Προς το περιεχόμενο

Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.


SnAk3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Vaggos18 είπε

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, πάνε 9 μέρες κοντά που έφυγε το πρώτο δέμα που παρήγγειλα από Ουγγαρία και ακόμα δεν έχει φανεί Ελλάδα οπότε λες να έχει φτάσει και απλά να μην έχουν ανοιξει τον σάκο? Είναι από τις πρώτες παραγγελίες που κάνω γενικά από AliExpress και προσπαθώ να πάρω μια ιδέα τι παίζει με τους χρόνους σε σχέση με το banggood που ψωνίζω αρκετό καιρό και είχα πάθει πλάκα με παλιούς χρόνους παράδοσης από Κίνα(8 με 10 μέρες!).

Να σαι καλά, ναι μπορεί δεν ξέρω από που τσεκάρεις τα δέματα, κατέβασε το TrackChecker Mobile η και το Parcels και θα βλέπεις πιο λεπτομερώς που βρίσκεται το δέμα σου. Επίσης με το standard βλέπεις το δέμα μέχρι να φτάσει στη πόρτα σου, το saver είναι semi track δλδ το βλέπεις μέχρι να φτάσει αερολιμένας Αθηνών (ΚΑΤ) μετά το χάνεις άλλα κάποια στιγμή έρχεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θυμηστε μου λίγο. Με Ali express saver shipping, φτάνει Ελλάδα 1/3 και σήμερα αλλάζει ένδειξη στο tracking status και δείχνει προς αποστολή στο εξωτερικό Ουγγαρία, χωρίς να δίχνει πλέον άφιξη Ελλάδα. Να θεωρήσω ότι δεν διακρινανε την διεύθυνσή παραλήπτη και την επιστρέφουν; Να το θεωρήσω ως χαμένο και να ζητήσω refund μετά από 60 ημέρες; Αξία μεγάλη δεν έχει, 3€ ήταν απλά για το γμτ. Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, grip είπε

Θυμηστε μου λίγο. Με Ali express saver shipping, φτάνει Ελλάδα 1/3 και σήμερα αλλάζει ένδειξη στο tracking status και δείχνει προς αποστολή στο εξωτερικό Ουγγαρία, χωρίς να δίχνει πλέον άφιξη Ελλάδα. Να θεωρήσω ότι δεν διακρινανε την διεύθυνσή παραλήπτη και την επιστρέφουν; Να το θεωρήσω ως χαμένο και να ζητήσω refund μετά από 60 ημέρες; Αξία μεγάλη δεν έχει, 3€ ήταν απλά για το γμτ. Ευχαριστώ. 

Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη κι εμένα σήμερα! Ενώ ως χτες έγραφε οτι αφίχθη ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)!

Επεξ/σία από doakes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, grip είπε

Θυμηστε μου λίγο. Με Ali express saver shipping, φτάνει Ελλάδα 1/3 και σήμερα αλλάζει ένδειξη στο tracking status και δείχνει προς αποστολή στο εξωτερικό Ουγγαρία, χωρίς να δίχνει πλέον άφιξη Ελλάδα. Να θεωρήσω ότι δεν διακρινανε την διεύθυνσή παραλήπτη και την επιστρέφουν; Να το θεωρήσω ως χαμένο και να ζητήσω refund μετά από 60 ημέρες; Αξία μεγάλη δεν έχει, 3€ ήταν απλά για το γμτ. Ευχαριστώ. 

Και εμενα ειχε φυγει 5/3 απο Ουγγαρια και σημερα χωρις καν να μου εχει βγαλει ειδοποιηση οτι εφθασε Ελλαδα, γραφει προς αποστολη στο εξωτερικο,Ουγγαρια, τι παιχτηκε εδω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, grip είπε

Θυμηστε μου λίγο. Με Ali express saver shipping, φτάνει Ελλάδα 1/3 και σήμερα αλλάζει ένδειξη στο tracking status και δείχνει προς αποστολή στο εξωτερικό Ουγγαρία, χωρίς να δίχνει πλέον άφιξη Ελλάδα. Να θεωρήσω ότι δεν διακρινανε την διεύθυνσή παραλήπτη και την επιστρέφουν; Να το θεωρήσω ως χαμένο και να ζητήσω refund μετά από 60 ημέρες; Αξία μεγάλη δεν έχει, 3€ ήταν απλά για το γμτ. Ευχαριστώ. 

Το ιδιο ακριβος εγραψε και σε εμενα και νομιζα το ιδιο αλλα μετα κοιταξα πιο παλια δεματα και καποια γραφανε ακριβος το ιδιο αλλα μετα απο 5 μερες γραφει αφιξη σε χωρα προορισμου, αποτι καταλαβα το προς αποστολη στο εξωτερικο, Ουγγαρια συμαινει οτι οταν παιρνουμε αυτο το μήνυμα ειναι ακομα Ουγγαρια το δεμα αρα θα αποσταλει στο εξωτερικο δλδ Ελλαδα γιαυτο και το κομα πριν το Ουγγαρια, και στα ελτα που το κοιταξα αυτο το μηνυμα στην καρτελα περιοχη δειχνει ειναι Ουγγαρια ακομα. Θελω να πιστευω τα λεω σωστα

Δες εδω ενα παλιο

 

PARCEL TRACKER.PNG

23 λεπτά πριν, Vaggos18 είπε

Και εμενα ειχε φυγει 5/3 απο Ουγγαρια και σημερα χωρις καν να μου εχει βγαλει ειδοποιηση οτι εφθασε Ελλαδα, γραφει προς αποστολη στο εξωτερικο,Ουγγαρια, τι παιχτηκε εδω?

Το ιδιο ακριβος εγραψε και σε εμενα και νομιζα το ιδιο αλλα μετα κοιταξα πιο παλια δεματα και καποια γραφανε ακριβος το ιδιο αλλα μετα απο 5 μερες γραφει αφιξη σε χωρα προορισμου, αποτι καταλαβα το προς αποστολη στο εξωτερικο, Ουγγαρια συμαινει οτι οταν παιρνουμε αυτο το μήνυμα ειναι ακομα Ουγγαρια το δεμα αρα θα αποσταλει στο εξωτερικο δλδ Ελλαδα γιαυτο και το κομα πριν το Ουγγαρια, και στα ελτα που το κοιταξα αυτο το μηνυμα στην καρτελα περιοχη δειχνει ειναι Ουγγαρια ακομα. Θελω να πιστευω τα λεω σωστα

Δες εδω ενα παλιο

PARCEL TRACKER.PNG

2 ώρες πριν, doakes είπε

Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη κι εμένα σήμερα! Ενώ ως χτες έγραφε οτι αφίχθη ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)!

Το ιδιο ακριβος εγραψε και σε εμενα και νομιζα το ιδιο αλλα μετα κοιταξα πιο παλια δεματα και καποια γραφανε ακριβος το ιδιο αλλα μετα απο 5 μερες γραφει αφιξη σε χωρα προορισμου, αποτι καταλαβα το προς αποστολη στο εξωτερικο, Ουγγαρια συμαινει οτι οταν παιρνουμε αυτο το μυνημα ειναι ακομα Ουγγαρια το δεμα αρα θα αποσταλει στο εξωτερικο δλδ Ελλαδα γιαυτο και το κομα πριν το Ουγγαρια, και στα ελτα που το κοιταξα αυτο το μηνυμα στην καρτελα περιοχη δειχνει ειναι Ουγγαρια ακομα. Θελω να πιστευω τα λεω σωστα

Δες εδω ενα παλιο

PARCEL TRACKER.PNG

Επεξ/σία από sakisgri
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά απορία. τι έχει αλλάξει με το shipping απο alli καθώς θέλω να παραγγείλω κάποια πράγματα και δεν ξέρω τι έγινε με φορολογία κτλ.
και τι shipping method χρησιμοποιείται?
είναι ακόμα οκ το aliexpress standard shipping?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, AnestisMania είπε

Καλησπέρα παιδιά απορία. τι έχει αλλάξει με το shipping απο alli καθώς θέλω να παραγγείλω κάποια πράγματα και δεν ξέρω τι έγινε με φορολογία κτλ.
και τι shipping method χρησιμοποιείται?
είναι ακόμα οκ το aliexpress standard shipping?

ναι είναι, από τρίτες χώρες μέχρι 150 ευρό προπληρώνεις το φπα (vat) και τπτ άλλο . πάνω από 150 πληρώνεις φπα εδώ Ελλάδα συν τελωνείο και δασμού, από Ευρώπη δεν υπάρχει όριο. Για ασφαλείς τρόπους αποστολής δες μια στη σελίδα 177 απαντάει ο Aurumnus σε κάποιον που έχει την ίδια απορία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, doakes είπε

Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη κι εμένα σήμερα! Ενώ ως χτες έγραφε οτι αφίχθη ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)!

Φαίνεται ότι η σελίδα των ΕΛΤΑ, κάνει κάποιες αλλαγές από χθες-προχθές. Για να είσαι σίγουρος, πάνε καλύτερα στην 'Cainiao logistics' και βάλε το tracking number https://global.cainiao.com/. Λογικά θα βλέπεις εκεί 'arrive at local delivery office' όταν έγινε η 'εκφόρτωση από μεταφορικό μέσο'!!! ;)  Δες ένα δικό μου ενδεικτικά - UA578899435HU

Χωρίς τίτλο.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από το saxepro,,από της 07/02 και εστάλη με το sunyou express,,,στην παρακολούθηση λέει ότι έφτασε στησ εγκατάστασης Ελλάδα από το 18/02 ,,και μέχρι σήμερα βγάζει το ηδιο,,, Τι γίνεται, ποιο courier τα παραλάβει από εκεί, που να επικοινωνήσω?

19 λεπτά πριν, Anny1234 είπε

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από το saxepro,,από της 07/02 και εστάλη με το sunyou express,,,στην παρακολούθηση λέει ότι έφτασε στησ εγκατάστασης Ελλάδα από το 18/02 ,,και μέχρι σήμερα βγάζει το ηδιο,,, Τι γίνεται, ποιο courier τα παραλάβει από εκεί, που να επικοινωνήσω?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από το saxepro,,από της 07/02 και εστάλη με το sunyou express,,,στην παρακολούθηση λέει ότι έφτασε στησ εγκατάστασης Ελλάδα από το 18/02 ,,και μέχρι σήμερα βγάζει το ηδιο,,, Τι γίνεται, ποιο courier τα παραλάβει από εκεί, που να επικοινωνήσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Anny1234 είπε
 
  •  

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από το saxepro,,από της 07/02 και εστάλη με το sunyou express,,,στην παρακολούθηση λέει ότι έφτασε στησ εγκατάστασης Ελλάδα από το 18/02 ,,και μέχρι σήμερα βγάζει το ηδιο,,, Τι γίνεται, ποιο courier τα παραλάβει από εκεί, που να επικοινωνήσω?

Δεν γνωρίζω αλλά μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή parcels, θα σου βγάλει αυτόματα την εταιρία αποστολής με βάσει τον αριθμό αποστολής. Λογικά είναι από ΕΛΤΑ γιατί αυτοί καθυστερούν αφάνταστα, όταν σκαναρουν τον σάκο τότε θα δεις την συνεχεία της αποστολής. Και με δικό μου δέμα που είναι από ΕΛΤΑ έχει μείνει έτσι για καιρό. Κάτι γίνεται στα ΕΛΤΑ τώρα τελευταία τους έχει πάρει σβάρνα η πολύ δουλειά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Anny1234 είπε

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από το saxepro,,από της 07/02 και εστάλη με το sunyou express,,,στην παρακολούθηση λέει ότι έφτασε στησ εγκατάστασης Ελλάδα από το 18/02 ,,και μέχρι σήμερα βγάζει το ηδιο,,, Τι γίνεται, ποιο courier τα παραλάβει από εκεί, που να επικοινωνήσω?

Αυτό βγάζει μόνο. 

SmartSelect_20220319-153924_Parcels.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Anny1234 είπε

Αυτό βγάζει μόνο. 

SmartSelect_20220319-153924_Parcels.jpg

Δοκίμασε εδώ Greece Post tracking packages and deliveries (parcelsapp.com)  δίπλα από την ενημέρωση βγάζει την εταιρία, όπως φαίνεται έχει έρθει Ελλάδα κατευθείαν από Κίνα άρα μάλλον περνάει τελωνείο εδώ αν είναι έτσι θα πάρει χρόνο ίσως και 2 μήνες και αν δεν περάσει με ΕΛΤΑ και περάσει με ιδιωτικό κουριερ το κόστος θα είναι μεγάλο, δεν θέλω να σε φοβίσω είναι ότι ξέρω , αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας ενημερώσει. ΜΠΟΡΕΊ  ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΊ ΚΆΠΟΥ ΠΉΓΕ ΣΤΗΣ 12 ΚΑΙ 17 ΈΦΤΑΣΕ ΕΛΛΆΔΑ ΆΡΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΈΡΑΣΕ ΤΕΛΩΝΕΊΟ ΣΕ ΆΛΛΗ ΧΏΡΑ (μακαρι)

Δες ένα δικό μου.

  Greece post  είναι τα ΕΛΤΑ , Hugarian Post είναι από Ουγγαρία (που πέρασε τελωνείο) και Cainiao είναι Κίνα (που εστάλη από)

PARCEL TRACKER.PNG

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες  αγοραζουν από το aliexpress.

Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay.

Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος:

https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC

To προιον που αγορασα ειναι αυτο:

https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh

Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress.

Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). 

Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. 

Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια  τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute.

Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο.

Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης.

Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου  παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim.

Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν.

Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο.

Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια.

Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει  ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση.

Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι.

Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει.

Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη.

Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν  τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο.

Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?

Επεξ/σία από jimaek22
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα.

Έχω και εγώ μια παραγγελία από alli express με ημερομηνία παράδοσης 23/03 και είπα μιας και φτάνουν οι μέρες να δω που βρίσκεται ψάχνω λίγο πολύ όπου γνώριζα και εν τέλει βλέπω το παρακάτω.

Γνωρίζει κανείς τι παίζει;;;

Screenshot_20220320-120837_Chrome.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...