Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

άντε και πες σου παρέχουν συνδρομητική υπηρεσία.. ποια ακριβώς υπηρεσία είναι αυτή; τι ακριβώς περιέχει και γιατί να γραφτείς;

 

τα ελέγχει κανείς αυτά; 

  • Like 1
  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 hour ago, logistoulis said:

άντε και πες σου παρέχουν συνδρομητική υπηρεσία.. ποια ακριβώς υπηρεσία είναι αυτή; τι ακριβώς περιέχει και γιατί να γραφτείς;

τα ελέγχει κανείς αυτά; 

Όλα αυτά τα ρώτησα στην COSMOTE (πήγα και σε φυσικό κατάστημα +  μίλησα και στο τηλ μαζί τους). Δεν ήξεραν τί να μου απαντήσουν. Καλά, όταν ο υπάλληλος με ρώτησε 'Σίιιιγουρα δεν γραφτήκατε εσείς σ'αυτή την υπηρεσία;' τον κοίταξα με τέτοιο βλέμμα που αμέσως κατάλαβε πόσο μαλακία ήταν η ερώτησή του. Είναι μια απάτη που όπως φαίνεται την καλύπτουν όλοι οι πάροχοι. Και παρά τις καταγγελίες μας δεν βλέπω να γίνεται όντως κάτι...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εμένα μου έσκασε το καλοκαίρι μήνυμα, παίρνω μια κοπελίτσα στη wind μου είπε ότι είχε πάθει το ίδιο και τις έφαγε λεφτά 2 ανανεώσεων (και παρότι υπάλληλος της εταιρείας δεν μπόρεσε να κάνει κάτι)

 

το καλό είναι ότι ήταν καρτοκινητό το νούμερο και ήταν άδειο, μου είπε ότι στην ανανέωση μάλλον θα μου φάει, της λέω αν φάει δεν θα το αφήσω έτσι

 

στέλνω τα sms να μπλοκάρω τα 5ψηφια σε όλα μου τα νούμερα και προχθές που έβαλα λεφτά στο νούμερο δεν μου πήρε κάτι ευτυχώς

 

 απλά πέρα από το τι κάνουν οι πάροχοι από τους οποίους δεν περιμένω και πολλά (πχ έχω χάσει κάμποσα ευρουλάκια επειδή ήμουν σε φάση χωρίς πακέτο και μπήκα και καλά ιντερνετ.. την τελευταία φορά το έπαθα 12+ ενώ ήμουν στο wifi του σπιτιού μου.. έχασα όλο το μικρό μου υπόλοιπό... ) μου κάνει εντύπωση πώς στέκει ότι έκανες εγγραφή χωρίς να κάνεις (δεν ξέρω και τι παίζει με την ασφάλεια των κινητών), πώς κανείς δεν κάθεται να διαπιστώσει αν όντως αυτό συμβαίνει ή όχι από άνθρωπο και όχι κάπως διαφορετικά και ειλικρινά έχω την απορία τι υπηρεσίες παρέχουν αυτές οι εταιρείες έστω ότι όντως τις ήθελα.. τι κερδίζεις με τη συνδρομή; 

 

δηλαδή πέρα από το ότι τραβιούνται δεδομένα από το κινητό σου (από τη sim υποθέτω, αλλά ποιος μου λέει ότι δεν θα γινόταν και το ίδιο για κωδικούς ebanking.. όπως είπα δεν ξέρω και πολλά από ασφάλεια των κινητών , το μόνο που κάνω είναι να φροντίζω να έχω τελευταίο λογισμικό με τελευταιο security patch) τρως και χρεώσεις με το έτσι θέλω χωρίς κάποιον επιπλέον έλεγχο ή δικλείδα; 

 

η μόνη δικλείδα είναι να μπλοκάρεις τα 5ψηφια βέβαια  και αυτό καλό είναι να το κάνουμε όλοι προληπτικά και κακώς δεν το είχα κάνει τόσα χρόνια, αλλά το κινητό σου κάπως το βλέπουν και φαίνεται ότι το έβαλες εσύ ( για αυτό και δύσκολα βγάζεις άκρη) , αυτό πώς γίνεται; είναι τόσο εύκολο; 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.

Έλα μου ντε! Πόσο εύκολο είναι και από πού βρίσκουν τον αριθμό; (Και φαντάσου είμαι εδώ και χρόνια στο Μητρώο 11...)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από κάνα site κάνα popup ή τίποτα σχετικό θα είναι , απλά το βρίσκω δυσκολο για εμένα τουλάχιστον να το πάτησα με το χεράκι μου.. με κάνα autofill λές; ιδέα δεν έχω

 

ο πατέρας μου πάντως την είχε πάθει ξεκάθαρα από δική του βλακεία με κάποιο 5ψηφιο πριν χρόνια, όταν του είχε σκάσει αναδυόμενο και του έλεγε πώς είναι το viber και να βάλει το νούμερο για να αναβαθμιστεί η έκδοση.. ε εκεί τα ήθελε ο κώλος του 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. 

Χτες την προχώρησα την καταγγελία. Έστειλα mail στη Dimoco Greece και στη Vodafone Greece. 

Στη Dimoco αναφέρω εν ολίγοις ότι: 1. Δεν έχω υπογράψει μαζί τους καμμία σύμβαση για παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας.  2. Δεν τους έχω με οποιοδήποτε τρόπο εξουσιοδοτήσει να κάνουν χρήση του αριθμού του κινητού μου, και 3. Η χρήση του αριθμού του κινητού μου τηλεφώνου, χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη συγκατάθεση μου, συνιστά παραβίαση του απορρήτου των προσωπικών μου δεδομένω. Αυτό απαποτελεί ποινικό αδίκημα. Τους καλώ τέλος να μου επιστρέψουν άμεσα τα χρήματα. 

Στη Vodafone γράφω μεταξύ άλλων ότι 1. Συνεργάζεται με την Dimoco, αφού εισπράττει για λογαριασμό της παρανόμως αποκτηθεντα χρήματα και στη συνέχεια τα αποδίδει σε αυτήν. 2. Ότι κερδίζει ένα μέρος των παρανόμων κερδών της Dimoco, 3. Ότι δεν κάνει τίποτα να προστατεύσει τους πελάτες της από τη γνωστή εδώ και χρόνια Απάτη και 4. Της ζητάω να αμφισβητήσει τη συναλλαγή από τη Dimoco και να συμβάλλει στην άμεση επιστροφή των χρημάτων. 

Τις δύο αυτές επιστολές, μαζί με μια αναφορά κατά των 2 εταιρειών Dimoco  και Vodafone, τις έστειλα εχτές στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Έδωσα έμφαση στην παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων. Επειδή πρόκειται για "παροχή υπηρεσιών " εκ μέρους των 2 εταιρειών, έχει δυνατότητα παρέμβασης και ο Συνήγορος του Καταναλωτή. 

Σήμερα θα στείλω τη καταγγελία και στην ΕΕΤΤ. Να καταγγείλετε και τη Dimoco αλλά και τον Πάροχο σας, γιατί χωρίς τη συνεργασία τους δεν θα μπρούσε να στηθεί αυτή η μηχανή. 

Θα ακολουθήσει καταγγελία στην Εταιρεία Προστασίας προσωπικών δεδομένων, γιατί η Dimoco δεν έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση του αριθμού του κινητού μου, χωρίς την ΕΓΓΡΑΦΗ και ΕΝΥΠΌΓΡΑΦΗ συγκατάθεση μου.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 8
  • Thanks 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια από τα ιδια και εγώ με cosmokarta ανακάλυψα χρεωσεις. Μίλησα με cosmote και ρώτησα από που χρεώνομαι 5€ κάθε μήνα μου είπαν είναι από 5ψηφιο και όταν ρώτησα από ποια εταιρία-αριθμό μου είπαν ότι είναι απόρρητο και πρέπει να κάνω αίτημα για αναλυτική κατάσταση κλήσεων!!!

  Εκανα αίτημα τον Αύγουστο και μου ήρθε ο φάκελος σήμερα σύγχρονος έκανα και φραγή τα 5ψηφια, ανοίγω φακελο και βλέπω Dimoco 54444 δύο μηνύματα κάθε μήνα. Αύριο στέλνω mail να μου δώσει στοιχεία-εξηγήσεις και συνέχεια πάω συνήγορο καταναλωτή & ΕΕΤΤ. 

Επεξ/σία από sysyfos
  • Like 5
Δημοσ.

Τα ίδια και εγώ. 

Πριν κάνα μήνα μου ήρθαν 3 μηνύματα που έλεγαν ότι έχω κάνει εγγραφή σε κάποια υπηρεσία. Φυσικά δεν είχα κάνει, ούτε είχα βάλει κάπου πιν όπως λένε. 

Έκανα καταγγελία στην εεττ και πήρα αριθμό πρωτοκόλλου. 

Το φαινόμενο αυτό  έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, υπάρχει και ένα γκρουπ στο fb. Είναι απίστευτο πάντως πως μπορουν κάποιοι κοινοί απατεώνες να βγάζουν εκατοντάδες χιλιάδες ίσως και εκατομμύρια ευρώ εξαπατωντας πολίτες και να μην ασχολείται κανείς. 

  • Like 2
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, sysyfos είπε

Μήπως ξέρει κανείς το mail της Dimoco για την Ελλάδα? 

MPSC Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών Dimoco

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-300-9942 (απλή χρέωση κλήσης)
Ηλεκτρονική αλληλογραφία: [email protected]
Εργάσιμες ώρες: Δευ-Παρ10:00-18:00

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Green Dragon είπε

MPSC Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών Dimoco

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-300-9942 (απλή χρέωση κλήσης)
Ηλεκτρονική αλληλογραφία: [email protected]
Εργάσιμες ώρες: Δευ-Παρ10:00-18:00

Απάντησαν από το [email protected]  και ενω τους εχω στείλει  συνημμένο με ανάλυση των κλησεων -χρεώσεων  μου έγραψαν ότι θέλουν τον αριθμό από το κινητό για  να  μου απαντήσουν υπεύθυνα...Το συνημμένο ούτε που το άνοιξαν που εχει μεσα τον αριθμό του κινητου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη κανεις τον κοπο να μπεις σε διαλογο μαζι τους.Ειναι σαν να προσπαθεις να πεισεις οτι η γη γυριζει.

Προχωρα κατευθειαν σε καταγγελια (Συνηγορο του πολιτη/ΕΕΤΤ)

Μικρή διόρθωση.Συνηγορο του καταναλωτή όχι του πολιτη

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 4/9/2019 στις 8:12 ΜΜ, glamor είπε

Προχθές ένας φίλος είχε πρόβλημα με αυτές χρεώσεις 5 ψήφια νούμερα με απλό τηλ δηλ δεν είναι καν smartphone.... οπότε πιστεύω ότι είναι οργανωμένο έγκλημάπ

Εδω καπου διαβασα οτι χρεθηκε sim που ηταν μεσα σε συναγερμο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, sysyfos είπε

Απάντησαν από το [email protected]  και ενω τους εχω στείλει  συνημμένο με ανάλυση των κλησεων -χρεώσεων  μου έγραψαν ότι θέλουν τον αριθμό από το κινητό για  να  μου απαντήσουν υπεύθυνα...Το συνημμένο ούτε που το άνοιξαν που εχει μεσα τον αριθμό του κινητου.

 

5 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Μη κανεις τον κοπο να μπεις σε διαλογο μαζι τους.Ειναι σαν να προσπαθεις να πεισεις οτι η γη γυριζει.

Προχωρα κατευθειαν σε καταγγελια (Συνηγορο του πολιτη/ΕΕΤΤ)

Ότι και να σου πουν, είναι αναξιόπιστοι και τα λεγόμενα τους είναι άνευ σημασίας. Προχώρα σε καταγγελίες σε Συνήγορο του Καταναλωτή και Εθνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ( ΕΕΤΤ ). Οι καταγγελίες θα τους υποχρεώσουν να σου επιστρέψουν τα χρήματα, πέρα από τις άλλες συνέπειες.

Εδώ έχω φτιάξει ένα πολύ αναλυτικό οδηγό για να τον χρησιμοποιήσεις σαν μπούσουλα: 

 

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/9/2019 στις 8:19 ΠΜ, sysyfos είπε

Τα εκανα ολα περιμενω να δω τι θα γινει  απο ΕΕΤΤ και συνηγορο καταναλωτη. Παντως απο τι βλεπω η συγκεκριμενη εταιρια συνεχιζει απροσκοπτα την λειτουργια της παρολο της καταγγελιες που εχουν γινει τι παιζει και δεν εχει κλεισιε ακομα?

 

Επεξ/σία από sysyfos
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...