sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Μόλις τώρα, tryfos είπε Πραγματικά κι εγώ πρώτη φορά το βλέπω αυτό το UGR και παραξενεύτηκα. Λες να είναι αυτό που εστειλες; Πάντως Aliexpress Selection Standard διάλεξα εγώ, είμαι σίγουρος. Κανονικά δεν πρέπει να έχω θέμα. Τωρα το θέμα είναι πως έστειλε αυτός... Μαλλον αυτο πρεπει να ειναι. Πιστευω δεν θα εχεις προβλημα. Καλου κακου βγαλε ενα screenshot απο την σελιδα με το προιον και τροπο αποστολης AliExpress Selection Standard. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tryfos Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, sakisgri είπε Μαλλον αυτο πρεπει να ειναι. Πιστευω δεν θα εχεις προβλημα. Καλου κακου βγαλε ενα screenshot απο την σελιδα με το προιον και τροπο αποστολης AliExpress Selection Standard. Εδώ είναι το πρόβλημα, δυστυχώς κάτι έχουν αλλάξει και στο app και μέσω PC και δεν φαίνεται πουθενά ποιον τρόπο αποστολής έχεις διαλέξει σε κάθε παραγγελία. Τώρα το παρατήρησα αυτό, νομίζω παλιά κάπου υπήρχε. Του 'στειλα φυσικά αυτού να δω τι θα μου πει, έτσι από περιέργεια. Αλλά και για να υπάρχει αν χρειαστεί στο μέλλον... Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2022 από tryfos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 6 λεπτά πριν, tryfos είπε Εδώ είναι το πρόβλημα, δυστυχώς κάτι έχουν αλλάξει και στο app και μέσω PC και δεν φαίνεται πουθενά ποιον τρόπο αποστολής έχεις διαλέξει σε κάθε παραγγελία. Τώρα το παρατήρησα αυτό, νομίζω παλιά κάπου υπήρχε. Του 'στειλα φυσικά αυτού να δω τι θα μου πει, έτσι από περιέργεια. Αλλά και για να υπάρχει αν χρειαστεί στο μέλλον... Βλέπω παλιές παραγγελίες εκεί που γράφει view all και βλέπω αν πατήσεις πάνω στο προϊόν και μετά κάτω κάτω αριστερά έχει 3 τελίτσες πατάς πάνω και γράφει track order και download invoice, αν πατήσεις track order φαίνεται ο τρόπος αποστολής αλλά όχι στα AliExpress Selection Saver Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tryfos Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, sakisgri είπε Βλέπω παλιές παραγγελίες εκεί που γράφει view all και βλέπω αν πατήσεις πάνω στο προϊόν και μετά κάτω κάτω αριστερά έχει 3 τελίτσες πατάς πάνω και γράφει track order και download invoice, αν πατήσεις track order φαίνεται ο τρόπος αποστολής αλλά όχι στα AliExpress Selection Saver Βρήκα ένα κλασικό Aliexpress Standard (LA...) και όντως το γράφει. Στα υπόλοιπα εμένα δεν γράφει τίποτα, συμπεριλαμβανομένου και του Selection Standard που αναφέρω για το συγκεκριμένο προϊόν. Φυσικά ούτε στα Selection Saver γράφει τίποτα, όντως. Εγώ θυμάμαι πάντως ότι έβλεπες κανονικά σε όλες τις παραγγελίες τον τρόπο αποστολής. ΥΓ: Μάλιστα τώρα είδα ότι σε αυτόν τον Selection Standard τρόπο έχει το tracking available, που σημαίνει ότι είναι σχεδόν ίδιος με τον κλασικό Standard. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2022 από tryfos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moveax1 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Μέσω browser τις δείχνει όλες παιδιά, εγώ τις βλέπω όλες (και μία Selection Saver). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Στις 8/10/2022 στις 6:39 ΜΜ, tryfos είπε Με agent μιλάς γράφοντας συνέχεια live agent στο box,μέχρι να σου εμφανίσει τη επιλογή να μιλήσεις με agent. Απάντα στις ερωτήσεις μέχρι να εξαντληθούν και μετά γραφε live agent.καποια στιγμή στο βγάζει. Προσωπική πρόταση να μην ανακατευτεις με επιστροφές,είναι μεγάλη μανουρα,δεν θα παραδεχτεί ποτέ ότι έλαβε συν ότι υπάρχει κίνδυνος να μπλέξεις με τα τελωνεία (και το κινέζικο). Συν τα μεταφορικά και ο κόπος να ασχολείσαι με τυλίγματα,αναμονές στα ταχυδρομεία,έξοδα.Σε τέτοιο ύψος ευρώ απλά δεν αξίζει. Ευχαριστώ @tryfos. Μίλησα με live agent και μου είπε ότι θα κοιτάξει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και θα μου απαντήσουν. Άκου τώρα τι κάνανε οι κινέζοι.. Είχα παραγγείλει 2 ίδια smartwatches (1 μαύρο1 ροζ). Για το ένα μου πρότεινε refund 7,5 € και για το άλλο 3,5€.. Είναι για να γελάς πραγματικά. Στην άλλη παραγγελία με τα χαλασμένα earphones μου ζήτησε ο πωλητής βίντεο (full refund = 0 €). Εγώ πάτησα το κουμπί "accept" (η άλλη επιλογή ήταν reject) προκειμένου να ανεβάσω το βίντεο και το aliexpress έκλεισε το dispute. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και ξαναμίλησα με Live agent εξηγώντας του το πρόβλημα. Από εδώ και πέρα τι κάνω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 την μέθοδο AliExpress selection super economy global την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος; είναι ασφαλής για τελωνείο; 48 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε Ευχαριστώ @tryfos. Μίλησα με live agent και μου είπε ότι θα κοιτάξει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και θα μου απαντήσουν. Άκου τώρα τι κάνανε οι κινέζοι.. Είχα παραγγείλει 2 ίδια smartwatches (1 μαύρο1 ροζ). Για το ένα μου πρότεινε refund 7,5 € και για το άλλο 3,5€.. Είναι για να γελάς πραγματικά. Στην άλλη παραγγελία με τα χαλασμένα earphones μου ζήτησε ο πωλητής βίντεο (full refund = 0 €). Εγώ πάτησα το κουμπί "accept" (η άλλη επιλογή ήταν reject) προκειμένου να ανεβάσω το βίντεο και το aliexpress έκλεισε το dispute. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και ξαναμίλησα με Live agent εξηγώντας του το πρόβλημα. Από εδώ και πέρα τι κάνω? όταν πάτησες αποδοχή στο 0€ refund έκανες το λάθος, πατάς reject και βάζεις το ποσό που θέλεις να σου επιστρέψουν, τώρα μπορείς να μιλήσεις με agent στο chat μήπως και βρεις άκρη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 19 λεπτά πριν, radiotv είπε την μέθοδο AliExpress selection super economy global την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος; είναι ασφαλής για τελωνείο; όταν πάτησες αποδοχή στο 0€ refund έκανες το λάθος, πατάς reject και βάζεις το ποσό που θέλεις να σου επιστρέψουν, τώρα μπορείς να μιλήσεις με agent στο chat μήπως και βρεις άκρη. Το κατάλαβα εκ των υστέρων. Το accept είναι για τα λεφτά όχι για να βάλω το βίντεο. Αλλά γενικά το accept και το reject είναι τελείως διφορούμενα ως προς τα πού αναφέρονται ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία από τέτοιες διαδικασίες. Αλλά έτσι και αλλιώς το βίντεο ήταν μεγάλο σε μέγεθος. Μόνο μέσω message center μπορούσα να το στείλω, πράγμα που έκανα. Μίλησα ήδη με Live agent και μου είπε αν δεν σου απαντήσει ο πωλητής εντός 48 ωρών να ξαναμιλήσω μαζί τους ενώ είπαν ότι θα μου ανοίξουν και appeal. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sxetikos13 είπε Ευχαριστώ @tryfos. Μίλησα με live agent και μου είπε ότι θα κοιτάξει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και θα μου απαντήσουν. Άκου τώρα τι κάνανε οι κινέζοι.. Είχα παραγγείλει 2 ίδια smartwatches (1 μαύρο1 ροζ). Για το ένα μου πρότεινε refund 7,5 € και για το άλλο 3,5€.. Είναι για να γελάς πραγματικά. Στην άλλη παραγγελία με τα χαλασμένα earphones μου ζήτησε ο πωλητής βίντεο (full refund = 0 €). Εγώ πάτησα το κουμπί "accept" (η άλλη επιλογή ήταν reject) προκειμένου να ανεβάσω το βίντεο και το aliexpress έκλεισε το dispute. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και ξαναμίλησα με Live agent εξηγώντας του το πρόβλημα. Από εδώ και πέρα τι κάνω? Βασικά σου έκανε μια πρόταση ο πωλητής και την δέχτηκες γιαυτό έκλεισε το dispute. Έπρεπε να πατήσεις reject και να ανεβάσεις το βίντεο. Πως λειτουργεί το dispute, κάνεις εσύ μια πρόταση στον πωλητή, κάνει αυτός μια σε εσένα αν δεν δεχτεί κάποιος την πρόταση του αλλουνού τότε μπαίνει το Aliexpress και σου κάνει κάποιες προτάσεις. 6 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε Το κατάλαβα εκ των υστέρων. Το accept είναι για τα λεφτά όχι για να βάλω το βίντεο. Αλλά γενικά το accept και το reject είναι τελείως διφορούμενα ως προς τα πού αναφέρονται ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία από τέτοιες διαδικασίες. Αλλά έτσι και αλλιώς το βίντεο ήταν μεγάλο σε μέγεθος. Μόνο μέσω message center μπορούσα να το στείλω, πράγμα που έκανα. Μίλησα ήδη με Live agent και μου είπε αν δεν σου απαντήσει ο πωλητής εντός 48 ωρών να ξαναμιλήσω μαζί τους ενώ είπαν ότι θα μου ανοίξουν και appeal. Μπορείς να κατεβάσεις το μέγεθος του βίντεο με κάποιο edit program, να κατεβάσεις την ανάλυση η και να κόψεις κάτι που δεν χρειάζεται. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2022 από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 4 λεπτά πριν, sakisgri είπε Βασικά σου έκανε μια πρόταση ο πωλητής και την δέχτηκες γιαυτό έκλεισε το dispute. Έπρεπε να πατήσεις reject και να ανεβάσεις το βίντεο. Πως λειτουργεί το dispute, κάνεις εσύ μια πρόταση στον πωλητή, κανε αυτός μια σε εσένα αν δεν δεχτεί κάποιος την πρόταση του αλλουνού τότε μπαίνει το Aliexpress και σου κάνει κάποιες προτάσεις. Μπορείς να κατεβάσεις το μέγεθος του βίντεο με κάποιο edit program, να κατεβάσεις την ανάλυση η και να κόψεις κάτι που δεν χρειάζεται. Nαι πλέον το κατάλαβα. Σε άλλη περίπτωση, ο live agent μου είπε να ανεβάσω το video μέσω link στο google drive. Αυτή τη μέθοδο χρησιμοποίησα και τώρα. Γενικά, ο πωλητής τι λέτε να απαντήσει? Ο live agent μου είπε ότι είναι υποχρεωμένος να σου απαντήσει ειδικά όταν έχεις στείλει και βίντεο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε Nαι πλέον το κατάλαβα. Σε άλλη περίπτωση, ο live agent μου είπε να ανεβάσω το video μέσω link στο google drive. Αυτή τη μέθοδο χρησιμοποίησα και τώρα. Γενικά, ο πωλητής τι λέτε να απαντήσει? Ο live agent μου είπε ότι είναι υποχρεωμένος να σου απαντήσει ειδικά όταν έχεις στείλει και βίντεο... Ότι και να γράψει ο πωλητής στο τέλος κριτής ειναι το Aliexpress. Σε εμένα είχε γράψει - send back and we will return the money to he also - 😂 Ήθελε να μου δώσει 8€ λιγότερα και να επιστρέψω και το προϊόν ο πονηρός. Αλλά πήρα τα 39€ από τα 43€ το έφτιαξα μόνος μου και μου βγήκε σχεδόν τζάμπα Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2022 από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, sakisgri είπε Ότι και να γράψει ο πωλητής στο τέλος κριτής ειναι το Aliexpress. Σε εμένα είχε γράψει - send back and we will return the money to he also - 😂 Ήθελε να μου δώσει 8€ λιγότερα και να επιστρέψω και το προϊόν ο πονηρός. Αλλά πήρα τα 39€ από τα 43€ το έφτιαξα μόνος μου και μου βγήκε σχεδόν τζάμπα Γενικά ο συγκεκριμένος πωλητής φαίνεται ειλικρινής. Αλλά αν μου πει π.χ θα σου τα δώσω πίσω τα χρήματα πώς εγώ είμαι εξασφαλισμένος? Επίσης, ο Live agent είπε ότι σύντομα θα ανοίξει appeal ενώ αν δεν ανταποκριθεί ο πωλητής να τους ενημερώσω. Αλλά αν λέω αν μου πει θα σου επιστρέψω τα χρήματα εγώ είμαι καλυμμένος? Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2022 από sxetikos13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 3 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε Γενικά ο συγκεκριμένος πωλητής φαίνεται ειλικρινής. Αλλά αν μου πει π.χ θα σου τα δώσω πίσω τα χρήματα πώς εγώ είμαι εξασφαλισμένος? Επίσης, ο Live agent είπε ότι σύντομα θα ανοίξει appeal ενώ αν δεν ανταποκριθεί ο πωλητής να τους ενημερώσω. Αλλά αν λέω αν μου πει θα σου επιστρέψω τα χρήματα εγώ είμαι καλυμμένος? Καλυμμένος θα είσαι όταν δεχτείς μια πρόταση μέσα από το dispute μόνο. Αν σου πει θα σου επιστρέψει τα χρήματα πες του να το κάνει πρόταση στο dispute για να το δεχτείς, οι πιο πολλοί κοιτάνε να σε εξαπατήσουν π.χ να σου πούνε κλείσε το dispute και θα σου δώσω τα χρήματα πίσω, αν το κλείσεις όμως δεν ξανά ανοίγει και το ξέρουν, μετά κάνουν την παλαβή δεν απαντάνε στα μηνύματα σου και δεν μπορείς να κάνεις τπτ. Δεν θα τον έλεγα και ειλικρινής γιατί αυτό που έκανε (full refund = 0 €) ήταν να σε εξαπατήσει και τα κατάφερε προς το παρόν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sxetikos13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 3 λεπτά πριν, sakisgri είπε Καλυμμένος θα είσαι όταν δεχτείς μια πρόταση μέσα από το dispute μόνο. Αν σου πει θα σου επιστρέψει τα χρήματα πες του να το κάνει πρόταση στο dispute για να το δεχτείς, οι πιο πολλοί κοιτάνε να σε εξαπατήσουν π.χ να σου πούνε κλείσε το dispute και θα σου δώσω τα χρήματα πίσω, αν το κλείσεις όμως δεν ξανά ανοίγει και το ξέρουν, μετά κάνουν την παλαβή δεν απαντάνε στα μηνύματα σου και δεν μπορείς να κάνεις τπτ. Δεν θα τον έλεγα και ειλικρινής γιατί αυτό που έκανε (full refund = 0 €) ήταν να σε εξαπατήσει και τα κατάφερε προς το παρόν. Τώρα όμως που το έκλεισα το dispute κατά λάθος μπορώ να του ζητήσω να κάνει πρόταση σε αυτό? Ή ανεξαρτήτως της απάντησης, να περιμένω να ανοίξει το appeal για να το κάνω το αίτημα πιο επίσημο? Ευχαριστώ για το χρόνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, sxetikos13 είπε Τώρα όμως που το έκλεισα το dispute κατά λάθος μπορώ να του ζητήσω να κάνει πρόταση σε αυτό? Ή ανεξαρτήτως της απάντησης, να περιμένω να ανοίξει το appeal για να το κάνω το αίτημα πιο επίσημο? Ευχαριστώ για το χρόνο. Μάλλον δεν μπορεί να κάνει πρόταση σε αυτό τώρα, δεν ξέρω σίγουρα, αλλά με το appeal θα δούνε τα καινούργια στοιχεία που ανέβασες (βίντεο) και θα πάνε από εκεί, μάλλον θα ξανά ανοίξει dispute. Δεν είμαι σίγουρος όμως δεν μου έχει τύχει. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2022 από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα