Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zerg13 είπε

Παιδια η διαδικασια να παρω τα χρηματα ποια ειναι; Χτυπησαν σε ενα συγγενικο μουνπροσωπο εχουν χρεωσει καμια 20€

Στελουν ενα σταθερο και ενα μαιλ που τελειωνει σε .biz

Καταγγελία στην εταιρεία που έκανε την απάτη, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.

Κάνεις ένα κείμενο όπου γράφεις τα στοιχεία του και τα περιστατικά που αποδεικνύουν ότι εξαπατήθηκε και τα μπουμπουνίζεις στους παραπάνω.

  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Green Dragon Ψάχνοντας στο google από περιέργεια βρήκα τα παρακάτω για τα οποία θα αναφέρεται ο  makfil  .Άρα είχε δίκιο, με μερικά μηνύματα τον πήραμε μερικοί από τα μούτρα αλλά έφταιγε και αυτός λιγάκι γιατί δεν μας ενημέρωνε αν τα είχε δει.Ενδεχομένως να το είχε ακούσει και αυτός από κάπου και να μην το είχε πολυψάξει.

Είμαι και μεγάλος με όλα τα συνεπακόλουθα όπως και το μνημονικό και ήθελα να του ζητήσω και εγώ δημοσίως συγγνώμη αν με κάποιο μήνυμά μου τον πρόσβαλλα.Πρέπει και αυτός να καταλάβει πως στην εποχή που ζούμε που δεν ξέρουμε από που θα μας έρθει όλοι και με όλα είμαστε καχύποπτοι.😊

Αρχικά έπεσα σε αυτό το οποίο στο τέλος με παραπομπή με έστειλε σε ενημέρωση της ΕΕΤΤ με αυτό

Από όσα διάβασα νομίζω πως όλο το ζουμί της υπόθεσης είναι αυτό.

«β) μία υπηρεσία με συνδρομή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, θα πρέπει να λάβει άμεσα ένα μήνυμα (SMS) από τον πάροχο ΥΠΠ, με το οποίο θα πρέπει να του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, να τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. για το γεγονός ότι η ΥΠΠ χρεώνεται ανά εβδομάδα), καθώς και για την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Ο Τελικός χρήστης θα πρέπει να απαντήσει με ατελές μήνυμα (SMS) συγκατάθεσης, στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή του στην υπηρεσία. Η εγγραφή στην υπηρεσία με συνδρομή θα έχει ολοκληρωθεί, μόνον εφόσον, ο Τελικός Χρήστης θα έχει αποστείλει το ανωτέρω μήνυμα συγκατάθεσής του, για την εγγραφή του στην υπηρεσία με συνδρομή. Σε περίπτωση που με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία, η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του χρήστη (MSISDN) στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται σύντομο ενημερωτικό μήνυμα από τον πάροχο ΥΠΠ με το όποιο θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του. Η συγκατάθεση του χρήστη θα παρέχεται με αποστολή σύντομου ατελούς μηνύματος. Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία ΥΠΠ – μέσω της ανωτέρω διαδικασίας – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ.»

Από μία πρώτη ανάγνωση φαίνεται καλό.Δεν είμαι νομικός να το αποκρυπτογραφήσω πλήρως αλλά εύχομαι να μην υπάρχουν παραθυράκια κατά λάθος ή εσκεμμένα που να μπορούν να εκμεταλευθούν αυτοί οι τύποι.

Οπότε ο αγώνας που έδωσε όπως θυμάμαι αρχικά ο Sheogorath,  ο αναφερόμενος στην αρχή στο μήνυμα μου, και πολλοί άλλοι φαίνεται να πιάνουν τόπο αν τελικά υλοποιηθούν όσα αναφέρονται παραπάνω.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.Δεν πρέπει να σταματάμε να αγωνιζόμαστε για κάτι που έχουμε δίκιο.Στό τέλος όσο και να μην θέλουν θα μας δικαιώσουν.

Μάλλον, δεν έκανες σωστή αναζήτηση, αφού αν περιόριζες την αναζήτηση σ' αυτό το θέμα, θα έβρισκες αυτό το post, με το οποίο  ενημέρωσα στις 23/10/2019 την απόφαση της ΕΕΤΤ, παραπέμποντας με link στο site της, πριν από 1,5 μήνα.

Το περίεργο είναι, βέβαια ότι,  αν και απάντησες αμέσως και συνεχίσαμε τη συζήτηση, δεν τη θυμήθηκες και .... ανακάλυψες ... την Αμερική, τώρα, μετά από 1,5 μήνα περίπου 😁

Ακόμη πιο περίεργο είναι ότι και ο άλλος που διαμαρτυρήθηκε 5 posts πιο πάνω γράφοντας ότι "Κάποιος έγραψε σε προηγούμενες σελίδες ότι έχει φτιαχτεί σχέδιο νόμου, έχει τελειώσει η διαβούλευση και ότι πολύ σύντομα θα πάει στη Βουλή. Το έγραψε οκ, αλλά ένα link δεν έβαλε να δούμε και εμείς περί τίνος πρόκειται"  το είχε διαβάσει αφού συμμετείχε στην ίδια συζήτηση  την ίδια μέρα και  είχε ποστάρει  πριν και μετά από το δικό μου post.

Και, φυσικά, δεν με επηρεάζουν τα όποια πικρά, άδικα και προσβλητικά σχόλια αναφέρονται για μένα, αφού είναι γνωστό ότι καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει, πολύ περισσότερο όταν είναι κρυμμένος πίσω από ένα απλό nickname.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από το 2010 ήδη, η απάτη με τα πενταψήφια είχε πάρει έκταση. Υπήρχαν χιλιάδες καταγγελίες που είχαν προκαλέσει την αντίδραση της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας κ. Μιχάλης Σφακιανάκης, έχει κάνει επανειλημμένα διαβήματα στην ΕΕΤΤ να προχωρήσει στις κατάλληλες νομοθετικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπιστεί το έγκλημα.

http://www.alphafm.gr/archives/8016

Τέλος του 2019, δέκα σχεδόν χρόνια μετά η ΕΕΤΤ φαίνεται ότι ξύπνησε και βρίσκεται σε διαβούλευση, για να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εξακολουθούν να εισπράττουν το προϊόν του εγκλήματος και να το αποδίδουν στους απατεώνες, αφού πρώτα κρατήσουν το ποσοστό που τους αναλογεί. Δηλαδή μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, όλα αυτά τα χρόνια.

Εγώ τώρα " κρίνοντας αντικειμενικά την υπόθεση " σας λέω ότι η ΕΕΤΤ και οι πάροχοι δεν φέρουν καμία ευθύνη, που οι απατεώνες δρουν ανενόχλητοι για πάνω από δέκα χρόνια. Αν μου κάνετε κριτική, θα σας πω ότι είσαστε δειλοί και κρύβεστε πίσω από ένα απλό nickname.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως βρισκουμε ποσα μας χρεωσαν; Τα μυνηματα υπαρχουν ξερουμε ποσο χρεωνει καθε μηνυμα; Μεσω μηνυματων σε χρεωνουν μονο;

ή και με click σε τιποτα banners γιατι ειδα διαφορα παραξενα οταν βρηκα το τηλεφωνο.

Επεξ/σία από Zerg13
Δημοσ.

Προσωπικά και βλέποντας πιο ψύχραιμα την πρόταση της ΕΕΤΤ δε με πείθει ότι θέλει να βάλει χέρι ή να περιορίσει αυτούς τους επικίνδυνους τύπους για να μην πω κάτι πιο βαρύ και απλά θέλει να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου που έχει αγανακτήσει μαζί τους για 10 και βάλε χρόνια να τον αρμέγουν  αυτές οι εταιρείες χωρίς τη θέλησή του..

Αν ήθελε να τους κόψει το βήχα μία και έξω θα μπορούσε να βάλει μία παράγραφο ότι οι συγκεκριμένες εταιρείες υποχρεούνται από τη στιγμή που παρέχουν Υπηρεσίες στην Ελλάδα να διατηρούν γραφεία στη χώρα μας (και όχι σε χώρες που ελέγχονται για ξέπλυμα) σε γνωστή διεύθυνση που να μπορεί να τους βρει ο οποιοσδήποτε πολίτης 24 ώρες το 24ωρο ,με σταθερά τηλέφωνα και όχι τηλεφωνητές , προσωπικό , οπωσδήποτε email σε λειτουργία ,προκειμένου κάποιος να μπορεί να τους βρει και να μην υποχρεώνεται να τους ψάχνει μέσω φόρουμ ή στόμα με στόμα λες και είμαστε στη Παλαιολιθική εποχή και 

δεύτερο, να υποχρεώνει τις τηλεφωνικές εταιρείες της χώρας μας να έχουν κλειστή την επικοινωνία των πελατών τους προς αυτές τις Υπηρεσίες και να την ανοίγουν ύστερα από ένα ατελές ή ακόμη και χρεώσιμο ρε αδερφέ sms (10-20 λεπτά κοστίζει) 

Έτσι πιστεύω λειτουργούν οι ανεξάρτητες αρχές που ο πολίτης πληρώνει να προστατεύουν τα δικαιώματά του και αυτοί είναι το μόνο που δεν κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντιγράφω από τον φίλο @eidikefsi, που το δημοσίευσε σε άλλο παρόμοιο θέμα του forum.

" Σας παροτρύνω όσους έχετε πέσει θύματα, όπως και εγώ άλλωστε να θυμώσετε ΚΑΙ με τους τηλεφωνικούς παρόχους σας. Δεν είναι άμοιροι ευθυνών.

Όπως λέει το Άρθρο 9 του Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για τις ΥΠΠ (ΦΕΚ 1651/Β/15-10-2010), είναι υποχρεωμένοι σε περιπτώσεις μαζικών καταγγελιών να διακόψουν την σύμβαση με την εταιρία συνδρομητικών υπηρεσιών που παρανομεί καθώς φυσικά και να επιστρέψουν τα παρανόμως χρεωθέντα ποσά.

Δεν το αντιγράφω όλο εδώ, μπορείτε να το βρείτε on-line και φυσικά να το επικαλεστείτε στην επικοινωνία σας με την κάθε εταιρία.

Δεν μπορούν να πουν ότι τους καλύπτει ο νόμος, εφόσον συνεχίζουν να διατηρούν σύμβαση με την DIMOCO. Καταγγελίες υπάρχουν εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια.

Θα μου πεις γιατί δεν την κλείνει η ΕΕΤΤ, ή εισαγγελέας. Κι αυτό σωστό, ας κάνουμε τον κόπο να καταγγέλλουμε και στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μήπως ξυπνήσουν και μήπως και διορθώσουν και τον Κώδικα, ώστε να έχει υποχρέωση την επιβεβαίωση εγγραφής σε συνδρομητική υπηρεσία να την λαμβάνει και η εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να την ελέγχει για την νομιμότητά της, πριν αρχίσει να εισπράττει για λογαριασμό απατεώνων.

Τέλος το ενημερωτικό sms της εταιρίας ότι "προσοχή χρεώνεσαι" και πάλι είναι υποχρέωσή τους βάση του παραπάνω Κώδικα. Από την καλή τους την καρδιά δεν το κάνουν πάντως. Ποτέ δεν έλαβαν οποιοδήποτε μέτρο για την προστασία μας, αυτοβούλως.".

Πολύ χρήσιμο και ευχαριστούμε τον φίλο.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς τα email επικοινωνίας των παρόχων; Στην wind έχουν μόνο μια ψωροφόρμα επικοινωνίας που δεν σε αφήνει καν να βάλεις πάνω από 1000 χαρακτήρες, έλεος δηλαδή. Ποιο πρόβλημα να περιγράψεις και ποιες ενέργειες να απαιτήσεις. Έχω την πρόθεση να στείλω ενα κατεβατό που έγραψα από τα νεύρα μου και θέλω τουλάχιστον να το λάβουν. 

Δημοσ.
17 hours ago, Mandurang said:

Παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς τα email επικοινωνίας των παρόχων; Στην wind έχουν μόνο μια ψωροφόρμα επικοινωνίας που δεν σε αφήνει καν να βάλεις πάνω από 1000 χαρακτήρες, έλεος δηλαδή. Ποιο πρόβλημα να περιγράψεις και ποιες ενέργειες να απαιτήσεις. Έχω την πρόθεση να στείλω ενα κατεβατό που έγραψα από τα νεύρα μου και θέλω τουλάχιστον να το λάβουν. 

στειλτο σε κομματια,part 1,2,3 κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

 

2 ώρες πριν, azuli είπε

στειλτο σε κομματια,part 1,2,3 κλπ.

Και σε πέντε θα έλεγα εγώ.Τουλάχιστον να τους σπάσει τα νεύρα αφού έτσι κι αλλιώς δεν κάνουν τίποτε , ψάχνοντας να βρουν τα προηγούμενα κομμάτια να τα ενώσουν.:lol:

Οτιδήποτε μπορεί να κάνει ο καθένας μας ας το κάνει αρκεί να είναι σε νόμιμα πλαίσια ώστε να μην μπορούν να του κάνουν τίποτε.Εγώ για αυτό αρνήθηκα να τους στείλω αριθμό λογαριασμού να μου τα επιστρέψουν για να έχω το δικαίωμα να στέλνω και να καταγγέλω την παρανομία τους παντού.

Αυτοί σου λένε γύφτουλες είναι θα μας στείλουν το αριθμό θα τους επιστρέψουμε τα 5-10 ευρώ και θα σταματήσουν εκεί.

  • Like 1
Δημοσ.
25 minutes ago, papoys1 said:

Και σε πέντε θα έλεγα εγώ.Τουλάχιστον να τους σπάσει τα νεύρα αφού έτσι κι αλλιώς δεν κάνουν τίποτε , ψάχνοντας να βρουν τα προηγούμενα κομμάτια να τα ενώσουν.:lol:

Οτιδήποτε μπορεί να κάνει ο καθένας μας ας το κάνει αρκεί να είναι σε νόμιμα πλαίσια ώστε να μην μπορούν να του κάνουν τίποτε.Εγώ για αυτό αρνήθηκα να τους στείλω αριθμό λογαριασμού να μου τα επιστρέψουν για να έχω το δικαίωμα να στέλνω και να καταγγέλω την παρανομία τους παντού.

Αυτοί σου λένε γύφτουλες είναι θα μας στείλουν το αριθμό θα τους επιστρέψουμε τα 5-10 ευρώ και θα σταματήσουν εκεί.

Καλα ξηγιεσαι,αν ηταν κι αλλοι ετσι τα πραγματα θα ηταν αλλιως.

Και γω δεν τους χαριζω τιποτα,το τραβαω μεχρι τελους και ας χασω και λιγο χρονο παραπανω.Το βλεπω σαν επενδυση.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ  ζήτησα από τους ίδιους να τα καταθέσουν από εκεί που τα πήραν .Αν το κάνουν θα δω τι θα κάνω παραπέρα.

Αν όμως δεν το κάνουν το οποίο θεωρώ πιο πιθανό γιατί θα υπάρχει ,να το πω δεδικασμένο και για τους υπόλοιπους κάτι που δεν θέλουν, θα συνεχίσω να τους καταγγέλω παντού και να ζητάω να μου επιστραφούν τα χρήματα από εκεί που τα αφαίρεσαν σε συνεργασία με την cosmote.😊

Δημοσ.

Σημερα 5 το πρωι (5.30) ηρθε μηνυμα στο κινητο της γυναικας μου (ειναι εργαζομανη στον ΟΤΕ). Απευθειας τηλ στην COSMOTE που φανηκε πλεον να γνωριζει το θεμα. Εγινε φραγη στα 5 ψηφια και θα προχωρησω σε κατεγγελια στην ΕΕΤΤ την Δευτερα...

Δημοσ.

 

5 hours ago, haralabosg said:

Σημερα 5 το πρωι (5.30) ηρθε μηνυμα στο κινητο της γυναικας μου (ειναι εργαζομανη στον ΟΤΕ). Απευθειας τηλ στην COSMOTE που φανηκε πλεον να γνωριζει το θεμα. Εγινε φραγη στα 5 ψηφια και θα προχωρησω σε κατεγγελια στην ΕΕΤΤ την Δευτερα...

Υπάρχει η επιλογή για φραγή στα πενταψήφια εδώ και πολύ καιρό στο cosmote app.

Δημοσ.

 

5 hours ago, haralabosg said:

Σημερα 5 το πρωι (5.30) ηρθε μηνυμα στο κινητο της γυναικας μου (ειναι εργαζομανη στον ΟΤΕ). Απευθειας τηλ στην COSMOTE που φανηκε πλεον να γνωριζει το θεμα. Εγινε φραγη στα 5 ψηφια και θα προχωρησω σε κατεγγελια στην ΕΕΤΤ την Δευτερα...

Στείλε την καταγγελία και στο συνήγορο του καταναλωτή.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Δημοσ.

papoys1 : Είπα εγώ ότι με ικανοποιεί η απάτη;

Εγώ στηλιτεύω την πλήρη άγνοια σε σχέση με το τρέξιμο μιας επιχείρησης.

Εκεί δηλαδή που χωλαίνει το 99.5% των Ελλήνων.

Και μάλιστα η Dimoco που έχει και Έλληνες στο ΔΣ δεν είναι η μόνη περίπτωση απάτης.

Τα τσοντοκάναλα πανελλήνιας εμβέλειας μετά τις 12 το βράδυ κάνουν πάρτυ με τους διαγωνισμούς που περιμένουν οι αφελείς στο τηλέφωνο να κερδίσουν (εχουν ειδική κονσόλα όπου κρατάνε 10 άτομα στην αναμονή με χρώσεις 100 ευρώ το πεντάλεπτο).

Και ξέρεις τι γίνονταν όταν έφτανε κάποια υπόθεση στη δικαιοσύνη;

Την επόμενη μέρα έκλεινε η εκπομπή και ξεκινούσε μια άλλη με άλλο όνομα!

Δηλαδή δεν σταματάνε τις απάτες ούτε μια μέρα.

Επίσης στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, τις χαρίζουν κάθε Χριστούγεννα τα χρέη!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...