Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vaggos18 είπε

Παιδια περιμενω 3 δεματα που ειναι με aliexpress saver και standard shipping τα οποια εφυγαν απο Ουγγαρια στις 5,11 και 13 του μηνα αντιστοιχα και ακομα δν εχουν φανει Ελλαδα, ειναι φυσιολογικο αυτο να αργουν τοσο? 

Όχι δεν είναι, και εγώ περιμένω από 11 του μήνα μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι δεν λειτουργούν προσωρινά τα πληροφοριακά συστήματα στα ταχυδρομεία.

https://www.skai.gr/news/greece/taxydromeia-kyvernoepithesi-sta-elta-anastoli-leitourgias-sto-pliroforiako-systima

  • Thanks 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 19/3/2022 στις 8:04 ΜΜ, jimaek22 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Φιλε οπως κ εσυ ετσι και εγω ψωνιζω απο ali απο το 2010 χωρις ιδιαιτερα προβληματα!! 

θα σου παραθεσω την εμπειρια μου σχετικα με επιστροφη οθονης πισω στην κινα!! ειχα παραγγειλει οθονη αυτοκινητου για ενα φιλαρακι μου! Ηρθε μεσω ευρώπης οποτε δεν ειχα θεμα με τελωνεια! παμε να την περασουμε στο αυτοκινητο και βλεπουμε οτι δεν λειτουργει σωστα με το αυτοκινητο!! εν τελη μετα απο "χωριατικα" αγγλικα(και εγω απο χωριο ειμαι) που μιλουσε ο πωλητης δεν βγαλαμε ακρη!! τελικα του ανοιγω dispute και αποφασιζουμε να την στειλουμε πισω!! ολα εγιναν οπως επρεπε και σε 18 μερες μου επεστρεψε τα λεφτα. το κακο της υποθεσης ηταν οτι το ali μου ειπε οτι θα μου δωσει κουπονι για αγορες 50 ευρω διοτι πληρωσα τα μεταφορικα!! αλλα εγω δεν τα ειδα ποτε!! τουλαχιστον πηρα τα λεφτα πισω!! απλα πανω στο δεμα πρεπει να δηλωσεις αξια 50 δολαρια αλλιως περναει τελωνειο στην κινα και δεν το δεχεται ο πωλητης!!

 

ελπιζω να σε βοηθησα!!

10 ώρες πριν, radiotv είπε

προσοχή,ένας λίγο παραπάνω την πάτησε με παρόμοια αγορά

Το διαβασα και του απαντησα!! εγω αυτο που κοιταω ειναι απο μαγαζι Official!!! η οποια εχει και σελιδα εκτος ali!! Το μονο προβλημα ειναι το αν θα περασει τελωνειο!!

Δημοσ.

Καλησπερα, θελω να παρω απο το ali αυτο εδω https://www.aliexpress.com/item/1005002352016647.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3fce4a3fJj8yrY&algo_pvid=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658&algo_exp_id=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000026750417161"}&pdp_pi=-1%3B24.28%3B-1%3B6.08%40salePrice%3BEUR%3Bsearch-mainSearch  ειναι στα 23 ευρω και 6 ευρω μεταφορικα. Ξερει κανεις ποσο θα μου στοιχησει ο εκτελωνισμος?

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Screamer-hg είπε

Καλησπερα, θελω να παρω απο το ali αυτο εδω https://www.aliexpress.com/item/1005002352016647.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3fce4a3fJj8yrY&algo_pvid=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658&algo_exp_id=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000026750417161"}&pdp_pi=-1%3B24.28%3B-1%3B6.08%40salePrice%3BEUR%3Bsearch-mainSearch  ειναι στα 23 ευρω και 6 ευρω μεταφορικα. Ξερει κανεις ποσο θα μου στοιχησει ο εκτελωνισμος?

Θεωρητικά, αν ο πωλητής πράγματι το στείλει και με τη μέθοδο που αναφέρεται (aliexpress selection standard) δε θα 'πρεπε να  κολλήσει καθόλου τελωνείο.

Μπορεί να πω βλακεία γιατί δεν έχει τύχει ποτέ να παραγγείλω κάτι αντίστοιχο, αλλά αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει περίπτωση να συναντήσεις θέμα στους ελέγχους, λόγω του σχήματος του αντικειμένου. Ίσως κάποιος γνωρίζει καλύτερα.

Δημοσ.

Τελικα το πακετο απο ali παραδοθηκε αλλα οχι σε εμενα.. :P Ο κινεζος μου την εκανε.

Anyway το despute το εχω κερδισει ηδη αλλα γενικα πολλες μα...κιες ακουω τελευταια για το ali  😕 Κριμα .. πλεον θελει μεγαλη προσοχη.

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Screamer-hg είπε

Καλησπερα, θελω να παρω απο το ali αυτο εδω https://www.aliexpress.com/item/1005002352016647.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3fce4a3fJj8yrY&algo_pvid=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658&algo_exp_id=40240b83-6b78-4c64-94d8-7b9c6e816658-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000026750417161"}&pdp_pi=-1%3B24.28%3B-1%3B6.08%40salePrice%3BEUR%3Bsearch-mainSearch  ειναι στα 23 ευρω και 6 ευρω μεταφορικα. Ξερει κανεις ποσο θα μου στοιχησει ο εκτελωνισμος?

Καλησπέρα

τπτ παραπάνω δεν θα πληρώσεις αν ο τρόπος αποστολής είναι ένα από αυτά.

Cainiao:

Cainiao Super Economy Global

Cainiao Super Economy

Cainiao Super Economy for Special Goods

Cainiao Standard For Special Goods

Cainiao Heavy Parcel Line

Aliexpress:

AliExpress Selection Saver

AliExpress Saver Shipping

Aliexpress Selection Standard

AliExpress Standard Shipping

AliExpress Premium Shipping

Θα πάει Ολλανδία θα εκτελωνιστεί εκεί και θα έρθει Ελλάδα θα το παραλάβει τα ΕΛΤΑ και θα στο φέρουν στο σπίτι. 

5 λεπτά πριν, chuckkkkkk είπε

Τελικα το πακετο απο ali παραδοθηκε αλλα οχι σε εμενα.. :P Ο κινεζος μου την εκανε.

Anyway το despute το εχω κερδισει ηδη αλλα γενικα πολλες μα...κιες ακουω τελευταια για το ali  😕 Κριμα .. πλεον θελει μεγαλη προσοχη.

Θα έστειλε κανένα άδειο κουτί σε κανέναν άλλον Κινέζο στην Ελλάδα να σου φάει τα λεφτά 😄

Αφού δεν την πάτησες... τελικά νομίζω πιο ασφαλές είναι να παραγγέλνεις από Κίνα και με τρόπο αποστολής Cainiao η Aliexpress γιατί έτσι το δέμα πάει πρώτα σε αποθήκη του Aliexpress και από εκεί φεύγει για Ολλανδία και μετά Ελλάδα και έχεις το κεφάλι ήσυχο.

Έχω πάρει πάνω από 40 δέματα από Κίνα κανένα πρόβλημα  με Standard, Saver και  Standard For Special Goods.

Επίσης καλά είναι όταν θέλουμε να πάρουμε από Ευρώπη να ρωτάμε αν γίνετε να το στείλει από εκεί για να έχουμε την απάντηση σε screenshot αν δεν το κάνει.

Δημοσ.

Περιμένω μια αποστολή από Ali που ήταν για παράδοση μέχρι τέλος Μαρτίου αλλά έχει πάρει παράταση για τέλη Απριλίου.

Φαίνεται να βρίσκεται σε αυτό το στάδιο:

D09998B4-D40D-4C5B-8C9B-1DEFB3DCDF1C.png.eccbc1384d7668b9758e17fdc682a270.png

4E87E61E-C8AC-4238-897C-B93C66D4B79B.png.cd215176539fc79d6588cf1af34c3a4b.png

Λέτε να έχει κολλήσει σε κανένα τελωνείο ή το εχάσαν τα ΕΛΤΑ μετά από το πρόβλημα στα συστήματα τους;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Περιμένω μια αποστολή από Ali που ήταν για παράδοση μέχρι τέλος Μαρτίου αλλά έχει πάρει παράταση για τέλη Απριλίου.

Φαίνεται να βρίσκεται σε αυτό το στάδιο:

D09998B4-D40D-4C5B-8C9B-1DEFB3DCDF1C.png.eccbc1384d7668b9758e17fdc682a270.png

4E87E61E-C8AC-4238-897C-B93C66D4B79B.png.cd215176539fc79d6588cf1af34c3a4b.png

Λέτε να έχει κολλήσει σε κανένα τελωνείο ή το εχάσαν τα ΕΛΤΑ μετά από το πρόβλημα στα συστήματα τους;

Καλά σίγουρα θα υπάρξει καθυστέρηση μετά από τις τόσες μέρες που έμειναν τα δέματα κολλημένα στο αεροδρόμιο.

Ωστόσο, και αυτό να μη συνέβαινε, δεν νομίζω ότι έχει καθυστερήσει να σκαναριστεί το δέμα σου. Εμένα συνήθως, από τη στιγμή που φεύγει από Ουγγαρία (departure from outward office of exchange) το δέμα θέλει γύρω στις δέκα μέρες μέχρι να σκαναριστεί στην Ελλάδα. Και μετά καμιά εβδομάδα ακόμη να φτάσει στα χέρια σου. Οπότε υπο φυσιολογικές συνθήκες εγώ στη θέση σου θα το περίμενα να ρθει το πρώτο δεκαήμερο του Απρίλη. Τώρα με την καθυστέρηση αυτή στα συστήματα των ΕΛΤΑ, βέβαια, ένας θεός ξέρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Περιμένω μια αποστολή από Ali που ήταν για παράδοση μέχρι τέλος Μαρτίου αλλά έχει πάρει παράταση για τέλη Απριλίου.

Φαίνεται να βρίσκεται σε αυτό το στάδιο:

D09998B4-D40D-4C5B-8C9B-1DEFB3DCDF1C.png.eccbc1384d7668b9758e17fdc682a270.png

4E87E61E-C8AC-4238-897C-B93C66D4B79B.png.cd215176539fc79d6588cf1af34c3a4b.png

Λέτε να έχει κολλήσει σε κανένα τελωνείο ή το εχάσαν τα ΕΛΤΑ μετά από το πρόβλημα στα συστήματα τους;

Εχει περάσει από τελωνείο εκεί που γράφει "Εισαγωγή επιτυχίας εκκαθάρισης" στην Ουγγαρία και το έχουν στείλει Ελλάδα, τώρα περιμένεις να σκαναρουν το δέμα τα ΕΛΤΑ. Υπομονή και εμένα καθυστέρησε  λόγο που δεν λειτουργούν τα πληροφοριακά συστήματα στα ταχυδρομεία τώρα ξεκόλλησε μετά από 18 μέρες!

PARCEL TRACKER 3.PNG

Επεξ/σία από sakisgri
Δημοσ.
Στις 31/3/2022 στις 7:58 ΜΜ, sakisgri είπε

Εχει περάσει από τελωνείο εκεί που γράφει "Εισαγωγή επιτυχίας εκκαθάρισης" στην Ουγγαρία και το έχουν στείλει Ελλάδα, τώρα περιμένεις να σκαναρουν το δέμα τα ΕΛΤΑ. Υπομονή και εμένα καθυστέρησε  λόγο που δεν λειτουργούν τα πληροφοριακά συστήματα στα ταχυδρομεία τώρα ξεκόλλησε μετά από 18 μέρες!

 

Kι εμένα στις 11/3 έφυγε από Ουγγαρία και δε σκαναρίστηκε ακόμα Ελλάδα. Μακάρι να ξεκολλήσω από βδομάδα, έχω εκνευριστεί.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Kι εμένα στις 11/3 έφυγε από Ουγγαρία και δε σκαναρίστηκε ακόμα Ελλάδα. Μακάρι να ξεκολλήσω από βδομάδα, έχω εκνευριστεί.

Κανε αναζήτηση εδώ https://parcelsapp.com/en

Η στα Ελτα https://www.elta-courier.gr/search

να δεις αν προχώρησε καθόλου, γιατί στο Tracking του Aliexpress μπορεί να έχει μείνει πίσω, εμένα είναι στο 10/3/22 στο Aliexpress και το δέμα είναι στην Πόλη μου.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, sakisgri είπε

Κανε αναζήτηση εδώ https://parcelsapp.com/en

Η στα Ελτα https://www.elta-courier.gr/search

να δεις αν προχώρησε καθόλου, γιατί στο Tracking του Aliexpress μπορεί να έχει μείνει πίσω, εμένα είναι στο 10/3/22 στο Aliexpress και το δέμα είναι στην Πόλη μου.

Εκεί το ψάχνω ναι... έχει κολλήσει το ρημάδι, μια ζωή γκαντέμης είμαι.4.jpg.7959cef983e31d78e3fecbc30b3cc303.jpg

 

Δημοσ.
Στις 2/4/2022 στις 12:12 ΠΜ, sakisgri είπε

Κανε αναζήτηση εδώ https://parcelsapp.com/en

Η στα Ελτα https://www.elta-courier.gr/search

να δεις αν προχώρησε καθόλου, γιατί στο Tracking του Aliexpress μπορεί να έχει μείνει πίσω, εμένα είναι στο 10/3/22 στο Aliexpress και το δέμα είναι στην Πόλη μου.

Ρίξε μια ματιά ... 11 Μαρτίου έφυγε από Ουγγαρία (στο ΕΛΤΑ δείχνει άλλα ντι άλλων), αλλά στο ΕΛΤΑ courier δείχνει ότι είναι στην πόλη μου!!! Και δεν φαίνεται καν πότε έφτασε εδώ στο αεροδρόμιο!!!!

Χωρίς τίτλο.png

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Ρίξε μια ματιά ... 11 Μαρτίου έφυγε από Ουγγαρία (στο ΕΛΤΑ δείχνει άλλα ντι άλλων), αλλά στο ΕΛΤΑ courier δείχνει ότι είναι στην πόλη μου!!! Και δεν φαίνεται καν πότε έφτασε εδώ στο αεροδρόμιο!!!!

Χωρίς τίτλο.png

Έτσι δείχνει και έμενα όπου και να κάνω αναζήτηση, φαίνεται να προχώρησε το δέμα όταν τα  πληροφοριακά συστήματα δεν λειτουργούσαν. Όντως στο ΕΛΤΑ courier το γράφει πιο σωστά, στο ΕΛΤΑ γράφει ότι έγινε και προσπάθεια παράδοσης που δεν έγινε ποτέ.

ελτα courier.PNG

ελτα.PNG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...