στραβά, το Aliexpress θα ειναι μαζί σου, αρκεί όπως έγραψα να εχεις αποδείξεις (γιατι υπάρχουν και απατεώνες αγοραστές) Το Aliexpress προτιμάει να χάσει έναν πωλητή παρά έναν αγοραστή, αυτό γιατι πωλητές να πουλάνε τα ίδια προϊόντα υπάρχουν πολλοί και να χάσει έναν δεν έγινε κάτι, εμείς από την άλλη σαν αγοραστές είμαστε μοναδικοί αν μας χάσει μας έχασε για πάντα, και μαζί με εμάς μπορεί και κάποιοι άλλοι που θα μάθουν ότι χάσαμε χρήματα. Επίσης τα χρήματα αρχικά πάνε στο Aliexpress και όχι στον πωλητή και όταν παραλαβεις και δηλώσεις όλα καλά εχεις 15 μέρες περιθώριο να ανοίξεις dispute αν για κάποιο λόγο δεν είσαι ευχαριστημένος. Αφού περάσουν και οι 15 μέρες τοτε πληρώνετε ο πωλητής.
kover Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 γνωρίζει κανείς ποια εταιρεία παραδίδει τις αποστολές Cainiao super economy for special goods από AliExpress;
sakisgri Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 6 ώρες πριν, kover είπε γνωρίζει κανείς ποια εταιρεία παραδίδει τις αποστολές Cainiao super economy for special goods από AliExpress; Ανάλογα το tracking number που έχει το δέμα σου. Αν το tracking number ειναι τύπου LT********NL / LS********NL θα σου το παραδώσει τα ΕΛΤΑ. Αν ειναι διαφορετικό γράψε τα πρώτα και τελευταία 2 γράμματα/αριθμοί αν ξέρει κάποιος να σου πει. Το κοιτάς και εδώ και θα φανεί (συνήθως όταν φτάνει Ελλαδα) https://parcelsapp.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα