Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Σε ποιο από τα δύο καταπονείται το λάδι περισσότερο;

 

προφανως και η καταπόνηση στο αυτοκίνητο που κινειται εντός πολης ειναι περισσότερη, αλλα ο μέσος οδηγός κάνει 60% πόλη 40% εκτός οπότε οι 8-9-10 χιλ χλμ ειναι μια χαρα για αλλαγη λαδιών αν θελει καποιος να εχει το κεφαλι του ησυχο για χρόνια... 

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

5 ώρες πριν, paylidis είπε

Μην το κάνετε αυτό στον εαυτό σας και στο αμάξι σας για κανένα απολύτως λόγω. Ένα τετραλιτρο επώνυμα λαδια 5-30 έχει 20-25€ και αλλά 5 το φιλτρο 30, δώστε και ένα δεκάρικο και θα σας τα αλλάξει ένα καλό συνεργείο. 

Εδω εγώ long life λαδια βάζω και στις 8000-9000 χλμ ή χρόνο τα αλλάζω (συνήθως πανε μαζί). Έτσι κάνω σχεδόν εξαρχής και το αμάξι δεν καίει σταγόνα λάδι, η μηχανή κελαηδάει και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο. Για την ιστορία η αντιπροσωπεία στο δικό μου αμάξι προτείνει τα ίδια λαδια που βάζω με αλλαγή ανα 20-25 χιλ χλμ...

Ενδεχομένως το ξέρετε αλλά το ιξώδες τι είναι;;;;;

Για κάποιους που δεν το ξέρουν είναι η ρευστότητα των λαδιών,δηλαδή το 5/30 είναι πιο ρευστό από το 10/40.Ως γνωστόν το 5/30 που είναι πιο ρευστά ενδείκνυται για Βόρειες χώρες  από Άλπεις και πάνω ειδικά, γιατί το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει κάτω από το μηδέν και όσο πιο ρευστά είναι τα λάδια τόσο πιο γρήγορα κυκλοφορούν στον κινητήρα.

Αναρωτιέμαι εγώ για πιο λόγο να βάλω 5/30 όταν η ίδια η opel μου δίνει 10/40.Για καλίτερη λίπανση;;;; Να έμενα Δανία , Σουηδία , Νορβηγία άντε να το κάνω.Αθήνα που μένω εγώ που η θερμοκρασία σπάνια θα πέσει κάτω από τους 7-8  Κελσίου γιατί να βάλω;;;; 

Απλά να λέω πως βάζω 5/30 που είναι καλίτερα;;;; Κάνω περίπου 2.500 χιλιόμετρα το μήνα άρα στις 7.000 χιλιόμετρα που αλλάζω θέλω τουλάχιστον 4 αλλαγές λαδιών το χρόνο και δύο φίλτρα γιατί το αλλάζω κάθε δεύτερη αλλαγή.Αν πάω σε ένα καλό συνεργείο που δεν θα κάνει κάτι παραπάνω από το να ξεβιδώσει μία βίδα και ένα φίλτρο θα μου κοστίσουν 120-130 ευρώ το χρόνο. Τα αλλάζω μόνος με 10/40 από το lidl και δεν μου κοστίζουν ούτε 50 ευρώ  (42-44  συνολικά το λάδι και 6 ευρώ για τα δύο φίλτρα):).

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Ενδεχομένως το ξέρετε αλλά το ιξώδες τι είναι;;;;;

Για κάποιους που δεν το ξέρουν είναι η ρευστότητα των λαδιών,δηλαδή το 5/30 είναι πιο ρευστό από το 10/40.Ως γνωστόν το 5/30 που είναι πιο ρευστά ενδείκνυται για Βόρειες χώρες  από Άλπεις και πάνω ειδικά, γιατί το χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει κάτω από το μηδέν και όσο πιο ρευστά είναι τα λάδια τόσο πιο γρήγορα κυκλοφορούν στον κινητήρα.

Αναρωτιέμαι εγώ για πιο λόγο να βάλω 5/30 όταν η ίδια η opel μου δίνει 10/40.Για καλίτερη λίπανση;;;; Να έμενα Δανία , Σουηδία , Νορβηγία άντε να το κάνω.Αθήνα που μένω εγώ που η θερμοκρασία σπάνια θα πέσει κάτω από τους 7-8  Κελσίου γιατί να βάλω;;;; 

Απλά να λέω πως βάζω 5/30 που είναι καλίτερα;;;; Κάνω περίπου 2.500 χιλιόμετρα το μήνα άρα στις 7.000 χιλιόμετρα που αλλάζω θέλω τουλάχιστον 4 αλλαγές λαδιών το χρόνο και δύο φίλτρα γιατί το αλλάζω κάθε δεύτερη αλλαγή.Αν πάω σε ένα καλό συνεργείο που δεν θα κάνει κάτι παραπάνω από το να ξεβιδώσει μία βίδα και ένα φίλτρο θα μου κοστίσουν 120-130 ευρώ το χρόνο. Τα αλλάζω μόνος με 10/40 από το lidl και δεν μου κοστίζουν ούτε 50 ευρώ  (42-44  συνολικά το λάδι και 6 ευρώ για τα δύο φίλτρα):).

παντα τα λαδια και όλα τα ανταλλακτικά βασει προδιαγραφών στο αυτοκίνητο... Εμενα οι προδιαγραφές μου λενε απο Ρουμανία και πάνω γεωγραφικά να μπαινει 0-30 και απο εκει και κατω 5-30...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

 Πάντως σε εμένα που είχε σπάσει ο μηχανισμός που γυρνάει το κρύσταλλο του καθρέφτη,αγόρασα φθηνα τον μαϊμού, φαινόταν όλοιδιος με το γνήσιο,αλλά δεν κούμπωνε 100% ο καθρέφτης,επαιζε.Ο πωλητής με διαβεβαίωσε τάχα οτι δεν έχει καμμία διάφορα με τον γνήσιο.

Τον κοιταω προσεχτικά και είχε ελάχιστες διάφορες με το γνήσιο, γιαυτό δεν κούμπωνε καλά.Τον πήγα πίσω.

Εψαξα σε μάντρα με σφαγμενα,και βρήκα ολοκληρο τον καθρέφτη,γνήσιο μαμα,με μηχανισμό,κρύσταλλο και το εξωτερικό του κάλυμμα και στο ίδιο ακριβως χρωμα με το δικο μου, χωρις καμμια γρατζουνια,με 40 ευρώ.Καινούριος μανισιος είχε πάνω από 300 ευρώ.Αν δεν εβρισκα θα αγόραζα τον γνήσιο μηχανισμό.

Θέλω να πω οτι τα ιμιτασιον πολλές φορές δεν κουμπωνουν άψογα,οποτε πριν πάμε στα μαϊμού, καλό είναι μια γύρα σε μάντρες με σφαγμενα.Γιατί σε καμμία περιπτωση το ιμιτασιον δεν έχει την ίδιο ποιότητα με το γνήσιο.

Όταν πρόκειται για όλο τον καθρέπτη σίγουρα ο ιμιτασιόν μπορεί να βγει και μάπα.Καλίτερα να ψάξει κανείς για μεταχειρισμένο αλλά και εκεί υπάρχει καρτέλ και οι τιμές σε σπάνια ανταλακτικά δεν έχουν και πολύ μεγάλες διαφορές από τα γνήσια.

Και εγώ φοβόμουν τον καθρέπτη στο δρόμο γιατί στο seisento της συζύγου που είχα βάλει ιμιτασιόν δεν είχα καλή ορατότητα.Σαν τα τρεμόπαιζε.Στο opel όμως το καθρεπτάκι κούμπωσε τέλεια και δεν έχει καμία διαφορά με το δικό του ακόμη και στα 120 που τον δοκίμασα σήμερα.:)

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, nik0laus είπε

Αν πληρώνεις μεικτά ασφάλιστρα και φταις εσύ να απαιτείς ότι θέλεις,  αν όμως φταίει ο άλλος είναι άδικο να ζητάς να σου αλλάξουν το τυχόν ιμιτασιόν φανάρι σου ή ψυγείο με γνήσιο, αυτό λέω αδερφέ.

Σχετικά με τα λάδια , ανάλογα με το τρόπο που γίνονται τα χιλιόμετρα μπορείς να τα κρατήσεις και παραπάνω από 15000 χλμ.

Όσον αφορά τον ιμάντα χρονισμού καλό θα είναι να τον αλλάξεις μιας και έχει κλείσει 6 χρόνια , όχι ότι δεν αντέχει και παραπάνω αλλά δεν μπορεί και κάποιος να σου πει με βεβαιότητα ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα....

Δεν πληρώνει ο άλλος.Η ασφάλειά του πληρώνει.Αυτή είναι η δουλειά της,πληρώνεται κάθε 3μηνο 6μηνο η χρόνο βρέξει χιονίσει και ας μην έχεις τρακάρει ποτέ.Λες να "μπαίνουν μέσα;"

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/5/2018 στις 3:22 ΜΜ, papoys1 είπε

γ β Γεωργακόπουλος  το δικό μας όνομα στα after market.

Μου ξεκόλησε το κρύσταλλο από τον δεξιό καθρέπτη (συνοδηγού) έπεσε τη στιγμή που έτρεχα τον έχασα το πιο πιθανό έγινε κομμάτια.

Άρχισα να ψάχνω δύσκολο ανταλακτικό δεν έβρισκα οπότε πήρα σε ένα κατάστημα αποκλειστικά με ανταλακτικά opel και ιδού ο διάλογος.

-Θέλω κρύσταλλο για τον δεξιό καθρέπτη opel vectra κ.λ.π. Έχετε;;;

-Ναι υπάρχει.

-Πόσο κοστίζει;;;

-22 ευρώ.

-Δεν θέλω γνήσιο after market έχετε;;;;;

-Για after market σας είπα ο γνήσιος κάνει 90.

-Μήπως δεν καταλάβατε δεν θέλω όλο τον καθρέφτη μόνο το κρύσταλλο το οποίο ξεκόλησε και το έχασα.

-Μα για το κρύσταλλο μιλάμε κύριε.

-Καλά τότε θα δω τι θα κάνω και θα επικοινωνήσω.

Συνέχισα το ψάξιμο μήπως βρω κάτι σε καλίτερη τιμή οπότε πετυχαίνω στα είδη φανοποιίας του maxparts after market της γ.β.γεωργακόπουλος με 7,5 ευρώ.

Τον παρήγγειλα πήγα σήμερα τον πήρα τον έβαλα πάνω και δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά από τον γνήσιο.

Δίδαγμα.Μεγάλη προσοχή με τις αντιπροσωπείες δεν λέω ότι είναι κλέφτες,απλά έτσι τους μάθαμε να δουλεύουν.Ψάχτε και στο ελεύθερο εμπόριο.Θα εκπλαγείτε. 

Ετσι είναι, θέλει ψάξιμο.

Εγώ για opel astra είχα βρει με 25 ευρώ ολόκληρο το σύστημα του καθρέφτη συνοδηγου! Το άλλαξα μόνος μου σχετικά εύκολα.

Διαφορετικά θα έπαιρνα με 140 αυθεντικό ή με 70 ιμιτασιον από συνεργάτες της opel.

Τα τακάκια η αντιπροσωπεία τα αλλάζει με 170 ευρώ (με εργατικά μέσα)! Δεν αντιλέγω βέβαια ότι είναι πολύ ποιοτικά και βγάζουν πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με άλλα, αλλά πολύ πιθανόν να υπάρχει και κάτι ενδιάμεσο σε ποιότητα.

Στις 17/10/2017 στις 1:30 ΠΜ, lakisss είπε

Η αντιπροσωπεία δεν παύει να είναι η καλυτερή και η πιο αξίοπιστη λύση γιατί πολύ απλά από αυτούς κατασκευαζέται το αμάξι, από τα πιο σύνθετα έως τα πιο απλά όπως πχ πόσα Nw πρέπει να σφιχτεί ένα μπουλόνι είναι εξειδικεύμενοι σε συγκεκρίμενα μοντέλα και δεν έχουν απλά γενική εικόνα γύρω από εκαντοντάδες μοντέλα που κυκλοφορούν. Καλός ο μαστρογιάννης και οικονομικός δεν λέω αλλά μπορεί να συμβαδίσει με την τεχνολογία που τρέχει πιο γρήγορα και από μονοθέσιο f1? Μπορεί να γνωρίζει τα πάντα για όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών?? όπως πχ πως να κάνει επαναφορά τους αισθητήρες μετά από αλλαγή τακάκια? Δυστυχώς όλα τα βλέπουμε από οικονομικής πλευράς και μόνο, και ξεχνάμε οτί σε αυτό το 《κουτί》με 4 ρόδες εναποθέτουμε καθημερινά την ζωή μας και την ζωή αυτών που αγαπάμε....

Υπάρχει και η εναλλακτική των εξειδικευμένων μηχανικών, που ασχολούνται μόνο με μια εταιρεία (πολλές φορές έχουν δουλέψει και σε αντιπροσωπείες).

Λογικό είναι να μην μπορεί να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες 10-20 εταιρειών ο ίδιος μηχανικός, ειδικά την σημερινή εποχή που η τεχνολογία προχωράει πολύ και τα αυτοκίνητα έχουν πολλούς αισθητήρες και ηλεκτρονικά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Ετσι είναι, θέλει ψάξιμο.

Εγώ για opel astra είχα βρει με 25 ευρώ ολόκληρο το σύστημα του καθρέφτη συνοδηγου! Το άλλαξα μόνος μου σχετικά εύκολα.

Διαφορετικά θα έπαιρνα με 140 αυθεντικό ή με 70 ιμιτασιον από συνεργάτες της opel.

Τα τακάκια η αντιπροσωπεία τα αλλάζει με 170 ευρώ (με εργατικά μέσα)! Δεν αντιλέγω βέβαια ότι είναι πολύ ποιοτικά και βγάζουν πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με άλλα, αλλά πολύ πιθανόν να υπάρχει και κάτι ενδιάμεσο σε ποιότητα.

 

όπως τα λες.Όταν κάποιος έχει το χρόνο και τις γνώσεις (βλέπε ίντερνετ) να ψάξει μόνος του γλυτώνει αρκετά λεφτά.Όλοι όσοι ασχολούμαστε μόνοι μας έχουμε άπειρα παραδείγματα που γλυτώσαμε πολλές φορές και τα μισά ή και παραπάνω λεφτά από αυτά που μας ζήτησε αρχικά κάποιο συνεργείο για κάποια επισκευή.

Αν πας συνεργείο αυτό θα πάρει τον προμηθευτή του και θα του πει φέρε μου το τάδε  ανταλλακτικό πόσο κάνει τόσο πάρτα αφού έτσι κι αλλιώς ο πελάτης θα το πληρώσει.

όσοι δεν έχουν το χρόνο δυστυχώς είναι υποχρεωμένοι να συμβιβαστούν και να πληρώσουν ότι τους πει το συνεργείο.

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Η αντιπροσωπεία από που προμηθεύεται τα ανταλλακτικά της;  από κάποια μεγάλη αλυσίδα ανταλλακτικών ας πούμε ή από τα "κεντρικα" της τάδε μάρκας στην Ελλάδα; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mihawk88 είπε

Η αντιπροσωπεία από που προμηθεύεται τα ανταλλακτικά της;  από κάποια μεγάλη αλυσίδα ανταλλακτικών ας πούμε ή από τα "κεντρικα" της τάδε μάρκας στην Ελλάδα; 

Αναλόγως το ανταλλακτικό .

Μπορεί και απ' έξω από τη επίσημη αντιπροσωπεία με χρόνο παράδοσης έως και 15-20 μέρες . Τα αναλώσιμα έχουν κυρίως απόθεμα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...