Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Αλλά  ένα άλλο κόλπο είναι αν πάρεις κάνα 2-3 η και παραπάνω προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα, όποιος και να είναι ο τρόπος αποστολής (εκτός standard for special goods γιατί είναι για ειδικά υλικά και πάει Ολλανδία) τα δέματα θα πάνε σε ενοποιημένη αποθήκη και όλα τα προϊόντα  θα μπούνε σε ένα πακέτο θα γίνει combined delivery και η αποστολή θα αναβαθμιστεί αυτόματα σε standard με έναν κοινό αριθμό αποστολής  και έτσι θα έρθει και πιο γρήγορα και όλα μαζί και συστημένο.

Αυτό έγινε πρόσφατα σε 2 δικές μου παραγγελίες και με χαροποίησε ιδιαίτερα. Άρα, είναι κάτι που γίνεται σίγουρα...

  • Like 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, moveax1 είπε

Αυτό έγινε πρόσφατα σε 2 δικές μου παραγγελίες και με χαροποίησε ιδιαίτερα. Άρα, είναι κάτι που γίνεται σίγουρα...

Ναι συμφέρει και το Aliexpress και εμάς, το έχω κάνει καμιά δεκαριά φορές.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, sakisgri είπε

Τπτ να σαι καλά.

Παίρνεις αριθμό τρακινγκ κανονικά και με τα untrackable.

Το saver είναι για προϊόντα κάτω από τα 8€ περίπου και είναι semi trackable δλδ θα δεις ενημέρωση κανονικά μέχρι να φτάσει Αθήνα μετά το χάνεις μετά μια μέρα το αφήνει ο ταχυδρόμος και φεύγει σαν ένα γραμμα, θα μπορούσες να πας και να το πάρεις και αυτό όπως με τα standard που κάνεις αλλά να βρεις τον χρόνο που περίπου φτάνει στο τοπικό ταχυδρομείο σου, έμενα κάνει κάπου 10 μέρες αφού φτάσει Αθήνα. Εμένα προσωπικά επειδή έχω πάρει πολλά με standard και κάποια με saver (πάντα ήρθαν) η ταχυδρόμος χτυπάει την πόρτα ακόμα και στα saver είναι βεβαία επιλογή της δεν της το ζήτησα.

Αλλά  ένα άλλο κόλπο είναι αν πάρεις κάνα 2-3 η και παραπάνω προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα, όποιος και να είναι ο τρόπος αποστολής (εκτός standard for special goods γιατί είναι για ειδικά υλικά και πάει Ολλανδία) τα δέματα θα πάνε σε ενοποιημένη αποθήκη και όλα τα προϊόντα  θα μπούνε σε ένα πακέτο θα γίνει combined delivery και η αποστολή θα αναβαθμιστεί αυτόματα σε standard με έναν κοινό αριθμό αποστολής  και έτσι θα έρθει και πιο γρήγορα και όλα μαζί και συστημένο.

Δηλαδή υπάρχει ουσιαστικά κανονικά tracking μέχρι να φτάσει Ελλάδα; Εντύπωση μου κάνει αυτό, μακάρι, προς το παρόν όντως βλέπω ένα tracking number αλλά όχι κάτι παραπάνω. Μετά ελέγχω μέσω Flyt? Γνωρίζουμε περίπου μέσω ποιου έρχεται; Ολλανδία, Ουγγαρία κλπ και αν ξεπερνάει το 2μηνο;

Πλάκα-πλάκα επειδή απείχα από το σπορ καιρό, το standard μέσω ποιου έρχεται και είμαστε ακόμα κανονικά στο 3μηνο-6μηνο για παραλαβή;

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tryfos είπε

Δηλαδή υπάρχει ουσιαστικά κανονικά tracking μέχρι να φτάσει Ελλάδα; Εντύπωση μου κάνει αυτό, μακάρι, προς το παρόν όντως βλέπω ένα tracking number αλλά όχι κάτι παραπάνω. Μετά ελέγχω μέσω Flyt? Γνωρίζουμε περίπου μέσω ποιου έρχεται; Ολλανδία, Ουγγαρία κλπ και αν ξεπερνάει το 2μηνο;

Πλάκα-πλάκα επειδή απείχα από το σπορ καιρό, το standard μέσω ποιου έρχεται και είμαστε ακόμα κανονικά στο 3μηνο-6μηνο για παραλαβή;

Ναι υπάρχει κανονικό tracking μέχρι να έρθει Ελλάδα όπως ακριβός το standard, τα untrackable  έχουν tracking number UA*********HU το HU στο τέλος σημαίνει Hungary (Ουγγαρια) και κάνουν μέσο όρο περίπου 35 μέρες να παραλαβεις. Δες μια φώτο που έβαλα πιο κάτω με το πιο πρόσφατο μη συστημένο UA673260864HU. Μέχρι εκεί βλέπεις tracking όταν φτάσει Ελλάδα.

Τα standard (trackable) έχουν tracking number LA*********HU και κάνουν μέσο όρο από 25 μέχρι 30 μέρες πάλι Ουγγαρία πάνε.

Αν το tracking number είναι LT**********NL το NL στο τέλος σημαίνει Netherland (Ολλανδία) πάλι ίδιο χρόνο περίπου κάνει ίσως λίγο παραπάνω αλλά πολύ σπάνια να σταλεί μέσο Ολλανδίας.

Για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, ηλεκτρονικά με ενσωματωμένη μπαταρία κτλ τότε το δέμα έρχεται με "Cainiao Standard For Special Goods" και έχει tracking number LS*********NL πάντα πάει Ολλανδια και είναι συστημένο, κάνει περίπου 45+ μέρες να φτάσει.

Επίσης το "Cainiao super economy for special goods" είναι για ειδικά υλικά όπως ανέφερα και πιο πάνω αλλά δεν είναι ασφαλές, πιο πιθανό να πληρωσεις εξτρα φπα και τελωνείο. Το αποφεύγουμε!

Για αναζήτηση τον δεμάτων βάζουμε tracking εδώ  https://parcelsapp.com/en/tracking  Από εκεί έβγαλα και την φώτο. Και υπάρχει και εφαρμογή στο google play  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brightstripe.parcels&hl=en_US&gl=US

UA--------HU..PNG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να επιβεβαιώσω κι εγώ... Παρέλαβα σήμερα μικρό μεταλλικό αντικείμενο αξίας 1 ευρώ, με Cainiao Super Economy for Special Goods και tracking number UV*********UZ και είχε τέλη ΕΛΤΑ για εκτελωνισμό 2,5 ευρώ.

 

Και βλέπω ότι και μια ακόμα παραγγελία μικρού αντικειμένου που έκανα πριν κανα πριν καμιά εβδομάδα είναι κι αυτή με Cainiao Super Economy for Special Goods.

Πάω να κάνω open dispute, αλλά μου λέει:

Sorry, you can not open dispute for this order.

You can "Open dIspute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.

Οπότε περιμένω να περάσει το 10μερο; Γιατί το έχουν έτσι; Τι νόημα έχει;

(Έστειλα και μήνυμα στον πωλητή ζητώντας refund και εξηγώντας το λόγο, βεβαίως, αλλά δεν το κόβω.)

Επεξ/σία από GiOrGoSk21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Ναι υπάρχει κανονικό tracking μέχρι να έρθει Ελλάδα όπως ακριβός το standard, τα untrackable  έχουν tracking number UA*********HU το HU στο τέλος σημαίνει Hungary (Ουγγαρια) και κάνουν μέσο όρο περίπου 35 μέρες να παραλαβεις. Δες μια φώτο που έβαλα πιο κάτω με το πιο πρόσφατο μη συστημένο UA673260864HU. Μέχρι εκεί βλέπεις tracking όταν φτάσει Ελλάδα.

Τα standard (trackable) έχουν tracking number LA*********HU και κάνουν μέσο όρο από 25 μέχρι 30 μέρες πάλι Ουγγαρία πάνε.

Αν το tracking number είναι LT**********NL το NL στο τέλος σημαίνει Netherland (Ολλανδία) πάλι ίδιο χρόνο περίπου κάνει ίσως λίγο παραπάνω αλλά πολύ σπάνια να σταλεί μέσο Ολλανδίας.

Για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, ηλεκτρονικά με ενσωματωμένη μπαταρία κτλ τότε το δέμα έρχεται με "Cainiao Standard For Special Goods" και έχει tracking number LS*********NL πάντα πάει Ολλανδια και είναι συστημένο, κάνει περίπου 45+ μέρες να φτάσει.

Επίσης το "Cainiao super economy for special goods" είναι για ειδικά υλικά όπως ανέφερα και πιο πάνω αλλά δεν είναι ασφαλές, πιο πιθανό να πληρωσεις εξτρα φπα και τελωνείο. Το αποφεύγουμε!

Για αναζήτηση τον δεμάτων βάζουμε tracking εδώ  https://parcelsapp.com/en/tracking  Από εκεί έβγαλα και την φώτο. Και υπάρχει και εφαρμογή στο google play  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brightstripe.parcels&hl=en_US&gl=US

UA--------HU..PNG

Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Ειχα μείνει εγώ στην Ολλανδία για κάποιο λόγο, όλα μέσω Ολλανδίας έρχονταν κάποτε...

Το 25-35 μέρες για standard (και για saver) που λες φαίνεται ονειρικό με βάση τα παλιά δεδομένα (αν ισχύει) και φυσικά για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι όλη η καθυστέρηση στο Ali οφειλόταν ανέκαθεν στο ελληνικό τελωνείο και σε τίποτα άλλο. Και πάλι στο παράδειγμα που έβαλες φαίνεται ότι έφτασε Ελλάδα σε 13 μέρες και μετά ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ 15-20 μέρες(;) εντός Ελλάδας;;!!! Τραγέλαφος. Κινέζικα-ούγγρικα ταχυδρομεία έτη φωτός μπροστά από ΕΛΤΑ...

Είμαι περίεργος να δω αν θα μου έρθει χαρτάκι για παραλαβή ή ως απλό γράμμα στο γραμματοκιβώτιο (παραλαβή αντικειμένου από τον ίδιο τον ταχυδρόμο σε ΕΛΤΑ δεν έχει παίξει ποτέ εδώ που είμαι).

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, GiOrGoSk21 είπε

Να επιβεβαιώσω κι εγώ... Παρέλαβα σήμερα μικρό μεταλλικό αντικείμενο αξίας 1 ευρώ, με Cainiao Super Economy for Special Goods και tracking number UV*********UZ και είχε τέλη ΕΛΤΑ για εκτελωνισμό 2,5 ευρώ.

 

Και βλέπω ότι και μια ακόμα παραγγελία μικρού αντικειμένου που έκανα πριν κανα πριν καμιά εβδομάδα είναι κι αυτή με Cainiao Super Economy for Special Goods.

Πάω να κάνω open dispute, αλλά μου λέει:

Sorry, you can not open dispute for this order.

You can "Open dIspute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.

Οπότε περιμένω να περάσει το 10μερο; Γιατί το έχουν έτσι; Τι νόημα έχει;

(Έστειλα και μήνυμα στον πωλητή ζητώντας refund και εξηγώντας το λόγο, βεβαίως, αλλά δεν το κόβω.)

Ναι εκεί είναι το το πρόβλημα στο UV*********UZ (Ουζμπεκιστάν) κάπου εκεί χάνεται η ένδειξη IOSS ότι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, τα 2,5€ είναι έξοδα εκτελωνισμού αφού έπρεπε να περάσει τελωνείο για να δούνε ότι πράγματι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, γιαυτό δεν πλήρωσες ΦΠΑ ξανά αλλά μόνο έξοδα εκτελωνισμού.

Μονο μέσα από το το chat στο customer support μπορούν να σε ανοίξουν dispute νωρίτερα, αλλά μάλλον δεν θα το κάνουν για αυτόν τον λόγο, κανε μια προσπάθεια δεν έχεις να χάσεις τπτ.

Τουλάχιστον τώρα ξέρεις να μη επιλέξεις άλλη φορά αυτόν τον τρόπο αποστολής.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/8/2022 στις 1:46 ΠΜ, sakisgri είπε

Ναι υπάρχει κανονικό tracking μέχρι να έρθει Ελλάδα όπως ακριβός το standard, τα untrackable  έχουν tracking number UA*********HU το HU στο τέλος σημαίνει Hungary (Ουγγαρια) και κάνουν μέσο όρο περίπου 35 μέρες να παραλαβεις. Δες μια φώτο που έβαλα πιο κάτω με το πιο πρόσφατο μη συστημένο UA673260864HU. Μέχρι εκεί βλέπεις tracking όταν φτάσει Ελλάδα.

Τα standard (trackable) έχουν tracking number LA*********HU και κάνουν μέσο όρο από 25 μέχρι 30 μέρες πάλι Ουγγαρία πάνε.

Αν το tracking number είναι LT**********NL το NL στο τέλος σημαίνει Netherland (Ολλανδία) πάλι ίδιο χρόνο περίπου κάνει ίσως λίγο παραπάνω αλλά πολύ σπάνια να σταλεί μέσο Ολλανδίας.

Για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, ηλεκτρονικά με ενσωματωμένη μπαταρία κτλ τότε το δέμα έρχεται με "Cainiao Standard For Special Goods" και έχει tracking number LS*********NL πάντα πάει Ολλανδια και είναι συστημένο, κάνει περίπου 45+ μέρες να φτάσει.

Επίσης το "Cainiao super economy for special goods" είναι για ειδικά υλικά όπως ανέφερα και πιο πάνω αλλά δεν είναι ασφαλές, πιο πιθανό να πληρωσεις εξτρα φπα και τελωνείο. Το αποφεύγουμε!

Για αναζήτηση τον δεμάτων βάζουμε tracking εδώ  https://parcelsapp.com/en/tracking  Από εκεί έβγαλα και την φώτο. Και υπάρχει και εφαρμογή στο google play  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brightstripe.parcels&hl=en_US&gl=US

UA--------HU..PNG

Σε μια παραγγελία έβαλα κανονικά Ali standard shipping όπως πάντα (και όντως μόνο 2 Ευρώ). Τώρα πρώτη φορά ever μου έδωσε tracking με μορφή SYRM...αντί του κλασσικου LA... Στις λεπτομέρειες της παραγγελίας αντί για standard shipping βλέπω ότι το έστειλε με seller's shipping method(!). Βάζοντας το tracking στο parcelapps μου βγάζει διεκπεραίωση μέσω SunYou - Sytrack και στην Ελλάδα με DPD!!! Όλα αυτά ενώ έχω ζητήσει την κλασσική standard shipping (για ΕΛΤΑ).

Τί ακριβώς έχει κάνει ο ανεκδιήγητος ο Κινέζος (με 2 Ευρώ;). Επειδή μυρίζομαι τελωνείο, αφού δεν πήγε κλασσικά οπότε δεν θα μπορούν να δουν το IOSS, πώς να το χειριστώ; Τί να του πω τώρα που το 'στειλε ή πως να προετοιμαστώ για κάποιου είδους dispute όταν φτάσει (και πληρώσω το κουστούμι); Θεωρώ ότι προβλέπεται dispute όταν στο στέλνει με άλλη μέθοδο, με αποτέλεσμα να χρεώνεσαι διάφορα.

EDIT: Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα βρήκα ότι κατά πάσα πιθανότητα της μορφής SYRM... μπορούν να δουν το IOSS(;). Αυτό που με προβληματίζει είναι η παράδοση με ιδιωτικό courier (και μάλιστα κάκιστο) και όχι με τα ΕΛΤΑ.

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.
6 ώρες πριν, tryfos είπε

Σε μια παραγγελία έβαλα κανονικά Ali standard shipping όπως πάντα (και όντως μόνο 2 Ευρώ). Τώρα πρώτη φορά ever μου έδωσε tracking με μορφή SYRM...αντί του κλασσικου LA... Στις λεπτομέρειες της παραγγελίας αντί για standard shipping βλέπω ότι το έστειλε με seller's shipping method(!). Βάζοντας το tracking στο parcelapps μου βγάζει διεκπεραίωση μέσω SunYou - Sytrack και στην Ελλάδα με DPD!!! Όλα αυτά ενώ έχω ζητήσει την κλασσική standard shipping (για ΕΛΤΑ).

Τί ακριβώς έχει κάνει ο ανεκδιήγητος ο Κινέζος (με 2 Ευρώ;). Επειδή μυρίζομαι τελωνείο, αφού δεν πήγε κλασσικά οπότε δεν θα μπορούν να δουν το IOSS, πώς να το χειριστώ; Τί να του πω τώρα που το 'στειλε ή πως να προετοιμαστώ για κάποιου είδους dispute όταν φτάσει (και πληρώσω το κουστούμι); Θεωρώ ότι προβλέπεται dispute όταν στο στέλνει με άλλη μέθοδο, με αποτέλεσμα να χρεώνεσαι διάφορα.

EDIT: Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα βρήκα ότι κατά πάσα πιθανότητα της μορφής SYRM... μπορούν να δουν το IOSS(;). Αυτό που με προβληματίζει είναι η παράδοση με ιδιωτικό courier (και μάλιστα κάκιστο) και όχι με τα ΕΛΤΑ.

Και έμενα μια φορά έγινε αυτό επέλεξα standard και το έστειλε με seller's shipping method, με tracking number τύπου VR*********YP με την Yanwen Logistics, μετά άλλαξε το tracking σε LD*********BE και ήρθε μεσώ Βελγιο, ήρθε κανονικά δεν πλήρωσα τπτ παραπάνω είχα στείλε και μήνυμα στον πωλητή και δεν απάντησε, δεν ξέρω αν άλλαξε το tracking επειδή τον έστειλα μήνυμα η θα άλλαζε έτσι και αλλιώς.

Στείλε και εσύ μήνυμα στον πωλητή και πες τον αφού επέλεξα και πλήρωσα για standard γιατί το έστειλες με άλλη μέθοδο χωρίς να με ρωτήσεις, Η μέθοδος αυτή έχει θέμα με τελωνείο στην χώρα μου.

Απ'οτι έχω διαβάσει σε πιο πίσω σελίδες κάποιοι που πήραν μέσο SunYou τους το παρέδωσε τα ΕΛΤΑ. 

O @nikosgiann78γνωριζει καλύτερα για την Sunyou , αν μπορεί να σε βοηθήσει.

Όσο για το dispute αν χρειαστεί, αν δεν μπορείς να το ανοίξεις ακόμα μπορεί μέσο του customer support στο chat να στο ανοίξουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Και έμενα μια φορά έγινε αυτό επέλεξα standard και το έστειλε με seller's shipping method, με tracking number τύπου VR*********YP με την Yanwen Logistics, μετά άλλαξε το tracking σε LD*********BE και ήρθε μεσώ Βελγιο, ήρθε κανονικά δεν πλήρωσα τπτ παραπάνω είχα στείλε και μήνυμα στον πωλητή και δεν απάντησε, δεν ξέρω αν άλλαξε το tracking επειδή τον έστειλα μήνυμα η θα άλλαζε έτσι και αλλιώς.

Στείλε και εσύ μήνυμα στον πωλητή και πες τον αφού επέλεξα και πλήρωσα για standard γιατί το έστειλες με άλλη μέθοδο χωρίς να με ρωτήσεις, Η μέθοδος αυτή έχει θέμα με τελωνείο στην χώρα μου.

Απ'οτι έχω διαβάσει σε πιο πίσω σελίδες κάποιοι που πήραν μέσο SunYou τους το παρέδωσε τα ΕΛΤΑ. 

O @nikosgiann78γνωριζει καλύτερα για την Sunyou , αν μπορεί να σε βοηθήσει.

Όσο για το dispute αν χρειαστεί, αν δεν μπορείς να το ανοίξεις ακόμα μπορεί μέσο του customer support στο chat να στο ανοίξουν.

Καταρχήν, να πω κάτι που έχω πει παλιότερα πολλές φορές!! Η Sunyou logistics και Yanwen logistics, όπως λέει και το όνομα τους, είναι εταιρίες logistics. Αυτό σημαίνει ότι διαχειρίζονται τα δέματα στα δικά τους κέντρα διαλογής (sorting centers), και μετά, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ δίνουν το δέμα σε κάποιον Courier η Post company, γιατί δεν μπορούν οι ίδιες να κάνουν άμεση παράδοση στον πελάτη (αφού είναι εταιρίες logistics όπως προείπα)!!! ;) 

Χρησιμοποιούνται όταν ο άλλος θέλει να στείλει 'special goods' (σκόνες, υγρά κτλ). Οι ίδιες οι εταιρίες αυτές, αν ρωτήσετε Κινέζους, θα πουν ότι τους έχουν πει να μην στέλνουν κανονικά 'special goods'. Στην πράξη όμως, στέλνουν τα πάντα, καθώς από ότι φαίνεται, στα κέντρα διαλογής τους δεν γίνεται κανένας έλεγχος (πρακτικά κάνουν τα στραβά μάτια), για να περνάνε όλα τα πράγματα και έτσι να μην χάνονται αποστολές.

Πρακτικά, αν πεις κάποιον Κινέζο να σου στείλει ένα υγρό προϊόν (πχ. σταγόνες για τα μάτια, αλοιφές) με Aliexpress standard shipping (ή και saver shipping), όταν το δέμα πάει στο κέντρο διαλογής, θα 'κολλήσει' και θα του επιστραφεί πίσω. Αν γίνει shipping ένα τέτοιο προϊόν, θα είναι καθαρά από τύχη, και αυτό γιατί όλα τα κέντρα διαλογής του Aliexpress δεν είναι 'σφιχτά' στον έλεγχο!!!

Οι λεγόμενες δηλ. αποστολές για 'special goods', είναι για ειδικά προϊόντα (σκόνες, υγρά κτλ.), και δεν υπάρχουν τυχαία (πχ. Cainiao super economy/standard for special goods). Με 'ειδική αποστολή', μπορείς να στείλεις ένα κανονικό προϊόν (πχ. ένα καλώδιο), αλλά το αντίθετο δεν γίνεται.

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sakisgri είπε

Και έμενα μια φορά έγινε αυτό επέλεξα standard και το έστειλε με seller's shipping method, με tracking number τύπου VR*********YP με την Yanwen Logistics, μετά άλλαξε το tracking σε LD*********BE και ήρθε μεσώ Βελγιο, ήρθε κανονικά δεν πλήρωσα τπτ παραπάνω είχα στείλε και μήνυμα στον πωλητή και δεν απάντησε, δεν ξέρω αν άλλαξε το tracking επειδή τον έστειλα μήνυμα η θα άλλαζε έτσι και αλλιώς.

Στείλε και εσύ μήνυμα στον πωλητή και πες τον αφού επέλεξα και πλήρωσα για standard γιατί το έστειλες με άλλη μέθοδο χωρίς να με ρωτήσεις, Η μέθοδος αυτή έχει θέμα με τελωνείο στην χώρα μου.

Απ'οτι έχω διαβάσει σε πιο πίσω σελίδες κάποιοι που πήραν μέσο SunYou τους το παρέδωσε τα ΕΛΤΑ. 

O @nikosgiann78γνωριζει καλύτερα για την Sunyou , αν μπορεί να σε βοηθήσει.

Όσο για το dispute αν χρειαστεί, αν δεν μπορείς να το ανοίξεις ακόμα μπορεί μέσο του customer support στο chat να στο ανοίξουν.

Ναι μου απάντησε στο άλλο θρεντ ο @nikosgiann78, ότι μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα με το τελωνείο. Αυτό φοβήθηκα αρχικά όταν είδα DPD (ACS), μένει να δούμε στην πράξη πως θα γίνει.

Για το ποιος θα το φέρει, καταλαβαίνω ACS. Ήδη υπάρχει και tracking ελληνικό που 'βλέπει'το σύστημα της DPD, και το οποίο ξεκινάει από 3. Οπότε χλωμό για ΕΛΤΑ.

Τώρα που το σκέφτομαι, αν ισχύει ότι δεν παίζει τελωνείο και αν οι ACS,DPD ήταν πραγματικές εταιρείες courier και όχι καλοστημένη απάτη, αυτός ο τρόπος αποστολής θα ήταν καλύτερος από τον standard. Γιατί θα είχαμε τιμή αποστολής standard, όχι τελωνείο και υποτίθεται ταχύτητα courier... Δηλαδή ουσιαστικά Ali με κούριερ. Αλλά πολλά αν...

Πάντως αν γίνει έτσι, εμένα πρώτη φορά θα μου έρχεται κάτι από Ali με courier και όχι ΕΛΤΑ.

Επεξ/σία από tryfos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tryfos είπε

Ναι μου απάντησε στο άλλο θρεντ ο @nikosgiann78, ότι μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα με το τελωνείο. Αυτό φοβήθηκα αρχικά όταν είδα DPD (ACS), μένει να δούμε στην πράξη πως θα γίνει.

Για το ποιος θα το φέρει, καταλαβαίνω ACS. Ήδη υπάρχει και tracking ελληνικό που 'βλέπει'το σύστημα της DPD, και το οποίο ξεκινάει από 3. Οπότε χλωμό για ΕΛΤΑ.

Τώρα που το σκέφτομαι, αν ισχύει ότι δεν παίζει τελωνείο και αν οι ACS,DPD ήταν πραγματικές εταιρείες courier και όχι καλοστημένη απάτη, αυτός ο τρόπος αποστολής θα ήταν καλύτερος από τον standard. Γιατί θα είχαμε τιμή αποστολής standard, όχι τελωνείο και υποτίθεται ταχύτητα courier... Δηλαδή ουσιαστικά Ali με κούριερ. Αλλά πολλά αν...

Πάντως αν γίνει έτσι, εμένα πρώτη φορά θα μου έρχεται κάτι από Ali με courier και όχι ΕΛΤΑ.

Λοιπόν, θα σε πάω σε πιο 'βαθιά' τώρα, γιατί ξέρω πολύ περισσότερα από όσο φαντάζεσαι!! Η Sunyou logistics (προ 1ης Ιουλίου 2021 όπου είχαμε την ατέλεια των 22 ευρώ), ήταν ένας εκ των τρόπων αποστολής, που δεν πήγαινε τελωνείο (γιατί τα εκτελώνιζε η ίδια)!!! Και πολλοί εδώ μέσα, δεν το είχαν πάρει καν χαμπάρι αυτό, παρόλο που μπορεί να αγόραζαν χρόνια από το Aliexpress. Εγώ, αρχές του 2021, είχα ολοκληρώσει το 'puzzle' το πως δούλευαν οι μεταφορικές και πως γινόταν να αποφύγεις το τελωνείο (όπως και το έκανα κάποιες φορές με συνεννόηση με τον Κινέζο!!!)!!!! ;) Για να στείλει ο Κινέζος με Sunyou logistics, θα πρέπει να βάλει στην 'αποθήκη' της Sunyou logistics, εμπορεύματα συγκεκριμένου ποσού (χρηματικής αξίας), ειδάλλως δεν μπορεί να υπάρχει συνεργασία!!! ;)  Για αυτό και είναι ελάχιστοι αυτοί ήταν αυτοί που την χρησιμοποιούσαν. Νομίζω ότι ήδη είπα αρκετά!!!

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Λοιπόν, θα σε πάω σε πιο 'βαθιά' τώρα, γιατί ξέρω πολύ περισσότερα από όσο φαντάζεσαι!! Η Sunyou logistics (προ 1ης Ιουλίου 2021 όπου είχαμε την ατέλεια των 22 ευρώ), ήταν ένας εκ των τρόπων αποστολής, που δεν πήγαινε τελωνείο (γιατί τα εκτελώνιζε η ίδια)!!! Και πολλοί εδώ μέσα, δεν το είχαν πάρει καν χαμπάρι αυτό, παρόλο που μπορεί να αγόραζαν χρόνια από το Aliexpress. Εγώ, αρχές του 2021, είχα ολοκληρώσει το 'puzzle' το πως δούλευαν οι μεταφορικές και πως γινόταν να αποφύγεις το τελωνείο (όπως και το έκανα κάποιες φορές με συνεννόηση με τον Κινέζο!!!)!!!! ;) Για να στείλει ο Κινέζος με Sunyou logistics, θα πρέπει να βάλει στην 'αποθήκη' της Sunyou logistics, εμπορεύματα συγκεκριμένου ποσού (χρηματικής αξίας), ειδάλλως δεν μπορεί να υπάρχει συνεργασία!!! ;)  Για αυτό και είναι ελάχιστοι αυτοί ήταν αυτοί που την χρησιμοποιούσαν. Νομίζω ότι ήδη είπα αρκετά!!!

Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να τον "επιλέξεις" ή να τον "επιβάλεις" αυτόν τον τρόπο, είναι δηλαδή θέμα τύχης (στα μη ειδικά προϊόντα, σκόνες, υγρά κλπ.).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tryfos είπε

Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να τον "επιλέξεις" ή να τον "επιβάλεις" αυτόν τον τρόπο, είναι δηλαδή θέμα τύχης (στα μη ειδικά προϊόντα, σκόνες, υγρά κλπ.).

Κάποιοι Κινέζοι βάζουν το 'Seller's shipping method' για να 'βάζουν' δικούς τους τρόπους αποστολής. Κάποιοι γράφουν κατευθείαν shipping με Sunyou. Δεν είναι θέμα τύχης.... Είναι με τι συνεργάζεται ο πωλητής, πέρα από αυτό που προσπαθεί να τους 'επιβάλει' η ίδια η πλατφόρμα του Aliexpress (και είναι ο τρόπος 'Cainiao standard for special goods').

Παιδιά, μην κολλάμε σε αυτά... το βασικό είναι να μας έρθει κανονικά το δέμα σπίτι, και να μην χαθεί

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Παιδιά, μην κολλάμε σε αυτά... το βασικό είναι να μας έρθει κανονικά το δέμα σπίτι, και να μην χαθεί

Έτσι ακριβώς, έχω πάρει πάνω από 50 δέματα όλα ήρθαν σε κανένα δεν πλήρωσα παραπάνω. Είναι κρίμα κάποιος που θα παραγγείλει για πρώτη φορά από Aliexpress να του τύχει κάποια στραβή και να πει δεν ξανά παραγγέλνω από Κίνα,  αυτός θα χάσει γιατί από Κίνα συμφέρει με χίλια χόρια τόσα πράγματα που δεν θα τα βρεις καν Ελλάδα η 3 και 4 φορές πάνω στη τιμή.

Μια πολύ καλή προσφορά που έχει το Aliexpress τώρα είναι ένα μαγαζί δίνει 3 προϊόντα για 5.99€ και free shipping (δεν ξερω αν ειναι για όλους γιατί λέει for select members like you) έχει πολλά πράγματα που αξίζει, το είχαν ξανά κάνει πριν λίγο καιρό είχα πάρει 6 δέματα πραγματικά άξιζαν με το παραπάνω, τώρα παράγγειλα άλλα 2 γιατί έχει όριο ένα shipping την ήμερα, αύριο πάλι 😉

Screenshot_20220805-173242_AliExpress.jpg

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...