Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το οτι ενα ανταλλακτικο ειναι της αντιπροσωπιας δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερο ποιοτικα απο καποιο αφτερ σειλς.

 

 

Φυσικα...Υπαρχουν τακακια εμποριου για αμαξι με 40 ευρω και για το ιδιο αμαξι με 100 ευρω .Να μην παω σε εξεζητημενες περιπτωσεις που κανουν καποιες εκατονταδες ευρω.Εξαρταται τι θα βαλει η αντιπροσωπεια και τι θα χρεωσει .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπροσωπεία δεν παύει να είναι η καλυτερή και η πιο αξίοπιστη λύση γιατί πολύ απλά από αυτούς κατασκευαζέται το αμάξι, από τα πιο σύνθετα έως τα πιο απλά όπως πχ πόσα Nw πρέπει να σφιχτεί ένα μπουλόνι είναι εξειδικεύμενοι σε συγκεκρίμενα μοντέλα και δεν έχουν απλά γενική εικόνα γύρω από εκαντοντάδες μοντέλα που κυκλοφορούν. Καλός ο μαστρογιάννης και οικονομικός δεν λέω αλλά μπορεί να συμβαδίσει με την τεχνολογία που τρέχει πιο γρήγορα και από μονοθέσιο f1? Μπορεί να γνωρίζει τα πάντα για όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών?? όπως πχ πως να κάνει επαναφορά τους αισθητήρες μετά από αλλαγή τακάκια? Δυστυχώς όλα τα βλέπουμε από οικονομικής πλευράς και μόνο, και ξεχνάμε οτί σε αυτό το 《κουτί》με 4 ρόδες εναποθέτουμε καθημερινά την ζωή μας και την ζωή αυτών που αγαπάμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη κανουν καλη δουλεια, πηγαίνουν by the book και διακρινονται για την αξιοπιστια τους για αυτους του λογους και μετα απο ~3000χλμ απο το γενικο σερβις πατουσα φρενο και επιανε σίδερο. Ουτε που ειχαν κοιταξει τα τακακια να δουν οτι εχουν λιωσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπροσωπεία δεν παύει να είναι η καλυτερή και η πιο αξίοπιστη λύση γιατί πολύ απλά από αυτούς κατασκευαζέται το αμάξι, από τα πιο σύνθετα έως τα πιο απλά όπως πχ πόσα Nw πρέπει να σφιχτεί ένα μπουλόνι είναι εξειδικεύμενοι σε συγκεκρίμενα μοντέλα και δεν έχουν απλά γενική εικόνα γύρω από εκαντοντάδες μοντέλα που κυκλοφορούν. Καλός ο μαστρογιάννης και οικονομικός δεν λέω αλλά μπορεί να συμβαδίσει με την τεχνολογία που τρέχει πιο γρήγορα και από μονοθέσιο f1? Μπορεί να γνωρίζει τα πάντα για όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών?? όπως πχ πως να κάνει επαναφορά τους αισθητήρες μετά από αλλαγή τακάκια? Δυστυχώς όλα τα βλέπουμε από οικονομικής πλευράς και μόνο, και ξεχνάμε οτί σε αυτό το 《κουτί》με 4 ρόδες εναποθέτουμε καθημερινά την ζωή μας και την ζωή αυτών που αγαπάμε....

Αν τα καναν αυτα εγω θα πηγαινα
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι πριν καμιά 7-8  χρόνια (εντός εγγύησης ακόμη) που μου είχαν χρεώσει στην αντιπροσωπεία 

45 ευρώ για αλλαγή υαλοκαθαριστήρων.(38 αγορά και 7 εργατικά).Μάλιστα το έκανα θέμα μήπως έκαναν

λάθος αλλά μου είπαν ότι αυτή είναι η τιμή τους.

 

Αυτό  ήταν η αιτία να μην ξαναπατήσω σε αντιπροσωπεία και θεωρώ ότι ήμουν τυχερός γιατί γλίτωσα

πάρα πολλά λεφτά όλα αυτά τα χρόνια.

 

Είναι να γελάς όταν  μετά από τόσα  χρόνια αλλάζω υαλοκαθαριστήρες,μόνος μου φυσικά, με 2 ευρώ.

Βάζω από αυτούς που τοποθετούν οι ρομα στα πάρκινγκ s/m κλπ. με 6-7-8-10 ευρώ (όπου σε πιάσουν).

Τους αλλάζω κάθε χρόνο και καθαρίζουν μια χαρά.Τους πετάω πριν αφήσουν ακαθάριστη γραμμή 

στο παμπρίζ.

Εκείνους επειδή τους πλήρωσα καραβίσιους λυπόμουν να τους πετάξω τους άφησα 2-3 χρόνια και στο

τέλος δεν έβλεπα τίποτε. :-D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα...Για υαλοκαθαρηστηρες πηγες στηναντιπροσωπεια ?

 

Εμενα σε Honda CRV του 2006 με την ροδα πισω το αυτοκολητο της 3Μ που εγραφε Honda 30 ευρω ...Το 2017.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπροσωπεία δεν παύει να είναι η καλυτερή και η πιο αξίοπιστη λύση γιατί πολύ απλά από αυτούς κατασκευαζέται το αμάξι, από τα πιο σύνθετα έως τα πιο απλά όπως πχ πόσα Nw πρέπει να σφιχτεί ένα μπουλόνι είναι εξειδικεύμενοι σε συγκεκρίμενα μοντέλα και δεν έχουν απλά γενική εικόνα γύρω από εκαντοντάδες μοντέλα που κυκλοφορούν. Καλός ο μαστρογιάννης και οικονομικός δεν λέω αλλά μπορεί να συμβαδίσει με την τεχνολογία που τρέχει πιο γρήγορα και από μονοθέσιο f1? Μπορεί να γνωρίζει τα πάντα για όλα τα μοντέλα όλων των εταιριών?? όπως πχ πως να κάνει επαναφορά τους αισθητήρες μετά από αλλαγή τακάκια? Δυστυχώς όλα τα βλέπουμε από οικονομικής πλευράς και μόνο, και ξεχνάμε οτί σε αυτό το 《κουτί》με 4 ρόδες εναποθέτουμε καθημερινά την ζωή μας και την ζωή αυτών που αγαπάμε....

 

δυστυχως δεν υφισταται αυτό, σε 2 γνωστες και καλες θεωρητικά αντιπροσωπείες γερμανικης φιρμας στην αθηνα μου εχουν κανει πολύ μεγαλες πατατες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα...Για υαλοκαθαρηστηρες πηγες στηναντιπροσωπεια ?

 

Εμενα σε Honda CRV του 2006 με την ροδα πισω το αυτοκολητο της 3Μ που εγραφε Honda 30 ευρω ...Το 2017.

Θα του έκαναν το κλασικό, που είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των μαστόρων, ..."έπρεπε να αλλαχτεί και αυτό και στο άλλαξα", παραλείπωντας βέβαια να σε ρωτήσουν, αλλά θέλουν να τους πληρώσεις.

 

Πάντως με αυτά που διαβάζω για περιπτώσεις σε αντιπροσωπείες, αντίστοιχες μπορούμε να βρούμε και για τα μαστόρια της γειτονιάς, αλλά βέβαια στην αντιπροσωπεία το πληρώνεις παραπάνω.

 

Να συμπληρώσω στο αρχικό ποστ μου πως τα "μαστόρια της γειτονιάς" έχουν τσιμπήσει τις τιμές των εργατικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω στο αρχικό ποστ μου πως τα "μαστόρια της γειτονιάς" έχουν τσιμπήσει τις τιμές των εργατικών.

 

Δεν ξέρω σε ποια "γειτονιά" αναφέρεσαι, πάντως στην πόλη που ζω χωρίς ιδιαίτερο ψάξιμο πληρώνω σε εργατικά σχεδόν τα μισά λεφτά από όσα πλήρωνα 7-8 χρόνια πριν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι πριν καμιά 7-8  χρόνια (εντός εγγύησης ακόμη) που μου είχαν χρεώσει στην αντιπροσωπεία 

45 ευρώ για αλλαγή υαλοκαθαριστήρων.(38 αγορά και 7 εργατικά).Μάλιστα το έκανα θέμα μήπως έκαναν

λάθος αλλά μου είπαν ότι αυτή είναι η τιμή τους.

 

Αυτό  ήταν η αιτία να μην ξαναπατήσω σε αντιπροσωπεία και θεωρώ ότι ήμουν τυχερός γιατί γλίτωσα

πάρα πολλά λεφτά όλα αυτά τα χρόνια.

 

Είναι να γελάς όταν  μετά από τόσα  χρόνια αλλάζω υαλοκαθαριστήρες,μόνος μου φυσικά, με 2 ευρώ.

