Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδια, τι συζηταμε τωρα; Σε μια συναλλαγη η αρμοδια αρχη οφειλει να εξασφαλισει την ασφαλεια του πολιτη. Η ΕΕΤΤ δεν εξασφαλιζει καμια ασφαλεια, παρα τις χιλιαδες καταγγελιες σε βαθος δεκαετιας.

Δηλαδη, φανταστειτε οι τραπεζες να ζητουσαν επιβεβαξωση συναλλαγης, στελνοντας τον κωδικο στην ιδια την εταιρια που παιρνει τα λεφτα. Ακριβως το ιδιο ειναι, μονο με λιγοτερα χρηματα.

Η ΕΕΤΤ εχει το χερι στο μελι ή εστω δεχεται πιεσεις, δεν ειναι πυρηνικη φυσικη.

Οι δε παροχοι ειναι σιγουρα συνενοχοι, σε καποιο βαθμο.

 

31 λεπτά πριν, makfil είπε

Πραγματικά, είναι αστείο να παραποιείς όσα έγραψα στο προηγούμενο. Σε ποιο σημείο του post έγραψα για τη Voda; Για την Wind έγραψα ΄την εμπειρία μου και πρόσθεσα ότι με το προσωπικό σου παράδειγμα δεν μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα για όλους τους παρόχους. Και, φυσικά, δεν υπερασπίζομαι τους παρόχους, στο θέμα αυτό, αλλά κρίνω αντικειμενικά το όλο θέμα των ΥΠΠ και όχι την προσωπική μου  εμπειρία από τις κλοπές που μου έγιναν από τρεις απ' αυτές διαχρονικά. Και για πληροφορία σου, η Dimoco δεν μου επέστρεψε χρήματα, παρά τις καταγγελίες μου, ενώ η Wind το έκανε. 

Καταλαβαίνω ότι σε παρασύρει στην κρίση σου η σκέψη ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι φταίνε, χωρίς να μπορείς να σκεφθείς συνολικά το θέμα  των ΥΠΠ.

Έχεις τη δική σου άποψη και εγώ τη δική μου, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να με κατηγορείς για ψεύτη, όταν αποδεικνύεται ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις τι έχω γράψει. 

Αλλά, αρκετά κουράσαμε το νήμα και δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με το θέμα αυτό.

@papoys1

Γνωρίζεις με ποια στοιχεία έχει εγγραφεί η συγκεκριμένη εταιρεία για ΥΠΠ και έχει αδειοδοτηθεί:

Εγώ όχι, και αυτό είναι το θέμα της απάτης αυτού του είδους.

Αλλά, ας μην συνεχίσουμε αυτή την αδιέξοδη συζήτηση.

Ρε φιλε, δουλευω στο αεροδρομιο. Αν αφηναμε να παιρνανε 10 τζιχαντιστες καθε μερα και πεφταν 10 αεροπλανα τι θα ελεγες; Ξερεις γιατι τον αφησαν οι σεκιουριτι ή η αεροπορικη; Στα τετοια μας. Να κανουν τη δουλεια τους ή να το κλεισουν το μαγαζι.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ας χαμηλώσουμε τους τόνους.

Όλοι θύματα είμαστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και δεν νομίζω κανείς να επικροτεί τον τρόπο που λειτουργούν αυτές οι εταιρείες οι οποίες ακροβατούν μεταξύ νομιμότητας και παρανομίας γέρνοντας περισσότερο προς τη δεύτερη πλευρά.

Σίγουρα κάποιοι αγανακτούν περισσότερο από κάποιους άλλους που βλέπουν πιο ψύχραιμα το θέμα.Εντάξει δεν χάσαμε και κανένα φοβερό ποσό.Εγώ 6 ο άλλος 10 άντε ο άλλος 30-40. Ενδεχομένως εκεί στοχεύουν.Λίγα από πολλούς να περνούν απαρατήρητοι και με τις πλάτες των υπολοίπων να κάνουν τη δουλειά τους αφού στο κάτω κάτω και οι τρείς κερδισμένοι είναι ο καθένας εισπράτοντας το δικό του μερίδιο από την ιστορία αυτή.

Οπότε ας αφήσουμε στην άκρη τις έριδες ,ας συνεργαστούμε όλοι μαζί παίρνοντας ιδέες ο ένας ένας από τον άλλο και ο καθένας από την πλευρά του ας κάνει τελικά αυτό που νομίζει σωστό.

Προσωπικά αν και πήρα μήνυμα να στείλω αριθμό λογαριασμού να μου δώσουν τα 6 ευρώ,αρνήθηκα να κάνω κάτι τέτοιο στέλνοντας email αυτό που είχα γράψει σε προηγούμενο μήνυμα εδώ ρετουσαρισμένο λιγάκι και περιμένω απάντηση για τις παραπέρα ενέργειές μου.

Ας μείνουμε στο θέμα ήρεμα και ωραία και ας μη δώσουμε δικαίωμα με τις ενέργειές μας να το κλειδώσουν.Θεωρώ ότι προσφέρει πολλά βοηθάει πολλούς όχι μόνο εδώ στο φόρουμ αλλά και γενικά διότι αν αναζητήσει κάποιος πληροφορίες στο google  αυτός κάπου θα τον παραπέμψει και στο θέμα μας,οπότε ας διαβάσει πληροφορίες και όχι κόντρες μεταξύ μας.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Δημοσ.

@papoys1 έχεις δίκιο. Παρασύρθηκα σε μία ανούσια αντιπαράθεση. Ξέρεις τι με διαολίζει, πιο πολύ. Ότι εμείς που αντιδράσαμε και καταγγείλαμε την απάτη, είμαστε μερικές δεκάδες. Όσοι δηλαδή παρακολουθούμε κάποιο τεχνολογικό forum.

Εκεί έξω όμως υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι που έχουν εξαπατηθεί και δεν το πήραν είδηση ή δεν είχαν τον τρόπο να αντιδράσουν. Γιαυτούς καμμία ΕΕΤΤ και κανένας πάροχος δεν έδειξε μια ευαισθησία να προστατέψει, εδώ και μια δεκαετία.

Όταν μια δεκαετία, αφήνουν τη μηχανή να λειτουργεί ανενόχλητη, δικαιούμαστε να σκεφτόμαστε ότι ήταν αρκετοί αυτοί που επωφελήθηκαν με τον ένα η τον άλλο τρόπο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 5/12/2019 στις 5:59 ΜΜ, azuli είπε

Eμενα τωρα μου κατσε με την mobzii.com

Εφαγαν αρκετα λεφτα μεχρι να το καταλαβω γιατι ηταν δευτερος αριθμος σε συσκευη που δεν χρησιμοποιειται και εβαζα απλα 10ε καθε μηνα για να υπαρχει ο αριθμος. 

Τα τρωγαν ολα.Τους πηρα τηλεφωνο και πουλουσαν τρελιτσα,οτι και καλα εγω γραφτηκα συνδρομητης και τα γνωστα.

Αρνηθηκαν επιστροφη χρηματων και τους εκανα κατευθειαν καταγγελια στην εεττ.

Και περιμένω,δεν προκειται να το αφησω ετσι φυσικα,ειμαι ικανος μεχρι και να παω απο κει να γινει show.

Εχεις κανεις εμπειρια με αυτους τους απατεωνες?

H EETT δεν πρόκειται να κάνει κάτι, απλά θα ρωτήσει την εταιρία και η εταιρία θα τους πει ότι εσύ από μόνος σου γράφτηκες. Κανε μία καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου και μία στο συνήγορο του καταναλωτή, όπου θα αναφέρεις ξεκάθαρα ότι ουδέποτε έβαλες τον αριθμό σου σε κανένα webpage καi ουδέποτε καταχώρισες κάποιο pin.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Nikos Chatzoglou είπε

H EETT δεν πρόκειται να κάνει κάτι, απλά θα ρωτήσει την εταιρία και η εταιρία θα τους πει ότι εσύ από μόνος σου γράφτηκες. Κανε μία καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου και μία στο συνήγορο του καταναλωτή, όπου θα αναφέρεις ξεκάθαρα ότι ουδέποτε έβαλες τον αριθμό σου σε κανένα webpage καi ουδέποτε καταχώρισες κάποιο pin.

Εδώ μέσα στο forum, οι περισσότεροι έχουμε κάνει καταγγελίες στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. 

Αν όμως αγαπητέ φίλε, η ΕΕΤΤ λειτουργεί έτσι όπως το περιγράφεις, καλύτερα να της βάλουμε λουκέτο, να μην την πληρώνουμε χωρίς λόγο από τους φόρους μας.

  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Εδώ μέσα στο forum, οι περισσότεροι έχουμε κάνει καταγγελίες στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. 

Αν όμως αγαπητέ φίλε, η ΕΕΤΤ λειτουργεί έτσι όπως το περιγράφεις, καλύτερα να της βάλουμε λουκέτο, να μην την πληρώνουμε χωρίς λόγο από τους φόρους μας.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Η ΕΕΤΤ το μόνο που κάνει είναι να ρωτάει την εταιρία πχ Dimoco και η Dimoco να απαντάει ότι ο καταναλωτής γράφτηκε μόνος του και τελειώνει εκεί το ζήτημα. Επιστροφή χρημάτων θα γίνει μόνο αν απευθυνθείς σε συνήγορο του καταναλωτή και αστυνομία.

Υπάρχουν και κάποιες λίγες περιπτώσεις που λένε ότι επικοινώνησαν με τη Dimoco και δέχτηκε να τους επιστρέψει αμέσως τα χρήματα (νομίζω έτσι έγινε στη δική σου περίπτωση) αλλά τις περισσότερες φορές η Dimoco απλά ισχυρίζεται ότι ο χρήστης έκανε εγγραφή από μόνος του και δεν επιστρέφουν τίποτα.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nikos Chatzoglou είπε

Συμφωνώ και επαυξάνω. Η ΕΕΤΤ το μόνο που κάνει είναι να ρωτάει την εταιρία πχ Dimoco και η Dimoco να απαντάει ότι ο καταναλωτής γράφτηκε μόνος του και τελειώνει εκεί το ζήτημα. Επιστροφή χρημάτων θα γίνει μόνο αν απευθυνθείς σε συνήγορο του καταναλωτή και αστυνομία.

Υπάρχουν και κάποιες λίγες περιπτώσεις που λένε ότι επικοινώνησαν με τη Dimoco και δέχτηκε να τους επιστρέψει αμέσως τα χρήματα (νομίζω έτσι έγινε στη δική σου περίπτωση) αλλά τις περισσότερες φορές η Dimoco απλά ισχυρίζεται ότι ο χρήστης έκανε εγγραφή από μόνος του και δεν επιστρέφουν τίποτα.

Για την ενημέρωση όσων πέσουν θύματα των απατεώνων, μου επεστράφησαν τα χρήματα από τη Dimoco. Αφού πρώτα έκανα:

Εγγραφή καταγγελία στη Vodafone, στην ΕΕΤΤ, στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ίδια τη Dimoco. Από αυτούς:

- Η Vodafone ούτε καν μπήκε στο κόπο να μου απαντήσει,

- Η ΕΕΤΤ έστειλε έγγραφο στη Dimoco και της έδωσε 20 ημέρες προθεσμία να απαντήσει. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι έγινε. Ζήσε Μάη μου, προφανώς.

- Ο συνήγορος του καταναλωτή έστειλε έγγραφο στη Dimoco, με το οποίο της γνωστοποιούσε ότι έχει δεκάδες καταγγελίες παρόμοιες και την καλούσε να επιστρέψει άμεσα τα χρήματα που είχε υποκλέψει.

- Η Dimoco μου έστειλε mail, αφού πήρε το έγγραφο του συνηγόρου του καταναλωτή, όπου μου έγραφε ότι κατά λάθος έγινε η χρέωση και μου επέστρεψε τα χρήματα.

Η αίσθηση που έχω είναι ότι μόνο ο συνήγορος του καταναλωτή, ασχολήθηκε σοβαρά με τη καταγγελία και άσκησε ουσιαστική πίεση στη Dimoco.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Green Dragon είπε

- Ο συνήγορος του καταναλωτή έστειλε έγγραφο στη Dimoco, με το οποίο της γνωστοποιούσε ότι έχει δεκάδες καταγγελίες παρόμοιες και την καλούσε να επιστρέψει άμεσα τα χρήματα που είχε υποκλέψει.

-

Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!

Δηλαδή της έκανε τα αμπέλια χωράφια.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!Ε, ρε γέλια!

Δηλαδή της έκανε τα αμπέλια χωράφια.

Έτσι είναι. Το θέμα δεν είναι να αναγκαστούν να κάνουν 10 η 1000 επιστροφές των 7-8 ευρώ. Σταγόνα στον ωκεανό των κερδών τους.

Το θέμα είναι να πέσουν βαριά πρόστιμα, να αφαιρεθούν άδειες λειτουργίας και να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο για αυτού του είδους τις εταιρείες.

Κάποιος έγραψε σε προηγούμενες σελίδες ότι έχει φτιαχτεί σχέδιο νόμου, έχει τελειώσει η διαβούλευση και ότι πολύ σύντομα θα πάει στη Βουλή. Το έγραψε οκ, αλλά ένα link δεν έβαλε να δούμε και εμείς περί τίνος πρόκειται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Green Dragon Ψάχνοντας στο google από περιέργεια βρήκα τα παρακάτω για τα οποία θα αναφέρεται ο  makfil  .Άρα είχε δίκιο, με μερικά μηνύματα τον πήραμε μερικοί από τα μούτρα αλλά έφταιγε και αυτός λιγάκι γιατί δεν μας ενημέρωνε αν τα είχε δει.Ενδεχομένως να το είχε ακούσει και αυτός από κάπου και να μην το είχε πολυψάξει.

Είμαι και μεγάλος με όλα τα συνεπακόλουθα όπως και το μνημονικό και ήθελα να του ζητήσω και εγώ δημοσίως συγγνώμη αν με κάποιο μήνυμά μου τον πρόσβαλλα.Πρέπει και αυτός να καταλάβει πως στην εποχή που ζούμε που δεν ξέρουμε από που θα μας έρθει όλοι και με όλα είμαστε καχύποπτοι.😊

Αρχικά έπεσα σε αυτό το οποίο στο τέλος με παραπομπή με έστειλε σε ενημέρωση της ΕΕΤΤ με αυτό

Από όσα διάβασα νομίζω πως όλο το ζουμί της υπόθεσης είναι αυτό.

«β) μία υπηρεσία με συνδρομή μέσω διαδικτύου, εισάγοντας τον αριθμό του σε διαδικτυακή σελίδα, θα πρέπει να λάβει άμεσα ένα μήνυμα (SMS) από τον πάροχο ΥΠΠ, με το οποίο θα πρέπει να του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, να τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. για το γεγονός ότι η ΥΠΠ χρεώνεται ανά εβδομάδα), καθώς και για την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Ο Τελικός χρήστης θα πρέπει να απαντήσει με ατελές μήνυμα (SMS) συγκατάθεσης, στην περίπτωση που αποδέχεται την εγγραφή του στην υπηρεσία. Η εγγραφή στην υπηρεσία με συνδρομή θα έχει ολοκληρωθεί, μόνον εφόσον, ο Τελικός Χρήστης θα έχει αποστείλει το ανωτέρω μήνυμα συγκατάθεσής του, για την εγγραφή του στην υπηρεσία με συνδρομή. Σε περίπτωση που με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία, η συνολική μηνιαία αξία των συνδρομών του χρήστη (MSISDN) στον Πάροχο ΥΠΠ πρόκειται να υπερβεί τα 20 ευρώ, θα αποστέλλεται σύντομο ενημερωτικό μήνυμα από τον πάροχο ΥΠΠ με το όποιο θα ζητείται η ρητή συγκατάθεσή του. Η συγκατάθεση του χρήστη θα παρέχεται με αποστολή σύντομου ατελούς μηνύματος. Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία ΥΠΠ – μέσω της ανωτέρω διαδικασίας – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ.»

Από μία πρώτη ανάγνωση φαίνεται καλό.Δεν είμαι νομικός να το αποκρυπτογραφήσω πλήρως αλλά εύχομαι να μην υπάρχουν παραθυράκια κατά λάθος ή εσκεμμένα που να μπορούν να εκμεταλευθούν αυτοί οι τύποι.

Οπότε ο αγώνας που έδωσε όπως θυμάμαι αρχικά ο Sheogorath,  ο αναφερόμενος στην αρχή στο μήνυμα μου, και πολλοί άλλοι φαίνεται να πιάνουν τόπο αν τελικά υλοποιηθούν όσα αναφέρονται παραπάνω.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.Δεν πρέπει να σταματάμε να αγωνιζόμαστε για κάτι που έχουμε δίκιο.Στό τέλος όσο και να μην θέλουν θα μας δικαιώσουν.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια η διαδικασια να παρω τα χρηματα ποια ειναι; Χτυπησαν σε ενα συγγενικο μουνπροσωπο εχουν χρεωσει καμια 20€

Στελουν ενα σταθερο και ενα μαιλ που τελειωνει σε .biz

Επεξ/σία από Zerg13
Δημοσ.

Εγώ πάντως έχω κάνει καταγγελία από τον Αύγουστο στην εεττ και αφού πήρα έναν αριθμό πρωτοκόλλου, δεν έχει γίνει τίποτα από τότε. 

Καμία προστασία από το κράτος στους πολίτες, επιτρέπει εδώ και καιρο σε μερικά λαμογια να ξαφριζουν τον κόσμο. 

Γραφεία οι απατεώνες της dimoco έχουν στην Ελλάδα? 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zerg13 είπε

Παιδια η διαδικασια να παρω τα χρηματα ποια ειναι; Χτυπησαν σε ενα συγγενικο μουνπροσωπο εχουν χρεωσει καμια 20€

Στελουν ενα σταθερο και ενα μαιλ που τελειωνει σε .biz

 

46 λεπτά πριν, moure είπε

Εγώ πάντως έχω κάνει καταγγελία από τον Αύγουστο στην εεττ και αφού πήρα έναν αριθμό πρωτοκόλλου, δεν έχει γίνει τίποτα από τότε. 

Καμία προστασία από το κράτος στους πολίτες, επιτρέπει εδώ και καιρο σε μερικά λαμογια να ξαφριζουν τον κόσμο. 

Γραφεία οι απατεώνες της dimoco έχουν στην Ελλάδα? 

ΜΗΝ ασχολείστε με την ΕΕΤΤ και μην στέλνετε στη Dimoco διότι θα σας βγάλει τρελούς (όπως κάνει με όλους) λέγοντας ότι μόνοι σας κάνατε εγγραφή.  Για να προχωρήσει το ζήτημα κάντε μία καταγγελία στο ΑΤ της περιοχής σας και ένα αναλυτικό ιμειλ στο συνήγορο του καταναλωτή, με το οποίο θα ζητάτε να μεσολαβήσει για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας και θα δηλώνετε ξεκάθαρα 'οτι ουδέποτε κάνατε εγγραφή σε συνδρομητική τους υπηρεσία και κανείς άλλος δεν έκανε εγγραφή από τη συσκευή σας.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...