Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

This means that Veoo now offers premium billing, mobile marketing and digital ... Greece. Customer Support: +302117800019. Email: infogr@veoo.com.

https://www.google.com/search?sxsrf=ACYBGNR0M5t746Z8KzMYsMvY9DG2nM9uag%3A1571159047781&ei=B_ylXdujL43XwALwv4uADA&q=veoo+greece&oq=VEOO+&gs_l=psy-ab.1.2.0i67l4j0l6.25970.28365..30861...2.0..0.247.687.2-3......0....1..gws-wiz.......33i160.18If5HA2Vs4

το site είναι κάτω παντως οπότε δεν ξερω αν δουλευουν αυτα που βρήκα

Τώρα έβαλε email στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.  [email protected]

Πριν μία ώρα είχε μία άκυρη διεύθυνση εκεί που δεν παρέπεμπε πουθενά αυτή  [email protected]           και δεν μπορούσα να τους στείλω email .

Έστειλα ένα κατεβατό email στην cosmote πριν μισή ώρα περίπου και μάλλον τους πήραν τηλέφωνο και τους τα έχωσαν,Παιδιά μας δουλεύουν όλοι.Τα παρατάω . Φοβάμαι ειλικρινά. Ας πάνε στο διάολο τα 4 ευρώ.:P Έχουμε οικογένεια.

Επεξ/σία από papoys1
  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τώρα έβαλε email στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.  [email protected]

 

Το mail αυτό το έχει στην ιστοσελίδα που σου έγραψα νωρίτερα, όπως και όλα τα στοιχεία της εταιρείας στην Κύπρο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, makfil είπε

Το mail αυτό το έχει στην ιστοσελίδα που σου έγραψα νωρίτερα, όπως και όλα τα στοιχεία της εταιρείας στην Κύπρο.

Φίλε δεν ασχολούμαι πλέον .Ειλικρινά φοβάμαι.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε δεν ασχολούμαι πλέον .Ειλικρινά φοβάμαι.

Η προσπάθεια αντίδρασης δεν γίνεται για τα 4 ή τα 6€ αλλά γιατί η οφθαλμοφανής απάτη, που δεν τη βλέπουν οι 3 πάροχοι και η ΕΕΤΤ, πρέπει κάποτε να σταματήσει να μας ταλαιπωρεί.

  • Like 2
Δημοσ.

Αρχές Αυγούστου, σε ολοκαίνουριο αριθμό vodafone που δεν είχε δοθεί σε κανέναν και μπήκε σε αχρησιμοποίητο xiaomi redmi note 7, οι υπηρεσίες Twistbox και Dinoco αυτόματα μου έφαγαν όλη την κάρτα.

Κάλεσα στη vodafone και ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι εγγράφηκα σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία για games, ή ότι κάποιος πήρε το κλειδωμένο με δαχτυλικό αποτύπωμα κινητό μου και με έγραψε. Όταν κατάλαβε ότι δεν πείθει, μου έκανε επιστροφή του ποσού που μου έφαγαν μέσα σε μισή ώρα και με διαβεβαίωσε ότι μπλόκαρε όλες τις υπηρεσίες "τρίτων" (λέμε τώρα) από το να με ξαναχρεώσουν. Έχω την κλήση ηχογραφημένη, όπως και αυτοί.

Τέλη Αυγούστου, η ίδια ακριβώς υπηρεσία (Twistbox) με ξαναχρεώνει και μου τρώει πάλι όλο το υπόλοιπο. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, αναφέροντας ότι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υπολοίπου μου από τέτοιου είδους υπηρεσίες τελικά έγινε το ίδιο, μετά από αρκετή πίεση από μεριάς μου η υπάλληλος μου πέταξε το επικό "εσείς εγγραφήκατε σε συνδρομητική υπηρεσία ενηλίκων με τον αριθμό σας".

Έβαλα τα γέλια, της είπα να επαναλάβει αυτό που μου είπε για να επιβεβαιώσω ότι άκουσα καλά, το απέφυγε δίνοντάς μου μια έτοιμη απάντηση από αυτές που τους έχουν συμβουλέψει να δίνουν, της είπα να μου το ξαναπεί και να αφήσει τα υπόλοιπα, δεν το έκανε ποτέ.

Της ζήτησα στοιχεία για την υπηρεσία ενηλίκων που εγγράφηκα και μου είπε ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα (θαύμα θαύμα, πριν λίγο είχε), μετά από πίεση μου είπε ότι μπορεί να δει μόνο νούμερα και όχι το είδος της υπηρεσίας, τη ρώτησα πως ξέρει ότι ήταν ενηλίκων τότε, οπότε νευρίασε και άρχισε να επαναλαμβάνει την ερώτηση "θέλετε κάτι άλλο πριν ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας;", χωρίς να δίνει κάποια άλλη απάντηση.

Οι υπηρεσίες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από τη vodafone, είναι σίγουρα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ. Το κυνήγι δεν πρέπει να αφορά μόνο στις υπηρεσίες αυτές αλλά στους ίδιους τους παρόχους κινητής που επιβεβαιωμένα πλέον επιτρέπουν στον κάθε απατεώνα να επιφέρει χρεώσεις χωρίς άδεια, παρέχοντας μάλιστα τον αριθμό μας σε αυτούς.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Eatos είπε

Αρχές Αυγούστου, σε ολοκαίνουριο αριθμό vodafone που δεν είχε δοθεί σε κανέναν και μπήκε σε αχρησιμοποίητο xiaomi redmi note 7, οι υπηρεσίες Twistbox και Dinoco αυτόματα μου έφαγαν όλη την κάρτα.

Κάλεσα στη vodafone και ο υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι εγγράφηκα σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία για games, ή ότι κάποιος πήρε το κλειδωμένο με δαχτυλικό αποτύπωμα κινητό μου και με έγραψε. Όταν κατάλαβε ότι δεν πείθει, μου έκανε επιστροφή του ποσού που μου έφαγαν μέσα σε μισή ώρα και με διαβεβαίωσε ότι μπλόκαρε όλες τις υπηρεσίες "τρίτων" (λέμε τώρα) από το να με ξαναχρεώσουν. Έχω την κλήση ηχογραφημένη, όπως και αυτοί.

Τέλη Αυγούστου, η ίδια ακριβώς υπηρεσία (Twistbox) με ξαναχρεώνει και μου τρώει πάλι όλο το υπόλοιπο. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, αναφέροντας ότι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει για την ασφάλεια του υπολοίπου μου από τέτοιου είδους υπηρεσίες τελικά έγινε το ίδιο, μετά από αρκετή πίεση από μεριάς μου η υπάλληλος μου πέταξε το επικό "εσείς εγγραφήκατε σε συνδρομητική υπηρεσία ενηλίκων με τον αριθμό σας".

Έβαλα τα γέλια, της είπα να επαναλάβει αυτό που μου είπε για να επιβεβαιώσω ότι άκουσα καλά, το απέφυγε δίνοντάς μου μια έτοιμη απάντηση από αυτές που τους έχουν συμβουλέψει να δίνουν, της είπα να μου το ξαναπεί και να αφήσει τα υπόλοιπα, δεν το έκανε ποτέ.

Της ζήτησα στοιχεία για την υπηρεσία ενηλίκων που εγγράφηκα και μου είπε ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα (θαύμα θαύμα, πριν λίγο είχε), μετά από πίεση μου είπε ότι μπορεί να δει μόνο νούμερα και όχι το είδος της υπηρεσίας, τη ρώτησα πως ξέρει ότι ήταν ενηλίκων τότε, οπότε νευρίασε και άρχισε να επαναλαμβάνει την ερώτηση "θέλετε κάτι άλλο πριν ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας;", χωρίς να δίνει κάποια άλλη απάντηση.

Οι υπηρεσίες αυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ από τη vodafone, είναι σίγουρα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ. Το κυνήγι δεν πρέπει να αφορά μόνο στις υπηρεσίες αυτές αλλά στους ίδιους τους παρόχους κινητής που επιβεβαιωμένα πλέον επιτρέπουν στον κάθε απατεώνα να επιφέρει χρεώσεις χωρίς άδεια, παρέχοντας μάλιστα τον αριθμό μας σε αυτούς.

Μπορει να ειχε αλλος το.ολοκαινουργιο νουμερο. Σε εμενα μολις εκοψα ενα παλαιο σε λιγες μερες το ειχε αλλο ατομο , το ειδα απο το viber..

Δημοσ.

Φυσικά και ο κάτοχος τηλεφώνου δεν μπορεί γιατί δεν έχει τη δυνατότητα να αποδείξει ότι  ποτέ δεν έστειλε σε μήνυμα μέσω του τηλεφώνου του pin στις εταιρείες - απάτη και πως θα μπορούσε να έχει τη δυνατότητα άλλωστε.

Οι περισσότεροι θα κάνουν το φυσιολογικό.Αν τους έρθει ένα τέτοιο μήνυμα και το ανοίξουν θα το διαβάσουν και θα το διαγράψουν χωρίς ποτέ να στείλουν μήνυμα πληκτολογώντας το  πιν. Πρέπει να είναι κάποιος τελείως γκαγκά για να κάνει κάτι τέτοιο.

Αυτό το γνωρίζουν και οι πάροχοι  και έπρεπε να επιβάλουν στις εταιρείες να αποδεικνύουν έμπρακτα με στοιχεία που αυτοί θα τους χορηγούν κάτι τέτοιο , αν κάποιος αμφισβηστήσει τη χρέωση.Με το να δέχονται αυτό που λέει ο κάθε απατεώνας χωρίς αποδείξεις ότι κάποιος έβαλε το τηλέφωνό του σε σελίδα και στη συνέχεια  έστειλε και pin και να μας αφαιρούν τα χρήματα συμπράττουν στην απάτη γιατί μοιράζουν τα κέρδη όπως έχω διαβάσει σε διάφορες έρευνες.

Και η ΕΕΤΤ τι κάνει.Σαν Πόντιος πιλάτος νίπτει τα χέρια της και απλά εισπράττει το εφάπαξ καθώς και το ετήσιο τέλος που ανέρχεται στα 1300 ευρώ για τον κάθε αριθμό.Άσχετο αλλά όπως κοίταζα μια μέρα μία σελίδα στο ίντερνετ πρέπει να είναι πάνω από 1000 οι 5ψήφιοι αριθμοί,άρα φανταστείτε το τζίρο.

Έτσι είναι όλοι βολεμένοι φυσικά οι Εισαγγελείς ψάχνουν καρέκλα για μετά που θα συνταξιοδοτηθούν οπότε ποιος θα σπάσει αυγά να κάνει ομελέτα;;;;;;;; Κανείς.

Απλά όσοι δεν έχουν κάνει φραγή στα 5ψήφια ας σπεύσουν να την κάνουν σήμερα.Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος δρόμος.

Δημοσ.

Αυτό που μάλλον δεν έχουν καταλάβει οι περισσότεροι από τα θύματα είναι ότι οι εταιρείες-απάτες (και είναι πολλές, όπως και πολλά είναι οι 5ψήφιοι που χρησιμοποιεί κάθε μια),  πλασάρουν την απάτη τους  μέσω malware που βάζουν σε ένα σωρό εφαρμογές, διαφημίσεις γνωστών εταιρειών κλπ, που κάθε χρήστης κινητού μπορεί πολύ ευκολόπιστα να ανοίξει.

Με το άνοιγμα , ενεργοποιείται η συμμετοχή και συνεχίζεται με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν σκεφθεί προσεκτικά κάθε θύμα, θα θυμηθεί ότι πριν από τα μηνύματα της χρέωσης είχε ανοίξει κάποια τέτοια εφαρμογή-απάτη που φαινόταν αρχικά αθώα .

Δυστυχώς, εμείς τα θύματα δεν έχουμε στοιχεία για να αποδείξουμε ότι δεν συμμετείχαμε οικειοθελώς στην απάτη ενώ οι εταιρείες αυτές έχουν σαν αποδεικτικό την έμμεση "συμμετοχή" μας. Πολλοί από εμάς, είτε γιατί το ποσό είναι μικρό είτε γιατί φοβούνται το "δράκο" είτε γιατί δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν είτε για άλλους λόγους, δεν αντιδρούν δυναμικά, με καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές,  και οι εταιρείες-απάτες συνεχίζουν να τρώνε μικροποσά από κάθε θύμα, που γίνονται μεγάλα αν σκεφτούμε τον αριθμό των θυμάτων.

Στην απάτη είναι συμμέτοχοι και οι πάροχοι, αφού είναι οι μεσάζοντες για τη μεταφορά των ποσών από κάθε θύμα, και επικαλούνται το ότι δεν γνωρίζουν αν το θύμα είχε συμμετάσχει με τη βούλησή του ή όχι. Αλλά και η ΕΕΤΤ δεν αντιδρά δυναμικά, με υψηλά πρόστιμα κλπ, αφού από τις τόσες καταγγελίες είναι γνωστοί πλέον οι 5ψήφιοι και οι αντίστοιχες εταιρείες-απάτες.

Πέρα από την ΑΜΕΣΗ και αυτονόητη φραγή στα 5ψήφια, πρέπει όλοι μας να  στείλουμε καταγγελίες  για την εταιρεία και τον πάροχο σε όλες τις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, Συνήγορος του Καταναλωτή κλπ)

Δημοσ.
17 ώρες πριν, makfil είπε

Αυτό που μάλλον δεν έχουν καταλάβει οι περισσότεροι από τα θύματα είναι ότι οι εταιρείες-απάτες (και είναι πολλές, όπως και πολλά είναι οι 5ψήφιοι που χρησιμοποιεί κάθε μια),  πλασάρουν την απάτη τους  μέσω malware που βάζουν σε ένα σωρό εφαρμογές, διαφημίσεις γνωστών εταιρειών κλπ, που κάθε χρήστης κινητού μπορεί πολύ ευκολόπιστα να ανοίξει.

Με το άνοιγμα , ενεργοποιείται η συμμετοχή και συνεχίζεται με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν σκεφθεί προσεκτικά κάθε θύμα, θα θυμηθεί ότι πριν από τα μηνύματα της χρέωσης είχε ανοίξει κάποια τέτοια εφαρμογή-απάτη που φαινόταν αρχικά αθώα .

Δυστυχώς, εμείς τα θύματα δεν έχουμε στοιχεία για να αποδείξουμε ότι δεν συμμετείχαμε οικειοθελώς στην απάτη ενώ οι εταιρείες αυτές έχουν σαν αποδεικτικό την έμμεση "συμμετοχή" μας. Πολλοί από εμάς, είτε γιατί το ποσό είναι μικρό είτε γιατί φοβούνται το "δράκο" είτε γιατί δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν είτε για άλλους λόγους, δεν αντιδρούν δυναμικά, με καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές,  και οι εταιρείες-απάτες συνεχίζουν να τρώνε μικροποσά από κάθε θύμα, που γίνονται μεγάλα αν σκεφτούμε τον αριθμό των θυμάτων.

Στην απάτη είναι συμμέτοχοι και οι πάροχοι, αφού είναι οι μεσάζοντες για τη μεταφορά των ποσών από κάθε θύμα, και επικαλούνται το ότι δεν γνωρίζουν αν το θύμα είχε συμμετάσχει με τη βούλησή του ή όχι. Αλλά και η ΕΕΤΤ δεν αντιδρά δυναμικά, με υψηλά πρόστιμα κλπ, αφού από τις τόσες καταγγελίες είναι γνωστοί πλέον οι 5ψήφιοι και οι αντίστοιχες εταιρείες-απάτες.

Πέρα από την ΑΜΕΣΗ και αυτονόητη φραγή στα 5ψήφια, πρέπει όλοι μας να  στείλουμε καταγγελίες  για την εταιρεία και τον πάροχο σε όλες τις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, Συνήγορος του Καταναλωτή κλπ)

Αν πάρω σαν δεδομένο ότι στη δική μου περίπτωση (ολοκαίνουρια συσκευή, του κουτιού) η εγγραφή πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας κακόβουλης εφαρμογής, τότε το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε είναι ότι το MIUI της Xiaomi είναι από τη μάνα του infected.

Μου φαίνεται πιθανό κι αυτό που έγραψε ο Πάρης.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, makfil είπε

Αυτό που μάλλον δεν έχουν καταλάβει οι περισσότεροι από τα θύματα είναι ότι οι εταιρείες-απάτες (και είναι πολλές, όπως και πολλά είναι οι 5ψήφιοι που χρησιμοποιεί κάθε μια),  πλασάρουν την απάτη τους  μέσω malware που βάζουν σε ένα σωρό εφαρμογές, διαφημίσεις γνωστών εταιρειών κλπ, που κάθε χρήστης κινητού μπορεί πολύ ευκολόπιστα να ανοίξει.

Με το άνοιγμα , ενεργοποιείται η συμμετοχή και συνεχίζεται με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν σκεφθεί προσεκτικά κάθε θύμα, θα θυμηθεί ότι πριν από τα μηνύματα της χρέωσης είχε ανοίξει κάποια τέτοια εφαρμογή-απάτη που φαινόταν αρχικά αθώα .

Δυστυχώς, εμείς τα θύματα δεν έχουμε στοιχεία για να αποδείξουμε ότι δεν συμμετείχαμε οικειοθελώς στην απάτη ενώ οι εταιρείες αυτές έχουν σαν αποδεικτικό την έμμεση "συμμετοχή" μας. Πολλοί από εμάς, είτε γιατί το ποσό είναι μικρό είτε γιατί φοβούνται το "δράκο" είτε γιατί δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν είτε για άλλους λόγους, δεν αντιδρούν δυναμικά, με καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές,  και οι εταιρείες-απάτες συνεχίζουν να τρώνε μικροποσά από κάθε θύμα, που γίνονται μεγάλα αν σκεφτούμε τον αριθμό των θυμάτων.

Στην απάτη είναι συμμέτοχοι και οι πάροχοι, αφού είναι οι μεσάζοντες για τη μεταφορά των ποσών από κάθε θύμα, και επικαλούνται το ότι δεν γνωρίζουν αν το θύμα είχε συμμετάσχει με τη βούλησή του ή όχι. Αλλά και η ΕΕΤΤ δεν αντιδρά δυναμικά, με υψηλά πρόστιμα κλπ, αφού από τις τόσες καταγγελίες είναι γνωστοί πλέον οι 5ψήφιοι και οι αντίστοιχες εταιρείες-απάτες.

Πέρα από την ΑΜΕΣΗ και αυτονόητη φραγή στα 5ψήφια, πρέπει όλοι μας να  στείλουμε καταγγελίες  για την εταιρεία και τον πάροχο σε όλες τις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, Συνήγορος του Καταναλωτή κλπ)

Αυτό που λες, το έχω δει να γίνεται μέσω εφαρμογής που μάλιστα ήταν στο playstore. Ωστόσο, η εμπειρία μου λέει ότι στο 90% των περιπτώσεων οι εταιρείες γράφουν μόνες τους τους αριθμούς στην υπηρεσία τους.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, me3ikan είπε

Αυτό που λες, το έχω δει να γίνεται μέσω εφαρμογής που μάλιστα ήταν στο playstore. Ωστόσο, η εμπειρία μου λέει ότι στο 90% των περιπτώσεων οι εταιρείες γράφουν μόνες τους τους αριθμούς στην υπηρεσία τους.

Όσες φορές συνέβη σε δικό μου κινητό ήταν από τις αιτίες που έγραψα και έχω διαβάσει στο διαδίκτυο.

Και αφού είχα κάνει φραγή, την έβγαλα για κάποιο λόγο και ξέχασα να την ξαναβάλω.

Δεν έχω στατιστικά στοιχεία, όπως αναφέρεις εσύ, αλλά από όσα διαβάζω συμπεραίνω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των θυμάτων έχει ενεργοποιήσει άθελά του  και παραπλανητικά  τη "συμμετοχή".

6 ώρες πριν, Eatos είπε

Αν πάρω σαν δεδομένο ότι στη δική μου περίπτωση (ολοκαίνουρια συσκευή, του κουτιού) η εγγραφή πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας κακόβουλης εφαρμογής, τότε το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε είναι ότι το MIUI της Xiaomi είναι από τη μάνα του infected.

Μου φαίνεται πιθανό κι αυτό που έγραψε ο Πάρης.

Ίσως δεν έγινε αντιληπτό αυτό που έγραψα. Το miui δεν έχει καμία σχέση με το θέμα που συζητάμε. Όταν ανοίγουμε και οποιαδήποτε εφαρμογή  που κατεβάσαμε από το playstore, όπως η κοκόβουλη εφαρμογή με τους δορυφόρους κλπ, δεν είναι το miui  που θα φταίει για την ενεργοποίηση της "συμμετοχής".

Δημοσ.

Εάν απλά ανοίξεις στο κινητό ένα sms από αυτές τις εταιρείας απάτης το οποίο σε καλεί να βάλεις κάποιο πιν και εσύ χωρίς να πληκτρολογήσεις  πιν ή να κάνεις κάτι άλλο , απλά αμέσως πατήσεις διαγραφή ενεργοποιείται με αυτό τον τρόπο η διαδικασία και αρχίζουν να σου στέλνουν μηνύματα;;;;;;;;;

Σε μένα κάτι τέτοιο συνέβη χωρίς φυσικά να δώσω ή να γράψω κάπου στο ίντερνετ τον αριθμό του κινητού μου.Που τον βρήκαν μακάρι να ήξερα.

Η πλάκα είναι ότι τα δύο χρεώσιμα μηνύματα που μου έστειλαν αυτοί οι απατεώνες σε διάρκεια δύο λεπτών δεν τα άκουσα καν (μήπως έχουν και εφαρμογή να σου τα στέλνουν αθόρυβα;;;;;) αλλά άκουσα στο καπάκι το τρίτο από την cosmote που με ενημέρωνε ότι δεν υπάρχουν χρήματα στο καρτοκινητό , και να φροντίσω να ανανεώσω  ώστε να μου στείλουν και το τρίτο που αυτοί στέλνουν συνήθως αρχικά για να μου αρπάξουν άλλα 2,08  ευρώ.:P

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εάν απλά ανοίξεις στο κινητό ένα sms από αυτές τις εταιρείας απάτης το οποίο σε καλεί να βάλεις κάποιο πιν και εσύ χωρίς να πληκτρολογήσεις  πιν ή να κάνεις κάτι άλλο , απλά αμέσως πατήσεις διαγραφή ενεργοποιείται με αυτό τον τρόπο η διαδικασία και αρχίζουν να σου στέλνουν μηνύματα;;;;;;;;;

Σε μένα κάτι τέτοιο συνέβη χωρίς φυσικά να δώσω ή να γράψω κάπου στο ίντερνετ τον αριθμό του κινητού μου.Που τον βρήκαν μακάρι να ήξερα.

Η πλάκα είναι ότι τα δύο χρεώσιμα μηνύματα που μου έστειλαν αυτοί οι απατεώνες σε διάρκεια δύο λεπτών δεν τα άκουσα καν (μήπως έχουν και εφαρμογή να σου τα στέλνουν αθόρυβα;;;;;) αλλά άκουσα στο καπάκι το τρίτο από την cosmote που με ενημέρωνε ότι δεν υπάρχουν χρήματα στο καρτοκινητό , και να φροντίσω να ανανεώσω  ώστε να μου στείλουν και το τρίτο που αυτοί στέλνουν συνήθως αρχικά για να μου αρπάξουν άλλα 2,08  ευρώ.:P

Όταν έρθει το sms από την όποια εταιρεία-απάτη, είναι πλέον αργά γιατί έχεις ήδη ενεργοποιήσει τη "συμμετοχή' σου , σε προηγούμενη φάση, χωρίς να το καταλάβεις.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, makfil είπε

Όταν έρθει το sms από την όποια εταιρεία-απάτη, είναι πλέον αργά γιατί έχεις ήδη ενεργοποιήσει τη "συμμετοχή' σου , σε προηγούμενη φάση, χωρίς να το καταλάβεις.

Βρε φίλε αυτό λέμε.Προσωπικά ποτέ και πουθενά δεν έλαβα μέρος ή έδωσα τηλέφωνο ή έβαλα πιν σε κάποιο σάιτ τέτοιου είδους.Εκεί μου τη δίνει.Την τελευταία φορά που το έδωσα σε κάποιον "άγνωστο" με μισή καρδιά ήταν πριν 1,5  χρόνο περίπου στο leroy merlin που μπαίνεις σε club για κάποιες εκπτώσεις. Υπάρχει πιθανότητα να το έδωσε κάποιος άλλος κακόβουλος γνωρίζοντας τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις;;;;;;

Και αυτοί πως δέχονται ως νόμιμο να βάζει κάποιος άλλος από οπουδήποτε ένα κινητό στην τύχη ή επίτηδες σε κάποια εφαρμογή;;;;;

Δημοσ.

Μετα απο online καταγγελια στην ΕΕΤΤ  προ 10 ημερων μου ηρθε ενα email Απο  ΕΕΤΤ οτι ενημερωσανε Dimoco και cosmote και να περιμενω απαντηση εως 21 Νοεμβριου ακομα δεν εχουνε απαντησει βεβαια  αλλα πριν λιγο η cosmote μου επεστρεψε τα χρηματα στην καρτα στο ακεραιο! Κατταγγελια online λοιπον στην ΕΕΤΤ και φραγη σε ολα τα πενταψηφια ΥΠΠ ειναι η μονη μας Αμυνα για την ωρα οσοι επιθυμουν μπορουν να υποβαλουν μηνυση η εγκληση και σε Αστυνομικο τμημα επισης

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...