Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταθέτω κι εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου.

2 παραγγελίες με μία μέρα διαφορά, μία συστημένη με tracking LA..HU και μία με UA..HU (Cianiao Super Economy Global) δεν ενοποιήθηκαν. Η συστημένη έφτασε Ουγγαρία. Η άλλη έχει λιγότερα check points και δε φαίνεται που ακριβώς είναι.

Επεξ/σία από moveax1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Cainiao super economy for special goods".

8 ώρες πριν, radiotv είπε

τελικά μόλις με άφησε και έκανα ακόμη μία παραγγελία.

Είναι μια παραγγελία το 24ωρο αλλά λόγο διαφορά ώρας με Κίνα μπορεί να κάνεις μια σήμερα το απόγευμα και αύριο το πρωί να μπορείς να κάνεις άλλη.

Διάβασε και λίγο πιο πάνω, καλα ειναι να βάλεις στο cart όσα σε ενδιαφέρουν γιατί κάποια στιγμή μπορεί να σε βγάζει και εσένα μόνο ένα προϊόν, τουλάχιστον να έχεις στο cart να παραγγείλεις αν θες. Αν και υπάρχει τρόπος να εμφανιστούν πιο πολλά αλλά θέλει λίγο προσπάθεια (το έχω γράψει πιο πάνω)

Επίσης αν σου βγάζει κανονικά προϊόντα αν καθαρίσεις τα ram (η κάνεις επανεκκίνηση) και ξανά μπεις στην εφαρμογή κάθε φορά τα προϊόντα στης φωτογραφίες αλλάζουν, εχθές το κατάλαβα και είδα προϊόντα που δεν είχα ξανά δει.

6 ώρες πριν, antouaa είπε

Τζιφός παιδιά με τα 3 για 6€.. Μόνο το obd μου εμφανίζει!

Το ίδιο ακριβώς έβγαζε σε έμενα εχθές αλλά κατάφερα να με βγάλει πολλά και πολλές φορές, διάβασε λίγο πιο πάνω να καταλάβεις τι έκανα.

6 ώρες πριν, tryfos είπε

Ναι αυτό συζητάμε, και σε μένα μόνο το obd εμφανίζει πλέον.

Μάλλον έχουμε χτυπήσει κάποιο monthly limit, που πάντως δεν αναφέρεται στους όρους.

Υπομονή (υποθέτω).

Λέμε ότι οι τρόποι Cainiao δεν περνάνε πλέον τελωνείο (εκτός από αυτόν που λες). Ελπίζω να έχει τεσταριστεί αυτό στην πραγματικότητα. Ποια είναι όμως η πρακτική διαφορά μεταξύ του Cainiao Super Economy και του Cainiao Super Economy Global; Ποιο είναι πιο αργό ή γενικά πως διαφοροποιούνται;

Κάπου το είχε απαντήσει ο nikosgiann78 πρακτικά ειναι το ίδιο με το saver απλός το saver το διαχειρίζεται το ίδιο Aliexpress στα Dispute αν συμβεί κάτι και δεν έρθει η ειναι σπασμένο κάτι τέτοιο.

Δεν ξέρω περισσότερα γιατί εγώ πάντα επιλέγω η saver η standard και Cainiao Standard For Special Goods για ειδικά υλικά, και ας δώσω και κάτι ψιλά παραπάνω.

Ουσιαστικά όταν ένα δέμα εισέρχεται στην Ευρώπη από τρίτες χώρες πρέπει να περάσει τελωνείο, όταν πάει Ολλανδία η Ουγγαρία και μετά έρχεται Ελλάδα φυσικό ειναι να μη περάσει τελωνείο αφού έχει περάσει. Αν όμως πάει Ουζμπεκιστάν όπως τα "Cainiao super economy for special goods" λογικό ειναι όταν φτάσει Ευρώπη (Ελλαδα) να πρέπει να περάσει τελωνείο, τώρα για ένα πολύ μικρο ποσοστό που έγραψαν δεν πλήρωσαν δεν ξέρω γιατί.

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια επανερχομαι,  παραγγελια στις 9/7 μια θηκη
και ακομα ειναι σε αυτο το σταδιο:

Να ανησυχω η αυτο σημαινει οτι ακομα δεν εφτασε Ελλαδα?
 

Screenshot 2022-08-19 031348.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, sakisgri είπε

Διάβασε και λίγο πιο πάνω, καλα ειναι να βάλεις στο cart όσα σε ενδιαφέρουν γιατί κάποια στιγμή μπορεί να σε βγάζει και εσένα μόνο ένα προϊόν, τουλάχιστον να έχεις στο cart να παραγγείλεις αν θες. Αν και υπάρχει τρόπος να εμφανιστούν πιο πολλά αλλά θέλει λίγο προσπάθεια (το έχω γράψει πιο πάνω)

Επίσης αν σου βγάζει κανονικά προϊόντα αν καθαρίσεις τα ram (η κάνεις επανεκκίνηση) και ξανά μπεις στην εφαρμογή κάθε φορά τα προϊόντα στης φωτογραφίες αλλάζουν, εχθές το κατάλαβα και είδα προϊόντα που δεν είχα ξανά δει.

Το ίδιο ακριβώς έβγαζε σε έμενα εχθές αλλά κατάφερα να με βγάλει πολλά και πολλές φορές, διάβασε λίγο πιο πάνω να καταλάβεις τι έκανα

 

Πάλι τίποτα όσο και να το προσπάθησα... Δε πειράζει ότι προλάβαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, antouaa είπε

Πάλι τίποτα όσο και να το προσπάθησα... Δε πειράζει ότι προλάβαμε.

Ναι κι εγώ τίποτα. Νομίζω τέλος. Κάτι λέει και για εκπτώσεις από 22/8,δεν ξέρω αν έχει σχέση.

Πάντως έτσι να το κλείνει 'πλαγιως',χωρίς να αναφέρει και τίποτα,πολύ εκνευριστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, elias183 είπε

Παιδια επανερχομαι,  παραγγελια στις 9/7 μια θηκη
και ακομα ειναι σε αυτο το σταδιο:

Να ανησυχω η αυτο σημαινει οτι ακομα δεν εφτασε Ελλαδα?
 

Screenshot 2022-08-19 031348.png

Βάλε το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking   στο Aliexpress τα βγάζει χοντρά χοντρά.

Μπορεί και να έχει φτάσει Ελλάδα αλλά δεν το έχουν σκαναρει ακόμα. Μην ανησυχείς θα έρθει.

Ηταν tracking number τύπου LS***********NL ? αυτά καθυστερούν είχα και εγώ ένα ήταν έτσι από 1/8/22/ μεχρι 17/8/22 τώρα προχωράει.

Αν όχι γράψε τα γράμματα μόνο από το tracking number μήπως μπορούμε να σε βοηθήσουμε παραπάνω.

 

4 ώρες πριν, antouaa είπε

Πάλι τίποτα όσο και να το προσπάθησα... Δε πειράζει ότι προλάβαμε.

 

3 ώρες πριν, tryfos είπε

Ναι κι εγώ τίποτα. Νομίζω τέλος. Κάτι λέει και για εκπτώσεις από 22/8,δεν ξέρω αν έχει σχέση.

Πάντως έτσι να το κλείνει 'πλαγιως',χωρίς να αναφέρει και τίποτα,πολύ εκνευριστικό.

Μόλις μπήκα και μου βγάζει κανονικά προϊόντα, αλλά εγώ έχω το monthly order limit προς το παρόν.

Πιστεύω ειναι bug αν ειναι να μας βάλουν φρένο απλώς θα γράφανε φτάσαμε το όριο, δεν βλέπω τον λόγο να μην έχει προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα,

λιγο τα φωτα σας γιατι δεν βρισκω ακρη

παραγγειλα μια καμερα απο το Ali express απο Τσεχια (Czech Republic), ο πωλητης μου εστειλε μηνυμα μεσου "Message Center"" και μου λεει οτι δεν εχει το προιον , συγκεκριμενα : "" hi,sorry to tell you this item is out of stock ,please open a dispute, i will apply refund for you now, regards ""

Προσπαθω να κανω open dispute  αλλα δεν με αφηνει λογο οτι εχουν περασει 10 ημερες ,

""You can "Open dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.""

το track order διχνει οτι μου εστειλε το δεμα και μαλιστα οτι το παρελαβα ....

τι κανουμε σε αυτην την περιπτωση ; μας ''εφαγαν'' τα λεφτα μας ομορφα και ωραια ; 

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gofy32 είπε

καλημερα,

λιγο τα φωτα σας γιατι δεν βρισκω ακρη

παραγγειλα μια καμερα απο το Ali express απο Τσεχια (Czech Republic), ο πωλητης μου εστειλε μηνυμα μεσου "Message Center"" και μου λεει οτι δεν εχει το προιον , συγκεκριμενα : "" hi,sorry to tell you this item is out of stock ,please open a dispute, i will apply refund for you now, regards ""

Προσπαθω να κανω open dispute  αλλα δεν με αφηνει λογο οτι εχουν περασει 10 ημερες ,

""You can "Open dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.""

το track order διχνει οτι μου εστειλε το δεμα και μαλιστα οτι το παρελαβα ....

τι κανουμε σε αυτην την περιπτωση ; μας ''εφαγαν'' τα λεφτα μας ομορφα και ωραια ; 

ευχαριστω

Είχα παρόμοια περίπτωση πρόσφατα. Επικοινώνησε με live agent (άνθρωπο όχι bot), στείλτου screenshot της συνομιλίας σου με τον πωλητή ότι σε ακύρωσε και ζήτα να σου ανοίξουν τη δυνατότητα dispute για την συγκεκριμένη παραγγελία. Μετά από λίγες μέρες θα σου έρθει email, το οποίο θα χρησιμοποιήσεις για να κάνεις dispute και να ζητήσεις refund. Θα τα πάρεις, μην ανησυχείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sakisgri είπε

εγώ έχω το monthly order limit προς το παρόν.

Έχεις βρει κάπου να αναφέρεται αυτό στους όρους; Σε πόσες παραγγελίες δηλαδή είναι αυτό;

Θεωρώ ότι έπρεπε να το λένε κάπου, επικοινώνησε με έναν live agent να δούμε πως θα το δικαιολογήσουν κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα που μπήκα μου έβγαλε και άλλα προϊόντα. 😀 Το κακό ότι είναι όλα γυναικεία καλλυντικά τα περισσότερα, πάνε τα καλά τα γκατζετ που είχε στις αρχές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, radiotv είπε

είναι η τρίτη συνεχόμενη ημέρα που έβαλα παραγγελία 3 τεμάχια για 6€, στις πόσες σας έκοψε;

Στις 5 εμένα άρχισε να μου εμφανίζει μόνο 1 προϊόν, αλλά υπάρχουν αναφορές και για 7 νομίζω. Δε σε κόβει τελείως, δείχνει απλά μόνο 1 προϊόν χωρίς να σου λέει ότι υπάρχει κάποιο limit. Οπότε απλά δεν μπορείς να παραγγείλεις επειδή χρειάζονται 3.

Από ό,τι κατάλαβα μπορεί να στο ξαναανοίξει κάποια στιγμή ύστερα, αλλά μετά από κάποιες επιπλέον παραγγελίες υπάρχει και hard limit/μήνα, που αυτό δεν το ξέρω, το ρωτάω και εγώ παραπάνω τον @sakisgri. Επίσης δεν ξέρω πως υπολογίζεται ο μήνας, αν είναι δηλαδή 1-30 του μηνός ή αν ξεκινάει από την πρώτη σου αγορά και μετράει 30 μέρες ασχέτως ημερομηνίας.

Γενικά εγώ όρους για limit/μήνα δεν μπόρεσα να βρω κάπου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, radiotv είπε

είναι η τρίτη συνεχόμενη ημέρα που έβαλα παραγγελία 3 τεμάχια για 6€, στις πόσες σας έκοψε;

Και τον προηγούμενο μήνα που είχε το 3/6 και τώρα μου έβγαλε το monthly limit μετά την 6η παραγγελία αλλά μετά από 2-3 μέρες ξανά αφήνει (στη μέση του μήνα) μετά έκανα άλλες 2 και με ξανά έβγαλε, τώρα δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει θα ενημερώσω όταν με αφήσει πάλι, αν δεν έχει τελειώσει μέχρι τότε.

6 ώρες πριν, tryfos είπε

Έχεις βρει κάπου να αναφέρεται αυτό στους όρους; Σε πόσες παραγγελίες δηλαδή είναι αυτό;

Θεωρώ ότι έπρεπε να το λένε κάπου, επικοινώνησε με έναν live agent να δούμε πως θα το δικαιολογήσουν κάτι τέτοιο.

Δεν το είδα πουθενά αλλά 2 φορές στης 6 μου το έβγαλε αλλά για λίγες μέρες και μετά άφησε άλλες 2 παραγγελίες μέχρι να το βγάλει πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sakisgri είπε

Βάλε το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking   στο Aliexpress τα βγάζει χοντρά χοντρά.

Μπορεί και να έχει φτάσει Ελλάδα αλλά δεν το έχουν σκαναρει ακόμα. Μην ανησυχείς θα έρθει.

Ηταν tracking number τύπου LS***********NL ? αυτά καθυστερούν είχα και εγώ ένα ήταν έτσι από 1/8/22/ μεχρι 17/8/22 τώρα προχωράει.

Αν όχι γράψε τα γράμματα μόνο από το tracking number μήπως μπορούμε να σε βοηθήσουμε παραπάνω.

 

 

Μόλις μπήκα και μου βγάζει κανονικά προϊόντα, αλλά εγώ έχω το monthly order limit προς το παρόν.

Πιστεύω ειναι bug αν ειναι να μας βάλουν φρένο απλώς θα γράφανε φτάσαμε το όριο, δεν βλέπω τον λόγο να μην έχει προϊόντα.

Το έβαλα και εκει και ειναι στο στάδιο 

Arrive at local delivery office

Ουγγαρία

Απο τις 27 Ιουλίου 

Τα γράμματα που αρχίζει ειναι UA και τελειώνει με HU. 

 

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...