slk200gr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Μου τον έβαλε το καινούργιο κωδικό ο υπάλληλος στο ρουτερ του ΟΤΕ, τώρα θα δούμε ποτέ θα πάρω το καινούργιο ρουτερ, και το δύσκολο είναι ότι εγώ δεν ξέρω από σεταρισματα, χαχαχα, εδώ την πάτησα. Θα δούμε τη θα κάνω όταν πάρω το καινούργιο ρουτερ, μπορεί να χρειαστεί να φωνάξω άνθρωπο που ξέρει από αυτά για να το κάνει. Είναι πολυ ευκολο το μενου της asus τα περισδοτερα τα κανει αυτοματα βημα βημα
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Μπορεί να τα κάνει όλα σχεδόν αυτόματα Αλλά το voip, εκεί είναι όλο το θέμα. Κάτσε να το πάρω και μετά βλέπουμε.
jkoukos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Το VoIP του OTE κάνει χρήση του SIP πρωτοκόλλου. Όποιες συσκευές το ακολουθούν είναι σίγουρο ότι θα παίζει κανονικά σε αυτά η τηλεφωνία. Απλά ίσως έχουν διαφορετικό όνομα στα απαιτούμενα πεδία. Γενικά δεν είναι κάτι δύσκολο. Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι όντως σου πέρασε τους κωδικούς. Πρόσεξες να κάνει καθόλου επανεκκίνηση ή να διακόπτεται για λίγο η τηλεφωνία στην συσκευή; Μπορείς φυσικά κι εσύ τώρα να πας στο μενού και στο πεδίο με τα αστεράκια για τον κωδικό να περάσεις τον νέο που σου απέστειλαν με sms. Δεν πειράζεις τίποτα άλλο από τις ρυθμίσεις. 1
slk200gr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Το VoIP του OTE κάνει χρήση του SIP πρωτοκόλλου. Όποιες συσκευές το ακολουθούν είναι σίγουρο ότι θα παίζει κανονικά σε αυτά η τηλεφωνία. Απλά ίσως έχουν διαφορετικό όνομα στα απαιτούμενα πεδία. Γενικά δεν είναι κάτι δύσκολο. Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι όντως σου πέρασε τους κωδικούς. Πρόσεξες να κάνει καθόλου επανεκκίνηση ή να διακόπτεται για λίγο η τηλεφωνία στην συσκευή; Μπορείς φυσικά κι εσύ τώρα να πας στο μενού και στο πεδίο με τα αστεράκια για τον κωδικό να περάσεις τον νέο που σου απέστειλαν με sms. Δεν πειράζεις τίποτα άλλο από τις ρυθμίσεις. Δεν τους βλέπουν απλα στέλνουν πακετακι που εχει μεσα τους κωδικους οπως και με τους κωδικους του ιντερνετ
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Το VoIP του OTE κάνει χρήση του SIP πρωτοκόλλου. Όποιες συσκευές το ακολουθούν είναι σίγουρο ότι θα παίζει κανονικά σε αυτά η τηλεφωνία. Απλά ίσως έχουν διαφορετικό όνομα στα απαιτούμενα πεδία. Γενικά δεν είναι κάτι δύσκολο. Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι όντως σου πέρασε τους κωδικούς. Πρόσεξες να κάνει καθόλου επανεκκίνηση ή να διακόπτεται για λίγο η τηλεφωνία στην συσκευή; Μπορείς φυσικά κι εσύ τώρα να πας στο μενού και στο πεδίο με τα αστεράκια για τον κωδικό να περάσεις τον νέο που σου απέστειλαν με sms. Δεν πειράζεις τίποτα άλλο από τις ρυθμίσεις. Όχι επανεκκίνηση δεν είδα να γίνεται γιατί μιλάγαμε στο τηλέφωνο όσο το έκανε , άρα άμα γινότανε επανεκκίνηση θα έχανα το τηλέφωνο. Αλλα σκέφτομαι και το άλλο άμα δεν μου τους είχε περάσει πως θα είχα τηλέφωνο κανονικά , που έχω.
jkoukos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δεν τους βλέπουν απλα στέλνουν πακετακι που εχει μεσα τους κωδικους οπως και με τους κωδικους του ιντερνετ Μέχρι πρόσφατα γνώριζα ότι κανείς στον ΟΤΕ δεν μπορεί να δει κωδικό της τηλεφωνίας οποιουδήποτε χρήστη, διότι απλά δεν υπάρχει πουθενά καταγεγραμμένος και βγαίνει αυτόματα από το σύστημα, που αυτό στέλνει τον νέο κωδικό με sms και κανέναν άλλον τρόπο. Αν αυτό έχει αλλάξει δεν το ξέρω αλλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου αν ισχύει. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν ενημερώνουν του πελάτες με το ισχύοντα κωδικό αλλά βγαίνει καινούργιος. Όχι επανεκκίνηση δεν είδα να γίνεται γιατί μιλάγαμε στο τηλέφωνο όσο το έκανε , άρα άμα γινότανε επανεκκίνηση θα έχανα το τηλέφωνο. Αλλα σκέφτομαι και το άλλο άμα δεν μου τους είχε περάσει πως θα είχα τηλέφωνο κανονικά , που έχω. Με την αλλαγή του κωδικού, αναγκαστικά για λίγο η τηλεφωνία θα σταματήσει να λειτουργεί αφού πρέπει να γίνει ξανά registration στον IMS server της Cosmote με τον καινούργιο κωδικό. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει άλλος κωδικός χωρίς την παραπάνω λειτουργία. Σε κάθε περίπτωση, αφού εσύ έχεις τον κωδικό μπορείς να τον εισάγεις στο Speedport (που ούτως ή άλλως πρέπει να γίνει), για να περαστεί στο σύστημα και να γίνεται χρήση πλέον αυτού. 1
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέχρι πρόσφατα γνώριζα ότι κανείς στον ΟΤΕ δεν μπορεί να δει κωδικό της τηλεφωνίας οποιουδήποτε χρήστη, διότι απλά δεν υπάρχει πουθενά καταγεγραμμένος και βγαίνει αυτόματα από το σύστημα, που αυτό στέλνει τον νέο κωδικό με sms και κανέναν άλλον τρόπο. Αν αυτό έχει αλλάξει δεν το ξέρω αλλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου αν ισχύει. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν ενημερώνουν του πελάτες με το ισχύοντα κωδικό αλλά βγαίνει καινούργιος. Με την αλλαγή του κωδικού, αναγκαστικά για λίγο η τηλεφωνία θα σταματήσει να λειτουργεί αφού πρέπει να γίνει ξανά registration στον IMS server της Cosmote με τον καινούργιο κωδικό. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει άλλος κωδικός χωρίς την παραπάνω λειτουργία. Σε κάθε περίπτωση, αφού εσύ έχεις τον κωδικό μπορείς να τον εισάγεις στο Speedport (που ούτως ή άλλως πρέπει να γίνει), για να περαστεί στο σύστημα και να γίνεται χρήση πλέον αυτού. Ο κωδικός που μου έστειλαν, είναι για το ρουτερ που θα αγοράσω και μόνο για αυτό και μου είπε ο τηλεφωνικής να προσέξω να μην κάνω λάθος γιατί κλειδώνει . Για το ρουτερ του ΟΤΕ ο κωδικός δίνεται αυτόματα και κωδικοποιημενος για να μην το ξέρει ο τηλεφωνικής.
jkoukos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Χαζομάρες σου είπε, για να μην πως καμιά πιο βαριά κουβέντα. Ο κωδικός παράγεται αυτόματα από το σύστημα και μέσω TR069 περνιέται αυτόματα στο Speedport, την πρώτη φορά που θα συνδεθεί η συσκευή με τον IMS server. Πουθενά δεν εμπλέκεται άνθρωπος, εκτός της εντολής που θα δώσει για να ενεργοποιηθεί ο κωδικός, τον οποίο δεν γνωρίζει και δεν έχει δυνατότητα να το μάθει. Όταν ο χρήστης ζητήσει να μάθει τον κωδικό, υποχρεωτικά δίνεται εντολή και βγαίνει νέος, ο οποίος μόλις ενεργοποιηθεί (σε οποιαδήποτε συσκευή), αναιρεί τον αρχικό που πλέον δεν ισχύει και καταργείται διαπαντός. Αν ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός σε άλλη συσκευή, τότε το Speedport θα έχει ακόμη τον παλιό στις ρυθμίσεις του. Αν κάποια στιγμή το Speedport συνδεθεί ξανά στην τηλεφωνική γραμμή, τότε αυτόματα θα προσπαθήσει να κάνει registration στον IMS server. Όμως στην περίπτωση αυτή οι δυό τους (Speedport/Server) έχουν διαφορετικό κωδικό, με αποτέλεσμα αυτόματα να καταργηθεί ο νέος (που έχεις πάρει) και να εκδοθεί άλλος που θα περαστεί στο Speedport μέσω TR069. Αποτέλεσμα αυτού είναι η συσκευή που είχες πριν περάσει τον κωδικό για την τηλεφωνία, να μην γνωρίζει τον καινούργιο και φυσικά να μην λειτουργεί, αφού δεν μπορεί να τον πάρει αυτόματα (όπως το Speedport). Έτσι θα υποχρεωθείς να ζητήσεις πάλι άλλον κωδικό και φτου από την αρχή όλη η διαδικασία. Και αυτό θα γίνεται πάντα. Για τον λόγο αυτό σου λέω πρώτα να ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός στο Speeport και μετά τον μεταφέρεις κατά το δοκούν όπου και όποτε θέλεις. Έτσι αν αύριο-μεθαύριο βάλεις πάλι στην γραμμή το Speedport θα έχει τον ίδιο κωδικό με τον IMS server και δεν θα υπάρχει κανένα θέμα. Ούτε ο πρώτος είσαι που παίρνει τον κωδικό της VoIP τηλεφωνίας, αλλά ούτε και ο τελευταίος. Δεν μπορείς να φανταστείς τι αναφέρουν στο τηλέφωνο, αλλά αυτά που γράφω ισχύουν 100%. Αα και κάτι άλλο. Το πρώτο καιρό που έδιναν τον κωδικό, ενημέρωναν ότι η ενεργοποίηση απαραίτητα πρέπει να γίνει σε 1 ή το πολύ 2 ώρες και μετά ακυρωνόταν. Νεώτερες πληροφορίες από χρήστες λένε ότι πλέον αυτό δεν ισχύει και έχει γίνει ενεργοποίηση του κωδικού ακόμη και 2 μέρες αργότερα, αλλά με σιγουριά κανείς δεν γνωρίζει πόσο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα. 1
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Χαζομάρες σου είπε, για να μην πως καμιά πιο βαριά κουβέντα. Ο κωδικός παράγεται αυτόματα από το σύστημα και μέσω TR069 περνιέται αυτόματα στο Speedport, την πρώτη φορά που θα συνδεθεί η συσκευή με τον IMS server. Πουθενά δεν εμπλέκεται άνθρωπος, εκτός της εντολής που θα δώσει για να ενεργοποιηθεί ο κωδικός, τον οποίο δεν γνωρίζει και δεν έχει δυνατότητα να το μάθει. Όταν ο χρήστης ζητήσει να μάθει τον κωδικό, υποχρεωτικά δίνεται εντολή και βγαίνει νέος, ο οποίος μόλις ενεργοποιηθεί (σε οποιαδήποτε συσκευή), αναιρεί τον αρχικό που πλέον δεν ισχύει και καταργείται διαπαντός. Αν ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός σε άλλη συσκευή, τότε το Speedport θα έχει ακόμη τον παλιό στις ρυθμίσεις του. Αν κάποια στιγμή το Speedport συνδεθεί ξανά στην τηλεφωνική γραμμή, τότε αυτόματα θα προσπαθήσει να κάνει registration στον IMS server. Όμως στην περίπτωση αυτή οι δυό τους (Speedport/Server) έχουν διαφορετικό κωδικό, με αποτέλεσμα αυτόματα να καταργηθεί ο νέος (που έχεις πάρει) και να εκδοθεί άλλος που θα περαστεί στο Speedport μέσω TR069. Αποτέλεσμα αυτού είναι η συσκευή που είχες πριν περάσει τον κωδικό για την τηλεφωνία, να μην γνωρίζει τον καινούργιο και φυσικά να μην λειτουργεί, αφού δεν μπορεί να τον πάρει αυτόματα (όπως το Speedport). Έτσι θα υποχρεωθείς να ζητήσεις πάλι άλλον κωδικό και φτου από την αρχή όλη η διαδικασία. Και αυτό θα γίνεται πάντα. Για τον λόγο αυτό σου λέω πρώτα να ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός στο Speeport και μετά τον μεταφέρεις κατά το δοκούν όπου και όποτε θέλεις. Έτσι αν αύριο-μεθαύριο βάλεις πάλι στην γραμμή το Speedport θα έχει τον ίδιο κωδικό με τον IMS server και δεν θα υπάρχει κανένα θέμα. Ούτε ο πρώτος είσαι που παίρνει τον κωδικό της VoIP τηλεφωνίας, αλλά ούτε και ο τελευταίος. Δεν μπορείς να φανταστείς τι αναφέρουν στο τηλέφωνο, αλλά αυτά που γράφω ισχύουν 100%. Αα και κάτι άλλο. Το πρώτο καιρό που έδιναν τον κωδικό, ενημέρωναν ότι η ενεργοποίηση απαραίτητα πρέπει να γίνει σε 1 ή το πολύ 2 ώρες και μετά ακυρωνόταν. Νεώτερες πληροφορίες από χρήστες λένε ότι πλέον αυτό δεν ισχύει και έχει γίνει ενεργοποίηση του κωδικού ακόμη και 2 μέρες αργότερα, αλλά με σιγουριά κανείς δεν γνωρίζει πόσο είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα. Εγώ πάντως, μόλις τον έβαλα έχασα την τηλεφωνία μου. Πως έγινε αυτό. Τώρα να σας δείξω και το νέο μου απόκτημα
jkoukos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Τι εννοείς την έχασες; Στο είπα, μην περιμένεις να λειτουργήσει αμέσως, καθώς παίρνει λίγο χρόνο (μερικά λεπτά). Από την άλλη σκέπτομαι μήπως έληξε η χρονική περίοδος που είχες δυνατότητα ενεργοποίησης του νέου κωδικού. Ούτως ή άλλως αν δεν δουλεύει στο Speedport, με λύπη σε πληροφορώ ότι είναι άχρηστος για οποιαδήποτε άλλη συσκευή. Εξαιρετικό ΑΡ το Unifi! 1
ΠΑΛΑΒΟΥΡΗΣ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2017 Ο τηλεφωνητής παντός δεν μου είπε ότι ο κωδικός λίγη, Καλός όταν πάρω το νέο ρουτερ βλέπουμε για το κωδικό πάλι. Τώρα έχω την εγκατάσταση του καινούργιο αποκτήματος μου αύριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα