vasilispas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, johniea είπε Τα ελτά μετά τα 3ευρα , ξαναγράφουν ιστορία , με τις αδικαιολόγητες καταχρηστικές χρεώσεις. Και συγκεκριμένα Στις 8 Ιουλίου παρήγγειλα ένα τζαμάκι κινητού από κίνα (Aliexpress) αξίας 3,44 ευρώ με 0.67 ευρώ μεταφορικά , σύνολο 3.44 ευρώ στο οποίο έχει αποδοθεί ο Φ.Π.Α αξίας 0,67 ευρώ (tax invoice επισυνάπτεται) . Στις 17/9/2021 μου ήρθε μήνυμα στο κινητό που με καλούσε να πληρώσω φόρο και τέλη 3,46 ευρώ (επισυνάπτεται screen shot ) και υπολογίζονται σε ένα ανύπαρκτο ποσό των 4 ευρώ (επισυνάπτονται ετικέτα του πωλητή και ετικέτα των ελτά πάνω στο δέμα , που αποδεικνύουν το παράλογο του θέματος και την ασυδοσία στην ερμηνεία του νόμου). Σε ερώτημά μου που έκανα σε τοπικό Ελτά ,έδειξαν άγνοια του νόμου που ισχύει από 1/7/2021 και μου είπαν ούτε λίγο ούτε πολύ να μην πληρώνει το Φ.Π.Α ο πωλητής , όπως υποχρεούται , γιατί θα τον ξαναχρεώσουν στον αγοραστή τα ελτά ή το τελωνείο . Βλέπω ότι επιστρέφουμε στην εποχή του αδικαιολόγητα χαρατσιού των 3 ευρώ σε κάθε πακέτο , που ώσπου να το αποσύρουν ο κόσμος πλήρωνε τζάμπα χρήματα. Παρακαλώ να παρέμβει όποιος έχει τη δικαιοδοσία στις αυθαιρεσίες του πλασματικού ποσού , της διπλής απόδοσης του ΦΠΑ και της χρέωσης των 2,5 ευρώ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, από δέμα που είχε πληρωμένο το Φ.Π.Α. και ήταν ευτελούς αξίας. Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία και διευκρίνηση Αυτά τα κοινοποίησα σε geta-ελτα-συνήγορο του πολίτη/καταναλωτή και θα το αναρτήσω σε όποιο φόρουμ ασχολείται. Είδατε τι έγινε με τα efood , αν ενημερωθεί κι ο κινέζος και τους βάλει πόστα θα το κόψουν με την ουρά στα σκέλια , αλλά μέχρι τότε εμείς θα πληρώνουμε ότι νομίζει ο κάθε άσχετος υπάλληλος των ελτά-τελωνείων. Βέβαια τα ελτά και η δεη είναι βράχοι ασυδοσίας και μας έχουν γραμμένους . Αλλά τουλάχιστον να πέσουμε μαχόμενοι. Καλό είναι να ενημερώνουμε με τα παθήματά μας κάθε χώρο που ασχολείται. Αν σας λείπει κάποιο email , από τις αποστολές που έκανα παραπάνω , εύκολα βρίσκονται στο διαδύκτιο. Αν λάβω καμιά απάντηση θα ενημερώσω. Σου ράβουν το κοστούμι , Άλλα τόσα θα πληρώσεις στη φάμπρικα. Πάντως για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να μην υπάρχουν γενικεύσεις και παρανοήσεις καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν μας φταίει κανένας υπάλληλος διανομής ελτά , αυτοί που καταχρώνται τις 《εξουσίες τους》είναι η υπάλληλοι των τελωνείων που με το αζημίωτο δεν κάνουν τη δουλειά τους. Υπουργειο ψηφιακης μ....ας πηρα τηλ....υπουργειο οικονομικων ξαναπηρα...ολοι μας γραφουν στα @@@ τους ...εγω εαν θα με διπλοχρεωνουν δν θα τα παιρνω εκτος εαν αξιζει ελλαδα 2χ 3χ παραπανω...ας επιστραφουν στο τελωνειο να τα βαλουν στν κω...ο τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johniea Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 27 λεπτά πριν, vasilispas είπε Υπουργειο ψηφιακης μ....ας πηρα τηλ....υπουργειο οικονομικων ξαναπηρα...ολοι μας γραφουν στα @@@ τους ...εγω εαν θα με διπλοχρεωνουν δν θα τα παιρνω εκτος εαν αξιζει ελλαδα 2χ 3χ παραπανω...ας επιστραφουν στο τελωνειο να τα βαλουν στν κω...ο τους Όπως διαβάζω ο συνήγορος του πολίτη ασχολείται σε δεύτερο στάδιο , αφού πρώτα αξιωθεί απαντήσει το γετα η τα ελτα. Υπομονή και βλέπουμε. 26 λεπτά πριν, vasilispas είπε Υπουργειο ψηφιακης μ....ας πηρα τηλ....υπουργειο οικονομικων ξαναπηρα...ολοι μας γραφουν στα @@@ τους ...εγω εαν θα με διπλοχρεωνουν δν θα τα παιρνω εκτος εαν αξιζει ελλαδα 2χ 3χ παραπανω...ας επιστραφουν στο τελωνειο να τα βαλουν στν κω...ο τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tulipbaek Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Παιδιά, εγώ το είχα πει και πριν λίγες μέρες! Να συνεννοηθούμε να κάνουμε όλοι μαζί καταγγελίες με κοινό περιεχόμενο. Μόνο έτσι ίσως να μας πάρουν στα σοβαρά! Δεν έχω χρόνο μες στη βδομάδα, αλλά αν υπάρχει συμμετοχή, το ψάχνουμε να κάνουμε στοχευμένες κινήσεις μέσα στο Σαββατοκύριακο. Εγώ είμαι μέσα! Αν κάποιος μπορέσει και το ψάξει νωρίτερα, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα να συντονιστούμε! Αν δεν διαμαρτυρηθούμε, δεν υπάρχει καμία ελπίδα να αλλάξει κάτι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johniea Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, Tulipbaek είπε Παιδιά, εγώ το είχα πει και πριν λίγες μέρες! Να συνεννοηθούμε να κάνουμε όλοι μαζί καταγγελίες με κοινό περιεχόμενο. Μόνο έτσι ίσως να μας πάρουν στα σοβαρά! Δεν έχω χρόνο μες στη βδομάδα, αλλά αν υπάρχει συμμετοχή, το ψάχνουμε να κάνουμε στοχευμένες κινήσεις μέσα στο Σαββατοκύριακο. Εγώ είμαι μέσα! Αν κάποιος μπορέσει και το ψάξει νωρίτερα, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα να συντονιστούμε! Αν δεν διαμαρτυρηθούμε, δεν υπάρχει καμία ελπίδα να αλλάξει κάτι. Σε μηνύματα που μου στέλνει το aliexpress για αγορές τους απαντώ ότι δεν πρόκειται να ξανααγοράσω από το site , αν δεν πάψουν να χρησιμοποιούν τα elta ή αν δεν σταματσουν να διπλοχρεώνουν φπα αυθαίρετα. Αν το διαβάσουν και το στείλουν πολλοί σίγουρα κάτι θα γίνει. Ας σταματήσουμε ένα διάστημα να ψωνίζουμε για να δούμε άσπρη μέρα. 3 λεπτά πριν, johniea είπε Σε μηνύματα που μου στέλνει το aliexpress για αγορές τους απαντώ ότι δεν πρόκειται να ξανααγοράσω από το site , αν δεν πάψουν να χρησιμοποιούν τα elta ή αν δεν σταματσουν να διπλοχρεώνουν φπα αυθαίρετα. Αν το διαβάσουν και το στείλουν πολλοί σίγουρα κάτι θα γίνει. Ας σταματήσουμε ένα διάστημα να ψωνίζουμε για να δούμε άσπρη μέρα. Άν κάποιος βρεί τρόπο να ενημερώσουμε μαζικά το aliexpress και δείξουμε τις προθέσεις μας. θα λυθεί το πρόβλημα. Ενημερώστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, johniea είπε Σε μηνύματα που μου στέλνει το aliexpress για αγορές τους απαντώ ότι δεν πρόκειται να ξανααγοράσω από το site , αν δεν πάψουν να χρησιμοποιούν τα elta Δεν έχουν σχέση τα ΕΛΤΑ με το πρόβλημα του Ali από τους πολλούς τρόπους που στέλνει εμπορεύματα και δεν γίνετε σωστά η διαδικασία στο IOSS. Επιλέξτε AliExpress standard shipping και δεν θα πληρώσετε κάτι στο τελωνείο… *** Επίσης αυτά τα μηνύματα που σου στέλνει είναι αυτοματοποιημένα… Και όταν στέλνεις εσύ πίσω κανένας δεν είναι εκεί να τα διαβάσει… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tulipbaek Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, johniea είπε Σε μηνύματα που μου στέλνει το aliexpress για αγορές τους απαντώ ότι δεν πρόκειται να ξανααγοράσω από το site , αν δεν πάψουν να χρησιμοποιούν τα elta ή αν δεν σταματσουν να διπλοχρεώνουν φπα αυθαίρετα. Αν το διαβάσουν και το στείλουν πολλοί σίγουρα κάτι θα γίνει. Ας σταματήσουμε ένα διάστημα να ψωνίζουμε για να δούμε άσπρη μέρα. Άν κάποιος βρεί τρόπο να ενημερώσουμε μαζικά το aliexpress και δείξουμε τις προθέσεις μας. θα λυθεί το πρόβλημα. Ενημερώστε. Μα δεν είναι μόνο το aliexpress το πρόβλημα, τα ΕΛΤΑ είναι. Αυτό συμβαίνει απ' όπου κι αν παραγγείλει κανείς εκτός ΕΕ. Το θέμα είναι το πόσο αυθαίρετα γίνεται ο εκτελωνισμός και οι χρεώσεις εδώ και πόσο απαράδεκτη είναι η (μη) εξυπηρέτηση των πολιτών (τρομαχτικές καθυστερήσεις, δε σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντούν σε μέιλ, κανένας υπάλληλος δεν ξέρει να σε ενημερώσει για τη νέα νομοθεσία που ισχύει πια εδώ και 4 σχεδόν μήνες κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilispas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Tulipbaek είπε Μα δεν είναι μόνο το aliexpress το πρόβλημα, τα ΕΛΤΑ είναι. Αυτό συμβαίνει απ' όπου κι αν παραγγείλει κανείς εκτός ΕΕ. Το θέμα είναι το πόσο αυθαίρετα γίνεται ο εκτελωνισμός και οι χρεώσεις εδώ και πόσο απαράδεκτη είναι η (μη) εξυπηρέτηση των πολιτών (τρομαχτικές καθυστερήσεις, δε σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντούν σε μέιλ, κανένας υπάλληλος δεν ξέρει να σε ενημερώσει για τη νέα νομοθεσία που ισχύει πια εδώ και 4 σχεδόν μήνες κλπ). Εδω συγκεκριμενη υπαλληλος στν εξυπηρετηση τν ελτα Επεμενε οτι τα δεματα απο ΕΕ περνανε τελωνειο....Καμια σωτηρια για αυτη τν χωρα...το δεμα το ειχα στα χερια μου κ αυτη στο τηλ επεμενε ακομη οτι ειναι τελωνειο😂😂😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beniva Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Παραγγελία 13/7 κόστος 3.17€ ,πλήρωσα κανονικά τον φόρο,βλέπω το δέμα προχτές ότι μπήκε γετα και σήμερα μην από ΕΛΤΑ μας χρωστάτε , 3.13€ ανάθεμα τα τελωνεία τους μέσα ...στο τσακ είμαι να μην το παραλάβω...για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι δέματα "εξαφανισμένα" από τον Ιούνιο ξαφνικά εμφανίζονται στο τελωνείο....και φυσικά για όλα θα ζητήσουν έξτρα χρήματα 🤬🤬🤬 να υποθέσω δεν μπορούμε να ζητήσουμε τα έξτρα χρήματα από το AliExpress ε??? Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2021 από Beniva Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilispas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Απο τν ημερομηνια παραλαβης ποσο μπορω να περιμενω πριν κανω. dispute στο ebay για δεμα που δν ηρθε;;θελω να περιμενω λιγο ακομη...κριμα κ οι πωλητες ειναι...αυτοι δν φταινε σε τπτ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
merit123 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, andreas1gr είπε Δεν έχουν σχέση τα ΕΛΤΑ με το πρόβλημα του Ali από τους πολλούς τρόπους που στέλνει εμπορεύματα και δεν γίνετε σωστά η διαδικασία στο IOSS. Επιλέξτε AliExpress standard shipping και δεν θα πληρώσετε κάτι στο τελωνείο… *** Επίσης αυτά τα μηνύματα που σου στέλνει είναι αυτοματοποιημένα… Και όταν στέλνεις εσύ πίσω κανένας δεν είναι εκεί να τα διαβάσει Αυτό με το AliExpress standard shipping ότι δεν πληρώνεις ξανά τελωνείο δεν ισχύει (τουλάχιστον πάντα). Σε παραγγελία με AliExpress standard shipping διπλοχρεωθηκα ΦΠΑ + 2.5€ ΕΛΤΑ για εκτελωνισμο. Τελικά μετά κόπων και βασάνων (τους έπρηξα κανονικότητα) πήρα το ΦΠΑ (μόνο) πίσω από το AliExpress και με ενημέρωσαν ότι δεν πρόκειται να μου ξαναδώσουν refund σε αντίστοιχη περίπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilispas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Με Ali express saver shipping δν πληρωσα τπτ...το εφερε απλα ο ταχυδρομος...αναλαμπες στα ελτα κ στα τελωνεια ειναι...οτι τους ερθει στο μυαλο τοτε κανουν... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Siakou Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπόν 3 πράγματα. τη προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε πακέτο από aliexpress, 10€ παραγγελία που είχε γίνει 30/7 με τρόπο αποστολής cainiao super economy κατευθείαν στο σπίτι χωρίς τελωνεία χωρίς τίποτα. επισης την προηγούμενη βδομάδα μου ήρθε sms (1η φωτο) για να πάω να παραλάβω παραγγελία των 28€ που είχε περάσει από τελωνείο, είχε γίνει επίσης 30/7 και ερχόταν με TOPYOU. το περίεργο είναι ότι γράφει "θα βρίσκεται για λίγες μέρες ακόμα" λες και καθόταν βδομάδες και περίμενε ξερωγω (δεν καθόταν, απ όσο φαίνεται απ το τρακινγκ) και επίσης δεν λέει τίποτα για το ποσό που θα πληρώσω. Έχει έρθει τέτοιο μήνυμα σε κανέναν αλλον; Δεν εχω προλάβει να πάω ακόμα γιατί το υπέροχο τους ωράριο είναι 7μιση με 2μιση και τέλος, παραγγελία από eBay 94€ Πωλητής από Καναρια, το ξερω ότι ανήκουν εκτός φορολογικού καθεστώτος ΕΕ προφανώς και πλήρωσα ΦΠΑ + ο πωλητής ήταν τόσο σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τελωνεία που είπε ότι αν υπάρξει θα μου καλύψει τα έξοδα. 2η φωτό, το τρακινγκ ναμπερ δείχνει ότι έφτασε ΓΕΤΑ και έχει μείνει εκεί από χθες έχει κανείς καμία ιδέα αν θα περάσει όντως από τελωνείο; Γενικά είχα την εντύπωση ότι τα πράγματα με τον πληρωμένο ΦΠΑ είναι πιο ξεκάθαρα στο eBay και άρα επειδή θα είναι ξεκάθαρο ότι είναι πληρωμένος ο ΦΠΑ δεν θα περνάνε και τελωνείο... πλέον δεν μπορώ να βγάλω άκρη τι γίνεται Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2021 από Siakou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beniva Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, vasilispas είπε Απο τν ημερομηνια παραλαβης ποσο μπορω να περιμενω πριν κανω. dispute στο ebay για δεμα που δν ηρθε;;θελω να περιμενω λιγο ακομη...κριμα κ οι πωλητες ειναι...αυτοι δν φταινε σε τπτ Εφόσον πληρώνεις με paypal αν θυμάμαι καλά 180 ημέρες για να ζητήσεις refund,επικοινώνησε με τον πωλητή να δεις τι θα σου πει, εμένα την προηγούμενη εβδομάδα εφόσον είδε ότι το δέμα χάθηκε ,για δεύτερη φορά,μου έκανε μόνος του refund.Και σημειωτέον ερχόταν από Γερμανία όπου λογικά δεν θα έπρεπε να έχει εξαφανιστεί στα μισά της διαδρομής Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilispas Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 31 λεπτά πριν, Beniva είπε Εφόσον πληρώνεις με paypal αν θυμάμαι καλά 180 ημέρες για να ζητήσεις refund,επικοινώνησε με τον πωλητή να δεις τι θα σου πει, εμένα την προηγούμενη εβδομάδα εφόσον είδε ότι το δέμα χάθηκε ,για δεύτερη φορά,μου έκανε μόνος του refund.Και σημειωτέον ερχόταν από Γερμανία όπου λογικά δεν θα έπρεπε να έχει εξαφανιστεί στα μισά της διαδρομής Η usps εχει registered υπηρεσια;;κ πως μπορω να παραγγειλω απο Usa χωρις καθυστερησεις τελωνειο εαν ξερει κανενας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aurumnus Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Όσον αφορά τις καταγγελίες, δείτε εδώ για το τι είχαμε κάνει όταν πήγαν αρχές του 2020 να περάσουν το 15ευρω. Διαβάστε γενικά όλο το νήμα, όχι μόνο την συγκεκριμένη ανάρτηση μου. Αν και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ως επί το πλείστον με τα ΕΛΤΑ, το θέμα αφορά γενικότερα την κατάσταση με τις μεταφορικές ταχυδρομικών αντικειμένων στην χώρα μας. Κάποιες περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες, ύστερα από διάβασμα πολλών αναρτήσεων από συμφορουμίτες όπου έγραψαν τις εμπειρίες τους μετά τις αλλαγές που έγιναν την 1.7.2021. Όποιος κάνει καταγγελία, καλό είναι (να μην πω ότι πρέπει) να ακουλουθήσει την σειρά που ορίζει το σύστημα. Δηλαδή, πρώτα να κάνει αμφισβήτηση για την κάθε αγορά του που θεωρεί ότι του έχουν επιβληθεί παράνομα χρεώσεις, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία (το κόστος είναι 12€) : https://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf Για αυτούς που θα γκρινιάξουν για τα 12€ (είναι πολλά τα χρήματα, σιγά μην κάνω κάτι τέτοιο, δεν γίνεται να πληρώνω 12€ για κάθε αγορά μου, κτλ) να έχουν υπόψη τους ότι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αυτή η διαδικασία είναι θεσμοθετημένη όπως είναι. Για να αποτρέψει όλους αυτούς από το να μπουν εξαρχής σε αυτή την ιστορία και απλά να αποδεχτούν τις παράνομες χρεώσεις. Αναφορά σε κείμενο Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ. Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα διαδικασίες. Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου. Αν δεν γίνει το παραπάνω, οι αρμόδιοι φορείς έχουν την δυνατότητα (ίσως και δικαίωμα;) να ρίξουν άκυρο στον καταγγέλλων (αγνοώντας τον τελείως μην απαντώντας σε email/τηλέφωνα ή να δηλώνουν αναρμόδιοι σε αυτό το στάδιο και να τον παραπέμψουν στην παραπάνω διαδικασία και μετά να τον αγνοούν σε περαιτέρω όχληση τους από αυτόν). Αυτή την αντιμετώπιση την έχουν ήδη υποστεί πολλοί συμφορουμίτες μας. Μετά, αν δεν δικαιωθεί ή αν δικαιωθεί και παραλάβει χωρίς έξτρα χρεώσεις αλλά δεν του επιστραφούν τα 12€ της αίτησης επανεξέτασης (έχει συμβεί σε κάποιους αυτό), να προχωρήσει σε καταγγελία προς τους αρμόδιους φορείς και τυχόν εμπλεκόμενους που έχουν οικονομικό συμφέρον, και για κάθε αγορά του να επισυνάπτει οπωσδήποτε ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς, tracking number, ταυτότητα, τι του ζήτησαν τα ΕΛΤΑ, νόμοι, εγκύκλιοι, τιμοκατάλογος ΕΛΤΑ, εκτυπωμένες σελίδες από επίσημες ιστοσελίδες της Ε.Ε., κτλ). Επίσης πρέπει να υποδεικνύει τους νόμους (και συγκεκριμένα τα άρθρα και τις παραγράφους του κάθε νόμου) που αποδεικνύουν την κατάχρηση και παρανομία. Πολύ χαρτούρα αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Δείτε και εδώ: Επίσης, ίσως να είναι καλό να οργανωθούμε και εκτός Insomnia, γιατί εδώ στο forum υπάρχει μία τάση και συνήθεια να κλειδώνουν τα θέματα. Και μόλις γίνει αυτό, αμέσως χάνεται όλο το momentum και η όρεξη από τους περισσότερους χρήστες για περαιτέρω ασχολία με το ζήτημα. Να ξέρετε ότι όποιος μπει σε αυτή την διαδικασία, θα πρέπει να αφιερώσει αρκετό έως πολύ χρόνο, χρήμα και ενέργεια. Αν είμαστε όμως πολλοί και ενεργήσουμε με σύστημα και μέθοδο, στο τέλος θα τα καταφέρουμε. Όποιος όμως δεν θέλει να μπει σε αυτή την διαδικασία και δεν το κάνει, ας μην κλαίγεται για τα χαράτσια και τις παράνομες χρεώσεις στις οποίες υπόκειται τώρα και θα υποστεί και στο μέλλον. Η βαρεμάρα, η τεμπελιά, ο ωχαδερφισμός, η παραίτηση και η φυγοπονία τιμωρούνται με χρήμα. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2021 από Aurumnus 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα