Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2) Βλέπουμε πως έχει όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν βενζίνη (φορτηγά κάρα παπάκια μιας και στο "assumptions" πορτοκαλί κουμπάκι παίρνει τα στοιχεία αυτά απο το GREET 2015 το οποίο δείχνει την συνολική εικόνα για όλα τα οχήματα που καίνε το συγκεκριμένο καύσιμο) σε μια μπάρα (υπογραμμισμένη με μαύρο) αλλά τα ηλεκτροκίνητα τα έχει σε 3 ξέχωρες μπάρες (υπογραμμισμένες με πράσινο )

 

Έτσι πετυχαίνει (τσουβαλιάζοντας όλα μη ηλεκτρικά οχήματα και παράλληλα διαιρώντας τα ηλεκτρικά σε ξέχωρες τάξεις) να κάνει τις μπάρες μικρότερες για τα ηλεκτρικά

 

qwMGKU.jpg

 

Αν βάλουμε τα κουτάκια των ηλεκτροκίνητων το ένα πάνω στο άλλο όμως έχουμε αυτή την εικόνα

 

PtMSpn.jpg

 

Δεν έχει διαφορά;;

 

εεεε κάτσε θα μου πεις τα hyprid και τα hyprid plugin δεν χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα αλλά και άλλες πηγές ενέργειας (αέριο, βιομάζα, ντίζελ, βενζίνι κτλ)

 

οκ ναι έχεις δίκαιο.

 

ΑΛΛΑ τα hybrid ΟΤΙ καίνε σε καύσιμο (όποιο και αν είναι αυτό) το καίνε για να τρέξουν την γεννήτρια άρα όλοι οι ρύποι πάνε για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. άρα καλώς και πρέπει να προστεθούν.

 

Τα hybrid plugin είναι αυτά που έχουν κινητήρα που προχωράει τις ρόδες και για να τα φορτίσεις πρέπει να βάλεις καλώδιο στην μπρίζα (εξού και το plug in)

 

Μάλλον δεν κατάλαβες καλα το γραφημα και κανείς προσθεσεις σε γραφηματα που δεν στεκουν.

 

Τα νουμερα ειναι PER VEHICLE.

 

Δεν γράφει ποσα emissions εχουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα ηλεκτρικα και τα υβριδικά ωστε να τα προσθέσεις για να βρεις ποσα emissions εχουν ΜΑΖΙ αυτες οι 2 κατηγορίες.

Γραφει ποσα emissions εχει PER VEHICLE η καθε κατηγορια, οποτε ειναι τελειως ακυρη η προσθεση που κανεις.

 

Είναι σαν να λες οτι μια ομαδα εχει μ.ο ηλικιας παικτων 20 ετη, μια αλλη 25 ετη και να λες οτι συνολικα οι 2 αυτες ομαδες εχουν μ.ο ηλικιας 45 ετη.

 

Οποτε, πριν αρχισεις ξανα τις ζωγραφικες για να καταλαβουμε:

.. αλλά έπρεπε να στο ζωγραφίσω για να το καταλάβεις..

καλο θα ηταν να ενημερωθεις για να εχουν νοημα αυτα που γραφεις/ζωγραφιζεις και να μην προσθετεις μ.ο (per vehicle) και βγαζεις καινούρια νουμερα που δεν στεκουν.
  • Like 1
  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να εισφέρω και εγώ 2-3 δεδομένα στη μάχη που είναι εν εξελίξει.

 

Το 2016 εγκαταστάθηκαν παγκοσμίως ανεμογεννήτριες συνολικής ισχύος 55,6 GW ικανές για να παράγουν ετησίως περίπου 95 TWh ή αλλιώς 90.000.000 MWh.

 

Επίσης το 2016 εγκαταστάθηκαν παγκοσμίως ηλιακά πάνελ συνολικής ισχύος 75 GW ικανά για να παράγουν ετησίως περίπου 110 TWh ή αλλιώς 110.000.000 MWh.

 

Ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν δεχτούμε ότι θα διανύει κάθε 20.000 (και πολλά βάζω) χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 20 KWh ανά 100 χιλιόμετρα, τότε χρειάζεται ετησίως 4.000 KWh ή αλλιώς 4 MWh.

 

Με λίγα λόγια το 2016 μόνο από εγκαταστάσεις ανεμογεννητριών και ηλιακών πάνελ θα παράγεται

ηλεκτρική ενέργεια ικανή για να κινεί κάθε χρόνο (200.000.000/4=) 50.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν παγκοσμίως το 2016; Περίπου 750.000.

 

Από την δική μου την οπτική γωνία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσον αφορά στην χρήση τους είναι πάρα πολύ καθαρά...

  • Like 2
Δημοσ.

Να εισφέρω και εγώ 2-3 δεδομένα στη μάχη που είναι εν εξελίξει.

 

Το 2016 εγκαταστάθηκαν παγκοσμίως ανεμογεννήτριες συνολικής ισχύος 55,6 GW ικανές για να παράγουν ετησίως περίπου 95 TWh ή αλλιώς 90.000.000 MWh.

 

Επίσης το 2016 εγκαταστάθηκαν παγκοσμίως ηλιακά πάνελ συνολικής ισχύος 75 GW ικανά για να παράγουν ετησίως περίπου 110 TWh ή αλλιώς 110.000.000 MWh.

 

Ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν δεχτούμε ότι θα διανύει κάθε 20.000 (και πολλά βάζω) χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 20 KWh ανά 100 χιλιόμετρα, τότε χρειάζεται ετησίως 4.000 KWh ή αλλιώς 4 MWh.

 

Με λίγα λόγια το 2016 μόνο από εγκαταστάσεις ανεμογεννητριών και ηλιακών πάνελ θα παράγεται

ηλεκτρική ενέργεια ικανή για να κινεί κάθε χρόνο (200.000.000/4=) 50.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν παγκοσμίως το 2016; Περίπου 750.000.

 

Από την δική μου την οπτική γωνία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσον αφορά στην χρήση τους είναι πάρα πολύ καθαρά...

Όλα αυτά τα πάνελ και οι ανεμογεννήτριες μπήκαν μόνο για τα ηλεκτρικά αμάξια; Το ρεύμα δεν το καταναλώνει κανείς άλλος;

Και γενικά ναι μπήκαν, το ενεργειακό mix που τσακώνονται τόση ώρα είδες πως είναι;

Δημοσ.

Όλα αυτά τα πάνελ και οι ανεμογεννήτριες μπήκαν μόνο για τα ηλεκτρικά αμάξια; Το ρεύμα δεν το καταναλώνει κανείς άλλος;

Και γενικά ναι μπήκαν, το ενεργειακό mix που τσακώνονται τόση ώρα είδες πως είναι;

Φυσικα και δεν παει μονο για ηλεκτρικα αμαξια.

Φαντάζομαι η αναφορα αυτη ηταν σχετικα με αυτον τον ισχυρισμο:

εσείς πιστεύετε πως αν αύριο όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά , ξέρετε πόσο παραπάνω ρεύμα θα χρειάζεται ? έχετε σκεφτεί ότι τα σημερινά ΑΠΕ ακόμα και αν υπερδιπλασιαστούν δεν φτάνουν ούτε καν για να το καλύψουν αυτό ? και που θα στραφεί ο κόσμος ? στην καύση άνθρακα/υδρογονανθράκων άμεσα και γρήγορα αν κάτι τέτοιο γίνει, επομένως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το αύριο,

Κανένας δεν ειπε οτι θα γινουν αυριο ολα ηλεκτρικα. Υπάρχουν εν ενέργεια τοσα ICE που δεν πρόκειται να αντικατασταθουν αυριο απο ηλεκτρικα.

 

Σταδιακα γινεται η αυξηση πωλησεων των ηλεκτρικων, όπως ακριβως σταδιακα γινεται η μειωση συμμετοχής καυσης ορυκτων για παραγωγή ενέργειας με αυξηση συμμετοχής των ΑΠΕ.

Μαλιστα, η προσθηκη σε MWh απο ΑΠΕ καθε χρόνο είναι αισθητα μεγαλύτερη απο την αναγκη υψηλότερης κατανάλωσης ρεύματος που προκυπτει απο τα νεα ηλεκτρικα αυτοκίνητα που προστίθενται καθε χρόνο.

  • Like 1
Δημοσ.

Να εισφέρω και εγώ 2-3 δεδομένα στη μάχη που είναι εν εξελίξει.

....

Από την δική μου την οπτική γωνία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσον αφορά στην χρήση τους είναι πάρα πολύ καθαρά...

 

Γιατί να μην θεωρήσουμε τότε ότι είναι η παγκόσμια παραγωγή ατσαλιού που είναι καθαρή και ότι αυτή η ενέργεια πάει σε αυτά αντί στα αυτοκίνητα, και ότι τα αυτοκίνητα κινούνται με ενέργεια από τα χειρότερα εργοστάσια λιγνίτη οπότε είναι τα χειρότερα στο κόσμο στην παραγωγή ρύπων?

 

Ότι νάνε πλέον

  • Like 1
Δημοσ.

Ας το πουμε ποιο ξεκάθαρα... ΔΕΝ εχει νόημα ολη αυτη η συζήτηση για αποδόσεις- επιδόσεις και @@. Η ηλεκτροκίνηση είναι η αρχή στην μεγάλη παγκόσμια μείωση κατανάλωσης ορυκτών καθώς μέχρι τωρα δεν υπήρχε εναλλακτική απο το βενζινάδικο. Ναι, αν αφήσουμε τα πράγματα οπως είναι, ΟΚ , ας μας πει ένας μηχανολόγος αν αξίζει οικολογικά ή όχι(οικονομικά με τιμές Ελλάδας αξίζει).

Αν όμως, ενα ποσοστό ιδιοκτητών ηλεκτροκίνητων εγκαταστήσει μονάδα ΑΠΕ, αν 20 βενζινάδικα αντί να αγοράζουν ολο το ρεύμα, βάλουν κ ενα παρκο κτλ κτλ, τότε πετυχε! Οι μίζερες συζητήσεις για εργαζόμενους των 450ευρω, για σύγκριση απόδοσης ICE και ηλεκτροκινητήρα-inverter και κάτι τέτοια, ας στηρίξουμε τον φίλο μας που θελει να ακούει χλιμιντρισμα και τον προκαλώ να μου πει: πως βάζουμε πιο γρήγορα φωτιά; Με ξύλα ή με πέτρες;;;

Δημοσ.

Ακριβώς για αυτό που γράφει ο haHa έγραψα αυτά που έγραψα.

 

Μερικοί συνεχίζουν να μην καταλαβαίνουν κάτι πάρα μα πάρα πολύ απλό.

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν ΚΑΙ από ΑΠΕ.

Τα ICE αυτοκίνητα ΔΕΝ μπορούν.

Εκεί είναι όλη η ουσία.

 

Εγώ (θεωρητικά) αν θέλω μπορώ να βάλω ένα φωτοβολταικό στη στέγη μου για να φορτίζω το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο και ότι παραπανίσιο παράγει το φωτοβολταικό να το ρίχνω στο δίκτυο και θεωρητικά να μην επιβαρύνω ΚΑΘΟΛΟΥ το δίκτυο για το ηλεκτρικό.

 

Ένα ICE μπορεί να το κάνει; Όχι!

 

Αφήστε που στο μέλλον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να συνεισφέρουν στο να μην πηγαίνει χαμένη η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ στις peak ώρες.

Τώρα ακούς πχ ότι η τάδε χώρα για μια ολόκληρη ημέρα παρήγαγε από ΑΠΕ περισσότερη ενέργεια από ότι κατανάλωσε.

Θα μου πεις, μπορεί να την έδωσε σε άλλη χώρα.

Ναι αλλά τι θα γίνει στο μέλλον αν οι ΑΠΕ έχουν διεισδύσει σε τέτοιο βαθμό σε όλες τις χώρες που, ορισμένες μέρες και ώρες, όλες μαζί παράγουν περισσότερη ενέργεια από όση χρειάζονται;

Θα πάει χαμένη;

Εκεί έρχεται να κουμπώσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Θα σου λέει ο πάροχος (Θα σου στέλνει πχ ένα sms) για να μην πάει τσάμπα το περίσσευμα της ενέργειας: Τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να φορτίσεις, σου δίνω την KWh μόνο για 3 λεπτά για να μην την πετάξω.

  • Like 4
Δημοσ.

Ακριβώς για αυτό που γράφει ο haHa έγραψα αυτά που έγραψα.

 

Μερικοί συνεχίζουν να μην καταλαβαίνουν κάτι πάρα μα πάρα πολύ απλό.

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν ΚΑΙ από ΑΠΕ.

Τα ICE αυτοκίνητα ΔΕΝ μπορούν.

Εκεί είναι όλη η ουσία.

..

 

 

Στην Βραζιλία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν 100% βιοαιθανόλη δεν γίνεται; Σε άλλες χώρες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν 85% αιθανόλη δεν γίνεται;

 

 

Υπάρχει αρκετή έρευνα π.χ. αυτή την στιγμή για την μεθανόλη σαν καύσιμο, επειδή μπορεί να παραχθεί πολύ εύκολα από απόβλητα συγκεκριμένων βιομηχανιών.

Δημοσ.

δε ξέρω τι είναι η κόφα αλλά τα μοτεράκια

 

10742117433_65ce096324_n.jpg

 

σε αυτά τα καθαρόαιμα ακούγονταν πολύ-πολύ ενδιαφέροντα στην πίστα πριν 13 χρόνια:

 

10741851086_9c35c2e0f7_c.jpg

 

βέβαια ήταν ολίγον στριμόκωλα δια τα καθημερινά ψώνια...

 

14470190962_93d96bd5c8_c.jpg

 

αλλά ο ήχος, αν και χαμηλόφωνος ήτο κ@υλ@ και ας με κούφανε στο ίδιο μέρος 3-4 χρόνια μετά ένα V8 top fuel που πέρασε δίπλα στα πόδια κατά το burnout πριν την εκκίνηση και με πήραν τα καυσαέρια κατευθείαν στα αυτιά...

 

αν σε νοιάζει η ουσία του μηχανοκίνητου, το είδος του ήχου είναι λεπτομέρεια - ο αγώνας είναι αλλού.

 

Τα κακγκούρια από ουσία μηχανοκίνητου έχουν μεσάνυχτα... μαύρα...

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως πάντα κλασικοί νεοέλληνες τεχνοφοβικοί και κομπλεξικοί. Ο Elon δείχνει το μέλλον κι εσείς κολλημένοι με τη μπάλα και τους... ΜΕΚ. Έλεος ούτε μετοχές σε πετρελαικές να είχατε.

Δημοσ.

Και εμεις που γουσταρουμε στροφαρισμα και κοφτες τι θα κανουμε.Ευνουχισμο.Τι θα ακουμε και πως θα φτιαχνομαστε σε αναβασεις, dragster, ραλλυ κ.α ,αλλα κα ιστην καθεμερινη ζωη. Πως να αντικαταστησεις τον θεικο ηχο ενος Ford escort BDA.Ισως λογω καποιας ηλικιας να ειμαι ρομαντικος, αλλα εχω μπει σε αγωνιστικους ρυθμους σε τετοιο αυτοκινητο και εκσπερματωνα για μια εβδομαδα μετα.

https://www.youtube.com/watch?v=cf_NH8yoCgY

Δημοσ.

Όπως πάντα κλασικοί νεοέλληνες τεχνοφοβικοί και κομπλεξικοί. Ο Elon δείχνει το μέλλον κι εσείς κολλημένοι με τη μπάλα και τους... ΜΕΚ. Έλεος ούτε μετοχές σε πετρελαικές να είχατε.

Δεν είναι θέμα να είναι κάποιος τεχνοφοβικός θεωρώ.

Λέμε ότι το μέλλον είναι τα αυτοκίνητα με ηλεκτρική ενέργεια. Λογική δεν είναι η απορία αν τελικά επιβαρύνουν το περιβάλλον λιγότερο η περισσότερο από τα βενζινοκίνητα και τα ντιζελοκίνητα και κατά δεύτερον αν η παραγωγή τους και η παραγωγή των μπαταριών επιβαρύνει ή όχι το περιβάλλον και πόσο;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και εμεις που γουσταρουμε στροφαρισμα και κοφτες τι θα κανουμε.Ευνουχισμο.Τι θα ακουμε και πως θα φτιαχνομαστε σε αναβασεις, dragster, ραλλυ κ.α ,αλλα κα ιστην καθεμερινη ζωη. Πως να αντικαταστησεις τον θεικο ηχο ενος Ford escort BDA.Ισως λογω καποιας ηλικιας να ειμαι ρομαντικος, αλλα εχω μπει σε αγωνιστικους ρυθμους σε τετοιο αυτοκινητο και εκσπερματωνα για μια εβδομαδα μετα.

https://www.youtube.com/watch?v=cf_NH8yoCgY

1st world problems... :P

Δημοσ.

Όπως πάντα κλασικοί νεοέλληνες τεχνοφοβικοί και κομπλεξικοί. Ο Elon δείχνει το μέλλον κι εσείς κολλημένοι με τη μπάλα και τους... ΜΕΚ. Έλεος ούτε μετοχές σε πετρελαικές να είχατε.

 

Τι λέει η προοδευτική και μη τεχνοφοβική Δανία;

Μόλις κόψανε τις επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά πήγαν οι πωλήσεις τους στο σχεδόν 0;

Κοίτα να δεις... :rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...