Vagosman Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δεν καταλαβαίνω τι παράθυρο υπάρχει και μπορούν να δραστηριοποιούνται αυτές οι εταιρείες. Μπορει να ανοιγοκλείνουν, αλλάζουν ΑΦΜ, αλλα σε κάθε περίπτωση είναι τέρμα παράνομο. Ολοι ακόμα και εδω μέσα λένε, κάπου μπήκες, κάπου έκανες εγγραφή θυμήσου. Οχι φίλε μου πουθενά κανείς δεν μπαίνει. Είναι ΑΠΑΤΗ. Μου έτυχε και εμένα, έγινε φραγή, προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έβαλα παραλήπτες και τις 2 εταιρείες μιας και η Wind έκανε την πάπια. WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ PAYDASH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ 4
makfil Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 15 λεπτά πριν, Vagosman είπε Δεν καταλαβαίνω τι παράθυρο υπάρχει και μπορούν να δραστηριοποιούνται αυτές οι εταιρείες. Μπορει να ανοιγοκλείνουν, αλλάζουν ΑΦΜ, αλλα σε κάθε περίπτωση είναι τέρμα παράνομο. Ολοι ακόμα και εδω μέσα λένε, κάπου μπήκες, κάπου έκανες εγγραφή θυμήσου. Οχι φίλε μου πουθενά κανείς δεν μπαίνει. Είναι ΑΠΑΤΗ. Μου έτυχε και εμένα, έγινε φραγή, προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έβαλα παραλήπτες και τις 2 εταιρείες μιας και η Wind έκανε την πάπια. WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ PAYDASH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ Καθένας έχει την άποψή του. Εσύ τη δική σου και εγώ τη δική μου για το πως μπήκα σε διαφήμιση του Lidl την πρώτη φορά και σε εφαρμογή σε πειραγμένο λογισμικό τη 2η. Η απάτη, για μένα, έγινε και τις 2 φορές με κρυμμένο λογισμικό που ενεργοποίησε τη δήθεν "συμμετοχή" μου. Και τις 2 φορές ήταν η Dimoco.
Makis38 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 5 hours ago, papoys1 said: Μάκη είπαμε δεν παλεύουμε για τα 3 τα 5 ή τα 10 ευρώ. Να τα βάλουν εκεί που ξέρουν. Παλεύουμε να κάνουμε ένα κόσμο καλύτερο , αγνότερο , ομορφότερο ............(άσε αυτό είναι από λόγους σε πολιτικές συγκεντρώσεις για άλλα πρόβατα) παλεύουμε απλά να τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη και να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως αυτοί σπάνε τα δικά μας. Εγώ θα παλέψω και για τα 3. Μιας και είσαι παλιοσειρά, χάριζες ποτέ χιλιάρικο για πλάκα. 1
froyd Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Στο κινητό σας πετάχτε το Chrome και βάλτε Mozilla Firefox με πρόσθετο Adblock. Ούτε pop-up, ούτε διαφημίσεις. 1
Mr_Terror Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) O πατέρας μου έχει κινητό Νokia 6230i και όμως την έπαθε από ντιμοκο.η υποτιθέμενη εγγραφή σε υπηρεσία έγινε όπως μας είπε η ντιμοκο από υπολογιστή σε σύνδεσμο που έδινε ένα iphone x.και υποτίθεται μετά έβαλε τον κωδικό πιν για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.ολα αυτά τα έκανε ένας άνθρωπος. 72 ετών με ένα αρχαίο κινητό και με καμία γνώση από υπολογιστές και ίντερνετ. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από Mr_Terror 2
Green Dragon Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχουμε μπλέξει με απατεώνες, πάρτε το απόφαση. Μιλάω για τη Vodafone, αλλά και οι άλλοι δεν πάνε πίσω. Παλιότερα σε ειδοποιούσαν 1 μήνα πριν λήξει η συνδρομή για ανανέωση. Τώρα ούτε αυτό δεν κάνουν. Αφήνουν να λήξει η συνδρομή και σε χρεώνουν κανονικά, χωρίς τις εκπτώσεις που είχες. Πρίν λίγες μέρες μου ήρθε στο κινητό λογαριασμός της Vod, 50 κάτι ευρώ, ενώ είχα συμβόλαιο 27 ευρώ. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ( τρομάρα τους ) και μου λέγαν άλλα αντ άλλων. Τελικά την ίδια μέρα πήγα σε κατάστημα, να δω τι έχει γίνει. Μου είχαν ανανεώσει το συμβόλαιο για δύο χρόνια, χωρίς τις εκπτώσεις, αφού είχε λήξει πρίν μια βδομάδα το προηγούμενο και δεν το είχα πάρει είδηση. Αφού μας άκουσε όλη η Μεσογείων, μου ανανέωσαν με τις ίδιες εκπτώσεις και μου έκαναν πιστωτικό τη διαφορά. Προσοχή λοιπόν γιατί έχουν αποθρασυνθεί. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από Green Dragon 1
mpror Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Και εγώ παθών.. Χρεώθηκα και έγινε εγγραφή σε υπηρεσία χωρίς να πατήσω - αποδεχτώ κάτι. Σε επικοινωνία μου με cosmote μου επέστρεψαν το ποσό χρέωσης και μου είπαν να κάνω φραγή, όπως και έγινε. 1
LASERPEWPEW Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Παθών και γω, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν phising το sms για να στείλω stop και να χρεωθώ... έλα όμως που μετά από κάποιες μέρες με χρέωσαν ~2ευρώ, ευτυχώς είχα μόνο τόσα στην κάρτα και δεν τράβηξαν άλλα. Προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και επικοινώνησα για επιστροφή χρημάτων με την VEOO. Μετά από φραγή 5ψήφιων η Cosmote με έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια και με λίγα λόγια είπε ότι η ΕΕΤΤ είναι αρμόδια για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες/εταιρείες.
NIKOS25271 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Στις 14/10/2017 στις 8:00 ΜΜ, Leon90 είπε Έιχα και εγώ παρόμοιο θέμα πρίν κάποιους μήνες. Ενώ καλά καλά δεν είχε προλάβει να φορτώσει το περιέχομενο της μιά στοσελίδα, ξαφνικά άνοιξαν κάποια pop-ups που δεν μπόρεσα καν να δώ τι περιέχουν και μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου έλαβα 2-3 απανωτά μηνύματα στο κινητό μου τηλέφωνο. Αμέσως μυρίστικα τι παίζει (είχα διαβάσει παλιότερα και εδώ στο ινσομνια θέματα με παρόμοιες καταστάσεις) και κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της Wind ώστε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Μπλοκάρισα λοιπόν τις υπηρεσίες απο και πρός 5-ψήφιους αριθμούς και όπως μου είπαν τηλεφωνικώς απο την "Wind" επειδή δεν μπορούν να αναλάβουν απο μόνοι τους την ακύρωση της χρέωσης, με παρέπεμψαν στην εταιρεία "Dimoco" ώστε να λύσω μαζί τους το θέμα της χρέωσης. Τελικώς, μίλησα με την εν λόγω εταιρεία και τους εξήγησα ότι εγγράφηκα στην υπηρεσία τους άθελα μου την ώρα που "σερφάριζα" όταν μου ανοίχθηκαν κάποια pop-ups χωρίς βέβαια να συναινέσω σε κάτι. Τους ζήτησα να ακυρώσουν την συνδρομή μου και να εξετάσουμε και το θέμα της χρέωσης. Η απάντηση τους ήταν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν το ποσό. Μου έδωσαν 2 επιλογές για την επιστροφή του ποσού. Είτε με ταχυδρομική επιταγή , είτε με αφαίρεση του ποσού αυτού απο τον επόμενο λογαρισμό της "Wind". Εγώ επέλεξα να λάβω πίσω το ποσό της χρέωσης με ταχυδρομική επιταγή. Όπότε "vagos12343" μίλα αρχικά με "Wind" για φραγή και στην συνέχεια με την "Dimoco" για ακύρωση συνδρομής και επιστροφή χρημάτων. Ακριβώς αυτό. Το ίδιο συνέβει σε μένα (μέσω sms από εταιρεία paydash) πριν 9 μέρες και μάλιστα το τηλέφωνο μου δεν ήταν καν συνδεδεμένο στο internet. 1) Φραγή των 5ψήφιων με χρέωση, μέσω του παρόχου (vodafone στη δική μου περίπτωση). 2) Ακύρωση της υποτιθέμενης εγγραφής στην paydash και απαίτηση των χρημάτων μέσω ταχυδρομικής επιταγής. Την επιταγή την έλαβα χθες. 1
Green Dragon Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 6 λεπτά πριν, mpror είπε Και εγώ παθών.. Χρεώθηκα και έγινε εγγραφή σε υπηρεσία χωρίς να πατήσω - αποδεχτώ κάτι. Σε επικοινωνία μου με cosmote μου επέστρεψαν το ποσό χρέωσης και μου είπαν να κάνω φραγή, όπως και έγινε. Καλώς ήρθες στο club 😋 Φαντάζομαι την αντίδραση μεταξύ τους όταν πήρες να διαμαρτυρηθείς. Περίπου: " Ρε συ, το πήρε χαμπάρι αυτός. Δεν βαριέσαι, υπάρχουν τόσες χιλιάδες που δεν καταλαβαίνουν ή δεν ξέρουν πως να αντιδράσουν". Κάπως έτσι έχει στηθεί η απάτη. 2
Mr_Terror Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Εχουμε μια φιλη που δουλευει σε καταστημα βονταφον.Μου λεει καθημερινα γινεται ο χαμος απο εξαγριωμενους πελατες και χρεωσιμα sms.
papoys1 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, Vagosman είπε Δεν καταλαβαίνω τι παράθυρο υπάρχει και μπορούν να δραστηριοποιούνται αυτές οι εταιρείες. Μπορει να ανοιγοκλείνουν, αλλάζουν ΑΦΜ, αλλα σε κάθε περίπτωση είναι τέρμα παράνομο. Ολοι ακόμα και εδω μέσα λένε, κάπου μπήκες, κάπου έκανες εγγραφή θυμήσου. Οχι φίλε μου πουθενά κανείς δεν μπαίνει. Είναι ΑΠΑΤΗ. Μου έτυχε και εμένα, έγινε φραγή, προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έβαλα παραλήπτες και τις 2 εταιρείες μιας και η Wind έκανε την πάπια. WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ PAYDASH ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ Φίλε και εσύ να ξέρεις ότι παντού υπάρχουν παπαγαλάκια , ειδικά όταν τζιράρονται τα ποσά που ακούγονται και σίγουρα το insomnia δεν μπορεί να ξεφύγει από τέτοια παπαγαλάκια που θα προσπαθήσουν να μας πείσουν ότι κάπου μπήκαμε κάπου δώσαμε το κινητό κάπου στείλαμε πιν και όλες αυτές τις αηδίες λές και είμαστε γκαγκα και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Και ξέρεις τα παπαγαλάκια είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας. 3
me3ikan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Παιδιά ίσως μπει ένα τέλος στην απατεωνιά των Dimoco/Telebox κλπ. Σύμφωνα με απόφαση της ΕΕΤΤ οι πάροχοι πολυμεσικής πληροφόρησης θα μπορούν να χρεώνουν ΜΟΝΟ εφόσον ο χρήστης επιβεβαιώσει τη συνδρομή του με αποστολή SMS. Αυτό σημαίνει ότι μόνο με κάποιο ιο στο κινητό με δυνατότητα αποστολής SMS θα μπορεί κάποιος να την πατήσει. Δε θα μπορούν πλέον να "επιβεβαιώνουν" μόνοι τους την εγγραφή με το δήθεν PIN.
LASERPEWPEW Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 58 λεπτά πριν, mpror είπε Και εγώ παθών.. Χρεώθηκα και έγινε εγγραφή σε υπηρεσία χωρίς να πατήσω - αποδεχτώ κάτι. Σε επικοινωνία μου με cosmote μου επέστρεψαν το ποσό χρέωσης και μου είπαν να κάνω φραγή, όπως και έγινε. πως σου επέστρεψε τα χρήματα η cosmote? Εμένα μετά από επικοινωνία μέσω email μου έστειλαν αυτό το κατεβατό Spoiler Αναφορικά με το θέμα το οποίο έχετε υποβάλλει μέσω της φόρμας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την επιστροφή των χρημάτων σας θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εταιρεία VEOO Solutions Ltd (ΑΡΧ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΙΙΙ 161 3027, ΛΕΜΕΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ, τηλ. επικ. 00357 25356655 & 00357 25662201, ιστοσελίδα www.veoo.com). Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών Καρτοκινητής Cosmote που είναι αναρτημένοι στο site www.cosmote.gr , όπου υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το περιεχόμενο από υπηρεσίες Τρίτων (ΥΠΠ) στην παράγραφο 8. Χρήση των υπηρεσιών περιεχομένου Cosmote Η/και Τρίτων https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/genikoi_oroi_paroxis_ypiresion_kartokinitis_v10.pdf . Ειδικότερα αναφέρει τα Εξής: "8.4. Η COSMOTE προσπαθεί να εξασφαλίσει υψηλά ποσοστά ασφαλείας στη χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου, καθώς και όσο το δυνατόν ακριβείς, πλήρεις, αξιόπιστες, επίκαιρες πληροφορίες. Παρ’ όλα αυτά η COSMOTE δε δεσμεύεται και δεν παρέχει κανενός είδους εγγύηση αναφορικά με την ασφάλεια και το περιεχόμενο των Υπηρεσιών Περιεχομένου. Ο Συνδρομητής είναι υπεύθυνος για κάθε κίνδυνο που μπορεί να προκαλέσει η χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε απόφασής του να βασιστεί στην ορθότητα, πληρότητα, εγκυρότητα ή/και χρησιμότητα οποιουδήποτε περιεχομένου των Υπηρεσιών Περιεχομένου. 8.5. Η COSMOTE δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την ασφάλεια, το σύννομο και την εγκυρότητα του περιεχομένου των Υπηρεσιών Περιεχομένου τρίτων, οι οποίοι(τρίτοι) έχουν την πλήρη αστική και ποινική ευθύνη για τις υπηρεσίες αυτές. Ο Συνδρομητής σ’ αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να απευθύνεται στους τρίτους για οτιδήποτε τυχόν προκύψει από την επίσκεψη ή/και χρήση των Υπηρεσιών αυτών. 8.6. Η COSMOTE δικαιούται να τροποποιεί τους όρους πρόσβασης και χρήσης των Υπηρεσιών Περιεχομένου, καθώς και να διακόπτει ή τροποποιεί οποιαδήποτε Υπηρεσία Περιεχομένου. 8.7. Η χρήση και πρόσβαση στις Υπηρεσίες Περιεχομένου σημαίνει ρητή και ανεπιφύλακτη εκ μέρους του Συνδρομητή αποδοχή των γενικών και των τυχόν ειδικών όρων κάθε Υπηρεσίας Περιεχομένου, όπως εκάστοτε ισχύουν. 8.8. Επισημαίνεται ότι οι ανήλικοι, που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, απαγορεύεται να κάνουν χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου που σύμφωνα με το νόμο απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες. Σε περίπτωση που ανήλικοι, παρά τη ρητή ως άνω απαγόρευση, κάνουν χρήση Υπηρεσιών Περιεχομένου που θεωρούνται ακατάλληλες για αυτούς, η COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη, δεδομένου ότι η προστασία των ανηλίκων αποτελεί πρωτίστως υποχρέωση του Συνδρομητή, ο οποίος ευθύνεται αποκλειστικά. 8.9. Οι αναλυτικοί όροι χρήσης των Υπηρεσιών Περιεχομένου του MyCosmos εμφανίζονται στη ιστοσελίδα της COSMOTE στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.cosmote.gr 8.10. Η χρέωση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) γίνεται μέσω του λογαριασμού της COSMOTE. Οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες περιεχομένου προστιθέμενης αξίας της COSMOTE ή τρίτων και χρεώνονται είτε με την αποστολή είτε με τη λήψη SMS από και προς 5ψήφιους κωδικούς των σειρών 54ΧΧΧ & 190ΧΧ έως 195ΧΧ και196XX είτε με κλήσεις φωνής προς τις αριθμοσειρές 14ΧΧΧ, 901,909, 806,812,825,850 & 875. Οι παραπάνω αριθμοσειρές δύναται να τροποποιηθούν κατόπιν σχετικής απόφασης της ΕΕΤΤ. 8.11. Η χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου συνιστά αποδοχή των όρων χρήσης τους εκ μέρους του Συνδρομητή." Σύμφωνα με τα παραπάνω, στο πλαίσιο της απελευθερωμένης αγοράς τηλεπικοινωνιών και βάσει της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, η COSMΟΤΕ υποχρεούται να εξυπηρετεί κλήσεις και μηνύματα (sms) συνδρομητών προς αριθμούς που ανήκουν σε άλλους αδειοδοτημένους από την ΕΕΤΤ παρόχους. Την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο που παρέχουν οι παραπάνω αριθμοί έχουν οι αντίστοιχοι πάροχοι και οι συνεργάτες τους, ενώ οι χρεώσεις των κλήσεων/sms από και προς τους αριθμούς αυτούς καθορίζονται ουσιαστικά από τα τέλη τερματισμού των εν λόγω παρόχων. Με σκοπό την πλέον άρτια εξυπηρέτηση των συνδρομητών της, η Cosmote παρέχει τη δυνατότητα φραγής από και προς προορισμούς Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης που αφορά σε όλες ή σε ορισμένες ΥΠΠ που προσφέρονται μέσω ενός ή περισσοτέρων αριθμοδοτικών σειρών, η οποία έχει ενεργοποιηθεί στη γραμμή σας. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και παραμένουμε στη διάθεση σας ώστε να συζητήσουμε εκ νέου ότι σας απασχόλησε. Σημείωση ότι έχω επικοινωνήσει με την VEOO και απάντηση δεν έχω λάβει.
Green Dragon Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, LASERPEWPEW είπε πως σου επέστρεψε τα χρήματα η cosmote? Εμένα μετά από επικοινωνία μέσω email μου έστειλαν αυτό το κατεβατό Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Αναφορικά με το θέμα το οποίο έχετε υποβάλλει μέσω της φόρμας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την επιστροφή των χρημάτων σας θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εταιρεία VEOO Solutions Ltd (ΑΡΧ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΙΙΙ 161 3027, ΛΕΜΕΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ, τηλ. επικ. 00357 25356655 & 00357 25662201, ιστοσελίδα www.veoo.com). Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τους Γενικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών Καρτοκινητής Cosmote που είναι αναρτημένοι στο site www.cosmote.gr , όπου υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το περιεχόμενο από υπηρεσίες Τρίτων (ΥΠΠ) στην παράγραφο 8. Χρήση των υπηρεσιών περιεχομένου Cosmote Η/και Τρίτων https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/genikoi_oroi_paroxis_ypiresion_kartokinitis_v10.pdf . Ειδικότερα αναφέρει τα Εξής: "8.4. Η COSMOTE προσπαθεί να εξασφαλίσει υψηλά ποσοστά ασφαλείας στη χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου, καθώς και όσο το δυνατόν ακριβείς, πλήρεις, αξιόπιστες, επίκαιρες πληροφορίες. Παρ’ όλα αυτά η COSMOTE δε δεσμεύεται και δεν παρέχει κανενός είδους εγγύηση αναφορικά με την ασφάλεια και το περιεχόμενο των Υπηρεσιών Περιεχομένου. Ο Συνδρομητής είναι υπεύθυνος για κάθε κίνδυνο που μπορεί να προκαλέσει η χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε απόφασής του να βασιστεί στην ορθότητα, πληρότητα, εγκυρότητα ή/και χρησιμότητα οποιουδήποτε περιεχομένου των Υπηρεσιών Περιεχομένου. 