Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα καθώς έκανα την πλοήγηση,  μου βγάζει ένα pop up παράθυρο και ελεγε πως πρεπει να ενεργοποιησω το viber, διαφορετικα θα απενεργοποιθει και θα χασω τις επαφες. Το τελευταιο με ανησυχησε και μου ειπε να βαλω τον αριθμο του κινητου μου και τον κωδικο που μου εστειλε με μηνυμα. Εγω εκανα τις 2 ενεργειες και εκλεισε το  pop up. Κατι ομως υποψιαστηκα για κομπινα και διαβαζοντας παλι το μηνυμα ειδα τι παιζεται και ψαχνοντας μπηκα στην insomnia.
Αφου διαβασα αυτα που γραφετε αμεσως πηρα τηλεφωνο στον παροχο μου και ειπα να κανει φραγη σε 5ψηφια νουμερα. Η υπαλληλος μου ανεφερε μερικα 5ψηφια νουμερα που χρειαζεται να κανει φραγη.
Εχω την απορια ομως για τα 5ψηφια νουμερα, δηλαδη ειναι συνηθως κακοβουλα, μηπως κανοντας φραγη στα 5ψηφια απεργοποιεις μεσα στα κακοβουλα και κατι χρησιμο; Ευχαριστω πολυ.
     

  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
22 ώρες πριν, naive είπε

ΡΕδρασες γρήγορα και το πρόλαβες. Αν είχαν έρθει τα μηνύματα θα είχες χρεωθεί.

Ευχαριστω πολυ naive για την απαντηση.

Δημοσ.

sorry για το ΡΕ, για τόνο το πήγαινα.

Να κάνω ένα update στη δική μου υπόθεση, η dimoco αρνήθηκε να μου επιστρέψει τα χρήματα, αλλά είπε ότι θα το κάνει η cosmote.
Περιμένω απαντήσεις και από τους δύο, για να κάνω τις επόμενες ενέργειές μου, γιατί φυσικά δεν είναι τα 6ευρώ το θέμα. Θα ενημερώσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ίδια και με την Telebox που εδρεύει στην Κύπρο. Τους έστειλα email ότι θα προχωρήσω κάθε νόμιμη διαδικασία για την έρευνα της υπόθεσης από τις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, ΔΔΗΕ, Συνήγορο του καταναλωτή), και επέστρεψαν τα χρήματα. Φυσικά δεν έστειλα ποτέ μήνυμα STOP αφού δεν είχα κάνει ποτέ START. Η ΔΔΗΕ έχει πει ότι αυτές οι εταιρίες είναι ο ορισμός της απάτης.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Λοιπόν ζήτησα τεχνικές λεπτομέρειες από τη DIMOCO, και μου είπαν ότι μεταξύ εγγραφής μου στη σελίδα (δηλαδή την υποτιθέμεμενη εισαγωγή του αριθμού μου) και την εισαγωγή του πιν επιβεβαίωσης (δηλαδή επεξεργασία από το σύστημά τους, αποστολή sms, παράδοση σε εμένα και πληκτρολόγηση) μεσολάβησαν 9 δευτερόλεπτα και ότι όταν έκανα αυτές τις διαδικασίες είχα μια ip παρόχου που εδρέυει στο Τέξας!

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα.

επειδή διεξάγεται μια μεγάλη έρευνα για το θέμα αυτό, είναι σημαντική η συνεισφορά σας.

Δεν θα τελειώσει αυτό το πανηγύρι εκατομυρίων από κάποιες εταιρίες και η ταλαιπωρία σας, αν δεν βγουν όλα αυτα συντεταγμένα προς τα έξω.

 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

γεια σας και απο μενα, το ιδιο προβλημα επαθα και γω σημερα, με χρεωσαν 5ευρω και νομιζω καθε μηνα ειναι να μου παιρνουν τοσα λεφτα για δηθεν συνδρομητικη υπηρεσια sex deluxe, σε μηνυμα που εστειλε η βονταφον (εχω cu) μου λεει οτι γραφτηκα σε υπηρεσια της Twistbox αλλο παλι και τουτο, δεν εχω μπει ποτε σε σελιδα τους και δεν εδωσα ποτε το κινητο μου πουθενα και δεν ελαβα ποτε sms, εστω οτι παμε στο χειροτερο σεναριο με καποιο ποπαπ ή κατι τετοιο οτι μπαινω στη σελιδα τους ακομα και αν εγω ειχα πατησει το οτιδηποτε στη σελιδα τους (μεσω καποιου ιου ή δεν ξερω κ γω τι) πως ακριβως γινεται να χρεωθηκα δεν ελαβα ποτε sms και δεν εστειλα ποτε sms, λογικα οι παροχοι δικτυου αλλα και το κρατος ειναι συνυπευθυνοι εχοντας κερδη. καταρχας γτ δεν τους πανε φυλακη, 2ον γτ τετοιες υπηρεσιες δεν ειναι αρχικα απενεργοποιημενες και μονο αν θελει ο χρηστης να παρει τηλεφωνο τον παροχο του για να του δοθει το δικαιωμα να γραφτει σε υπηρεσια. πηρα τηλεφωνο την εξυπηρετηση πελατων και μου λεγε πως απο την στιγμη που μπηκα σε αυτην την σελιδα στο ιτερνετ απο το κινητο μου ειναι σαν να τους εδωσα το δικαιωμα να με χρεωσουνε διοτι φαινετε λεει η διευθυνση ip του κινητου μου, μιλαμε για το ακροαοτο της παραλογιας, δηλαδη αυτο μας ελειπε να παμε να μπουμε σε μια οποιαδηποτε σελιδα στο ιτερνετ και να εχουνε δικαιωμα να μας παρουνε οσα λεφτα αυτοι επιθυμουν, και μου πανε απο τη βονταφον πως δεν μπορουνε να μου επιστρεψουνε αυτο το ποσο.

  • Sad 1
Δημοσ.

Το κουράζουμε χωρίς λόγο. Μέχρι να αποφασίσει η ΕΕΤΤ να τους βάλει χέρι  (του ΑΠΑ)  πάρτε τηλέφωνο τον παροχό σας και ζητήστε του να βάλει φραγή στην λήψη μηνυμάτων ΥΠΠ.

Γίνεται εύκολα και άμεσα...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή η εξοργιστική απάτη συμβαίνει απο το 2010 και τελευταία έχει πάρει διαστάσεις μάστιγας.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι: επικοινωνία με αυτή την twistbox μέσω email και να τους πεις ότι σε χρέωσαν χωρίς δική σου αποδοχή. Αν δεν έχεις τα στοιχεία επικοινωνιας, ζήτησέ τα από τη vodafone. 
Αν σου αρνηθούν, κάνεις: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ, Κατεγγελία στο Συννήγορο του Καταναλωτή και μήνυση σε αστυνομικό τμήμα ή στη ΔΗΕ (για απάτη δε χρειάζεται παράβολο).
Αν θες περισσότερες πληροφορίες, ψάξε για ένα group στο fb, "ΠΕΝΤΑΨΗΦΙΑ ΟΣΟΙ ΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ"
 

5 λεπτά πριν, prometheas είπε

Το κουράζουμε χωρίς λόγο. Μέχρι να αποφασίσει η ΕΕΤΤ να τους βάλει χέρι  (του ΑΠΑ)  πάρτε τηλέφωνο τον παροχό σας και ζητήστε του να βάλει φραγή στην λήψη μηνυμάτων ΥΠΠ.

Γίνεται εύκολα και άμεσα...

Αυτό πάει κυρίως σε όσους δεν τους έφαγαν λεφτά ακόμα. Είναι πολύ μεγάλη η πιθανότητα να σε χρεωθεί κάποιος, το ακούω συνέχεια γύρω μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσοι έχουν χρεωθεί θα πρέπει να μιλήσουν με τις εταιρείες που δίνουν αυτές τις υπηρεσίες και τον παροχό τους για αποχρέωση με την υπενθύμιση οτι σε αντίθετη περίπτωση θα γίνει προσφυγή σε συνήγορο του καταναλωτή και ΕΕΤΤ. 

Θέλει χρόνο αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει..

+ Αμεσα τηλέφωνο για φραγή.  Πέντε λεπτά υπόθεση είναι

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σε επικοινωνία που είχα με e-mail μαζί τους (και αφού έκανα απεγγραφή στο σταθερό τηλ που έχει στα sms για επικοινωνία,) τους ζήτησα απόδειξη ότι έστειλα το πιν και μετά πο μία μέρα μου έστειλαν e-mail 

Αναφορά σε κείμενο

Καλησπέρα σας,

 

Κατόπιν ελέγχου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 20/3/2019 ενεργοποιήθηκε η συνδρομητική υπηρεσία Skill365, η οποία αφορά διαγωνιστικό παιχνίδι διεκδίκησης επάθλου. Τα βήματα εγγραφής είναι τα εξής:

1.Συμπληρώθηκε ο τηλεφωνικός αριθμός στο αντίστοιχο πεδίο στην πρώτη σελίδα της υπηρεσίας, καθώς επίσης και το αντίστοιχο πεδίο (tickbox) αποδοχής των όρων χρήσης

2.Πληκτρολογήθηκε  ο κωδικός που εστάλη μέσω δωρεάν μηνύματος από το 54303, στη δεύτερη σελίδα της υπηρεσίας.

Καθώς όμως τεχνικά δεν καταφέραμε να σας παραδώσουμε το δωρεάν μηνιαίο υπενθυμιστικό στο πλαίσιο καλής συνεργασίας, θα φροντίσουμε για την αποχρέωση σας. Η διαδικασία επιστροφής του συνόλου των χρεώσεων μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1. Με πίστωση  στο λογαριασμό σας κινητής τηλεφωνίας κατόπιν δικής μας συνεννόησης με τον πάροχο σας και εφόσον διατηρείται ενεργή η τηλεφωνική γραμμή.

2. Με ταχυδρομική επιταγή. Για την περίπτωση αυτή, θα χρειαστούμε το ονοματεπώνυμο και στοιχεία διεύθυνσης που επιθυμείτε να σας παραδοθεί.

3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας, όπου θα χρειαστούμε το ΙΒΑΝ του λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του κατόχου και την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τον τρόπο που επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων και προωθήστε μας τα απαραίτητα στοιχεία για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σημειώνουμε ότι τα στοιχεία που θα μας κοινοποιηθούν, θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για το σκοπό για τον οποίο ζητήθηκαν. Δεν θα μεταβιβασθούν σε τρίτο μέρος και θα  τηρηθούν σε αρχείο μαζί τα καταθετήρια έγγραφα ως αποδεικτικά της καταβολής του αντίστοιχου ποσού με αποκλειστικό σκοπό τη διαφάνειας της συναλλαγής μας.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις είμαστε στη διάθεση σας.

Και σήμερα το πρωί μου στείλαν ότι δρομολογήθηκε η κατάθεση στον λογαριασμό μου την άλλη εβδομάδα...

Επεξ/σία από noo_mercy
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, noo_mercy είπε

Εγώ σε επικοινωνία που είχα με e-mail μαζί τους (και αφού έκανα απεγγραφή στο σταθερό τηλ που έχει στα sms για επικοινωνία,) τους ζήτησα απόδειξη ότι έστειλα το πιν και μετά πο μία μέρα μου έστειλαν e-mail 

Και σήμερα το πρωί μου στείλαν ότι δρομολογήθηκε η κατάθεση στον λογαριασμό μου την άλλη εβδομάδα...

Ναι, γιατί ξέρουν ότι έχουν κάνει πατάτα αλλά σου λένε ότι εμείς θα επιστρέψουμε τα χρήματα στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας. Άποψη μου είναι τώρα που πήρες τα χρήματα να τους ρίξεις μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 5-10 λεπτα θα σου πάρει και γίνεται online.

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Εμένα μου το έκαναν με αριθμό που είναι στο μητρώο του άρθρου 11.

Έχει ήδη φυγει καταγγελία στην EETT.  Έχει ήδη φύγει gdpr αίτημα για το τι στοιχεία έχει η εταιρία για μένα και πως τα απέκτησε/ ποιος έδωσε τη συγκατάθεση για να τα επεξεργαστούν και να τα χρησιμοποιήσουν. Περιμένω να απαντήσουν (που δε θα απαντήσουν) και στη συνέχεια καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μαζί με Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή.

Τα λεφτά τα πήρα πίσω από την ίδια τη Vodafone. Τους ενημέρωσα ότι η χρέωση είναι παράνομη και χωρίς τη δική μου συγκατάθεση και βάσει κώδικα δεοντολογίας της Ε.Ε.Τ.Τ. η Vodafone είναι υποχρεωμένη να εξετάσει την αναφορά/ καταγγελία μου και να επιστρέψει τα χρήματα. Στην αρχή δεν ήθελαν να τα επιστρέψουν και με παρέπεμψαν στην εταιρία που έκανε τη χρέωση και μόλις τους έγραψα ότι θα φύγει άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και για την συμπεριφορά της Vodafone, τα λεφτά επεστράφησαν ΑΜΕΣΑ.

Ελπίζω αυτό να βοηθήσει κανέναν άλλον κακομοίρη. Οι αρμόδιες αρχές κοιμούνται.

 

Επεξ/σία από natural_sgf
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Ναι, γιατί ξέρουν ότι έχουν κάνει πατάτα αλλά σου λένε ότι εμείς θα επιστρέψουμε τα χρήματα στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας.

Εμένα μου το έκαναν με αριθμό που είναι στο μητρώο του άρθρου 11.

Έχει ήδη φυγει καταγγελία στην EETT.  Έχει ήδη φύγει gdpr αίτημα για το τι στοιχεία έχει η εταιρία για μένα και πως τα απέκτησε/ ποιος έδωσε τη συγκατάθεση για να τα επεξεργαστούν και να τα χρησιμοποιήσουν. Περιμένω να απαντήσουν (που δε θα απαντήσουν) και στη συνέχεια καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μαζί με Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή.

Τα λεφτά τα πήρα πίσω από την ίδια τη Vodafone. Τους ενημέρωσα ότι η χρέωση είναι παράνομη και χωρίς τη δική μου συγκατάθεση και βάσει κώδικα δεοντολογίας της Ε.Ε.Τ.Τ. η Vodafone είναι υποχρεωμένη να εξετάσει την αναφορά/ καταγγελία μου και να επιστρέψει τα χρήματα. Στην αρχή δεν ήθελαν να τα επιστρέψουν και με παρέπεμψαν στην εταιρία που έκανε τη χρέωση και μόλις τους έγραψα ότι θα φύγει άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και για την συμπεριφορά της Vodafone, τα λεφτά επεστράφησαν ΑΜΕΣΑ.

 Ελπίζω αυτό να βοηθήσει κανέναν άλλον κακομοίρη. Οι αρμόδιες αρχές κοιμούνται.

Απορώ παντως που τους νοιάζει για καταγγελίες. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...