Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Δυστυχώς δεν έχω paypal. Αλλά δεν έχω και καμιά εμπιστοσύνη στον συγκεκριμένο πωλητή. Μου έχει στείλει τουλάχιστον 5 παραπλανητικά μηνύματα με απώτερο σκοπό να περάσουν οι 15 μέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας και να μην μπορώ να ανοίξω dispute ( εννοείται ότι μου ζήτησε να επιβεβαιώσω την παραλαβή του προϊόντος και να του βάλω και 5 αστερια για να με αποζημιώσει)...

Προσανατολίζονται στο να αρνηθώ την πρόταση του ali και να τους εξηγήσω γιατί..

Γιατί δεν κάνεις μια αντιπρόταση να κρατήσεις πχ. τα 10-11 κάπως έτσι; Ώστε να μειώσεις τη χασούρα σου και να ηρεμήσεις κιόλας, δεν αξίζει τον κόπο για 3-4 ευρώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

54 λεπτά πριν, tryfos είπε

Τί μέθοδο αποστολής είχες διαλέξει εσύ και σου έρχονται έτσι;

Θέλω να επιστήσω την προσοχή για τις μπαταρίες από Αλί, υπάρχει ΜΕΓΑΛΟ θέμα στο συγκεκριμένο κλάδο με μαϊμού μπαταρίες, ψεύτικες χωρητικότητες, doas κλπ. Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο....Ακόμα κι εδώ αν δείτε, ειδικά στις επαναφορτιζόμενες, υπάρχουν τα μύρια όσα παράπονα για μαϊμού κλπ. από ελληνικά μαγαζιά στο σκρουτζ. Έχει χτυπηθεί τόσο πολύ ο τομέας αυτός, επειδή δεν μπορεί ο αγοραστής ουσιαστικά να ελέγξει τίποτα και αρκείται σε ένα απλό αυτοκόλλητο, που μπορεί να γράφει ό,τι να 'ναι...

Απο εδώ τις αγόρασα https://www.aliexpress.com/item/1005002430452695.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.364c5fbbjrgTjM&algo_pvid=74ad229f-1c3a-4c3c-9b45-db201052c752&algo_exp_id=74ad229f-1c3a-4c3c-9b45-db201052c752-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000020629253035"}&pdp_npi=2%40dis!USD!9.91!8.72!!!10.43!!%402101d64d16650576639868264e5648!12000020629253035!sea&curPageLogUid=UesYqVFkvb17 δεν λέει τρόπο αποστολής παρά μόνο Seller's Shipping Method. Ο seller ειναι legit, μου τις προτειναν πολλοι που κανουν mod ασυρματα ποντικια με μπαταριες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, PrettyNose είπε

Καλησπέρα, 

Είχα πριν από λίγο καιρό ρωτήσει τι γίνεται με τις μπαταρίες που στέλνονται με YY Postal από Κίνα στην Ελλαδά και τελικά σήμερα παρέλαβα χωρίς καμία ειδοποίηση, το tracking number σου λέει απλά ότι μπήκε Ελλάδα και μέτα το αναλαμβάνει η ΕΛΤΑ φάση Aliexpress Saver Shipping. Το tracking number δεν δούλεψε σε κανέναν άλλο courier ούτε κατάφερα να βρω αν άλλαξα με το που μπήκε Ελλάδα. 

41.jpg

Δεν κατάλαβα, έχεις παραλάβει το προϊόν?

26 sep 2022 γράφει - Τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην DHL/DPD/Deutsche Post, Δώσε προσοχή στην ενημέρωση πληροφοριών του ισότοπο.

Ψάξε στο site της DHL της DPD, DHL και Deutsche Post ειναι το ίδιο group αλλά βάζω το Γερμανικό site κάτω.

DHL https://www.dhl.com/gr-en/home/tracking.html

DPD https://services.dpd.gr/tracking/

Deutsche Post https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html?locale=en_GB

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Δεν κατάλαβα, έχεις παραλάβει το προϊόν?

26 sep 2022 γράφει - Τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην DHL/DPD/Deutsche Post, Δώσε προσοχή στην ενημέρωση πληροφοριών του ισότοπο.

Ψάξε στο site της DHL της DPD, DHL και Deutsche Post ειναι το ίδιο group αλλά βάζω το Γερμανικό site κάτω.

DHL https://www.dhl.com/gr-en/home/tracking.html

DPD https://services.dpd.gr/tracking/

Deutsche Post https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html?locale=en_GB

 

Το προιον το παρελαβα σημερα διοτι χθες δεν με βρηκε ο ταχυδρομος. Σε κανενα απο αυτα τα σιτε δεν το βρησκει, μεχρι και DHL Parcel δοκιμασα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, PrettyNose είπε

Το προιον το παρελαβα σημερα διοτι χθες δεν με βρηκε ο ταχυδρομος. Σε κανενα απο αυτα τα σιτε δεν το βρησκει, μεχρι και DHL Parcel δοκιμασα. 

Κοίταξες στο δέμα ποιο ήταν το tracking number, μήπως είχε αλλάξει (λογικά άλλαξε) αλλά δεν μπόρεσες να το δεις πουθενά? Αν ειναι έτσι άλλη φορά μπορείς να ρωτήσεις τον πωλητή ποιο ειναι το next tracking number, ίσως να μπορεί να το δει και να σε βοηθήσει.

Μπορεί να ειναι και θέμα με τα ΕΛΤΑ, πριν κάνα 2 βδομάδες παρέλαβα 2 δέματα συστημενα τύπου LA***********HU ενώ το ένα είχε κανονική ενημέρωση το άλλο έμεινε κολλημένο σε κάποιο στάδιο, αν και δεν το περίμενα την ημέρα αυτή ήρθε, αλλά η ενημέρωση έχει μείνει εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά,

Ερώτηση: Πώς ανοίγω Live chat στο aliexpress? Ένα bot την Εva μου βγάζει μόνο στο Help Center.

Πρέπει να μιλήσω μαζί τους γιατί οι τύποι είναι απατεώνες και έχω φορτώσει άσχημα....

Αυτό εδώ τι είναι πάλι? Τους λέω ότι δεν θέλω συνεργασία με τον πωλητή-απατεώνα και αυτός έχει πάει και έχει κάνει αποδεκτή τη μία από τις 2 λύσεις που πρότεινε το ali :

Πρώτη λύση: Nα επιστρέψω το προϊόν και να μου γυρίσουν 11,98 € (τα έξοδα θα επιβαρύνουν εμένα!!!)

Δεύτερη λύση: Nα κρατήσω το προϊόν και να μου δώσουν πίσω 3.59 €

Τι κάνω???

image.png.61a1a25b982087d0ffb93cdbe3e0c394.png

Επεξ/σία από sxetikos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sxetikos13 είπε

Καλημέρα παιδιά,

Ερώτηση: Πώς ανοίγω Live chat στο aliexpress? Ένα bot την Εva μου βγάζει μόνο στο Help Center.

Πρέπει να μιλήσω μαζί τους γιατί οι τύποι είναι απατεώνες και έχω φορτώσει άσχημα....

Αυτό εδώ τι είναι πάλι? Τους λέω ότι δεν θέλω συνεργασία με τον πωλητή-απατεώνα και αυτός έχει πάει και έχει κάνει αποδεκτή τη μία από τις 2 λύσεις που πρότεινε το ali :

Πρώτη λύση: Nα επιστρέψω το προϊόν και να μου γυρίσουν 11,98 € (τα έξοδα θα επιβαρύνουν εμένα!!!)

Δεύτερη λύση: Nα κρατήσω το προϊόν και να μου δώσουν πίσω 3.59 €

Τι κάνω???

image.png.61a1a25b982087d0ffb93cdbe3e0c394.png

Για να μιλήσεις με live agent ξέρει ο @tryfos

Εμένα μια φορά που χρειάστηκε, άνοιξα το dispute  ζήτησα τα 39€ από τα 43€ και να κρατήσω το προϊόν. Αντιπροτείνει ο πωλητής να μου δώσει 36€ και να στείλω το προϊόν πίσω με δικά μου έξοδα, δεν δέχεται κανένας την πρόταση του αλλουνού, μπαίνει το Aliexpress  και μου  κάνει 2 προτάσεις η μια ήταν full refund 43€ και να επιστρέψω το προϊόν και άλλη ήταν η δίκη μου 39€ και να το κρατήσω, επέλεξα το 2 και τελείωσε εκεί πήρα το refund και κράτησα το προϊόν.

Να σημειώσω ότι το δικό μου προϊόν ήταν προβληματικό.

Screenshot_20220418-172625_AliExpress.jpg

Screenshot_20220418-172652_AliExpress.jpg

Screenshot_20220418-172716_AliExpress.jpg

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sxetikos13 είπε

Καλημέρα παιδιά,

Ερώτηση: Πώς ανοίγω Live chat στο aliexpress? Ένα bot την Εva μου βγάζει μόνο στο Help Center.

Πρέπει να μιλήσω μαζί τους γιατί οι τύποι είναι απατεώνες και έχω φορτώσει άσχημα....

Αυτό εδώ τι είναι πάλι? Τους λέω ότι δεν θέλω συνεργασία με τον πωλητή-απατεώνα και αυτός έχει πάει και έχει κάνει αποδεκτή τη μία από τις 2 λύσεις που πρότεινε το ali :

Πρώτη λύση: Nα επιστρέψω το προϊόν και να μου γυρίσουν 11,98 € (τα έξοδα θα επιβαρύνουν εμένα!!!)

Δεύτερη λύση: Nα κρατήσω το προϊόν και να μου δώσουν πίσω 3.59 €

Τι κάνω???

image.png.61a1a25b982087d0ffb93cdbe3e0c394.png

αν θυμάμαι καλά γράφεις στο chat την λέξη agent ,για το ποσό επιστροφής θα διαπραγματευτείς,σε συμφέρει να σου δώσουν κάτι παρά να το στείλεις πίσω και να πληρώσεις μεταφορικά.

Επεξ/σία από radiotv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sakisgri είπε

Για να μιλήσεις με live agent ξέρει ο @tryfos

Εμένα μια φορά που χρειάστηκε, άνοιξα το dispute  ζήτησα τα 39€ από τα 43€ και να κρατήσω το προϊόν. Αντιπροτείνει ο πωλητής να μου δώσει 36€ και να στείλω το προϊόν πίσω με δικά μου έξοδα, δεν δέχεται κανένας την πρόταση του αλλουνού, μπαίνει το Aliexpress  και μου  κάνει 2 προτάσεις η μια ήταν full refund 43€ και να επιστρέψω το προϊόν και άλλη ήταν η δίκη μου 39€ και να το κρατήσω, επέλεξα το 2 και τελείωσε εκεί πήρα το refund και κράτησα το προϊόν.

Να σημειώσω ότι το δικό μου προϊόν ήταν προβληματικό.

Screenshot_20220418-172625_AliExpress.jpg

Screenshot_20220418-172652_AliExpress.jpg

Screenshot_20220418-172716_AliExpress.jpg

Έχω κάνει αντιπρόταση να μου δώσουν 10 € για κάθε ρολόι. Ήταν σαν να μην την άκουσαν. 

Άνοιξα appeal το πρωί δηλώνοντας δυσαρέσκεια για το ποσό του refund (ούτε το 1/3 της αρχικής τιμής) και περιμένω.

Η μέχρι τώρα στάση τους είναι απαράδεκτη και με έναν πωλητή που έχει προσπαθήσει μέσω προσωπικών μηνυμάτων να με εξαπατήσει επανειλημμένως.

Για να δούμε. Έχω σκοπό να τους σπάσω τα νεύρα.

Και έχω και μια άλλη παραγγελία earbuds με χαλασμένο το 1 ακουστικό από τα 2 στην οποία αναμένω dispute.

Mιλάμε για full αντιεπαγγελματισμό. Να έχεις όλα τα δίκια με το μέρος σου, να ανεβάζεις βίντεο και εικόνες ως αποδεικτικά και να μην τα λαμβάνουν καθόλου υπόψιν, ευνοώντας εμμέσως έτσι τον κάθε απατεώνα πωλητή.

 

Επεξ/σία από sxetikos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με agent μιλάς γράφοντας συνέχεια live agent στο box,μέχρι να σου εμφανίσει τη επιλογή να μιλήσεις με agent. Απάντα στις ερωτήσεις μέχρι να εξαντληθούν και μετά γραφε live agent.καποια στιγμή στο βγάζει.

Προσωπική πρόταση να μην ανακατευτεις με επιστροφές,είναι μεγάλη μανουρα,δεν θα παραδεχτεί ποτέ ότι έλαβε συν ότι υπάρχει κίνδυνος να μπλέξεις με τα τελωνεία (και το κινέζικο). Συν τα μεταφορικά και ο κόπος να ασχολείσαι με τυλίγματα,αναμονές στα ταχυδρομεία,έξοδα.Σε τέτοιο ύψος ευρώ απλά δεν αξίζει.

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, tryfos είπε

Με agent μιλάς γράφοντας συνέχεια live agent στο box,μέχρι να σου εμφανίσει τη επιλογή να μιλήσεις με agent. Απάντα στις ερωτήσεις μέχρι να εξαντληθούν και μετά γραφε live agent.καποια στιγμή στο βγάζει.

Προσωπική πρόταση να μην ανακατευτεις με επιστροφές,είναι μεγάλη μανουρα,δεν θα παραδεχτεί ποτέ ότι έλαβε συν ότι υπάρχει κίνδυνος να μπλέξεις με τα τελωνεία (και το κινέζικο). Συν τα μεταφορικά και ο κόπος να ασχολείσαι με τυλίγματα,αναμονές στα ταχυδρομεία,έξοδα.Σε τέτοιο ύψος ευρώ απλά δεν αξίζει.

Και βέβαια δεν έχω σκοπό να ανακατευτώ με επιστροφές είτε πληρώνω εγώ τα έξοδα αποστολής είτε ο πωλητής.

Αλλά εδώ μιλάμε για ξεκάθαρη απατεωνιά εκ μέρους του ali. Έχουν βρει ένα σωρό προφάσεις προκειμένου να αποφύγουν το refund. Τους έστειλα ακόμα και τα 6 μηνύματα που μου έστειλε ο πωλητής για να με εξαπατήσει και να περάσει η προθεσμία των 15 ημερών ώστε να μην προλάβω ανοίξω dispute και έκαναν πως δεν τα είδαν.

Όπως είπα άνοιξα appeal και περιμένω... Δεν θα τους αφήσω σε ησυχία έτσι για το γαμώτο. Και μιλάμε για smartwatch κατωτάτης ποιότητας πέραν της έλλειψης συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που θεωρητικά υποστήριζε το ρολόι.

Είχα σκοπό να παραγγείλω ένα άλλο smartwatch αλλά άμα μου φάνε τα λεφτά δεν θα το κάνω.

Και είναι 2 smartwatch. Aπό τα 25 € σύνολο είναι διατεθειμένοι να μου επιστρέψουν 7€.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sxetikos13 είπε

Έχω κάνει αντιπρόταση να μου δώσουν 10 € για κάθε ρολόι. Ήταν σαν να μην την άκουσαν. 

Άνοιξα appeal το πρωί δηλώνοντας δυσαρέσκεια για το ποσό του refund (ούτε το 1/3 της αρχικής τιμής) και περιμένω.

Η μέχρι τώρα στάση τους είναι απαράδεκτη και με έναν πωλητή που έχει προσπαθήσει μέσω προσωπικών μηνυμάτων να με εξαπατήσει επανειλημμένως.

Για να δούμε. Έχω σκοπό να τους σπάσω τα νεύρα.

Και έχω και μια άλλη παραγγελία earbuds με χαλασμένο το 1 ακουστικό από τα 2 στην οποία αναμένω dispute.

Mιλάμε για full αντιεπαγγελματισμό. Να έχεις όλα τα δίκια με το μέρος σου, να ανεβάζεις βίντεο και εικόνες ως αποδεικτικά και να μην τα λαμβάνουν καθόλου υπόψιν, ευνοώντας εμμέσως έτσι τον κάθε απατεώνα πωλητή.

 

Δυστυχώς έχουν χάλια help desk, προσωπικά προτιμώ το Ebay, από το AliExpress αγοράζω μόνο μικροπραγματα χαμηλής αξίας γιατί είχα και εγώ παλιότερα πρόβλημα επικοινωνίας μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανένας ή @sakisgri ή @nikosgiann78αν το tracking (ένα νούμερο)UGR(εννιά νούμερα) θα έχει θέμα με τελωνείο; Cianaio είναι αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχα διαλέξει (πάντως σίγουρα όχι τα special goods κλπ ). Δεν μου έχει ξανατυχει τέτοιο tracking και φοβάμαι μην έστειλε από μόνος του με κάποιον τρόπο που δεν πρέπει, παρά το ότι διάλεξα σίγουρα σωστό.

Εντωμεταξυ δεν μπορώ να βρω με τίποτα πως βλέπουμε στην εφαρμογή ποια μέθοδο αποστολής είχαμε διαλέξει.

ΥΓ: Είδα το προϊόν στο μαγαζί και έχει ως αποστολή που κατά 99% διάλεξα το AliExpress Selection Standard. Δεν έχουν αυτά UA... ή LA... κλασικά; Αν όντως έστειλε με τρόπο Ali δεν θα έχω πρόβλημα, απλά ελέγχω μήπως έστειλε ο,τι να 'ναι. Πάντως Cianaio το δείχνουν οι μηχανές.

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ξέρει κανένας ή @sakisgri ή @nikosgiann78αν το tracking (ένα νούμερο)UGR(εννιά νούμερα) θα έχει θέμα με τελωνείο; Cianaio είναι αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχα διαλέξει (πάντως σίγουρα όχι τα special goods κλπ ). Δεν μου έχει ξανατυχει τέτοιο tracking και φοβάμαι μην έστειλε από μόνος του με κάποιον τρόπο που δεν πρέπει, παρά το ότι διάλεξα σίγουρα σωστό.

Εντωμεταξυ δεν μπορώ να βρω με τίποτα πως βλέπουμε στην εφαρμογή ποια μέθοδο αποστολής είχαμε διαλέξει.

ΥΓ: Είδα το προϊόν στο μαγαζί και έχει ως αποστολή που κατά 99% διάλεξα το AliExpress Selection Standard. Δεν έχουν αυτά UA... ή LA... κλασικά; Αν όντως έστειλε με τρόπο Ali δεν θα έχω πρόβλημα, απλά ελέγχω μήπως έστειλε ο,τι να 'ναι. Πάντως Cianaio το δείχνουν οι μηχανές.

Πρώτη φορά το βλέπω, αλλά στο Google είδα ειναι εταιρία logistics  https://www.mescierdc.com.tr/en/grup-sirketleri-ugr-logistik.php  

Αν ειναι έτσι, μάλλον θα έρθει με ιδιωτική εταιρία courier όπως το άλλο δέμα που περίμενες και δεν ξέραμε αλλά τελικά δεν πλήρωσες τπτ. Σου κάνω και copy paste κατω ένα μήνυμα του nikosgiann78 γιατί θυμάμαι είχε αναφερθεί στο θέμα.

  • Καταρχήν, να πω κάτι που έχω πει παλιότερα πολλές φορές!! Η Sunyou logistics και Yanwen logistics, όπως λέει και το όνομα τους, είναι εταιρίες logistics. Αυτό σημαίνει ότι διαχειρίζονται τα δέματα στα δικά τους κέντρα διαλογής (sorting centers), και μετά, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ δίνουν το δέμα σε κάποιον Courier η Post company, γιατί δεν μπορούν οι ίδιες να κάνουν άμεση παράδοση στον πελάτη

 

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Πρώτη φορά το βλέπω, αλλά στο Google είδα ειναι εταιρία logistics  https://www.mescierdc.com.tr/en/grup-sirketleri-ugr-logistik.php  

Αν ειναι έτσι, μάλλον θα έρθει με ιδιωτική εταιρία courier όπως το άλλο δέμα που περίμενες και δεν ξέραμε αλλά τελικά δεν πλήρωσες τπτ. Σου κάνω και copy paste κατω ένα μήνυμα του nikosgiann78 γιατί θυμάμαι είχε αναφερθεί στο θέμα.

  • Καταρχήν, να πω κάτι που έχω πει παλιότερα πολλές φορές!! Η Sunyou logistics και Yanwen logistics, όπως λέει και το όνομα τους, είναι εταιρίες logistics. Αυτό σημαίνει ότι διαχειρίζονται τα δέματα στα δικά τους κέντρα διαλογής (sorting centers), και μετά, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ δίνουν το δέμα σε κάποιον Courier η Post company, γιατί δεν μπορούν οι ίδιες να κάνουν άμεση παράδοση στον πελάτη

 

Πραγματικά κι εγώ πρώτη φορά το βλέπω αυτό το UGR και παραξενεύτηκα. Λες να είναι αυτό που εστειλες; Πάντως Aliexpress Selection Standard διάλεξα εγώ, είμαι σίγουρος. Κανονικά δεν πρέπει να έχω θέμα. Τωρα το θέμα είναι πως έστειλε αυτός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...