Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, jimaek22 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Φίλε μου, το ali έχει καταντήσει, ούτε για μικρές αγορές να μην είναι. Άμα γίνει στραβή άστα να πάνε.

Όταν υπήρχε το πρόβλημα με τα δέματα που επέστρεφαν Ουγγαρία, είχα ένα combined, 5 αντικειμένων, από 3 παραγγελίες το οποίο δεν ήρθε ποτέ. Στα 4 πήρα μερική επιστροφή μετά από πολύ κόπο και στο ένα τίποτα.

Το ποσό ήταν σχετικά μικρό αλλά και πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

56 λεπτά πριν, Spiros.13 είπε

Παιδιά καλησπέρα.

Έχω και εγώ μια παραγγελία από alli express με ημερομηνία παράδοσης 23/03 και είπα μιας και φτάνουν οι μέρες να δω που βρίσκεται ψάχνω λίγο πολύ όπου γνώριζα και εν τέλει βλέπω το παρακάτω.

Γνωρίζει κανείς τι παίζει;;;

 

Εκτελωνίστηκε Ουγγαρία, έφυγε από εκεί... συνήθως θέλει 7-10 μέρες να σκαναριστεί στο ΚΑΤ(Receive Item At Inward Office Of Exchange) και μετά άλλες 3 μέρες να φτάσει στο τοπικό ταχυδρομείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, jimaek22 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Στη θεση σου θα ειχα κανει dispute την στιγμη που ειδα εφυγε απο Κινα και οχι Ισπανια, εχω διαβασει περιπτωσεις που κανανε και πηραν τα χρηματα πισω. Νομιζω μπορεις να κανεις αμφισβητηση στη τραπεζα σου,ενας φιλος λεει εδω εκανε μεσο της εφαρμογης webbanking.

 θα σε διαγραψει τον λογαριασμο μετα το Aliexpress αλλα αν θες να ξανα παργγειλεις κανεις αλλο σε αλλο ονομα.

2 ώρες πριν, Spiros.13 είπε

Παιδιά καλησπέρα.

Έχω και εγώ μια παραγγελία από alli express με ημερομηνία παράδοσης 23/03 και είπα μιας και φτάνουν οι μέρες να δω που βρίσκεται ψάχνω λίγο πολύ όπου γνώριζα και εν τέλει βλέπω το παρακάτω.

Γνωρίζει κανείς τι παίζει;;;

Screenshot_20220320-120837_Chrome.jpg

Ακριβώς ίδια ημερομηνία έχω και εγώ ένα με ακριβώς το ίδιο μήνυμα, συνήθους σε 5-6 μέρες σκαναρουν τον σάκο αυτή τη φορά έχουν καθυστερήσει άντε να δούμε... Στην Ουγγαρία σε 5 μέρες παρέλαβαν το πέρασαν τελωνείο και το έστειλαν Ελλάδα , στα ΕΛΤΑ σχεδόν 10 μέρες και δεν παρέλαβαν καν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, jimaek22 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Έχεις απόλυτο δίκιο για το support του AliExpress, ουσιαστικά δεν υπάρχει, εγώ σταμάτησα να αγοράζω από εκεί από τον Δεκέμβριο όταν δεν μου έδινε πίσω 4€ για ένα προϊόν που δεν έλαβα ποτέ, έκανα αμφισβήτηση στην Τράπεζα και πήρα πίσω τα χρήματα, παλιότερα ήταν πιο σωστοί στην δουλειά τους, μετά τις 1/7/21 και την εφαρμογή του ΦΠΑ η υποστήριξη πελατών τους είναι γτπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν παραγγείλω κάτι απο aliexpress με συνολική αξία 200€, πληρώνω 24% ΦΠΑ ακριβώς μόλις το παραλάβω εδώ; Η πρέπει να στέλνω αποδείξεις κλπ. Είναι δηλαδή δηλωμένη η αξία του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2022 στις 8:04 ΜΜ, jimaek22 είπε

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Θα κάνω μια ερώτηση ..... Ποιόν λόγο επέλεξες ώστε να ανοίξεις dispute; Λογικά θα έβαλες ότι πήρες διαφορετικό προιόν στα χέρια σου. Καταρχήν, πολλοί έχουν shipping από Ευρώπη και απλά στέλνουν τα πράγματα με την Yun Express από Κίνα (δεν σου 'κλέβει' μεταφορικά...απλά έχει πολύ πιο ακριβό shipping και είναι γρήγορη)!!!

Λοιπόν, δώσε βάση λίγο σε κάτι που θα σου πώ.... Όταν ο πωλητής χρησιμοποιεί ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΟ τρόπο αποστολής με την πλατφόρμα του Aliexpress, το Aliexpress δεν αναγνωρίζει τα tracking number updates!!!! Για να δεις τι εννοω, δες μια παραγγελία μου στην φώτο -tracking number GR3295446KP00430G-. Όπως βλέπεις, στο aliexpress ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ tracking number updates!!! Ενώ, φαίνοντα κανονικά στο parcelsapp τα updates!!! Λογικά, το tracking number της Yun Express, δεν πρέπει να 'έδινε' tracking number updates στην πλατφόρμα!!! Θα ήταν καλύτερο να άνοιγες dispute ουσιαστικά σαν 'logistics tracking number' πρόβλημα, με την έννοια του 'incompatible shipping method'!!! Μου έχει συμβεί αυτό και το λέω!!! :)

Χωρίς τίτλο.png

1.png

Επεξ/σία από nikosgiann78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Jeiko_22 είπε

Εάν παραγγείλω κάτι απο aliexpress με συνολική αξία 200€, πληρώνω 24% ΦΠΑ ακριβώς μόλις το παραλάβω εδώ; Η πρέπει να στέλνω αποδείξεις κλπ. Είναι δηλαδή δηλωμένη η αξία του;

Αν δεις την τιμή του προϊόντος, θα διαπιστώσεις ότι στην τιμή είναι μέσα και ο φόρος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Jeiko_22 είπε

Εάν παραγγείλω κάτι απο aliexpress με συνολική αξία 200€, πληρώνω 24% ΦΠΑ ακριβώς μόλις το παραλάβω εδώ; Η πρέπει να στέλνω αποδείξεις κλπ. Είναι δηλαδή δηλωμένη η αξία του;

Εαν είναι από Ευρώπη προπληρώνεις το ΦΠΑ που θα είναι μέσα στη τιμή έτσι και αλλιώς και τπτ άλλο. Εαν είναι από Κίνα λόγο που είναι πάνω από 150€ θα αφαιρεθεί το ΦΠΑ στο checkout και θα το πληρώσεις στην εταιρία που θα αναλάβει την μεταφορά στην Ελλάδα μαζί με έξοδα εκτελωνισμού. Κοίτα να επιλέξεις τρόπο αποστολής από Aliexpress όπως standard shiping έτσι σίγουρα θα αναλάβουν τα ΕΛΤΑ και θα πληρώσεις λίγα έξοδα (υπάρχει τιμοκατάλογος), αν επιλέξεις άλλο τρόπο και αναλάβει ιδιωτική εταιρία θα πληρώσεις πάρα πολλά έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Θα κάνω μια ερώτηση ..... Ποιόν λόγο επέλεξες ώστε να ανοίξεις dispute; Λογικά θα έβαλες ότι πήρες διαφορετικό προιόν στα χέρια σου. Καταρχήν, πολλοί έχουν shipping από Ευρώπη και απλά στέλνουν τα πράγματα με την Yun Express από Κίνα (δεν σου 'κλέβει' μεταφορικά...απλά έχει πολύ πιο ακριβό shipping και είναι γρήγορη)!!!

Λοιπόν, δώσε βάση λίγο σε κάτι που θα σου πώ.... Όταν ο πωλητής χρησιμοποιεί ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΟ τρόπο αποστολής με την πλατφόρμα του Aliexpress, το Aliexpress δεν αναγνωρίζει τα tracking number updates!!!! Για να δεις τι εννοω, δες μια παραγγελία μου στην φώτο -tracking number GR3295446KP00430G-. Όπως βλέπεις, στο aliexpress ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ tracking number updates!!! Ενώ, φαίνοντα κανονικά στο parcelsapp τα updates!!! Λογικά, το tracking number της Yun Express, δεν πρέπει να 'έδινε' tracking number updates στην πλατφόρμα!!! Θα ήταν καλύτερο να άνοιγες dispute ουσιαστικά σαν 'logistics tracking number' πρόβλημα, με την έννοια του 'incompatible shipping method'!!! Μου έχει συμβεί αυτό και το λέω!!! :)

Χωρίς τίτλο.png

1.png

Φιλε μου μπορει ενδεχομενος να εχεις και δικιο για την χρεωση δεν ειμαι βεβαιος αλλα 18 μερες εκανε η αποστολη να παραλαβω δεν την λες καθολου γρηγορη. Εαν εστελνε απο Ευρωπη και οδικως να ερχοταν θα εκανε το πολυ 2 εβδομαδες. Επισης εδινε 5-15 μερες guaranteed delivery το οποιο και ξεπεραστηκε. Αλλα σε καθε περιπτωση οταν αγοραζεις κατι απο Ευρωπη πρεπει να φευγει απο Ευρωπη. Επιπλεον, δεν μπορουσα να ανοιξω dispute οσο το προιον ηταν σε transit ασχετα αν ηταν fake το tracking id. Για να ανοιξεις dispute στο aliexpress πρεπει είτε να υπαρχει ενημερωση απο το tracking του site οτι παρελαβες ή μετα απο περιπου 18 με 20 μερες. Οπως ειπα ομως το προσπερασα αυτο μιας και προχωραγε η αποστολη. Δεν περιμενα οτι μετα απο τοση κουβεντα που ειχα με τον πωλητη για το προιον να μου την κανει γι αυτο και ανοιξα το dispute επειδη το λαμογιο μου εστειλε εντελως αλλο προιον. Τεσπα, το customer support του ali ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο και ταλαιπωρειται πολυ ο καταναλωτης. 

Τελικα μετα απο πολυ κοπο και συζητησεις με τους εκπροσωπους του αλι, σημερα ενας με διαβεβαιωσε να στειλω το προιον με δικα μου εξοδα, να ενημερωσω το site με τα στοιχεια της μεταφορικης και το tracking number και οταν το πακετο φτασει Κινα πριν παραλαβει ο πωλητης θα με αποζημιωσει με το αρχικο ποσο της αγορας+ τα μεταφορικα ασχετα το τι θα κανει ο πωλητης, αν θα δεχτει δηλαδη να πληρωσει το τελωνειο κτλ και θα κλεισει το dispute. Για τα επιπλεον εξοδα των μεταφορικων της αποστολης μου ειπε να μιλησω στο τσατ με το customer support του, να ποσταρω την αποδειξη πληρωμης και το αλι θα με αποζημιωσει για τα εξοδα στην καρτα μου.

Ηδωμεν, θα στειλω αυριο το δεμα με ΕΛΤΑ και θα ενημερωσω το νημα για το αποτελεσμα.

Μηπως γνωριζει καποιος καποια αλλη αξιοπιστη μεταφορικη πιο οικονομικη απ τα ΕΛΤΑ μπας και γλιτωσω τπτ απο τα 52€ που ζητανε τα ΕΛΤΑ?

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, jimaek22 είπε

Φιλε μου μπορει ενδεχομενος να εχεις και δικιο για την χρεωση δεν ειμαι βεβαιος αλλα 18 μερες εκανε η αποστολη να παραλαβω δεν την λες καθολου γρηγορη. Εαν εστελνε απο Ευρωπη και οδικως να ερχοταν θα εκανε το πολυ 2 εβδομαδες. Επισης εδινε 5-15 μερες guaranteed delivery το οποιο και ξεπεραστηκε. Αλλα σε καθε περιπτωση οταν αγοραζεις κατι απο Ευρωπη πρεπει να φευγει απο Ευρωπη. Επιπλεον, δεν μπορουσα να ανοιξω dispute οσο το προιον ηταν σε transit ασχετα αν ηταν fake το tracking id. Για να ανοιξεις dispute στο aliexpress πρεπει είτε να υπαρχει ενημερωση απο το tracking του site οτι παρελαβες ή μετα απο περιπου 18 με 20 μερες. Οπως ειπα ομως το προσπερασα αυτο μιας και προχωραγε η αποστολη. Δεν περιμενα οτι μετα απο τοση κουβεντα που ειχα με τον πωλητη για το προιον να μου την κανει γι αυτο και ανοιξα το dispute επειδη το λαμογιο μου εστειλε εντελως αλλο προιον. Τεσπα, το customer support του ali ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο και ταλαιπωρειται πολυ ο καταναλωτης. 

Τελικα μετα απο πολυ κοπο και συζητησεις με τους εκπροσωπους του αλι, σημερα ενας με διαβεβαιωσε να στειλω το προιον με δικα μου εξοδα, να ενημερωσω το site με τα στοιχεια της μεταφορικης και το tracking number και οταν το πακετο φτασει Κινα πριν παραλαβει ο πωλητης θα με αποζημιωσει με το αρχικο ποσο της αγορας+ τα μεταφορικα ασχετα το τι θα κανει ο πωλητης, αν θα δεχτει δηλαδη να πληρωσει το τελωνειο κτλ και θα κλεισει το dispute. Για τα επιπλεον εξοδα των μεταφορικων της αποστολης μου ειπε να μιλησω στο τσατ με το customer support του, να ποσταρω την αποδειξη πληρωμης και το αλι θα με αποζημιωσει για τα εξοδα στην καρτα μου.

Ηδωμεν, θα στειλω αυριο το δεμα με ΕΛΤΑ και θα ενημερωσω το νημα για το αποτελεσμα.

Μηπως γνωριζει καποιος καποια αλλη αξιοπιστη μεταφορικη πιο οικονομικη απ τα ΕΛΤΑ μπας και γλιτωσω τπτ απο τα 52€ που ζητανε τα ΕΛΤΑ?

 

τράβηξε φωτογραφίες και βίντεο από το δέμα πριν το στείλεις για να είσαι κατοχυρωμένος σε περίπτωση που το λαμόγιο ο πωλητής ισχυριστεί ότι δεν έλαβε το σωστό προϊόν κλπ.

Όταν φτάσει εκεί αν θέλεις μας λες εάν το AliExpress σου έκανε refund το ποσό της αγοράς + τα μεταφορικά. Σχετικά με την αποστολή προς το εξωτερικό ρώτησε και την Acs , συνεργάζεται με την Yunexpress και την Gls.

 

 

Επεξ/σία από radiotv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, radiotv είπε

τράβηξε φωτογραφίες και βίντεο από το δέμα πριν το στείλεις για να είσαι κατοχυρωμένος σε περίπτωση που το λαμόγιο ο πωλητής ισχυριστεί ότι δεν έλαβε το σωστό προϊόν κλπ.

Όταν φτάσει εκεί αν θέλεις μας λες εάν το AliExpress σου έκανε refund το ποσό της αγοράς + τα μεταφορικά. Σχετικά με την αποστολή προς το εξωτερικό ρώτησε και την Acs , συνεργάζεται με την Yunexpress και την Gls.

 

 

Φιλε η πλατφορμα του αλι δεν υπαρχει. Δεν αξιζει να παιρνουν ουτε euro τα λαμογια. Πραγματικα δεν υπαρχει τπτ που να τους δικαιολογει και οποιος εδω μεσα τους υποστηριζει καλο θα ειναι να το κοψει γιατι το μαγαζακι του ali ειναι μπακαλικο. Θα επιστρεψω με περισσοτερα στοιχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, jimaek22 είπε

Φιλε η πλατφορμα του αλι δεν υπαρχει. Δεν αξιζει να παιρνουν ουτε euro τα λαμογια. Πραγματικα δεν υπαρχει τπτ που να τους δικαιολογει και οποιος εδω μεσα τους υποστηριζει καλο θα ειναι να το κοψει γιατι το μαγαζακι του ali ειναι μπακαλικο. Θα επιστρεψω με περισσοτερα στοιχεια.

δεν διαφωνώ, προσωπικά  σταμάτησα να αγοράζω από εκεί, προτιμάω το eBay και το Banggood και πληρώνω με PayPal για ασφάλεια από τα διάφορα λαμόγια πωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, radiotv είπε

δεν διαφωνώ, προσωπικά  σταμάτησα να αγοράζω από εκεί, προτιμάω το eBay και το Banggood και πληρώνω με PayPal για ασφάλεια από τα διάφορα λαμόγια πωλητές.

Απλα δεν το χωραει ο νου σου τι τραβαω. Παιδια μακρυα, απλα μακρυα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2022 στις 5:06 ΜΜ, sakisgri είπε

Δοκίμασε εδώ Greece Post tracking packages and deliveries (parcelsapp.com)  δίπλα από την ενημέρωση βγάζει την εταιρία, όπως φαίνεται έχει έρθει Ελλάδα κατευθείαν από Κίνα άρα μάλλον περνάει τελωνείο εδώ αν είναι έτσι θα πάρει χρόνο ίσως και 2 μήνες και αν δεν περάσει με ΕΛΤΑ και περάσει με ιδιωτικό κουριερ το κόστος θα είναι μεγάλο, δεν θέλω να σε φοβίσω είναι ότι ξέρω , αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας ενημερώσει. ΜΠΟΡΕΊ  ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΊ ΚΆΠΟΥ ΠΉΓΕ ΣΤΗΣ 12 ΚΑΙ 17 ΈΦΤΑΣΕ ΕΛΛΆΔΑ ΆΡΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΈΡΑΣΕ ΤΕΛΩΝΕΊΟ ΣΕ ΆΛΛΗ ΧΏΡΑ (μακαρι)

Δες ένα δικό μου.

  Greece post  είναι τα ΕΛΤΑ , Hugarian Post είναι από Ουγγαρία (που πέρασε τελωνείο) και Cainiao είναι Κίνα (που εστάλη από)

PARCEL TRACKER.PNG

Καλησπέρα,,δεξιά γωνία αυτό γραφή μονο sunyou sytrak,, τι σημαίνει αυτό ότι δεν πέρασε τελωνείο ακόμα,,,,Στο ΕΛΤΑ δεν μπορώ να επικοινωνήσω γιατί έχει πρόβλημα το πληροφοριακό σύστημα,,, ότι νανε ένα πράγμα. 😡

SmartSelect_20220321-164009_Chrome.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Anny1234 είπε

Καλησπέρα,,δεξιά γωνία αυτό γραφή μονο sunyou sytrak,, τι σημαίνει αυτό ότι δεν πέρασε τελωνείο ακόμα,,,,Στο ΕΛΤΑ δεν μπορώ να επικοινωνήσω γιατί έχει πρόβλημα το πληροφοριακό σύστημα,,, ότι νανε ένα πράγμα. 😡

SmartSelect_20220321-164009_Chrome.jpg

Καλησπερα

Δεν έχει περάσει τελωνείο , θα περάσει Ελλάδα, αν είναι να περάσει με τα ΕΛΤΑ το κακό είναι θα πάρει λίγο χρόνο το κάλο είναι δεν θα πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου που ζητάνε τα ιδιωτικά κουριερ. Θα φανεί στην επόμενη ενημέρωση ποια εταιρία θα αναλάβει,

Δες το δικό μου δεξιά εκεί που γράφει Found in και δεξιά κάτω εκεί που γράφει Track with official websites έχεις μια ιδέα με ποιες εταιρίες γίνετε η μεταφορά . Αν και εσύ έχεις το Greece post εκεί τότε θα αναλάβει τα ΕΛΤΑ.

PARCEL TRACKER 1.PNG

Επεξ/σία από sakisgri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...