Βάζω από αυτούς που τοποθετούν οι ρομα στα πάρκινγκ s/m κλπ. με 6-7-8-10 ευρώ (όπου σε πιάσουν).

Τους αλλάζω κάθε χρόνο και καθαρίζουν μια χαρά.Τους πετάω πριν αφήσουν ακαθάριστη γραμμή 

στο παμπρίζ.

Εκείνους επειδή τους πλήρωσα καραβίσιους λυπόμουν να τους πετάξω τους άφησα 2-3 χρόνια και στο

τέλος δεν έβλεπα τίποτε. :-D

Για το θέμα των υαλοκαθαριστήρών , εγω αλλάζω μονο το λάστιχο , ετησίως δινω 6-7 ευρω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ανακαλύψω στη Σοφοκλέους ένα κινέζικο μαγαζί όπου τους αγοράζω με ένα ευρώ το κομμάτι και εγώ 

αυτό έκανα .Άλλαζα τα λάστιχα.

Έχω πάρει καμιά 10αριά διαφόρων διαστάσεων και αλλάζω σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας τακτικά. :)

Αν κάποιος ενδιαφέρεται κατεβαίνοντας τη Σοφοκλέους μετά τη Σωκράτους αριστερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικό πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι η εγγύηση στην εργασία που κάνει. Αν σου αλλάξει τον ιμάντα και σπάσει όλο το κόστος πάει σε αυτούς. Αν ακούγεται ή κάτι δεν λειτουργεί σωστά μετά το σέρβις επίσης.

 

Το πρόβλημα είναι ότι χαλαρά όπου έχουν ευκαιρία θα βάλουν έξτρα εργασίες. πχ. τακάκια που θα μπορούσαν να αντέξουν 1 χρόνο ακόμη.

 

Το άλλο πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι ότι υπάρχει ένα μίνιμουμ ποιότητας. Έξω θα υπάρχουν σίγουρα καλύτερα συνεργεία, θα πέσεις όμως σε αυτά?

 

Να σημειώσω επίσης ότι σε πολλά αναλώσιμα υπάρχουν διάφορες ποιότητες. Το ότι το εργοστασιακό το φτιάχνει η Delphi για παράδειγμα (τυχαίο όνομα) και το βρίσκεις εσύ "ορίτζιναλ" από την Delphi για το αυτοκίνητό σου στην μισή τιμή... δεν σημαίνει ότι είναι ίδιας ποιότητας με αυτό που δίνει η Delphi με το όνομα του εργοστασίου πάνω. Για αυτό αν είστε ικανοποιημένοι από το εργοστασιακό θα έλεγα να ξαναβάλετε το ίδιο. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τακάκια και αμορτισέρ. Αλλά προσοχή γιατί πλέον και οι αντιπροσωπίες δίνουν "φτηνή εκδοχή". Να ξέρετε ότι το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο ήρθε με την ακριβή λύση...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το άλλο πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι ότι υπάρχει ένα μίνιμουμ ποιότητας. Έξω θα υπάρχουν σίγουρα καλύτερα συνεργεία, θα πέσεις όμως σε αυτά?

 

 

 

 

Σιγουρα  θελει να ξερεις τον εξω τεχνιτη ότι είναι καλος....Αν όμως  το ξερεις δεν υπαρχει κανενας λογος να πας σε αντιπροσωπεια μετα την ληξη της εγγυησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικό πλεονέκτημα της αντιπροσωπείας είναι η εγγύηση στην εργασία που κάνει. Αν σου αλλάξει τον ιμάντα και σπάσει όλο το κόστος πάει σε αυτούς. Αν ακούγεται ή κάτι δεν λειτουργεί σωστά μετά το σέρβις επίσης.

 

 

Άσε είναι να μη σου κάτσει στραβή.

Ακόμη και εντός εγγύησης θα βρουν χίλιες δυο δικαιολογίες να μην πληρώσουν.

 

Εξάλλου για να αναγνωρίσουν υπαιτιότητά τους και μια αλλαγή αλλαγή λαδιών να μην αναφέρεται στο βιβλίο σου

ότι την έκανες σε αυτούς πάπαλα η εγγύηση.

Και η αλλαγή  λαδιών ξέρεις πόσο πάει στην αντιπροσωπεία.

Τα λάδια τα πληρώνεις λες και του έβαλες άρωμα Bvlgari

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...