makfil Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2019 Ναι, είτε αφαιρέθηκε κάποιο ποσό, αν είχε επαρκές υπόλοιπο, είτε δεν αφαιρέθηκαν καθόλου, αν δεν είχε. Σε κάθε περίπτωση, αν κάνεις ανανέωση, είναι πολύ πιθανό να τραβήξει και άλλα χρήματα, αν δεν κάνεις φραγή τώρα. 1 1
azuli Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Eμενα τωρα μου κατσε με την mobzii.com Εφαγαν αρκετα λεφτα μεχρι να το καταλαβω γιατι ηταν δευτερος αριθμος σε συσκευη που δεν χρησιμοποιειται και εβαζα απλα 10ε καθε μηνα για να υπαρχει ο αριθμος. Τα τρωγαν ολα.Τους πηρα τηλεφωνο και πουλουσαν τρελιτσα,οτι και καλα εγω γραφτηκα συνδρομητης και τα γνωστα. Αρνηθηκαν επιστροφη χρηματων και τους εκανα κατευθειαν καταγγελια στην εεττ. Και περιμένω,δεν προκειται να το αφησω ετσι φυσικα,ειμαι ικανος μεχρι και να παω απο κει να γινει show. Εχεις κανεις εμπειρια με αυτους τους απατεωνες? 1
papoys1 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 53 λεπτά πριν, azuli είπε Eμενα τωρα μου κατσε με την mobzii.com Καινούργιο φρούτο.Αλλάζουν ονόματα σαν τα πουκάμισα. Και που θα πας να τους βρεις.Δεν έχουν έδρα και αν έχουν δηλωμένη κάποια στην εφορία σιγά μη βρεις τίποτε.Καμία άδεια γκαρσονιέρα θα είναι έτσι για την εφορία.Όλοι έτσι κάνουν.Δηλώνουν μία διεύθυνση για να πάρουν ΑΦΜ αλλά κανένας δεν βρίσκεται εκεί.
Green Dragon Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, azuli είπε Eμενα τωρα μου κατσε με την mobzii.com Εφαγαν αρκετα λεφτα μεχρι να το καταλαβω γιατι ηταν δευτερος αριθμος σε συσκευη που δεν χρησιμοποιειται και εβαζα απλα 10ε καθε μηνα για να υπαρχει ο αριθμος. Τα τρωγαν ολα.Τους πηρα τηλεφωνο και πουλουσαν τρελιτσα,οτι και καλα εγω γραφτηκα συνδρομητης και τα γνωστα. Αρνηθηκαν επιστροφη χρηματων και τους εκανα κατευθειαν καταγγελια στην εεττ. Και περιμένω,δεν προκειται να το αφησω ετσι φυσικα,ειμαι ικανος μεχρι και να παω απο κει να γινει show. Εχεις κανεις εμπειρια με αυτους τους απατεωνες? Τα κλασσικά. Καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Θα αναγκαστούν να σου επιστρέψουν τα χρήματα. Το θέμα είναι να τους καταγγέλλουμε συνέχεια, μέχρι οι αρμόδιοι να ξυπνήσουν και να φτιάξουν ένα επαρκές νομοθετικό πλαίσιο. 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Ήδη έχει περάσει μια δεκαετία... με αυτές τις ιστορίες. Είναι ύποπτο που μετά από τόσες χιλιάδες καταγγελίες, ο ΕΕΤΤ συνεχίζει και τους δίνει την άδεια να δρουν ανενόχλητοι σε συνεργασία και με την ευλογία των εταιριών τηλεπικοινωνίας. "Κάποιο λάκκο θα έχει η φάβα!"
makfil Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχουμε ξαναγράψει ότι, παρά τα όσα λέγονται για την ΕΕΤΤ, ετοίμασε σχέδιο απόφασης, με το οποίο αλλάζει η διαδικασία και χρειάζεται πλέον γραπτή συναίνεση του "θύματος", η διαβούλευση ολοκληρώθηκε πριν από 1 μήνα ακριβώς και αναμένεται να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ, για να εφαρμοστεί. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2019 από makfil 2
azuli Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 ειναι οφθαλμοφανες οτι οι παροχοι τους αφηνουν γιατι παιρνουν ποσοστα απο την "υπηρεσια".Δεν μπορει να υπαρχει αλλος λογος
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Χωρίς να έχω διάθεση να δικαιολογήσω τους παρόχους κινητής, πρέπει να γνωρίζουμε ότι ΥΠΠ δίνουν πολλές και σωστές εταιρείες με πενταψήφιους (διαγωνισμοί, δημοσκοπήσεις, αστρολογία κλπ) και είναι πολύ λίγες (ίσως μετρημένες στα δάχτυλα των 2 χεριών) οι εταιρείες-μαϊμού που εκμεταλλεύονται, με ηλεκτρονικές μεθόδους, τα παραθυράκια της νομοθεσίας των ΥΠΠ και αρπάζουν χρήματα από τα κινητά. Πρακτικά, δεν είναι εύκολο να ξεχωρίζει ο πάροχος την εταιρεία-μαϊμού ΥΠΠ από τη σωστή και, για το λόγο αυτό, επιστρέφει τα χρήματα στην περίπτωση που το θύμα αντιδράσει. Και μην ξεχνάμε πόσες χιλιάδες ηλικιωμένοι δεν παίρνουν είδηση από την κλοπή που γίνεται.
azuli Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 1 hour ago, makfil said: Χωρίς να έχω διάθεση να δικαιολογήσω τους παρόχους κινητής, πρέπει να γνωρίζουμε ότι ΥΠΠ δίνουν πολλές και σωστές εταιρείες με πενταψήφιους (διαγωνισμοί, δημοσκοπήσεις, αστρολογία κλπ) και είναι πολύ λίγες (ίσως μετρημένες στα δάχτυλα των 2 χεριών) οι εταιρείες-μαϊμού που εκμεταλλεύονται, με ηλεκτρονικές μεθόδους, τα παραθυράκια της νομοθεσίας των ΥΠΠ και αρπάζουν χρήματα από τα κινητά. Πρακτικά, δεν είναι εύκολο να ξεχωρίζει ο πάροχος την εταιρεία-μαϊμού ΥΠΠ από τη σωστή και, για το λόγο αυτό, επιστρέφει τα χρήματα στην περίπτωση που το θύμα αντιδράσει. Και μην ξεχνάμε πόσες χιλιάδες ηλικιωμένοι δεν παίρνουν είδηση από την κλοπή που γίνεται. συμφωνω εν μερη,αλλα πως δικαιολογεις που αφηνουν τοσο καιρο την dimoco? 3 1
Green Dragon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 59 λεπτά πριν, makfil είπε Χωρίς να έχω διάθεση να δικαιολογήσω τους παρόχους κινητής, πρέπει να γνωρίζουμε ότι ΥΠΠ δίνουν πολλές και σωστές εταιρείες με πενταψήφιους (διαγωνισμοί, δημοσκοπήσεις, αστρολογία κλπ) και είναι πολύ λίγες (ίσως μετρημένες στα δάχτυλα των 2 χεριών) οι εταιρείες-μαϊμού που εκμεταλλεύονται, με ηλεκτρονικές μεθόδους, τα παραθυράκια της νομοθεσίας των ΥΠΠ και αρπάζουν χρήματα από τα κινητά. Πρακτικά, δεν είναι εύκολο να ξεχωρίζει ο πάροχος την εταιρεία-μαϊμού ΥΠΠ από τη σωστή και, για το λόγο αυτό, επιστρέφει τα χρήματα στην περίπτωση που το θύμα αντιδράσει. Και μην ξεχνάμε πόσες χιλιάδες ηλικιωμένοι δεν παίρνουν είδηση από την κλοπή που γίνεται. Όλα καλά αυτά που αναφέρεις σχετικά με την αδειοδότηση των εταιρειών. Διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της ευθύνης των παρόχων. Ο πάροχος έχει όλη τη τεχνολογική δυνατότητα να γνωρίζει από την πρώτη κιόλας στιγμή την απάτη. Και να ξεχωρίζει τους απατεώνες από τους νόμιμους. Όταν βλέπει να στέλνονται 4 sms εν ριπή με μεσοδιάστημα δέκατα του δευτερολέπτου, ξέρει ήδη με τι έχει να κάνει. Επίσης όταν απαντάει στις καταγγελίες που δέχεται, χρησιμοποιεί την επιχειρηματολογία των απατεώνων. Ότι δηλαδή "κάπως γραφτήκατε στην υπηρεσία.... ίσως να μην το καταλάβατε". Παρόλο που το θύμα διαβεβαιώνει ότι δεν πήρε είδηση τα sms την ώρα που στάλθηκαν, ή δεν προλάβαινε να κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια. Τέλος είναι αναληθές αυτό που γράφεις ότι ο πάροχος επιστρέφει τα χρήματα. Στη δική μου περίπτωση, αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις που έχω παρακολουθήσει, συγκεκριμένα της Vodafone, καθόλου δεν της ίδρωσε το αυτάκι και φυσικά τίποτα δεν επέτρεψε. Χωρίς καμμία διάθεση αντιδικίας μαζί σου και φιλικά, πιστεύω ότι έχεις λάθος στο συγκεκριμένο κομμάτι. 4 1
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, azuli είπε συμφωνω εν μερη,αλλα πως δικαιολογεις που αφηνουν τοσο καιρο την dimoco? 2 ώρες πριν, Green Dragon είπε Όλα καλά αυτά που αναφέρεις σχετικά με την αδειοδότηση των εταιρειών. Διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της ευθύνης των παρόχων. Ο πάροχος έχει όλη τη τεχνολογική δυνατότητα να γνωρίζει από την πρώτη κιόλας στιγμή την απάτη. Και να ξεχωρίζει τους απατεώνες από τους νόμιμους. Όταν βλέπει να στέλνονται 4 sms εν ριπή με μεσοδιάστημα δέκατα του δευτερολέπτου, ξέρει ήδη με τι έχει να κάνει. Επίσης όταν απαντάει στις καταγγελίες που δέχεται, χρησιμοποιεί την επιχειρηματολογία των απατεώνων. Ότι δηλαδή "κάπως γραφτήκατε στην υπηρεσία.... ίσως να μην το καταλάβατε". Παρόλο που το θύμα διαβεβαιώνει ότι δεν πήρε είδηση τα sms την ώρα που στάλθηκαν, ή δεν προλάβαινε να κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια. Τέλος είναι αναληθές αυτό που γράφεις ότι ο πάροχος επιστρέφει τα χρήματα. Στη δική μου περίπτωση, αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις που έχω παρακολουθήσει, συγκεκριμένα της Vodafone, καθόλου δεν της ίδρωσε το αυτάκι και φυσικά τίποτα δεν επέτρεψε. Χωρίς καμμία διάθεση αντιδικίας μαζί σου και φιλικά, πιστεύω ότι έχεις λάθος στο συγκεκριμένο κομμάτι. Η Dimoco είναι μια από τις λίγες εταιρείες-μαϊμού, που έγραψα παραπάνω, για τις οποίες είναι πρακτικά δύσκολο αν όχι αδύνατο να τις αποκλείσει ο πάροχος, με ευθύνη του, αν τήρησαν τους όρους εγγραφής τους στις ΥΠΠ, αρχικά. Αυτή είναι αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ και όχι του παρόχου. Με αυτό το δεδομένο, δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του παρόχου να αποκλείσει την εταιρεία που κάνει την κλοπή. Γι' αυτό, άλλωστε, η απάτη γίνεται σε όλους τους παρόχους. Ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί στις απόψεις και τις κρίσεις μας, όταν δεν γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι ΥΠΠ (εγώ δεν γνωρίζω, αλλά στις κρίσεις μου θέλω να είμαι αντικειμενικός). Σε ότι αφορά στην επιστροφή των χρημάτων, δεν μπορείς να είσαι τόσο απόλυτος, για όλους όσοι έχουν αυτή την κακή εμπειρία, με βάση αποκλειστικά και μόνο το δικό σου προσωπικό παράδειγμα. Αναληθές είναι για σένα, αλλά όχι για μένα και πολλούς άλλους, στους οποίους έχουν επιστραφεί χρήματα από την Wind. 1
Green Dragon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάνεις μια ομολογουμένως συγκινητική προσπάθεια να υπερασπιστείςτις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και μπράβο σου. Αρχικά διαστρέφεις όσα έχω γράψει στο προηγούμενο post και στη συνέχεια ψεύδεσαι υποστηρίζοντας - ούτε λίγο, ούτε πολύ - ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πλήρωσαν την ζημιά όσων εξαπατήθηκαν. Έτσι, πουθενά δεν έγραψα ότι οι πάροχοι έπρεπε ή είχαν τη δυνατότητα να αποκλείσουν τις εταιρείες που έκαναν την απάτη. Έγραψα επακριβώς: ".......Ο πάροχος έχει όλη τη τεχνολογική δυνατότητα να γνωρίζει από την πρώτη κιόλας στιγμή την απάτη. Και να ξεχωρίζει τους απατεώνες από τους νόμιμους. Όταν βλέπει να στέλνονται 4 sms εν ριπή με μεσοδιάστημα δέκατα του δευτερολέπτου, ξέρει ήδη με τι έχει να κάνει. Επίσης όταν απαντάει στις καταγγελίες που δέχεται, χρησιμοποιεί την επιχειρηματολογία των απατεώνων. Ότι δηλαδή "κάπως γραφτήκατε στην υπηρεσία.... ίσως να μην το καταλάβατε". Παρόλο που το θύμα διαβεβαιώνει ότι δεν πήρε είδηση τα sms την ώρα που στάλθηκαν, ή δεν προλάβαινε να κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια......" Στη συνέχεια λες ψέματα ότι η Vodafone ( για τις άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω ) στην οποίαν αναφέρθηκα συγκεκριμένα, αποζημίωσε τους εξαπατηθέντες. Της Vodafone δεν ίδρωσε το αυτάκι. Η dimoco ήταν αυτή που ζήτησε τους τραπεζικούς λογαριασμούς και επέστρεψε τα χρήματα. Αυτό πέρα από την προσωπική εμπειρία, έχει επιβεβαιωθεί και από πολλούς συμφορουμίτες στη καταγγελία τους. Γενικότερα για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, έχουμε πολλά ράμματα για τη γούνα τους, αλλά δεν είναι του παρόντος. Αυτά και δεν σκοπεύω να επανέλθω. Μείνε μόνος στο υπερασπιστικό σου έργο. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2019 από Green Dragon 2 2
papoys1 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, makfil είπε Η Dimoco είναι μια από τις λίγες εταιρείες-μαϊμού, που έγραψα παραπάνω, για τις οποίες είναι πρακτικά δύσκολο αν όχι αδύνατο να τις αποκλείσει ο πάροχος, με ευθύνη του, αν τήρησαν τους όρους εγγραφής τους στις ΥΠΠ, αρχικά. Αυτή είναι αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ και όχι του παρόχου. Με αυτό το δεδομένο, δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του παρόχου να αποκλείσει την εταιρεία που κάνει την κλοπή. Γι' αυτό, άλλωστε, η απάτη γίνεται σε όλους τους παρόχους. Ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί στις απόψεις και τις κρίσεις μας, όταν δεν γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι ΥΠΠ (εγώ δεν γνωρίζω, αλλά στις κρίσεις μου θέλω να είμαι αντικειμενικός). Σε ότι αφορά στην επιστροφή των χρημάτων, δεν μπορείς να είσαι τόσο απόλυτος, για όλους όσοι έχουν αυτή την κακή εμπειρία, με βάση αποκλειστικά και μόνο το δικό σου προσωπικό παράδειγμα. Αναληθές είναι για σένα, αλλά όχι για μένα και πολλούς άλλους, στους οποίους έχουν επιστραφεί χρήματα από την Wind. Εγώ θα σου πω για τη δική μου τη VEOO η οποία δέχθηκε να μου επιστρέψει τα χρήματα. Μία έδρα κάπου στην Κύπρο , στην Ελλάδα ένα τηλέφωνο κάπου που δεν γνωρίζει κανείς που απαντάει ηχογραφημένο μήνυμα. Πουθενά σε δημόσιο κατάλογο , στο ίντερνετ ή στο google έστω κάποια καταχώριση των στοιχείων της και της έδρας της.Βρήκα μία διεύθυνση στο google η οποία έχει καταχωρηθεί όχι από την ίδια αλλά από την ΕΕΤΤ Κύπρου , σε μικρό χρονικό διάστημα άλλαξε τρία email και μου απάντησε στο τρίτο και αφού είχα στείλει email μέχρι και στην ΕΕΤΤ Κύπρου η οποία όπως πιστεύω την ενόχλησε και μου απάντησε. Κάπου στο google βγαίνει ενημέρωση ότι η ΕΕΤΤ Ελλάδας της επέβαλε πρόστιμο 250.000 ευρώ (σιγά μην το πληρώσει στα αζήτητα θα πάει)Δηλαδή τι παραπάνω θέλει η ΕΕΤΤ Ελλάδας να της πάρει την άδεια;;;;;;; Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2019 από papoys1 2
makfil Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Green Dragon είπε Κάνεις μια ομολογουμένως συγκινητική προσπάθεια να υπερασπιστείςτις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και μπράβο σου. Αρχικά διαστρέφεις όσα έχω γράψει στο προηγούμενο post και στη συνέχεια ψεύδεσαι υποστηρίζοντας - ούτε λίγο, ούτε πολύ - ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πλήρωσαν την ζημιά όσων εξαπατήθηκαν. Έτσι, πουθενά δεν έγραψα ότι οι πάροχοι έπρεπε ή είχαν τη δυνατότητα να αποκλείσουν τις εταιρείες που έκαναν την απάτη. Έγραψα επακριβώς: ".......Ο πάροχος έχει όλη τη τεχνολογική δυνατότητα να γνωρίζει από την πρώτη κιόλας στιγμή την απάτη. Και να ξεχωρίζει τους απατεώνες από τους νόμιμους. Όταν βλέπει να στέλνονται 4 sms εν ριπή με μεσοδιάστημα δέκατα του δευτερολέπτου, ξέρει ήδη με τι έχει να κάνει. Επίσης όταν απαντάει στις καταγγελίες που δέχεται, χρησιμοποιεί την επιχειρηματολογία των απατεώνων. Ότι δηλαδή "κάπως γραφτήκατε στην υπηρεσία.... ίσως να μην το καταλάβατε". Παρόλο που το θύμα διαβεβαιώνει ότι δεν πήρε είδηση τα sms την ώρα που στάλθηκαν, ή δεν προλάβαινε να κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια......" Στη συνέχεια λες ψέματα ότι η Vodafone ( για τις άλλες εταιρείες δεν γνωρίζω ) στην οποίαν αναφέρθηκα συγκεκριμένα, αποζημίωσε τους εξαπατηθέντες. Της Vodafone δεν ίδρωσε το αυτάκι. Η dimoco ήταν αυτή που ζήτησε τους τραπεζικούς λογαριασμούς και επέστρεψε τα χρήματα. Αυτό πέρα από την προσωπική εμπειρία, έχει επιβεβαιωθεί και από πολλούς συμφορουμίτες στη καταγγελία τους. Γενικότερα για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, έχουμε πολλά ράμματα για τη γούνα τους, αλλά δεν είναι του παρόντος. Αυτά και δεν σκοπεύω να επανέλθω. Μείνε μόνος στο υπερασπιστικό σου έργο. Πραγματικά, είναι αστείο να παραποιείς όσα έγραψα στο προηγούμενο. Σε ποιο σημείο του post έγραψα για τη Voda; Για την Wind έγραψα ΄την εμπειρία μου και πρόσθεσα ότι με το προσωπικό σου παράδειγμα δεν μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα για όλους τους παρόχους. Και, φυσικά, δεν υπερασπίζομαι τους παρόχους, στο θέμα αυτό, αλλά κρίνω αντικειμενικά το όλο θέμα των ΥΠΠ και όχι την προσωπική μου εμπειρία από τις κλοπές που μου έγιναν από τρεις απ' αυτές διαχρονικά. Και για πληροφορία σου, η Dimoco δεν μου επέστρεψε χρήματα, παρά τις καταγγελίες μου, ενώ η Wind το έκανε. Καταλαβαίνω ότι σε παρασύρει στην κρίση σου η σκέψη ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι φταίνε, χωρίς να μπορείς να σκεφθείς συνολικά το θέμα των ΥΠΠ. Έχεις τη δική σου άποψη και εγώ τη δική μου, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να με κατηγορείς για ψεύτη, όταν αποδεικνύεται ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις τι έχω γράψει. Αλλά, αρκετά κουράσαμε το νήμα και δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με το θέμα αυτό. @papoys1 Γνωρίζεις με ποια στοιχεία έχει εγγραφεί η συγκεκριμένη εταιρεία για ΥΠΠ και έχει αδειοδοτηθεί: Εγώ όχι, και αυτό είναι το θέμα της απάτης αυτού του είδους. Αλλά, ας μην συνεχίσουμε αυτή την αδιέξοδη συζήτηση. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2019 από makfil 2
Green Dragon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Χρησιμοποιείς συχνά τη φράση: ".....κρίνω αντικειμενικά το θέμα.....". Για να μην ξεχάσουμε τα βασικά, η κρίση σου, η δική μου κρίση, η κρίση του οποιουδήποτε, είναι απλά Υποκειμενική. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις