Manjaro Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Με εμένα όμως που θέλω να τραβώ το χαλινάρι και να ακούω το χλιμίντρισμα τι θα γίνει; Ώπα περίμενε, την απάντηση τη γνωρίζουμε. Μαθήματα ιππασίας επιτρεπτά, αλλά χρήση του μέσου μεταφοράς μόνο σε περιορισμένους χώρους. Ίσως να είσαι και σε χειρότερη μοίρα, καθώς τα άλογα είναι τουλάχιστον βιοδιασπώμενα, ενώ οι ρύποι τους βοηθούν στη διατήρηση ενός καταπράσινου κήπου. Α άσχετο θέμα, δεν ξέρω πως μου ήρθε...πέφτουν οι τιμές των σετ εικονικής πραγματικότητας. ΕΙΠΑΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ MODS για να ακούς ότι θες όταν πατάς γκάζι (επίσης δεν ειναι δύσκολο να κάνεις mod για να μην πατάς γκάζι αλλά να τραβάς χαλινάρι ) όλα αυτά περί ασφάλειας είναι μούφα δικαιολογίες (τύπου νομιμοποίηση κάνναβης για την υγεία ) λεφτά απο τους κάγκουρες θέλουν να αρπάξουν ! άσχετο αλλά επίσης ενδιαφέρον https://www.youtube.com/watch?v=4lQPc9VXBzk
stelios18120 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Ωραιο το model s Και ωραια εταιρια η tesla γενικα. Προς το παρον θα μεινω με το καρο μου που καιει 16lt/100χλμ μεχρι να πεσει η τιμη του.
Fubar.gr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Το ότι όλο το καυσαέριο των πόλεων οφείλεται στα αυτοκίνητα δεν ενδιαφέρει κανέναν; Ενημερωτικά, το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ήταν πολύ χειρότερο τα προηγούμενα χρόνια Στο UK η ποιότητα του αέρα σήμερα είναι καλύτερη απο τη δεκαετία του 70, παρα το γεγονός οτι τα αυτοκίνητα έχουν πολλαπλασιαστεί απο τότε, και ειδικά τα diesel. cite: https://www.airqualitynews.com/2012/12/19/long-term-decrease-in-air-pollutants-report-finds/ Εγώ θυμάμαι τη δεκαετία του 80 στην Αθήνα, που η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική απο τα καυσαέρια των αυτοκινήτων, κάποιες μέρες μάλιστα ήταν τόσο χάλια η κατάσταση που βγάζανε ανακοίνωση για περιορισμό της κυκλοφορίας. Αυτές οι εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι τόσο καθαρά, που παρά τον πολύ μεγαλύτερο αριθμό τους, η ποιότητα του αέρα στις πόλεις έχει βελτιωθεί. Εγώ τη χειρότερη ατμόσφαιρα τα τελευταία χρόνια τη θυμάμαι πρόπερσι το χειμώνα με το ακριβό πετρέλαιο θέρμανσης που καίγανε όλοι τα τζάκια και τις σόμπες, και τώρα πρόσφατα το καλοκαίρι με τις φωτιές στον Κάλαμο που σκοτείνιασε ο ουρανός. Αυτό ήταν λίγο πολύ μια τυπική μέρα της δεκαετίας του 80. Σαφώς υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση, αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε πόσο μεγάλα βήματα έχουν ήδη γίνει προς αυτή την κατεύθυνση. 1
thanosAIAS Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Απόδοση φυσικού αερίου στον καυστήρα, πχ Αυτοκίνητο = 98% Απόδοση φυσικού αερίου στις τουρμπίνες των ιδιωτικών εργοστασίων του Μυτιληναίου για παραγωγή ρεύματος = 50% και κάτι ψιλά. Άντε γεια, που ονειρευόμαστε και οικονομία. ΜΊΑ είναι η λύση. Δημόσια μέσα μεταφορας! Σχεδίαση των μετακινήσεων σε πόλεις με τα δημόσια μέσα στο πρώτο πλάνο. Ποδήλατα Στις πόλεις, σχεδίαση για τέτοια πράγματα. Πυκνα δρομολογια, ποιοτικοι χωροι για τους επιβατες κλπ. Δε μπορεί ο καθένας να κατεβαίνει στο κέντρο με ένα δικό του αυτοκίνητο, δεν το σηκώνει το περιβαλλον, πως να το κανουμε. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες για να πλουτίζουν κάποιοι.
Manjaro Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Εγώ θυμάμαι τη δεκαετία του 80 στην Αθήνα, που η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική απο τα καυσαέρια των αυτοκινήτων, κάποιες μέρες μάλιστα ήταν τόσο χάλια η κατάσταση που βγάζανε ανακοίνωση για περιορισμό της κυκλοφορίας. Εγώ βλέποντας σε στα βίντεο σε έκοβα για μικρότερο
Fubar.gr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Εγώ βλέποντας σε στα βίντεο σε έκοβα για μικρότερο Απλά μικροδείχνω. Τα 40 μου χτυπάνε την πόρτα!
NT1G Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Το ότι λες ψέματα για να υποστηρίξεις τα όσα έγραψες είναι πολύ ενοχλητικό. US Energy Mix: https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=3 EU Energy Mix: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/files/documents/pocketbook_energy_2017_web.pdf China Energy Mix: https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_China .... Το σχεδόν ίδιο δεν λέτε ( ; ) Στην Αμερική το ~65% της παραγωγής ηλεκτρισμού γίνεται με φυσικό αέριο και κάρβουνο και διάφορα άλλα και πάει στο 85,1% αν βάλεις και τα πυρηνικά. Στην Κίνα το 73% και πάει στο 76% αν βάλεις και τα πυρηνικά. Ωραιο το model s Και ωραια εταιρια η tesla γενικα. Προς το παρον θα μεινω με το καρο μου που καιει 16lt/100χλμ μεχρι να πεσει η τιμη του. Τρίλιτρο οδηγείς; Απόδοση φυσικού αερίου στον καυστήρα, πχ Αυτοκίνητο = 98% Απόδοση φυσικού αερίου στις τουρμπίνες των ιδιωτικών εργοστασίων του Μυτιληναίου για παραγωγή ρεύματος = 50% και κάτι ψιλά. Άντε γεια, που ονειρευόμαστε και οικονομία. ... Ούτε καν το 98% ; Combustion efficiency ίσως, συνολική καθόλου.
stelios18120 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Τρίλιτρο οδηγείς; Οχι 1800cc απλα φοραει 18αρες με 245/45/18 και εχει και καποιες μετατροπουλες στο μοτερ Με πατημενο γκαζι τερμα εχει δειξει και 20λιτρα αλλα τρομαξε η τσεπη μου και το αφησα Χαβουζα το μοτερακι του χαχα
Superuser Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Ωραιο το model s Και ωραια εταιρια η tesla γενικα. Προς το παρον θα μεινω με το καρο μου που καιει 16lt/100χλμ μεχρι να πεσει η τιμη του. Αν πέσει μην περιμένεις να πέσει και δραματικά Αν υπολογίσουμε χοντρικά μόνο τις μπαταρίες, έτσι μπακαλήστικα, θέλουμε 30.000 4 Χ 7000 = 28000
stelios18120 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Αν πέσει μην περιμένεις να πέσει και δραματικά Αν υπολογίσουμε χοντρικά μόνο τις μπαταρίες, έτσι μπακαλήστικα, θέλουμε 30.000 4 Χ 7000 = 28000 Καλα ναι δεν ειπα να παει και τσαμπα αλλα να πεσει λιγο ωστε να γινει πιο προσιτο σε απλους θνητους.
faitas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 το κράτος έχει κέρδος και όχι χασούρα αφού σήμερα τα έξοδα είναι περισσότερα από αυτά της βενζίνης το κράτος (οι πολιτικοί μας) συντηρούνται από τους βαρόνους της βενζίνης (4 διυλιστήρια έχει η χώρα μας). Είμαστε η μόνη χώρα στην ΕΕ χωρίς πλάνο για ηλεκτρικά οχήματα. είναι πολλοί εκεί έξω που βλέπουν τα ηλ. οχήματα ως απειλή και προσπαθούν να καθυστερήσουν την επέλαση όσο το δυνατόν περισσότερο - πληρώνουν αδρά για αυτό. μην ξεχνάτε το φιάσκο με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού το 2009 - μειώθηκε η φορολογία τους ενώ στην Ευρώπη την αύξαναν - αποτέλεσμα τον επόμενο χρόνο να συμβεί το ίδιο και στην Ελλάδα και να κλαιν τα λεφτά τους όσοι έπεσαν στην παγίδα! 2
Manjaro Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 το κράτος (οι πολιτικοί μας) συντηρούνται από τους βαρόνους της βενζίνης (4 διυλιστήρια έχει η χώρα μας). Είμαστε η μόνη χώρα στην ΕΕ χωρίς πλάνο για ηλεκτρικά οχήματα. είναι πολλοί εκεί έξω που βλέπουν τα ηλ. οχήματα ως απειλή και προσπαθούν να καθυστερήσουν την επέλαση όσο το δυνατόν περισσότερο - πληρώνουν αδρά για αυτό. μην ξεχνάτε το φιάσκο με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού το 2009 - μειώθηκε η φορολογία τους ενώ στην Ευρώπη την αύξαναν - αποτέλεσμα τον επόμενο χρόνο να συμβεί το ίδιο και στην Ελλάδα και να κλαιν τα λεφτά τους όσοι έπεσαν στην παγίδα! Γενικά η Ελλάδα δεν είναι κράτος ακριβώς.. έχουμε σύνορα έχουμε κάποιες βασικές δομές αλλά απο εκει και πέρα είμαστε απλά ένα μάτσο άνθρωποι και μερικοί τσιφλικάδες και περνάμε την επόμενη μας ακριβώς όπως την προηγούμενη. Γενικά η Ελλάδα μοιάζει πάρα πολύ με μια προβληματική ελληνική οικογένεια με χοντρά παιδιά και αγράμματος γονείς που παντρευτήκανε απο συνοικέσιο ή ακόμη καλύτερα με μοια φθηνή πολυκατοικία με κάμποσα διαμερίσματα (ιδιόκτητα και οικογένειες ) και με τους πολιτικούς να παίζουν το ρόλο του διαχειριστή που τα παίρνει 1
grayden Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Καταλαβαίνεις τι γράφει στα link; γιατι δεν μου φαίνεται κάτι τέτοιο.. Εσύ δεν καταλαβαίνεις αλλά θα δούμε παρακάτω γιατί. Στο 1ο link δεν αναφέρει το efficiency παραγωγής απο κάθε πηγή αλλά δείχνει σε ποσοστό (απο το συνολικό ρεύμα που παράγεται) ποσο ρεύμα έρχεται απο την κάθε πηγή... Δεν αναφέρθηκα ποτέ στο efficiency. Αν ήξερες να διαβάζεις θα έβλεπες ότι μπροστά από κάθε link γράφει Energy Mix. Αυτό μας δείχνει πως παράγει κάθε χώρα τον ηλεκτρισμό της. Ο georgepppo ψευδώς έγραψε ότι όλοι καίνε πετρέλαιο (που δεν καίει πρακτικά κανένας), φυσικό αέριο και πυρηνικά ενώ στην πραγματικότητα ένα συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό της παραγωγής προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές (με ή χωρίς πυρηνικά, ανάλογα το στρατόπεδο). Στο 2ο link (και ακόμη πιο ανησυχητικό για εμένα) βλέπουμε στο 1.1.1 ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας παράγεται στις ΗΠΑ και η ΕΕ έχει ένα μονοψήφιο ποσοστό (άρα οικονομικά θα ωφελείσει στην κυριαρχία των Αμερικάνων η ηλεκτροκίνηση) Πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο επικά γελοίος είναι ο συνειρμός που κάνεις. Όχι μόνο υποστηρίζεις ότι τα ηλεκτρικά δίκτυα Ευρώπης και Αμερικής έχουν διασυνδεθεί αλλά μας λες ότι η Αμερική θα εξάγει και φθηνό ρεύμα στην Ευρώπη για να φορτίζουν οι Ευρωπαίοι τα ηλεκτρικά οχήματά τους; Πες μου ότι τρολάρεις σε παρακαλώ. Τέλος ήδη (χωρίς ηλεκτροκίνηση) η κατανάλωση της ενέργειας στην Ευρώπη ειναι μεγαλύτερη απο την παραγωγή (που σημαίνει έξοδα και σε περίπτωση που αυξηθεί με ηλεκτροκίνητα οχήματα σημαίνει περισσότερα έξοδα... που σημαίνει περισσότεροι φόροι... που σημαίνει πληρώνετε PIGs για να έχει ο γερμανός VW με μπαταρίες) 1.1.3 Τραγικά άκυρη "ανάλυση" καθώς τα δίκτυα χτίζονται για να παράγουν όση ενέργεια χρειάζεται*. Υπάρχουν διάφορες μελέτες που δείχνουν ότι δεν θα υπάρξει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα καθώς ο ρυθμός εισαγωγής των ηλεκτρικών στο δίκτυο υπερκαλύπτεται με πολλούς τρόπους. Ενδεικτικά τα σχέδια της Αγγλίας για το μέλλον: http://fes.nationalgrid.com/fes-document/ Γράψε στο Google "Renewables Curtailment" να δεις το πρόβλημα με την υπερπαραγωγή ενέργειας και διάφορους τρόπους επίλυσης του προβλήματος. Εκεί πάντως που έβαλες και την Πορτογαλία (με κάτι τεράστια νούμερα ανανεώσιμων) στο τσιτάτο ήταν αστείο πάντως. Επίσης δείχνει στο 1.1.7 ότι το μεγαλύτερο ποσοστό (σχεδόν 40%) απο την παγκόσμια ενέργεια παράγεται με υδρογονάνθρακες (αυτό εννοεί γράφοντας "solid fuels") και δεν δείχνει πουθενά το efficiency (δηλαδή πόσα kW κάρβουνο χρειάζεται κατα μέσο όρο για να παραχθεί 1 kW ηλεκτρικής ενέργειας βαριέμαι να το ψάξω αλλά είμαι 100% βέβαιος πως στην καλύτερη θες τουλάχιστον 2,1 kW κάρβουνο και μάλλον ειναι πολύ αισιόδοξο αυτό που έγραψα, μετά πρέπει να δεις πόσα κιλά κάρβουνο χρειάζεται για να παραχθούν 2,1kW ενέργειας και τέλος πόσοι ειναι οι ρύποι ανα κιλό κάρβουνο που καίγεται. ) Σε ευχαριστώ που μου έμαθες τι σημαίνει το "solid fuels" γιατί μέχρι τώρα νόμιζα ότι είναι μπάρες δημητριακών. Όπως έγραψα, το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα οπότε μας ενδιαφέρει το trend και ο προγραμματισμός των μεγαλύτερων αγορών. Το efficiency (~40% για coal fired plants btw) είναι ολίγον άχρηστο γιατί αυτό που κοιτάμε στο τέλος είναι η μόλυνση που προκύπτει από την κίνηση ενός οχήματος. Όπως θα δούμε και παρακάτω, με κάποιες εξαιρέσεις, τα ηλεκτρικά μολύνουν λιγότερο από τα συμβατικά. Τα επόμενα δυο link δεν θα τα σχολιάσω καν γιατι προέρχονται απο biased πηγές σταμάτησα να τα διαβάζω βλέποντας πράγματα του τύπου "οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας μεγαλώνουν κάθε χρόνο" .... με ρυθμούς γριάς χελώνας ενώ ήδη είναι λιλιπούτειο το ποσοστό τους... και τα βενζινοκίνητα γίνονται πιο ρυπογόνα κάθε χρόνο... που είναι ψέμα... Μόνο που εκείνοι έχουν πηγές και εσύ είσαι άσχετος. Αν μπορούσε να υποστηρίξεις όσα έγραφες θα έβαζες και καμία πηγή. Είσαι μάλλον ο κλασικός νεοέλληνας που ότι και να του λένε οι επιστήμονες αυτός θα φοράει το καπελάκι του και θα φυλάγεται από τους ψεκασμούς χωρίς ποτέ να μπορεί να παραθέσει στοιχεία που υποστηρίζουν τα όσα λέει. Το τελευταίο link πάλι biased είναι χωρίς να γράφει (με μια πρώτη ματιά) ψέματα αλλά μαγειρεύοντας λίγο τα στατιστικά... Τα επίσημα στοιχεία από το U.S. Department of Energy (Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ) είναι biased υπέρ των ηλεκτρικών; Το έχεις κάψει εντελώς μου φαίνεται. Δηλαδή 1) έχει ξεχωριστά κάθε είδος ηλεκτροκίνητου (που σημαίνει ότι αν τα είχε όλα μαζί η μπάρα των πάσης φύσης ηλεκτρικών θα ήταν μεγαλύτερη.) ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ! Πραγματικά όμως. Διάβασε το στα γρήγορα μπας και καταλάβεις τι γράφεις: http://blog.ucsusa.org/josh-goldman/comparing-electric-vehicles-hybrid-vs-bev-vs-phev-vs-fcev-411 2) βασίζεται στον ενεργειακό χάρτη της Αμερικής όπου η πλειοψηφία (σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο ) της ενέργειας παράγεται απο φυσικό αέρια (γιαυτό γίνανε οι πόλεμοι στο Αφγανιστάν ιρακ και τώρα έμμεσα στο ΙΡΑΝ κτλ αν παρατηρήσεις περνάει απο όλες αυτές τις χώρες ένας απο τους μεγαλύτερους αγωγούς φυσικού αερίου στον κόσμο... τέσπα αυτό ειναι άλλο θέμα.) Το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ βασίζεται στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ; Καλά εντάξει. Το κάψαμε και τρώμε και την ζάντα. 3)αν πας και δεις ανα πολιτεία πχ διαλέξεις Wyoming που το ποσοστό παραγωγής ενέργειας τοπικά είναι κατα 80% υδρογονάνθρακες θα δεις ότι οι μπάρες για τα ηλεκτρικά εκτοξεύονται... και είμαι βέβαιος λόγω αμερικάνικων regulations τα εργοστάσια παραγωγής εκεί έχουν το χαμηλότερο emission και το μεγαλύτερο efficiency ... φαντάσου αν μιλάγαμε για εργοστάσια στην Ελλάδα ή την κίνα πόσο θα εκτοξευόταν οι μπάρες... Ναι, ακόμα και στο Wyoming που 86%+ του ρεύματος προέρχεται από καύση κάρβουνου τα ηλεκτρικά είναι πιο καθαρά! Τι λέμε τόσο καιρό; Τα νούμερα για την Κίνα στα έδωσα σε ένα από τα links, αν έκανες τον κόπο να τα διάβαζες θα ήξερες πόσο είναι. Επειδή όμως ελάχιστες χώρες είναι τόσο βρόμικες όσο η Κίνα ή το Wyoming (που είναι κάτι σαν την Πτολεμαΐδα της Αμερικής) μπορούμε να συμπεράνουμε ότι τα ηλεκτρικά είναι καθαρότερα ανεξαρτήτως τρόπου παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας και όσο περνάει ο καιρός θα καθαρίζουν όλο και περισσότερο. Σε περιπτώσεις μάλιστα που οι ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων έχουν φωτοβολταϊκά μπορούν να κινούνται με πραγματικά μηδενικούς ρύπους χωρίς να τους απασχολούν τα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας και το καύσιμο που καίνε. 3
grayden Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Θεωρώ αυτή τη φάση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μούφα. Μούφα από την άποψη ότι θα αργήσει δεκάδες χρόνια να μπει στην αγορά και ιδιαίτερα στη δική μας. Έχουμε αυτοκίνητα 20ετίας και πασχίζουμε να τα συντηρίσουμε. Σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, κάποιες φορές τεκμήριο, κλπ. Κάποιος που δουλεύει για 450€ (ο βασικός μισθός δηλαδή), ο οποίος θεωρείται και τυχερός δυστυχώς, για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο 1500€, την μεταβίβαση, το πρώτο Service θέλει κοντά 2.000€. Στην καλύτερη περίπτωση θα μένει με τους γονείς του και με μεγάλη δυσκολία ίσως το αποκτήσει. Πώς κάποιος θα αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που κοστίζει 1.500€ με ένα ηλεκτρικό που θα στοιχίζει 10 φορές παραπάνω το λιγότερο; Πώς θα γίνει αυτό; Ποιος θα αγοράσει έστω και μεταχειρισμένο, πότε θα γίνει mainstream; Χ€στηκαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αν στην Ελλάδα ο μισθός φτάνει για τσίχλες ή όχι. Τα ηλεκτρικά παράγονται ακόμα σε ελάχιστες ποσότητες για να έχουν ενδιαφέρον για τον φτωχό πλην τίμιο Έλληνα. Όταν με το καλό (σε ~10 χρόνια μάλλον) αρχίσουν ν' αλλάζουν το δεύτερο ή τρίτο ηλεκτρικό οι βόρειοι θα έρθουν και στην ψωροκώσταινα τα φθηνά μεταχειρισμένα. Ενδεικτικά, το πρώτης γενειάς Nissan Leaf στην Αμερική πωλείτε δεύτερο χέρι από περίπου $7000 και έχει αυτονομία γύρω στα 100-130 χιλιόμετρα. Υπάρχουν πάρα πολλοί που τα κυνηγάνε γιατί με συντήρηση μηδέν μπορούν να πηγαινοέρχονται στην δουλειά και τις αγγαρείες τζάμπα. Για τους πιο μερακλήδες η Nissan πουλάει καινούρια μπαταρία με εγγύηση 8 χρόνια/160000 χιλιόμετρα για $5500. Γενικά η κατάσταση βελτιώνεται για τους μη έχοντες αλλά δυστυχώς μόνο στις μεγάλες αγορές (ακόμα). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα