Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άσε είναι να μη σου κάτσει στραβή.

Ακόμη και εντός εγγύησης θα βρουν χίλιες δυο δικαιολογίες να μην πληρώσουν.

 

Εξάλλου για να αναγνωρίσουν υπαιτιότητά τους και μια αλλαγή αλλαγή λαδιών να μην αναφέρεται στο βιβλίο σου

ότι την έκανες σε αυτούς πάπαλα η εγγύηση.

Και η αλλαγή  λαδιών ξέρεις πόσο πάει στην αντιπροσωπεία.

Τα λάδια τα πληρώνεις λες και του έβαλες άρωμα Bvlgari

 

 

Κι όμως υπαρχει οδηγια που δεν υποχρεωνει τα service να γινοντε σε αντιπροσωπεια αλλα σε συνεργειο με αδεια ...Βεβαια αντε να βγαλεις ακρη με τους ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου χαλαει το βεντιλατερ.Ρωταω την αντιπροσωπεια κοστος 350 ευρω + εργασια.Επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο για να το παραγγειλουν θελανε το 40% προκαταβολη και εν μηνα αναμονη να ερθει.Βρηκα το ιδιο ανταλλακτικο που φοραει απο την μανα του (valeo το γνησιο που φοραγε , valeo το καινουργιο) 90 ευρω συν 50 ευρω τοποθετηση συνολο 140 απο τα 350+ που θελενε οι κυριοι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απαραδεκτο οι ανιπροσωπεις να μην εχουν ανταλλακτιακα ..Μια ταπα σε μέγεθος πακετου τσιγαρων που εχει το C1 για να καλυψει την θεση ρυμουλκισης εχω κανει παραγγελια και θα κανει 15 ημερεσ. Κοστος 28 ευρω με 10 ευρω προκαταβολή .

 

Αν δηλαδή τρακαρει ένα C1 δεν εχουν ανταλλακτικα φανοποιϊας .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εμείς που καταλήξαμε να φτιάχνουμε τα αυτοκίνητά μας έξω έχουμε άπειρα παραδείγματα.

 

Αμορτισέρ ερώτηση για πλάκα στην αντιπροσωπεία .   480 + 50 ευθυγράμιση.

 

Ερώτηση σε εξιδεικευμένο αμορτισέρ Καγιάμπα    320+60 τοποθέτηση   380  ευθυγράμμιση δική μου

 

Τα αγόρασα μόνος                   "               "              175 +60 τοποθέτηση  235          "                "      "

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κάνεις την διαδικασία, να αγοράσεις μόνος σου τα ανταλλακτικά και να τοποθετηθούν, σε πολλές περιπτώσεις θέλεις και τον απαραίτητο χρόνο που μπορεί να μην διαθέτουμε όλοι μας. Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένα αναλώσιμα (π.χ. λάδι, μπουζί, φίλτρα, ιμάντες κλπ.) που είναι προγραμματισμένα, αλλά π.χ. τρόμπα βενζίνης (φευ!!!! μακριά από μας!!!!!!!!!!!!), έχεις μέινει, άσε το αμάξι, να σου δώσει κωδικό, να τρέχεις να βρεις, να του το πας, να στο φτιάξει και μέσα σε όλα αυτά να πρέπει να πας για δουλειά.

 

Αν κάποιος έχει χρόνο και βολεύουν οι αποστάσεις, μπορεί να το κάνει, αλλά δεν είναι για όλους. Προσωπικά, αν και έχω γνωστό που ασχολείται με εμπόριο ανταλλακτικών, δεν αγοράζω τίποτα γιατί δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο ή γιατί ανταλλακτικό+κόστος εργασίας προσεγγίζει το συνολικό ποσό που μου ζητάει ο μάστορας.

 

Σε αντιπροσωπεία που έχω ρωτήσει για εργασίες, οι τιμές είναι στο +12-15% από το ποσό που πληρώνω σε κάποιο άλλο συνεργείο.


Δεν ξέρω σε ποια "γειτονιά" αναφέρεσαι, πάντως στην πόλη που ζω χωρίς ιδιαίτερο ψάξιμο πληρώνω σε εργατικά σχεδόν τα μισά λεφτά από όσα πλήρωνα 7-8 χρόνια πριν.

 

Δηλαδή για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και τρόμπας (ανάλογα τα μοντέλα), το κόστος κυμαίνεται στα 40-50 ευρώ, αν υποθέσουμε ότι ένα εξωτερικό συνεργείο έπαιρνε 80-100 ευρώ ή απλά κοπάναγαν και τώρα έχουν συμμορφωθεί; Επίσης, είναι και θέμα πως στο πασάρει ο άλλος, μιας και την έκπτωση που έχουν στα ανταλλακτικά. Π.χ., θα σου μιλήσω για ένα παπάκι, έρχεσαι και μου λες θέλω λάδια και μπουζί. Κατά γενική ομολογία, οι λιανική τιμή των λαδιών έχει ανέβει, οπότε σου λέω 12-13 ευρώ και δεν βγάζω τίποτα, ότι δηλαδή θα πλήρωνες κι εσύ αν θα το έκανες μόνος σου. Ξέρεις πόσα θα βάλω στην τσέπη εγώ; Σχεδόν τα μισά, αν βάλω επώνυμο λάδι. Άρα, σου πασάρω πως δεν σου παίρνω εργασία, αλλά στα παίρνω από τα αναλώσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και τρόμπας (ανάλογα τα μοντέλα), το κόστος κυμαίνεται στα 40-50 ευρώ, αν υποθέσουμε ότι ένα εξωτερικό συνεργείο έπαιρνε 80-100 ευρώ ή απλά κοπάναγαν και τώρα έχουν συμμορφωθεί; Επίσης, είναι και θέμα πως στο πασάρει ο άλλος, μιας και την έκπτωση που έχουν στα ανταλλακτικά. Π.χ., θα σου μιλήσω για ένα παπάκι, έρχεσαι και μου λες θέλω λάδια και μπουζί. Κατά γενική ομολογία, οι λιανική τιμή των λαδιών έχει ανέβει, οπότε σου λέω 12-13 ευρώ και δεν βγάζω τίποτα, ότι δηλαδή θα πλήρωνες κι εσύ αν θα το έκανες μόνος σου. Ξέρεις πόσα θα βάλω στην τσέπη εγώ; Σχεδόν τα μισά, αν βάλω επώνυμο λάδι. Άρα, σου πασάρω πως δεν σου παίρνω εργασία, αλλά στα παίρνω από τα αναλώσιμα.

 

Μην μπερδεύεσαι, για εργατικά μίλησες για εργατικά σου απάντησα, οι τιμές ανταλλακτικών είναι άλλο θέμα.

 

Όσο για αυτό που ρωτάς, δεν έχει "συμμορφωθεί" κανένας, απλά η αναδουλειά λόγω κρίσης τους έχει αναγκάσει να ρίξουν τις τιμές, τόσο απλά.

 

Επίσης εμένα προσωπικά δεν μου πασάρει κανένας τίποτα, πηγαίνω στο συνεργείο και ρωτάω τι θα μου χρεώσει για συγκεκριμένες εργασίες, με ανταλλακτικά που θα του πάω εγώ φυσικά.

 

Όσο για τις τιμές που ρώτησες, θα σου απαντήσω συγκεκριμένα. Πριν μια βδομάδα έκανα γενικό σέρβις, αλλαγή τα πάντα (ακόμα και εργασίες που οι αντιπροσωπείες τις χρεώνουν ξεχωριστά από το σέρβις σαν επισκευές όπως αλλαγή υγρών φρένων και αντιψυκτικού), αλλαγή όλους τους ιμάντες + σετ ιμάντα χρονισμού, αλλαγή αντλίας νερού, αλλαγή 4 αμορτισέρ, και για όλα αυτά πλήρωσα 110€(40 για τα αμορτισέρ και 70 για όλα τα υπόλοιπα). Σε αντιπροσωπεία για όλα αυτά θα χρειαζόταν να πληρώσω σχεδόν τα τριπλά, άσε που στα ανταλλακτικά δεν θα είχα δικαίωμα επιλογής, θα μου έβαζαν αυτοί ότι ήθελαν χρεώνοντας τα όσο ήθελαν. 

Πάμε και σε κάτι πιο χειροπιαστό, πριν 2 χρόνια σχεδόν πλήρωσα μόλις 50€ εργασία για αλλαγή σετ συμπλέκτη σε προσθιοκίνητο, πριν 7-8 χρόνια την ίδια δουλειά την χρέωναν τουλάχιστον 100€. Εξωτερικά συνεργεία πάντα, οι αντιπροσωπείες Nissan χρέωναν τουλάχιστον 180€ εργασία για την ίδια επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα αυτό που είπε ο  vforvendetta85 είναι σωστό.Δεν έχουν όλοι χρόνο να τρέχουν να τα αγοράσουν

μόνοι τους εκεί όμως είναι που ανεβαίνει κατακόρυφα η τιμή τους.

 

Τα συνεργεία δεν έχουν το χρόνο να τρέχουν 5-10 φορές τη μέρα στο on ή στο maxparts να πάρουν φτηνό

ανταλακτικό. Έχουν 1-2 καταστήματα στην περιοχή τους και εν γνώση τους το παίρνουν από αυτούς πιο 

ακριβό γιατί παίρνουν ένα τηλέφωνο παραγγέλνουν και σε μισή ώρα με δικό του υπάλληλο το κατάστημα 

τους το στέλνει συνεργείο.

Το χρεώνει από 30-70% παραπάνω ανάλογα την αξία για να βγει και το μεροκάματο του υπαλλήλου που

το μεταφέρει και το κόστος πάει στον πελάτη φυσικά.

 

Πριν τρεις μήνες κάνω ευθυγράμιση στο φορτηγάκι του πεθερού.Ένα ημίμπαρο έχει κολλήσει από κάποιο

κοπάνημα δεν βγαίνει και θέλει αλλαγή.Δεν γίνεται να πάω εγώ να το πάρω γιατί είναι στη ράμπα το 

παραγγέλνει σε κοντινό κατάστημα ανταλακτικών το φέρνει με μηχανάκι σε 20 λεπτά ο υπάλληλος 32

ευρώ.

 

Το ίδιο ακριβώς ίδια μάρκα το κοιτάζω στο ίντερνετ στο onparts γυρίζοντας στο σπίτι 19,20.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Ξερει κανεις, αξιοπιστα και εμπεριστατωμενα, ποση χρονικη ανοχη υπαρχει, αναφορικα με το επίσημο service που πρεπει να γινεται επισημως σε ετησια βαση, σε επισημη αντιπροσωπεια;
Λενε αν φτασεις τα ταδε χλμ, ή στο 1 ετος.
Εστω λοιπον οτι δεν κανω ποτε νωριτερα τα χλμ ωστε να αναγκαστω να παω νωριτερα για επισημο service.
Μπορω να παω πχ στους 9 μηνες αντι για τους 12, ή στον 14 μηνα;
Ποση ανοχη υπαρχει; Μπορω να παω νωριτερα επειδη το θελω, ή αργοτερα επειδη το θελω; Και ποσο;
Λενε ετος, αλλα ανθρωποι ειμαστε, πχ εγω αγορασει το αυτοκινητο τελος Αυγουστου, και δεν υπαρχει περιπτωση αυγουστιατικα να τρεχω στα service, ουτε εγω να ταλαιπωρουμαι, ουτε να τους βρισκω να υπολειτουργουν, με καυσωνα, αδειες κλπ. Αρα θα γινει ή Σεπτεμβη ή Ιούλη.
Τι ξερετε πανω στο θεμα '1 έτος';

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντα παίρνω τα προγραμματισμένα απέξω α ποιότητας και τα πάω . Τα απρόοπτα δεν μπορείς εκτός αν είναι 2ο αμάξι .

Τώρα υπάρχει κ κάτι άλλο όμως που χάνεις πχ

Τα συνεργεία σου δίνουν 1-2 χρόνια εγγύηση .αν βρεθεί αστοχία κτλ ο ανταλακτικατζης θα πληρώσει κ εργασία στο συνεργείο λόγω του υλικού κάτι που το χάνεις όταν πας δικά σου ανταλλακτικά . 

Φαντάσου πχ να πας κουφά τρόμπα νερού και στο 6 μηνο να την παίξει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Ξερει κανεις, αξιοπιστα και εμπεριστατωμενα, ποση χρονικη ανοχη υπαρχει, αναφορικα με το επίσημο service που πρεπει να γινεται επισημως σε ετησια βαση, σε επισημη αντιπροσωπεια;
Λενε αν φτασεις τα ταδε χλμ, ή στο 1 ετος.
Εστω λοιπον οτι δεν κανω ποτε νωριτερα τα χλμ ωστε να αναγκαστω να παω νωριτερα για επισημο service.
Μπορω να παω πχ στους 9 μηνες αντι για τους 12, ή στον 14 μηνα;
Ποση ανοχη υπαρχει; Μπορω να παω νωριτερα επειδη το θελω, ή αργοτερα επειδη το θελω; Και ποσο;
Λενε ετος, αλλα ανθρωποι ειμαστε, πχ εγω αγορασει το αυτοκινητο τελος Αυγουστου, και δεν υπαρχει περιπτωση αυγουστιατικα να τρεχω στα service, ουτε εγω να ταλαιπωρουμαι, ουτε να τους βρισκω να υπολειτουργουν, με καυσωνα, αδειες κλπ. Αρα θα γινει ή Σεπτεμβη ή Ιούλη.
Τι ξερετε πανω στο θεμα '1 έτος';

Εφόσον το ερώτημα σου έχει να κάνει με την ισχύ της εγγύησης, τότε θα πρέπει να κάνεις το σέρβις ΠΡΙΝ περάσουν οι 12 μήνες ή τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα, αλλιώς έχουν καλό λόγο να ακυρώσουν την εγγύηση.

Επίσης ο ευρωπαϊκός κανονισμός 461 επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης του, με την προϋπόθεση ότι αυτό το συνεργείο θα κάνει χρήση γνήσιων ανταλλακτικών πρώτης τοποθέτησης ή ανταλλακτικά “after market” εφάμιλλα των γνησίων και όπως προβλέπεται από τις πιστοποιήσεις αυτών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/18/2017 στις 2:24 ΜΜ, Joshua21 είπε

Πάμε και σε κάτι πιο χειροπιαστό, πριν 2 χρόνια σχεδόν πλήρωσα μόλις 50€ εργασία για αλλαγή σετ συμπλέκτη σε προσθιοκίνητο, πριν 7-8 χρόνια την ίδια δουλειά την χρέωναν τουλάχιστον 100€. Εξωτερικά συνεργεία πάντα, οι αντιπροσωπείες Nissan χρέωναν τουλάχιστον 180€ εργασία για την ίδια επισκευή.

 

Ποιος είναι αυτός που χρεώνει 50 γιούρο για αλλαγή συμπλέκτη να πάω κι εγώ το δικό μου προσθιοκίνητο ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Ποιος είναι αυτός που χρεώνει 50 γιούρο για αλλαγή συμπλέκτη να πάω κι εγώ το δικό μου προσθιοκίνητο ....

Αν είσαι Πάτρα ξέρω τουλάχιστον 2-3...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όταν το συνεργείο έχει άδεια σημαίνει ότι είναι και εξουσιοδοτημένος και άρα το αμάξι δεν χάνει την εγγύηση. Είναι νομικό θέμα αυτό, μην ακούτε τα παραμύθια. 

Τα ανταλλακτικά να τα ελέγχετε όταν έρχονται στο κουτάκι τους για να ξέρετε τι σας βάζει ο ένας και ο άλλος, και αν τα βάζει. Ο πατέρας μου σε επίσημη της Suzuki κόντεψε να εξαπατηθεί αφού τον χρέωσαν πράγματα που δεν έκαναν ποτέ, και μετά ζήτησαν συγνώμη και ότι τα χρέωσαν από λάθος. Τους έβαλε να του δείξουν τι άλλαξαν και άρχισαν να τα μασάνε... Αυτά κάνουν κάποιες "επίσημες αντιπροσωπίες" όπου πάει ο κόσμος για να "έχει το κεφάλι του ήσυχο"...

Τέλος, αν θέλετε να μειώσετε το κόστος όσο πάει αγοράστε μόνοι σας τα ανταλλακτικά. Βρίσκεις το part number και το παραγγέλνεις μετά και από συνεννόηση με τον μηχανικό αν θέλετε. Είναι πιο εύκολο απ' ότι νομίζει ο πολύς κόσμος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωριζουμε, το φεκ / νομο που λεει οτι δεν χανουμε εγγυηση αν παμε τα ανταλλακτικα τα γνησια να μας τα βαλει ο μπαρμπαμητσος? εγκυκλοπαιδικα, γιατι δεν βρηκα κατι ψαχνοντας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, opcorsa είπε

γνωριζουμε, το φεκ / νομο που λεει οτι δεν χανουμε εγγυηση αν παμε τα ανταλλακτικα τα γνησια να μας τα βαλει ο μπαρμπαμητσος? εγκυκλοπαιδικα, γιατι δεν βρηκα κατι ψαχνοντας

 

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης ο ευρωπαϊκός κανονισμός 461 επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης του, με την προϋπόθεση ότι αυτό το συνεργείο θα κάνει χρήση γνήσιων ανταλλακτικών πρώτης τοποθέτησης ή ανταλλακτικά “after market” εφάμιλλα των γνησίων και όπως προβλέπεται από τις πιστοποιήσεις αυτών.

http://www.safemotor.gr/wp-content/uploads/2016/01/CELEX_32010R0461_EL_TXT.pdf

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...