deligkos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Με ποιον τρόπο τα ηλεκτρικά οχήματα πετυχαίνουν πλέον τόσο ικανοποιητικές επιδόσεις, ώστε σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι αθόρυβα και δεν εκπέμπουν ρύπους, να υπόσχονται μέσα στην επόμενη δεκαετία να επισκιάσουν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης; Απάντηση δίνει το βίντεο του σάιτ Learn Engineering, το οποίο μέσω illustration περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας τους, παίρνοντας ως παράδειγμα το Model S της Tesla, το οποίο πετυχαίνει τη μεγαλύτερη επιτάχυνση από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Το Learn Engineering, το οποίο δημιουργεί βίντεο για την κατανόηση νεοεμφανιζόμενων τεχνολογιών από το ευρύ κοινό, αναλύει τον ρόλο που παίζουν στη “συμπεριφορά” του Model S (όπως και των υπόλοιπων ηλεκτρικών Ι.Χ.) εξαρτήματα όπως ο επαγωγικός κινητήρας, ο αναστροφέας (inverter) και η μπαταρία λιθίου. Έτσι, δείχνει πώς η ηλεκτροκίνηση έχει πια πετύχει τόσο υψηλές επιδόσεις. Site: LearnEngineering Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2017 από deligkos
freegr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Διαβάζαμε στο euro2day για το θέμα ότι Καθώς περισσότερες χώρες δεσμεύονται να εξαλείψουν σταδιακά τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης ή να επιβάλλουν πιο αυστηρά πρότυπα στην απόδοση καυσίμων, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξελίσσονται σε δημοφιλή εναλλακτική. Σύμφωνα με τον Masaki Sakuyama, πρόεδρο και CEO στην Mitsubishi Electric, η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το κόστος των μπαταριών που τα τροφοδοτούν και αυτά τα κόστη πρόκειται να υποχωρήσουν ραγδαία στο άμεσο μέλλον. 1
papars Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Και πως θα καλύψει το κράτος την χασούρα από την βενζίνη; Θα βρουν την πατέντα "ρεύμα κίνησης / χρήσης" όπως και το "πετρέλαιο κίνησης / θέρμανσης"; 2
agamoi-thytai Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Αγαπώ την Tesla. Ειδικά το model S. 8
alex1001 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Και πως θα καλύψει το κράτος την χασούρα από την βενζίνη; Θα βρουν την πατέντα "ρεύμα κίνησης / χρήσης" όπως και το "πετρέλαιο κίνησης / θέρμανσης"; το κράτος έχει κέρδος και όχι χασούρα αφού σήμερα τα έξοδα είναι περισσότερα από αυτά της βενζίνης
Black Demis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Και πως θα καλύψει το κράτος την χασούρα από την βενζίνη; Θα βρουν την πατέντα "ρεύμα κίνησης / χρήσης" όπως και το "πετρέλαιο κίνησης / θέρμανσης"; κλασσικά ρεύμα κίνησης τι ρωτας και εσυ......... μη αναρωτιέσαι οσο μπορούν κάπου θα βρουν 1
basilis_k6 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 τα πρώτα 4-5 χρόνια (τοσο θέλει το κράτος να πάρει πρέφα τις αλλαγές) θα ωφεληθούμε. Μετά θα βάλει χοντρο τιμολογιο στη δεη και θα την πληρώνουν όλοι ακόμη και χωρίς ποδήλατο ηλεκτρικο. Θα βάλει και κάτι παραπάνω για την χαμένη 5ετία. 4
Ather Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ποιος ο λόγος που δεν έχουμε οικιακό πανάκριβο internet λόγω φόρων - κράτους;
SocialNetUsr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ωραία το άτιμο αλλά δεν έχω δει κάποια αναφορά για το πως θα γίνεται η ανακύκλωση όλων αυτών των μπαταριών... 1
The__Blade Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ερώτηση: Η ενέργεια για να φορτίζονται τα οχήματα με τι τρόπο θα παράγεται; Γιατί αν παράγεται με καύση υδρογονανθράκων, δεν βλέπω κανένα όφελος για το περιβάλλον. Απλά θα δωθεί μεγάλη ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία με την υποχρεωτική αντικατάσταση. + όπως σημειώθηκε ανωτέρω τι γίνεται με τις μπαταρίες που κάθε χ χρόνια θέλουν αλλαγή.... 1
project.breeze Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ερώτηση: Η ενέργεια για να φορτίζονται τα οχήματα με τι τρόπο θα παράγεται; Γιατί αν παράγεται με καύση υδρογονανθράκων, δεν βλέπω κανένα όφελος για το περιβάλλον. Απλά θα δωθεί μεγάλη ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία με την υποχρεωτική αντικατάσταση. + όπως σημειώθηκε ανωτέρω τι γίνεται με τις μπαταρίες που κάθε χ χρόνια θέλουν αλλαγή.... Ακόμα και με καύση υδρογονανθράκων να παράγεται η ενέργεια επειδή γίνεται σε μεγάλη κλίμακα είναι πιο ωφέλιμη για το περιβάλλον από το να λειτουργούν 100.000 π.χ κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επίσης είναι πολύ πιο εύκολο να ελεγξεις αν το εργοστάσιο είναι σωστά συντηρημένο, έχει όλα τα απαραίτητα φίλτρα καυσαερίων να λειτουργούν σωστά κτλ από το να ελέγξεις 100.000 αυτοκίνητα. 8
basilis_k6 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 αυτές οι οικολογικές ανησυχίες που σας πιάνουν με τις μπαταρίες και με την παραγωγή ρεύματος που ήταν όταν καιγατε 10λίτρα βενζίνα τα 100χλμ και κυκλοφορούσατε με ξετάπωτες ακράπες? 8
a_a_a Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Επιτέλους να έρθει λίγο ησυχία στις πόλεις μας 1
ΝΙΚΟΛΑΣΝΙΚΟΛΑΟΥ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ναι σε δεκα χρονια θα επισκιασει τους ΜΕΚ και μετα θα ξυπνησουν. Οπως επισκιασαν και τα ντιζελ τα βενζινης ειδικα στο ελλαδα; χαχαχαχαχα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα