Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτές οι οικολογικές ανησυχίες που σας πιάνουν με τις μπαταρίες και με την παραγωγή ρεύματος που ήταν όταν καιγατε 10λίτρα βενζίνα τα 100χλμ και κυκλοφορούσατε με ξετάπωτες ακράπες?

0256cba8c2d53026dd1fe1e5fcb61c0a.jpg

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πέρα από την πλάκα που κάνουμε μεταξύ μας, εκτός ότι τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας θα χρειαστεί να παράγουν περισσότερους ρύπους δεν βλέπω κανέναν να λέει για το τι επιπτώσεις θα έχει στο περιβάλλον οι εργασίες για να φτιαχτούν τόσες χιλιάδες μπαταρίες και η ρύπανση από τα  εργοστάσια αυτοκινήτων για να μπορέσουν να καλύψουν την τεράστια αγορά για την ζήτηση που έχει δημιουργηθεί από τους καταναλωτές ή και από τα εργοστάσια αλουμινίου για να καλύψουν της ανάγκες των ανταλλακτικών..

Δεν χρειαζόμαστε καινούργια αυτοκίνητα αλλά όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις με αυτά!

Δημοσ.

η διαφορά σε αυτά που λέτε, είναι ότι ο ηλεκτρισμός μπορεί να παραχθεί με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

 

Τα ορυκτά καύσιμα, όχι.

  • Like 8
Δημοσ.

η διαφορά σε αυτά που λέτε, είναι ότι ο ηλεκτρισμός μπορεί να παραχθεί με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

 

Τα ορυκτά καύσιμα, όχι.

 

Σωστός, όμως ένα από τα κυριότερα προβλήματα των ΑΠΕ αυτή τη στιγμή είναι αυτό της αποθήκευσης. Άλλο να λες ότι συλλέγω ηλιακή/αιολική ενέργεια και τροφοδοτώ απευθείας το κεντρικό δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και άλλο αποθηκεύω μέρος αυτής της ενέργειας για να τη δώσω πχ. το βράδυ που δεν έχει ήλιο ή τη μέρα που δε φυσάει.

 

Κάτι μου λέει πως όσες μπαταρίες και να κατασκευάσουμε,  αν το κάνουμε σωστά οι επιπτώσεις στο περιβάλλον θα είναι πολύ ηπιότερες από εκατομμύρια αυτοκίνητα που εκπέμπουν καυσαέρια ανεξέλεγκτα σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου.

 

Κατά τ' άλλα πλέον είναι ηλίου φαεινότερον ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το άμεσο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας (μαζί με τα αυτόνομα οχήματα). Καλώς να μας έρθουν και τα δύο.

  • Like 3
Δημοσ.

ένα άστοχο με καμία βάση βίντεο, λένε απόδοση βενζινοκινητήρα 35% και ηλεκτροκινητήρα 90% όταν απο την καύση για παραγωγή ενέργειας η απόδοση δεν ξεπερνάει με καμία παναγία το 40%, επίσης απώλειες μετασχηματιστών και μεταφοράς απο το δίκτυο+φόρτησης + απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα καταντάει η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα σε ρύπανση κάτω του 10% αν το 35% είναι της βενζίνης.

κάντε λίγο τα μαθηματικά, μόνο με πυρηνική ενέργεια η ΑΠΕ συμφέρουν τα ηλεκτρικά.

επίσης λένε αναλογία βάρους κινητήρα/ισχύος και δεν υπολογίζουν και τις μπαταρίες που πρέπει να κουβαλάς(εδώ γελάω).

τα μόνα καλά που βλέπω στα ηλεκτρικά είναι η επιτάχυνση τους,το ευρύ φάσμα ροπής,δεν χαλάνε τόσα μέρη σε αυτά και στην ουσία 5 πραγματάκια θες να συντηρείς,δεν ζεσταίνονται στην κίνηση και δεν τρώγονται δίσκοι πλατώ και τέτοια,δεν μπορούν οι κάγκουρες να βάλουν εξατμίσεις,χαμηλό κέντρο βάρους αλλά έχουν τις μπαταρίες που κάνουν χιλιάρικα,θέλουν χρόνο να φορτήσουν, αυτονομία ακόμα καπούτ με τις μπαταρίες που έχουμε και είναι ακριβά.

Δημοσ.

Τα υπόλοιπα 2 εκατομμύρια GWh ;

Κυρίως ορυκτά καύσιμα αλλά οι ΑΠΕ ανεβαίνουν συνεχώς, καμία σχέση με 10 χρόνια πριν πχ.

Δημοσ.

ένα άστοχο με καμία βάση βίντεο, λένε απόδοση βενζινοκινητήρα 35% και ηλεκτροκινητήρα 90% όταν απο την καύση για παραγωγή ενέργειας η απόδοση δεν ξεπερνάει με καμία παναγία το 40%, επίσης απώλειες μετασχηματιστών και μεταφοράς απο το δίκτυο+φόρτησης + απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα καταντάει η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα σε ρύπανση κάτω του 10% αν το 35% είναι της βενζίνης.

Επειδή η βενζίνη δεν πέφτει από τον ουρανό θα πρέπει να υπολογίσεις τα κόστη έρευνας, εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης, διανομής και πώλησης.

 

Επιπλέον θα πρέπει να υπολογίσεις τα κόστη των πολέμων για το πετρέλαιο, τα κόστη φύλαξης των πηγών και δικτύων από ολόκληρους στρατούς, τα κόστη των θανάτων/ατυχημάτων/(απο)ρύπανσης από την μόλυνση, κτλ.

 

Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη τα ορυκτά καύσιμα ποτέ δεν θα είναι φιλικότερα/οικονομικότερα αν μπουν τα πάντα στην εξίσωση.

 

Χώρια του ότι οι περισσότερες χώρες δεν παράγουν πετρέλαιο και άρα το ισοζύγιο πάει κατά διαόλου.

 

Επίσης, η απόδοση φυσικά και μπορεί να ξεπεράσει το 40%.

  • Like 7
Δημοσ.

Επειδή η βενζίνη δεν πέφτει από τον ουρανό θα πρέπει να υπολογίσεις τα κόστη έρευνας, εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης, διανομής και πώλησης.

 

Επιπλέον θα πρέπει να υπολογίσεις τα κόστη των πολέμων για το πετρέλαιο, τα κόστη φύλαξης των πηγών και δικτύων από ολόκληρους στρατούς, τα κόστη των θανάτων/ατυχημάτων/(απο)ρύπανσης από την μόλυνση, κτλ.

 

Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη τα ορυκτά καύσιμα ποτέ δεν θα είναι φιλικότερα/οικονομικότερα αν μπουν τα πάντα στην εξίσωση.

 

Χώρια του ότι οι περισσότερες χώρες δεν παράγουν πετρέλαιο και άρα το ισοζύγιο πάει κατά διαόλου.

 

Επίσης, η απόδοση φυσικά και μπορεί να ξεπεράσει το 40%.

τα εργοστάσια τι καίνε ξέρεις ? πετρέλαιο η φυσικό αέριο που πάλι πολέμους κάνεις, διύλιση,μεταφορά,εξόρυξη και τα πάντα μην ακούω παπαγιές είτε το κάψει το αμάξι το πετρέλαιο είτε το εργοστάσιο το ίδιο κόστος θα έχει που μόνο στην μια περίπτωση έχεις αυτούσιο το 35% και στην άλλη 35% επι όλες τις άλλες απώλειες.

στο τέλος όλοι πετρέλαιο καίνε αν δεν έχουν πυρηνικά,παίζει και το φυσικό αέριο στην ρωσία πάντως.

το 40% πολύ ιδανικά με 80-90 χιλιόμετρα με πολύ ιδανικές συνθήκες που ποτέ μα ποτέ δεν φτάνουν στην πράξη.

και με το 35% δεν απευθύνομαι στην βενζίνη αλλά στα diesel.

Δημοσ.

Ειναι αποδεδειγμενο οτι ακομα και σε πολιτειες της αμερικης που παραγεται η ηλεκτρικη ενεργεια σε μεγαλο ποσοστο από υδρογονάνθρακες, η εκπομπη ρύπων θα ειναι πολυ μικρότερη αν τα αυτοκινητα εσωτερικης καυσης αντικατασταθουν από ηλεκτρικα.

 

Γενικα μονο αν εισαι μετοχος σε εταιρια πετρελαιοειδών δικαιολογείσαι να μην βλεπεις το ηλεκτρικο αυτοκινητο με συμπαθεια.

 

Ειδικα για εμας στην ελλαδα η μεταβαση σε ηλεκτρισμο, σε συνδυασμο με το ευνοικα κλιμα για ανανεώσιμες, θα ειναι τεραστια ευκαιρια απεξάρτησης από το τις πετρελαιοπαραγωγες χώρες και από την ταξη που δηλητηριαζει διαχρονικα την χωρα οικονομικα, πολιτικα, μεχρι και αισθητικά (εφοπλιστες).

  • Like 6
Δημοσ.

Ερώτηση:

 

Η ενέργεια για να φορτίζονται τα οχήματα με τι τρόπο θα παράγεται;

 

Γιατί αν παράγεται με καύση υδρογονανθράκων, δεν βλέπω κανένα όφελος για το περιβάλλον.

 

Απλά θα δωθεί μεγάλη ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία με την υποχρεωτική αντικατάσταση.

 

+ όπως σημειώθηκε ανωτέρω τι γίνεται με τις μπαταρίες που κάθε χ χρόνια θέλουν αλλαγή....

πυρινηκα εργοστασια μονο μπορουν να καλυψουν τετοια ζητιση......... ετσι για την ωρα δεν κανουμε καν το ερωτημα καθος ειναι φανερο

Δημοσ.

ένα άστοχο με καμία βάση βίντεο, λένε απόδοση βενζινοκινητήρα 35% και ηλεκτροκινητήρα 90% όταν απο την καύση για παραγωγή ενέργειας η απόδοση δεν ξεπερνάει με καμία παναγία το 40%, επίσης απώλειες μετασχηματιστών και μεταφοράς απο το δίκτυο+φόρτησης + απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα καταντάει η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα σε ρύπανση κάτω του 10% αν το 35% είναι της βενζίνης.

κάντε λίγο τα μαθηματικά, μόνο με πυρηνική ενέργεια η ΑΠΕ συμφέρουν τα ηλεκτρικά.

επίσης λένε αναλογία βάρους κινητήρα/ισχύος και δεν υπολογίζουν και τις μπαταρίες που πρέπει να κουβαλάς(εδώ γελάω).

τα μόνα καλά που βλέπω στα ηλεκτρικά είναι η επιτάχυνση τους,το ευρύ φάσμα ροπής,δεν χαλάνε τόσα μέρη σε αυτά και στην ουσία 5 πραγματάκια θες να συντηρείς,δεν ζεσταίνονται στην κίνηση και δεν τρώγονται δίσκοι πλατώ και τέτοια,δεν μπορούν οι κάγκουρες να βάλουν εξατμίσεις,χαμηλό κέντρο βάρους αλλά έχουν τις μπαταρίες που κάνουν χιλιάρικα,θέλουν χρόνο να φορτήσουν, αυτονομία ακόμα καπούτ με τις μπαταρίες που έχουμε και είναι ακριβά.

εδω κανεις λαθο; βαζουν διχρονο κινιητρ αμ μια εξατμηση boing 747 + ηχειαρες ευτοματο σηστημμα παρνανε και ριχνουν τα σπιτια

Δημοσ.

τα εργοστάσια τι καίνε ξέρεις ? πετρέλαιο η φυσικό αέριο που πάλι πολέμους κάνεις, διύλιση,μεταφορά,εξόρυξη και τα πάντα μην ακούω παπαγιές είτε το κάψει το αμάξι το πετρέλαιο είτε το εργοστάσιο το ίδιο κόστος θα έχει που μόνο στην μια περίπτωση έχεις αυτούσιο το 35% και στην άλλη 35% επι όλες τις άλλες απώλειες.

στο τέλος όλοι πετρέλαιο καίνε αν δεν έχουν πυρηνικά,παίζει και το φυσικό αέριο στην ρωσία πάντως.

το 40% πολύ ιδανικά με 80-90 χιλιόμετρα με πολύ ιδανικές συνθήκες που ποτέ μα ποτέ δεν φτάνουν στην πράξη.

και με το 35% δεν απευθύνομαι στην βενζίνη αλλά στα diesel.

Το ότι λες ψέματα για να υποστηρίξεις τα όσα έγραψες είναι πολύ ενοχλητικό.

 

US Energy Mix: https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=3

 

EU Energy Mix: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/files/documents/pocketbook_energy_2017_web.pdf

 

China Energy Mix: https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_China

 

Το δίκτυο καθαρίζει μέρα με την μέρα αλλά κάποιοι έχετε μείνει στο 1900.

 

Μερικά άρθρα με γραφήματα για τις εκπομπές ρύπων και την ανωτερότητα των ηλεκτρικών όταν συνυπολογίσουμε όλες τις εκπομπές:

 

https://greentransportation.info/energy-transportation/evs-need-clean-electricity.html

 

http://www.ucsusa.org/clean-vehicles/electric-vehicles/life-cycle-ev-emissions

 

 

Electricity Sources and Annual Vehicle Emissions (US total και per state): https://www.afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.php

 

 

Περιμένω να υποστηρίξεις με πηγές τα εκτός τόπου και χρόνου νούμερα που παραθέτεις ή να παραδεχτείς ότι λες ψέματα.

  • Like 5
Δημοσ.

πυρινηκα εργοστασια μονο μπορουν να καλυψουν τετοια ζητιση......... ετσι για την ωρα δεν κανουμε καν το ερωτημα καθος ειναι φανερο

Φυσικά και όχι.

 

Ενδεικτικά τα σχέδια της Αγγλίας για το μέλλον: http://fes.nationalgrid.com/fes-document/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...