Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μου το εχουν κανει 3 φορες οι κινεζοι οταν μου προτειναν επιστροφη μεσω paypal και συμφωνησα.Μου γυρισανε τα λεφτα αλλα τα εξοδα μετατροπης νομισματος δεν τα πληρωσανε αυτοι αλλα εγω.Εχασα χρηματα ετσι.Θα περιμενεις να κανεις dispute   να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

μου το εχουν κανει 3 φορες οι κινεζοι οταν μου προτειναν επιστροφη μεσω paypal και συμφωνησα.Μου γυρισανε τα λεφτα αλλα τα εξοδα μετατροπης νομισματος δεν τα πληρωσανε αυτοι αλλα εγω.Εχασα χρηματα ετσι.Θα περιμενεις να κανεις dispute   να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Οκ, δεκτόν. Όμως οι 10 μέρες για dispute πρέπει να έχουν περάσει από τότε που σ' το έκανε shipped. Εδώ δεν φαίνεται ότι έχει γίνει κάτι shipped. Υπάρχει μόνο ένα tracking number. Εκτός αν οι 10 μέρες μετράνε από τότε που σου δίνει το tracking.

Επίσης δεν θυμάμαι: Υπάρχει λόγος για dispute "seller cancelled order" κάτι τέτοιο; Έτσι θέλω να τον πάω, μόνο αυτό θα τον τσούξει ως προς την πλατφόρμα. Έχω και το μήνυμά του, αν αμφισβητήσει το οτιδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Οτι λογο θες βαζεις για dispute. Δεν σου βγαζει επιλογη open dispute?

Μου βγάζει αλλά μόλις το πατάω μου λέει "Sorry, you can not open dispute for this order. You can "Open dIspute" 10 days after the seller ships your item(s)."

Κάνοντας δοκιμή και σε πράγματα προ 10ημέρου που δεν έχω παραλάβει ακόμα βλέπω δεν με αφήνει να κάνω dispute. Μάλλον θέλει και να παραλάβεις(;).

Εν πάση περιπτώσει, βλέπω σε άλλα site προτείνουν να μιλήσω με live agent και να του στείλω screenshot από το μήνυμα του πωλητή. Ώστε έτσι να ανοίξω dispute πριν το 10ήμερο κλπ. Δεν βλέπω άλλη λύση.

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προσπαθήσω να μιλήσω με live agent και θα ενημερώσω.

Ο Κινέζος όχι μόνο μας δούλεψε, θέλει και να κάνουμε dispute ότι φταίμε εμείς/αλλάξαμε γνώμη 😆😀

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tryfos είπε

Μου βγάζει αλλά μόλις το πατάω μου λέει "Sorry, you can not open dispute for this order. You can "Open dIspute" 10 days after the seller ships your item(s)."

Κάνοντας δοκιμή και σε πράγματα προ 10ημέρου που δεν έχω παραλάβει ακόμα βλέπω δεν με αφήνει να κάνω dispute. Μάλλον θέλει και να παραλάβεις(;).

Εν πάση περιπτώσει, βλέπω σε άλλα site προτείνουν να μιλήσω με live agent και να του στείλω screenshot από το μήνυμα του πωλητή. Ώστε έτσι να ανοίξω dispute πριν το 10ήμερο κλπ. Δεν βλέπω άλλη λύση.

Όπως και να το κάνεις είτε live είτε μετά από 10 μέρες ανέβασε και το screenshot την συνομιλία από την αρχή, φαίνεται ότι ειναι άπατη ο Κινέζος.  Μαρεσει που θέλει να πεις πως έλαβες και το δέμα κιόλας και θέλεις να το επιστρέψεις για προσωπικούς λόγους 😂 Did you receive your order? -------Yes Do you want to return the goods? ------yes Dispute reason:--------personal reasons------ I no longer need the product----

Είναι ξεκάθαρο πάει να σε φάει τα λεφτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μίλησα με live agent, έστειλα το screenshot με αυτά που μου είπε ο πωλητής. Μου έκανε λέει escalate στους παραπάνω, για να μου ενεργοποιήσουν το κουμπί για το dispute ήδη από τώρα. Και προφανώς ότι θα πάρω τα λεφτά πίσω. Μου έδωσε και αριθμό του escalation.

Όχι και η καλύτερη διαδικασία βέβαια, γιατί θα πρέπει άμεσα να δεχθεί το dispute και ο πωλητής (όχι φυσικά για τον λόγο που ήθελε αυτός) και μετά θα προχωρήσει το refund. Αλλά νταξει δεν είμαστε και στο Άμαζον. Το θέμα είναι να μην χαθούν τα λεφτά.

Δε μου είχε ξανασυμβεί αυτό. Refund μετά από αποστολή ναι, αλλά καπάκια ακύρωση από τον πωλητή αφού πλήρωσα, όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tryfos είπε

Λοιπόν μίλησα με live agent, έστειλα το screenshot με αυτά που μου είπε ο πωλητής. Μου έκανε λέει escalate στους παραπάνω, για να μου ενεργοποιήσουν το κουμπί για το dispute ήδη από τώρα. Και προφανώς ότι θα πάρω τα λεφτά πίσω. Μου έδωσε και αριθμό του escalation.

Όχι και η καλύτερη διαδικασία βέβαια, γιατί θα πρέπει άμεσα να δεχθεί το dispute και ο πωλητής (όχι φυσικά για τον λόγο που ήθελε αυτός) και μετά θα προχωρήσει το refund. Αλλά νταξει δεν είμαστε και στο Άμαζον. Το θέμα είναι να μην χαθούν τα λεφτά.

Δε μου είχε ξανασυμβεί αυτό. Refund μετά από αποστολή ναι, αλλά καπάκια ακύρωση από τον πωλητή αφού πλήρωσα, όχι.

Αν δεν απαντήσει στο dispute σε 3 μέρες αναλαμβάνει το Aliexpress.

Επίσης όταν σε ενδιαφέρει κάποιο προϊόν καλά ειναι να κοιτάς σε διάφορα μαγαζιά και να κοιτάς το rating  όσο πιο μεγάλο το νούμερο τόσο πιο έμπιστος ο πωλητής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sakisgri είπε

Όπως και να το κάνεις είτε live είτε μετά από 10 μέρες ανέβασε και το screenshot την συνομιλία από την αρχή, φαίνεται ότι ειναι άπατη ο Κινέζος.  Μαρεσει που θέλει να πεις πως έλαβες και το δέμα κιόλας και θέλεις να το επιστρέψεις για προσωπικούς λόγους 😂 Did you receive your order? -------Yes Do you want to return the goods? ------yes Dispute reason:--------personal reasons------ I no longer need the product----

Είναι ξεκάθαρο πάει να σε φάει τα λεφτα

Ναι αυτό έκανα, δεν απαντάω καν σ αυτόν. Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το μαγαζί έχει 11000 followers και 94%. Φαίνεται legit. Ξέρω ότι δε μετράνε μία αυτά στο Ali (μούφα) αλλά όσο να ναι πάντα ρίχνω μια πεταχτή ματιά.

1 λεπτό πριν, sakisgri είπε

Αν δεν απαντήσει στο dispute σε 3 μέρες αναλαμβάνει το Aliexpress.

Επίσης όταν σε ενδιαφέρει κάποιο προϊόν καλά ειναι να κοιτάς σε διάφορα μαγαζιά και να κοιτάς το rating  όσο πιο μεγάλο το νούμερο τόσο πιο έμπιστος ο πωλητής

Σε πρόλαβα για το rating , περιέργως ήταν καλό (αν και συνήθως είναι μούφα αυτά).😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tryfos είπε

Ναι αυτό έκανα, δεν απαντάω καν σ αυτόν. Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το μαγαζί έχει 11000 followers και 94%. Φαίνεται legit. Ξέρω ότι δε μετράνε μία αυτά στο Ali (μούφα) αλλά όσο να ναι πάντα ρίχνω μια πεταχτή ματιά.

Έτυχε να πέσεις σε βλάκα.

Να ξέρεις το Aliexpress συμφέρει να ικανοποιήσει τον πελάτη παρά τον πωλητή, Γιατί πωλητές υπάρχουν πολλοί να πουλάνε τα ίδια πράγματα και να φύγει ένας θα πάρουμε τα προϊόντα από άλλον, αλλά εμείς σαν πελάτες είμαστε μοναδικοί αν σε χάσει σε έχασε για πάντα. Αρκεί να έχεις αποδείξεις και το Aliexpress ειναι μαζί σου, γιαυτό όταν παίρνουμε ένα δέμα πριν το ανοίξουμε τραβάμε βίντεο αν κάτι δεν ειναι σωστό θα τα πάρεις πίσω, χωρίς βίντεο δύσκολα τα πράγματα γιατί κάποιοι προσπαθούν να κλέψουν τους πωλητές.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Έτυχε να πέσεις σε βλάκα.

Να ξέρεις το Aliexpress συμφέρει να ικανοποίηση τον πελάτη παρά τον πωλητή, Γιατί πωλητές υπάρχουν πολλοί να πουλάνε τα ίδια πράγματα και να φύγει ένας θα πάρουμε τα προϊόντα από άλλον, αλλά εμείς σαν πελάτες είμαστε μοναδικοί αν σε χάσει σε έχασε για πάντα. Αρκεί να έχεις αποδείξεις και το Aliexpress ειναι μαζί σου, γιαυτό όταν παίρνουμε ένα δέμα πριν το ανοίξουμε τραβάμε βίντεο αν κάτι δεν ειναι σωστό θα τα πάρεις πίσω, χωρίς βίντεο δύσκολα τα πράγματα γιατί κάποιοι προσπαθούν να κλέψουν τους πωλητές.

Ναι ναι τα ξέρω αυτά, μην ανησυχείς.

Από την αρχή υποψιάστηκα, όταν μου έστειλε tracking, περάσανε 3-4 μέρες και δεν υπήρξε καμία κίνηση, τίποτα. Του έστειλα ένα πρώτο τι γίνεται, μου λέει έχει σταλεί μην ανησυχείς. Και στο δεύτερο που του έστειλα και του έλεγα τι έχει σταλεί, με δουλεύεις, μου έριξε το παραπάνω άκυρο (με θράσος κιόλας!).

Τεσπα, δε νομίζω να τα χάσω, πιο πολύ η μανουρα είναι ότι χάθηκαν δέκα μέρες για το τίποτα και πρέπει να ξαναψάχνω τώρα κλπ. Συν να ασχολούμαι με dispute κλπ, αν και είναι πολύ ξεκάθαρο εδώ τι έχει γίνει, δε μπορεί να πει πολλά (τίποτα).

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ναι ναι τα ξέρω αυτά, μην ανησυχείς.

Από την αρχή υποψιάστηκα, όταν μου έστειλε tracking, περάσανε 3-4 μέρες και δεν υπήρξε καμία κίνηση, τίποτα. Του έστειλα ένα πρώτο τι γίνεται, μου λέει έχει σταλεί μην ανησυχείς. Και στο δεύτερο που του έστειλα και του έλεγα τι έχει σταλεί, με δουλεύεις, μου έριξε το παραπάνω άκυρο (με θράσος κιόλας!).

Τεσπα, δε νομίζω να τα χάσω, πιο πολύ η μανουρα είναι ότι χάθηκαν δέκα μέρες για το τίποτα και πρέπει να ξαναψάχνω τώρα κλπ. Συν να ασχολούμαι με dispute κλπ, αν και είναι πολύ ξεκάθαρο εδώ τι έχει γίνει, δε μπορεί να πει πολλά (τίποτα).

Κοίτα κάθε κατάστημα αναφέρει σε πόσες μέρες θα στείλει το δέμα αφού έχεις κάνει την παραγγελία,και η μέρες περνάνε αντίστροφα. Σε μια που έκανα στης 4/8/22 έγραφε if not shipped in 9 days you will be refunded, στάλθηκε στης 9/8/22. Σε άλλα καταστήματα ο χρόνος μπορεί να ειναι διαφορετικός πχ 48 ώρες η 3 μέρες. Καλά ειναι να δίνουμε αυτό το χρόνο στον πωλητή πριν κάνουμε οτιδήποτε.

Από το κατάστημα αυτό είχα κάνει 2 παραγγελίες η μια έφυγε την άλλη μέρα η άλλη όπως ανέφερα πιο πάνω μετά από 5 μέρες, μπορεί να μη είχε διαθέσιμο το προϊόν.

Επίσης αν βιάζεσαι μπορείς να ρωτήσεις τον πωλητή αν παραγγείλεις σε πόσες μέρες θα το στείλει. Είχα ρωτήσει κανα 2 φορές και λέγανε κανε και θα στείλω αμέσως και όντος το στέλνανε μπαμ μπαμ.

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...