8.5. Η COSMOTE δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την ασφάλεια, το σύννομο και την εγκυρότητα του περιεχομένου των Υπηρεσιών Περιεχομένου τρίτων, οι οποίοι(τρίτοι) έχουν την πλήρη αστική και ποινική ευθύνη για τις υπηρεσίες αυτές. Ο Συνδρομητής σ’ αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να απευθύνεται στους τρίτους για οτιδήποτε τυχόν προκύψει από την επίσκεψη ή/και χρήση των Υπηρεσιών αυτών. 8.6. Η COSMOTE δικαιούται να τροποποιεί τους όρους πρόσβασης και χρήσης των Υπηρεσιών Περιεχομένου, καθώς και να διακόπτει ή τροποποιεί οποιαδήποτε Υπηρεσία Περιεχομένου. 8.7. Η χρήση και πρόσβαση στις Υπηρεσίες Περιεχομένου σημαίνει ρητή και ανεπιφύλακτη εκ μέρους του Συνδρομητή αποδοχή των γενικών και των τυχόν ειδικών όρων κάθε Υπηρεσίας Περιεχομένου, όπως εκάστοτε ισχύουν. 8.8. Επισημαίνεται ότι οι ανήλικοι, που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, απαγορεύεται να κάνουν χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου που σύμφωνα με το νόμο απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες. Σε περίπτωση που ανήλικοι, παρά τη ρητή ως άνω απαγόρευση, κάνουν χρήση Υπηρεσιών Περιεχομένου που θεωρούνται ακατάλληλες για αυτούς, η COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη, δεδομένου ότι η προστασία των ανηλίκων αποτελεί πρωτίστως υποχρέωση του Συνδρομητή, ο οποίος ευθύνεται αποκλειστικά. 8.9. Οι αναλυτικοί όροι χρήσης των Υπηρεσιών Περιεχομένου του MyCosmos εμφανίζονται στη ιστοσελίδα της COSMOTE στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.cosmote.gr 8.10. Η χρέωση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) γίνεται μέσω του λογαριασμού της COSMOTE. Οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες περιεχομένου προστιθέμενης αξίας της COSMOTE ή τρίτων και χρεώνονται είτε με την αποστολή είτε με τη λήψη SMS από και προς 5ψήφιους κωδικούς των σειρών 54ΧΧΧ & 190ΧΧ έως 195ΧΧ και196XX είτε με κλήσεις φωνής προς τις αριθμοσειρές 14ΧΧΧ, 901,909, 806,812,825,850 & 875. Οι παραπάνω αριθμοσειρές δύναται να τροποποιηθούν κατόπιν σχετικής απόφασης της ΕΕΤΤ. 8.11. Η χρήση των Υπηρεσιών Περιεχομένου συνιστά αποδοχή των όρων χρήσης τους εκ μέρους του Συνδρομητή." Σύμφωνα με τα παραπάνω, στο πλαίσιο της απελευθερωμένης αγοράς τηλεπικοινωνιών και βάσει της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, η COSMΟΤΕ υποχρεούται να εξυπηρετεί κλήσεις και μηνύματα (sms) συνδρομητών προς αριθμούς που ανήκουν σε άλλους αδειοδοτημένους από την ΕΕΤΤ παρόχους. Την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο που παρέχουν οι παραπάνω αριθμοί έχουν οι αντίστοιχοι πάροχοι και οι συνεργάτες τους, ενώ οι χρεώσεις των κλήσεων/sms από και προς τους αριθμούς αυτούς καθορίζονται ουσιαστικά από τα τέλη τερματισμού των εν λόγω παρόχων. Με σκοπό την πλέον άρτια εξυπηρέτηση των συνδρομητών της, η Cosmote παρέχει τη δυνατότητα φραγής από και προς προορισμούς Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης που αφορά σε όλες ή σε ορισμένες ΥΠΠ που προσφέρονται μέσω ενός ή περισσοτέρων αριθμοδοτικών σειρών, η οποία έχει ενεργοποιηθεί στη γραμμή σας. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και παραμένουμε στη διάθεση σας ώστε να συζητήσουμε εκ νέου ότι σας απασχόλησε. Σημείωση ότι έχω επικοινωνήσει με την VEOO και απάντηση δεν έχω λάβει. Σου απάντησαν με το γνωστό fashon κατεβατό που απάντησαν σε όλους μας. Προχώρα σε καταγγελίες..... Δες τον οδηγό: 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις