Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πέρα από την πλάκα που κάνουμε μεταξύ μας, εκτός ότι τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας θα χρειαστεί να παράγουν περισσότερους ρύπους δεν βλέπω κανέναν να λέει για το τι επιπτώσεις θα έχει στο περιβάλλον οι εργασίες για να φτιαχτούν τόσες χιλιάδες μπαταρίες και η ρύπανση από τα  εργοστάσια αυτοκινήτων για να μπορέσουν να καλύψουν την τεράστια αγορά για την ζήτηση που έχει δημιουργηθεί από τους καταναλωτές ή και από τα εργοστάσια αλουμινίου για να καλύψουν της ανάγκες των ανταλλακτικών..

Δεν χρειαζόμαστε καινούργια αυτοκίνητα αλλά όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις με αυτά!

Τις μπαταρίες θα τις φτιάχνουν τα ελάχιστα gigafactories της Tesla...

 

Τα αυτοκίνητα Tesla δεν είναι το προϊόν αλλά το δόλωμα (όπως με τις κονσόλες που στις πουλάνε για να στα αρπάξουν απο τα παιχνίδια)

Δημοσ.

Ναι ρε παιδιά με. Εμένα όμως που θέλω να πατάω το γκάζι και να ακούω βρουμ βρουμ την μηχανή τι θα γίνει?

εχει mοds

Δημοσ.

αυτές οι οικολογικές ανησυχίες που σας πιάνουν με τις μπαταρίες και με την παραγωγή ρεύματος που ήταν όταν καιγατε 10λίτρα βενζίνα τα 100χλμ και κυκλοφορούσατε με ξετάπωτες ακράπες?

εγω τοσο καιω αλλα δεν κλαιω για την οικολογια καθολου, ξερεις γιατι; τα μπουκαλακια που ευλαβικα μαζευουν τα παιδακια που ενοχλουνται αμα δεν πανε στον καδο ανακυκλωσης και γκρινιαζουν εδω μεσα στα σχολια (πσσστ    και οι πιο πολλοι μενουν Αγγλια και ελβετια) στα Καμινια που δουλευω τα μαζευουν με τα καροτσακια και ισως να τα τρωνε επιτοπου για να ζησουν, γι' αυτο.

Δημοσ.

Το ότι λες ψέματα για να υποστηρίξεις τα όσα έγραψες είναι πολύ ενοχλητικό.

 

US Energy Mix: https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=3

 

EU Energy Mix: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/files/documents/pocketbook_energy_2017_web.pdf

 

China Energy Mix: https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_China

 

Το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα αλλά κάποιοι έχετε μείνει στο 1900.

 

Μερικά άρθρα με γραφήματα για τις εκπομπές ρύπων και την ανωτερότητα των ηλεκτρικών όταν συνυπολογίσουμε όλες τις εκπομπές:

 

https://greentransportation.info/energy-transportation/evs-need-clean-electricity.html

 

http://www.ucsusa.org/clean-vehicles/electric-vehicles/life-cycle-ev-emissions

 

 

Electricity Sources and Annual Vehicle Emissions (US total και per state): https://www.afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.php

 

 

Περιμένω να υποστηρίξεις με πηγές τα εκτός τόπου και χρόνου νούμερα που παραθέτεις ή να παραδεχτείς ότι λες ψέματα.

Καταλαβαίνεις τι γράφει στα link; γιατι δεν μου φαίνεται κάτι τέτοιο..

 

Στο 1ο link δεν αναφέρει το efficiency παραγωγής απο κάθε πηγή αλλά δείχνει σε ποσοστό (απο το συνολικό ρεύμα που παράγεται) ποσο ρεύμα έρχεται απο την κάθε πηγή...

 

 

Στο 2ο link (και ακόμη πιο ανησυχητικό για εμένα) βλέπουμε στο 1.1.1 ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας παράγεται στις ΗΠΑ και η ΕΕ έχει ένα μονοψήφιο ποσοστό (άρα οικονομικά θα ωφελείσει στην κυριαρχία των Αμερικάνων η ηλεκτροκίνηση)

 

Τέλος ήδη (χωρίς ηλεκτροκίνηση) η κατανάλωση της ενέργειας στην Ευρώπη ειναι μεγαλύτερη απο την παραγωγή (που σημαίνει έξοδα και σε περίπτωση που αυξηθεί με ηλεκτροκίνητα οχήματα σημαίνει περισσότερα έξοδα... που σημαίνει περισσότεροι φόροι... που σημαίνει πληρώνετε PIGs για να έχει ο γερμανός VW με μπαταρίες) 1.1.3

 

Επίσης δείχνει στο 1.1.7 ότι το μεγαλύτερο ποσοστό (σχεδόν 40%)  απο την παγκόσμια ενέργεια παράγεται με υδρογονάνθρακες (αυτό εννοεί γράφοντας "solid fuels") 

 

και δεν δείχνει πουθενά το efficiency (δηλαδή πόσα kW κάρβουνο χρειάζεται κατα μέσο όρο για να παραχθεί 1 kW ηλεκτρικής ενέργειας βαριέμαι να το ψάξω αλλά είμαι 100% βέβαιος πως στην καλύτερη θες τουλάχιστον 2,1 kW  κάρβουνο και μάλλον ειναι πολύ αισιόδοξο αυτό που έγραψα, μετά πρέπει να δεις πόσα κιλά κάρβουνο χρειάζεται για να παραχθούν 2,1kW ενέργειας και τέλος πόσοι ειναι οι ρύποι ανα κιλό κάρβουνο που καίγεται. )

 

Τα επόμενα δυο link δεν θα τα σχολιάσω καν γιατι προέρχονται απο biased πηγές σταμάτησα να τα διαβάζω βλέποντας πράγματα του τύπου "οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας μεγαλώνουν κάθε χρόνο" .... με ρυθμούς γριάς χελώνας ενώ ήδη είναι λιλιπούτειο το ποσοστό τους... και τα βενζινοκίνητα γίνονται πιο ρυπογόνα κάθε χρόνο... που είναι ψέμα...

 

 

 

Το τελευταίο link πάλι biased είναι χωρίς να γράφει (με μια πρώτη ματιά) ψέματα αλλά μαγειρεύοντας λίγο τα στατιστικά...

 

Δηλαδή 1) έχει ξεχωριστά κάθε είδος ηλεκτροκίνητου (που σημαίνει ότι αν τα είχε όλα μαζί η μπάρα των πάσης φύσης ηλεκτρικών θα ήταν μεγαλύτερη.)

 

2) βασίζεται στον ενεργειακό χάρτη της Αμερικής όπου η πλειοψηφία (σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο ) της ενέργειας παράγεται απο φυσικό αέρια (γιαυτό γίνανε οι πόλεμοι στο Αφγανιστάν ιρακ και τώρα έμμεσα στο ΙΡΑΝ κτλ αν παρατηρήσεις περνάει απο όλες αυτές τις χώρες ένας απο τους μεγαλύτερους αγωγούς φυσικού αερίου στον κόσμο... τέσπα αυτό ειναι άλλο θέμα.)

 

3)αν πας και δεις ανα πολιτεία πχ διαλέξεις Wyoming που το ποσοστό παραγωγής ενέργειας τοπικά είναι κατα 80% υδρογονάνθρακες θα δεις ότι οι μπάρες για τα ηλεκτρικά εκτοξεύονται... και είμαι βέβαιος λόγω αμερικάνικων regulations τα εργοστάσια παραγωγής εκεί έχουν το χαμηλότερο emission και το μεγαλύτερο efficiency ... φαντάσου αν μιλάγαμε για εργοστάσια στην Ελλάδα ή την κίνα πόσο θα εκτοξευόταν οι μπάρες...

Δημοσ.

παρε γαιδουρι

 

Πέρα από την πλάκα που κάνουμε μεταξύ μας, εκτός ότι τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας θα χρειαστεί να παράγουν περισσότερους ρύπους δεν βλέπω κανέναν να λέει για το τι επιπτώσεις θα έχει στο περιβάλλον οι εργασίες για να φτιαχτούν τόσες χιλιάδες μπαταρίες και η ρύπανση από τα  εργοστάσια αυτοκινήτων για να μπορέσουν να καλύψουν την τεράστια αγορά για την ζήτηση που έχει δημιουργηθεί από τους καταναλωτές ή και από τα εργοστάσια αλουμινίου για να καλύψουν της ανάγκες των ανταλλακτικών..

Δεν χρειαζόμαστε καινούργια αυτοκίνητα αλλά όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις με αυτά!

 

αυτα πες τα στο γιο του κωνστανταρα που ηθελε μηχανακι για να πηγαινει απο το σαλονι στην κουζινα

  • Like 2
Δημοσ.

Θεωρώ αυτή τη φάση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μούφα. 
Μούφα από την άποψη ότι θα αργήσει δεκάδες χρόνια να μπει στην αγορά και ιδιαίτερα στη δική μας.
Έχουμε αυτοκίνητα 20ετίας και πασχίζουμε να τα συντηρίσουμε. Σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, κάποιες φορές τεκμήριο, κλπ.
Κάποιος που δουλεύει για 450€ (ο βασικός μισθός δηλαδή), ο οποίος θεωρείται και τυχερός δυστυχώς, για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο 1500€, την μεταβίβαση, το πρώτο Service θέλει κοντά 2.000€. Στην καλύτερη περίπτωση θα μένει με τους γονείς του και με μεγάλη δυσκολία ίσως το αποκτήσει.
 

Πώς κάποιος θα αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που κοστίζει 1.500€ με ένα ηλεκτρικό που θα στοιχίζει 10 φορές παραπάνω το λιγότερο; Πώς θα γίνει αυτό; Ποιος θα αγοράσει έστω και μεταχειρισμένο, πότε θα γίνει mainstream;

 

Νομίζω πως απλά προσπαθούν με αυτές τις ειδήσεις να μας βάλουν σιγά σιγά στην ιδέα. Αργούν πολύ.

Υ.Γ.: Εκτός βέβαια αν πραγματικά υπάρξουν δύο ξεκάθαρες κοινωνικές τάξεις. Άστεγοι ή ένα βήμα πριν αυτό, εξαθλιωμένοι, να μην έχουν ρεύμα και φαγητό στο σπίτι τους (αν είναι δικό τους και αυτό) και από την άλλη πλούσιους με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Δημοσ.

Μόνο εγω θεωρώ δεδομένο οτι μαζί με το ηλεκτρικό (στο μακρινο μέλλον :-P ) θα γίνει κ εγκατάσταση ενός φωτοβολταϊκού;; Πολλα τα χιλιόμετρα για να περιμένω απο τη ΔΕΗ! Ειδικά με τον ρυθμό που μειώνεται το κόστος τους...

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο εγω θεωρώ δεδομένο οτι μαζί με το ηλεκτρικό (στο μακρινο μέλλον :-P ) θα γίνει κ εγκατάσταση ενός φωτοβολταϊκού;; Πολλα τα χιλιόμετρα για να περιμένω απο τη ΔΕΗ! Ειδικά με τον ρυθμό που μειώνεται το κόστος τους...

Κατι τετοιο θα γίνει στην πραξη.  Θα παρουν ενα σοβαρο ποσοστό,  για οσους τους βολευουν.  Πχ αμα εχεις δικο σου σπιτι βαζεις και ενα φωτοβολταϊκο στη στεγη και πιθανότατα συμφερει και χωρίς να μολυνει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης να σχολιάσω το "secrets of Tesla model X" όσοι έχουν την παραμικρή σχέση με ηλεκτρολογία ή έστω χομπίστες βλέπουν απλά μια κλασική διάταξη δεν έχει κανένα μυστικό ή καινοτομία που δεν την ξέραμε.. και ένας φοιτητής 1ου έτους αν ήταν να κάνει ενα σκαρίφημα για το πως θα λειτουργούσε ενα ηλεκτρικό όχημα (πχ το 90 που δεν υπήρχε ακόμη παραγωγή) έτσι θα το σχεδίαζε...

 

παίρνουν ρεύμα απο απλές μπαταρίες μετά μετατρέπουν το ρεύμα σε εναλλασσόμενο και το ταΐζουν στα πηνία(κινητήρες)

  • Like 2
Δημοσ.

Πόσο ρεύμα πάει χαμένο στο δίκτυο τις νυχτερινές ώρες;

 

Τα ποτάμια δεν σταματάνε να ρέουν, ούτε οι ανεμογεννήτριες να γυρνάνε, τα πυρηνικά εργοστάσια πάντα παράγουν ενέργεια, έστω και σε μικρότερο ποσοστό.

 

Αυτές τις ώρες η περίσσεια ενέργεια μπορεί να πηγαίνει στην φόρτιση αυτοκινήτων.

  • Like 2
Δημοσ.

Πόσο ρεύμα πάει χαμένο στο δίκτυο τις νυχτερινές ώρες;

 

Τα ποτάμια δεν σταματάνε να ρέουν, ούτε οι ανεμογεννήτριες να γυρνάνε, τα πυρηνικά εργοστάσια πάντα παράγουν ενέργεια, έστω και σε μικρότερο ποσοστό.

 

Αυτές τις ώρες η περίσσεια ενέργεια μπορεί να πηγαίνει στην φόρτιση αυτοκινήτων.

Οι δρόμοι πως νομίζεις ότι φωτίζονται; οι κεραίες(τηλεόρασης κινητής)  πως νομίζεις ότι παίρνουν ρεύμα; τα νυχτερινά μαγαζιά με τις πινακίδες απο neon (χιλιάδες volt) πώς νομίζεις οτι τροφοδοτούνται; οι νοικοκυρές πότε νομίζεις βάζουν πλυντήριο;

 

Τέλος ποτάμια και ανεμογεννήτριες ειδικά στην Ελλάδα δεν παράγουν μεγάλο ποσοστό του ρεύματος μας.. κάρβουνο καίμε και εμείς κυρίως....

  • Like 1
Δημοσ.

Το ότι όλο το καυσαέριο των πόλεων οφείλεται στα αυτοκίνητα δεν ενδιαφέρει κανέναν;

όχι δεν ενδιαφέρει εφόσον αν με την αλλαγή όλο το καυσαέριο στις πόλεις οφείλεται στα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας και αν αυτό ειναι περισσότερο... (και αν σημαίνει πως θα επιβαρυνθούμε ως πολίτες τους όποιους φόρους συνεπάγει κάτι τέτοιο προκειμένου τα εργοστάσια αυτά να αναβαθμιστούν για να αντέξουν τον επιπλέον φόρτο λειτουργίας που θα επιφέρει η μαζική χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων)

Δημοσ.

Ναι ρε παιδιά με. Εμένα όμως που θέλω να πατάω το γκάζι και να ακούω βρουμ βρουμ την μηχανή τι θα γίνει?

Με εμένα όμως που θέλω να τραβώ το χαλινάρι και να ακούω το χλιμίντρισμα τι θα γίνει;

 

Ώπα περίμενε, την απάντηση τη γνωρίζουμε. Μαθήματα ιππασίας επιτρεπτά, αλλά χρήση του μέσου μεταφοράς μόνο σε περιορισμένους χώρους.

 

Ίσως να είσαι και σε χειρότερη μοίρα, καθώς τα άλογα είναι τουλάχιστον βιοδιασπώμενα, ενώ οι ρύποι τους βοηθούν στη διατήρηση ενός καταπράσινου κήπου.

 

Α άσχετο θέμα, δεν ξέρω πως μου ήρθε...πέφτουν οι τιμές των σετ εικονικής πραγματικότητας. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...