Green Dragon Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έτσι είναι, ακριβώς όπως τα λες @papoys1. Είναι μια καλοστημένη απάτη, από την οποία κερδίζουν και οι "εταιρείες" και οι πάροχοι. Και ο ένας καλύπτει τον άλλον. Ποντάρουν ότι θα αντιδράσουν ελάχιστοι - άντε ένα 5-10%. Από τους υπόλοιπους μοιράζουν τη λεία. Εμένα πιο πολύ με εξόργισε η Vodafone που μου έστειλε μια δισέλιδη επιστολή με παπαριές. Αισθάνθηκα σαν να με έφτυσε μες τα μούτρα μου. Αηδίες, οτι και καλά είχα απαντήσει σε ένα μήνυμα και είχα δεχτεί να γίνω συνδρομητής σε μία υπηρεσία - ποια άραγε;;;; - κάποιας άγνωστης εταιρείας. Αλήθεια....ρε μ@λ@κες της Vodafone, σε ποιο sms απάντησα και σε ποια υπηρεσία γράφτηκα συνδρομητής;;;;; Η μόνη απάντηση που θα μπορούσε να μου δώσει η Vodafone, η Cosmote και ο κάθε πάροχος είναι: " Σε αυτή την υπηρεσία που έχουμε στήσει για να αρμέγουμε άλλον 5 ευρώ, άλλον 10 ευρώ και όποιον δεν αντιδράσει να τον κρατήσουμε στη λίστα για μελλοντική χρήση ". Ε λοιπόν άντε και γ.........ε Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2019 από Green Dragon 1
naive Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Green Dragon είπε Ποντάρουν ότι θα αντιδράσουν ελάχιστοι - άντε ένα 5-10%. Από τους υπόλοιπους μοιράζουν τη λεία. Εμένα πιο πολύ με εξόργισε η Vodafone που μου έστειλε μια δισέλιδη επιστολή με παπαριές. Αισθάνθηκα σαν να με έφτυσε μες τα μούτρα μου. Ακριβώς το ίδιο και από την Cosmote, ακόμα και μετά από επαναφορά μου, δούλεμα καθαρό. Οπότε έχουμε: οι εταιρείες κινητής συνεργοί, η ΕΕΤΤ κοιμάται όρθια, ο Συνήγορος απλά μεσολαβεί για να πάρεις πίσω τα 5€ και νομίζει ότι προσέφερε. Το μόνο που ίσως πιάσει τόπο είναι καταγγελία στη ΔΗΕ και μήνυση/έγκληση για απάτη. Προσοχή ωστόσο, γιατί για αυτό υπάρχει χρονικό όριο 3 μηνών από την τέλεση της πράξης. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2019 από naive 1
makfil Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 @papoys, @|Green Dragon Ας σκεφτούμε λίγο διαφορετικά και ας δούμε πιο προσεκτικά όλο αυτό το θέμα. Δηλώνω από την αρχή ότι είμαι και εγώ θύμα και δεν έχω πρόθεση να δικαιολογήσω τους παρόχους. Υπάρχουν οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) και όποιος δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτή η έκφραση μπορεί να μάθει περισσότερα εδώ. Στις υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνονται, συνήθως, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, παιχνίδια, καιρός, αστρολογία και άλλες υπηρεσίες που φαίνονται καθαρές και ακίνδυνες. Μεταξύ των εταιρειών που προσφέρουν αυτές τις αθώες και ακίνδυνες υπηρεσίες περιλαμβάνονται και κάποιες κακόβουλες που έχουν σκοπό να λειτουργήσουν στα όρια ή και πέρα από το νόμο και να εκμεταλλευτούν τα παραθυράκια που αυτός έχει αφήσει ηθελημένα ή άθελα (δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε και ο τελευταίος, βέβαια). Αυτές, κατά την ταπεινή μου άποψη, φτιάχνουν ένα κακόβουλο προγραμματάκι και το βάζουν είτε μέσα σε μια δήθεν σωστή εφαρμογή ή διαφήμιση γνωστής επιχείρησης είτε σε κάτι άλλο που μοιάζει γνωστό και αθώο και το μόνο που χρειάζονται είναι να παρασυρθεί το θύμα και να ενεργοποιήσει, χωρίς να το γνωρίζει, τη "συμμετοχή" του στην καλά καμουφλαρισμένη και στημένη απάτη με τα μηνύματα. Τα πιο ψαγμένα θύματα θα καταλάβουν ότι κάτι συμβαίνει και θα αντιδράσουν άμεσα, με τους γνωστούς τρόπους. Στην αντίδρασή τους, οι εταιρείες και μερικές φορές οι πάροχοί τους θα προθυμοποιηθούν να επιστρέψουν το ποσό που αφαιρέθηκε, προκειμένου να λήξει εκεί το θέμα. Η μεγάλη, όμως, πλειοψηφία των θυμάτων δεν θα αντιδράσει και, όταν το καταλάβει, θα αρκεστεί να ζητήσει φραγή. Έτσι οι εταιρείες αυτές και οι αντίστοιχοι πάροχοι, έχουν την τυπική κάλυψη της δικαιολογίας της "συμμετοχής" του θύματος, για την περίπτωση που το θύμα θα προχωρήσει σε καταγγελία. Παράλληλα, έχουν εισπράξει αρκετό χρήμα από τα πολλά θύματα που δεν αντέδρασαν και δεν τις απασχολεί να επιστρέψουν μερικά σε πολύ λίγα. Όπως όλοι καταλαβαίνουμε, οι πάροχοι δεν μπορούν να παγώσουν ή να διακόψουν τη δραστηριότητα μιας τέτοιας εταιρείας που έχει και σχετική άδεια για ΥΠΠ, και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να επιστρέψουν, σε μερικές περιπτώσεις τα χρήματα, για να ελαφρύνουν τη θέση τους σε περίπτωση καταγγελίας στην ΕΕΤΤ. Και ερχόμαστε, τώρα, στον κύριο υπεύθυνο αυτής της ιστορίας που δεν είναι άλλος από την ΕΕΤΤ. Από τις πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει για όλες αυτές τις κακόβουλες εταιρείες, όφειλε να πάρει πίσω τις άδειες που η ίδια έχει δώσει, αφού προηγουμένως τους είχε επιβάλλει αυστηρά πρόστιμα. Αλλά δεν το έχει κάνει και, δυστυχώς, η ιστορία συνεχίζεται και θα συνεχίζεται έως ότου αλλάζει νοοτροπία, διοίκηση και ότι άλλο χρειαστεί.
Arkin Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, adi32 είπε Υπάρχει κράτος? Εδω και μια δεκαετια δεν υπαρχει οχι. Για αυτο και δεν ξερουμε τι πληρωνουμε καθε χρονο με οτι καινουργιο σκεφτονται και ψηφιζουν για να μας τρωνε τα χρηματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Στις 13/10/2019 στις 1:24 ΠΜ, naive είπε Ο Συνήγορος έκανε μια τυπική διαδικασία ενημέρωσης και η Dimoco είπε ότι θα μου επιστρέψει τα χρήματα (απλά δεν τα δέχτηκα χωρίς παραδοχή ότι μου τα είχαν χρεώσει αυθαίρετα). Από τον Συνήγορο εγώ δεν είχα ζητήσει τα χρήματά μου πίσω, αλλά να στοιχειοθετήσουν την απάτη με μια ακόμα υποθεση και να κάνουν ενέργειες για να την σταματήσουν ώστε να προστατεύσουν τους καταναλωτές. Ωστόσο το χειρίστηκαν εντελώς διεκπεραιωτικά. Από την ΕΕΤΤ, έκανα την καταγγελία μου όπως προβλέπεται, με ενημέρωσαν ότι την έλαβαν και μου έδωσαν αριθμό πρωτοκόλλου κλπ αλλά δεν είχα ποτέ νέα. Καταγγελία του Συνηγόρου του Καταναλωτή και της ΕΕΤΤ στο Συνήγορο του Πολίτη για μη τέλεση καθήκοντος κλπ κλπ
Green Dragon Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Σήμερα μου ήρθε δεύτερη επιστολή από το Συνήγορο του καταναλωτή: Τελικά είναι η μόνη υπηρεσία που αντιδρά στο φαινόμενο.
papoys1 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, naive είπε Ακριβώς το ίδιο και από την Cosmote, ακόμα και μετά από επαναφορά μου, δούλεμα καθαρό. Οπότε έχουμε: οι εταιρείες κινητής συνεργοί, η ΕΕΤΤ κοιμάται όρθια, ο Συνήγορος απλά μεσολαβεί για να πάρεις πίσω τα 5€ και νομίζει ότι προσέφερε. Το μόνο που ίσως πιάσει τόπο είναι καταγγελία στη ΔΗΕ και μήνυση/έγκληση για απάτη. Προσοχή ωστόσο, γιατί για αυτό υπάρχει χρονικό όριο 3 μηνών από την τέλεση της πράξης. 4 ώρες πριν, makfil είπε @papoys, @|Green Dragon Και ερχόμαστε, τώρα, στον κύριο υπεύθυνο αυτής της ιστορίας που δεν είναι άλλος από την ΕΕΤΤ. Από τις πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει για όλες αυτές τις κακόβουλες εταιρείες, όφειλε να πάρει πίσω τις άδειες που η ίδια έχει δώσει, αφού προηγουμένως τους είχε επιβάλλει αυστηρά πρόστιμα. Αλλά δεν το έχει κάνει και, δυστυχώς, η ιστορία συνεχίζεται και θα συνεχίζεται έως ότου αλλάζει νοοτροπία, διοίκηση και ότι άλλο χρειαστεί. Ούτε κοιμάται όρθια αλλά ούτε και πρόκειται να τις πάρει πίσω. Κάπου διάβασα ότι υπάρχουν και λειτουργούν 500 μπορεί και παραπάνω τέτοιες επιχειρήσεις με αριθμούς υψηλής χρέωσης και η ΕΕΤΤ εισπράτει 1300 ευρώ το χρόνο για το κάθε νούμερο άρα μιλάμε έτσι αέρα 500 - 600 χιλιάδες ευρώ αν είχε η κάθε εταιρεία ένα νούμερο, έχουν όμως περισσότερα οπότε υπολογίστε εκατομύριο μπορεί και παραπάνω ευρώ το χρόνο,δηλαδή απίστευτα νούμερα, οι πάροχοι από την πλευρά τους κάποια άλλα εκατομύρια από τις εισπράξεις των θυμάτων που είμαστε όλοι εμείς.. Τμήμα κειμένου από άρθρο σε ελεύθερο σάιτ https://ideografos.wordpress.com/2017/08/26/τα-παραπλανητικά-sms-από-πενταψήφιους-με/ Η ΕΕΤΤ εκχωρεί τους συγκεκριμένους πενταψήφιους αριθμούς στους παρόχους ΥΠΠ έναντι ενός εφάπαξ τιμήματος ανά νούμερο (300 ευρώ στην περίπτωση των πενταψήφιων αυξημένης χρέωσης) και εισπράττει ετήσια τέλη χρήσης (1.000 ευρώ) ανά αριθμό. Προϋπόθεση για την εκχώρηση σύντομου κωδικού αυξημένης χρέωσης είναι η εταιρεία να έχει λάβει από την ΕΕΤΤ γενική άδεια για παροχή υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Για την απόκτηση της άδειας αρκεί η συμπλήρωση μίας φόρμας, εν είδει υπεύθυνης δήλωσης. Δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία κάποιος έλεγχος, νομικός ή οικονομικός, προκειμένου να γίνει η εκχώρηση, πέρα από την τυχόν οφειλή τελών προς την ΕΕΤΤ. Υπάρχει κανένας αδαής να πιστεύει ότι η ΕΕΤΤ θα κλείσει κάποιες από αυτές τις εταιρείες , ή οι πάροχοι θα σταματήσουν να τους δίνουν πρόσβαση έστω και αν ξέρουν ότι ακροβατούν και πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια της παρανομίας;;;;;;;;;;;;;;;;; Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από papoys1
Makis38 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Εσάς τουλάχιστον σας απάντησε ο συνήγορος. Εμένα εδώ και μήνα τίποτε. Άσε που πριν 10 μέρες εξαφανίστηκαν από το τηλέφωνο και τα sms της απάτης. Και η επιστροφή των 3€ ποτέ.
papoys1 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 9 λεπτά πριν, Makis38 είπε Εσάς τουλάχιστον σας απάντησε ο συνήγορος. Εμένα εδώ και μήνα τίποτε. Άσε που πριν 10 μέρες εξαφανίστηκαν από το τηλέφωνο και τα sms της απάτης. Και η επιστροφή των 3€ ποτέ. Μάκη είπαμε δεν παλεύουμε για τα 3 τα 5 ή τα 10 ευρώ. Να τα βάλουν εκεί που ξέρουν. Παλεύουμε να κάνουμε ένα κόσμο καλύτερο , αγνότερο , ομορφότερο ............(άσε αυτό είναι από λόγους σε πολιτικές συγκεντρώσεις για άλλα πρόβατα) παλεύουμε απλά να τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη και να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως αυτοί σπάνε τα δικά μας.
makfil Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Και, όμως, φαίνεται ότι κάτι γίνεται στην ΕΕΤΤ. Προχώρησε σε απόφαση τροποποίησης του Κώδικα δεοντολογίας για τις ΥΠΠ, αλλάζοντας ορισμένα άρθρα με στόχο να απαιτείται οπωσδήποτε η έγγραφη συμμετοχή του χρήστη με sms επιβεβαίωσης, ώστε να υπάρχουν επιβεβαιωτικά στοιχεία ότι θέλει πράγματι ο χρήστης την υπηρεσία. Το θέμα βρίσκεται σε διαβούλευση από 21/10/19-5/11/19 και ας ελπίσουμε ότι δεν θα βρεθεί άλλο παραθυράκι. Είναι σημαντική η τελευταία παρ. της 1ης τροποποίησης Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία ΥΠΠ – μέσω της ανωτέρω διαδικασίας – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από makfil 3
papoys1 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, makfil είπε Και, όμως, φαίνεται ότι κάτι γίνεται στην ΕΕΤΤ. Προχώρησε σε απόφαση τροποποίησης του Κώδικα δεοντολογίας για τις ΥΠΠ, αλλάζοντας ορισμένα άρθρα με στόχο να απαιτείται οπωσδήποτε η έγγραφη συμμετοχή του χρήστη με sms επιβεβαίωσης, ώστε να υπάρχουν επιβεβαιωτικά στοιχεία ότι θέλει πράγματι ο χρήστης την υπηρεσία. Το θέμα βρίσκεται σε διαβούλευση από 20/10/19-5/11/19 και ας ελπίσουμε ότι δεν θα βρεθεί άλλο παραθυράκι. Είναι σημαντική η τελευταία παρ. της 1ης τροποποίησης Μέχρι την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην υπηρεσία ΥΠΠ – μέσω της ανωτέρω διαδικασίας – ο Τελικός Χρήστης δεν χρεώνεται για ΥΠΠ Φίλε μα αυτό λέμε είναι το αυτονόητο και το καταλβαίνει και ένα μικρό παιδί. Πως δέχεσαι την προφορική επιβεβαίωση ενός απατεώνα ότι κάποιος έγραψε τον αριθμό του και έστειλε και πιν (πρέπει να είναι και πολύ γκα γκα κάποιος να κάνει κάτι τέτοιο) χωρίς να σου προσκομίζει κάποια απόδειξη έγγραφη;;;;;; Και η απόδειξη αυτή θα είναι γραπτό μήνυμα sms στην προκειμένη περίπτωση το οποίο θα στείλει ο άλλος μέσω της εταιρείας του. (δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί μαλ..ες να κάνουν κάτι τέτοιο) Αυτό λέμε και αυτό φωνάζουμε, όμως όλοι που βρίσκονται στο κύκλωμα το ξέρουν αλλά κάνουν μούγκα αρμέγοντας τα θύματα. Ενδεχομένως με όλα αυτά που άρχισαν οι προηγούμενοι με τις αναφορές - καταγγελίες σε όλους τους φορείς και συνεχίζουμε εμείς πήρε μεγάλες διαστάσεις το θέμα και κάτι έπρεπε να κάνουν γιατί έχουν τη φωλιά τους λερωμένη. Μακάρι να γίνει κάτι αν και το φοβάμαι γιατί αυτές οι εταιρείες που με διαφορετικό τρόπο τροφοδοτούν με διαφημιστικά μηνύματα όλα τα μεγάλα ΜΜΕ έχουν μεγάλη δύναμη. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από papoys1
makfil Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Είναι σίγουρο ότι αυτό είναι ένα βήμα που έγινε από τις πολλές αντιδράσεις θυμάτων που είχαν καταγγείλει την απάτη μήνες και ίσως και χρόνο πριν. Και, επίσης σίγουρα, με τη νέα τροποποίηση του Κώδικα δεν θα έχουμε παρόμοια κρούσματα ληστείας. Αυτό που περιμένουμε, ακόμη, είναι να επιβληθούν και μεγάλα πρόστιμα και, ίσως και αφαίρεση της άδειας για κάποιο διάστημα, στις λίγες εταιρείες που λειτούργησαν την απάτη στα τελευταία χρόνια. Οι καταγγελίες μας πρέπει να προκαλέσουν αυτή την τιμωρία. 2
papoys1 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Βαριά πρόστιμα πέραν των εταιρειών πρέπει να πέσουν από Εισαγγελείς και σε κεφάλια της ΕΕΤΤ που έδιναν αφιδώς άδειες με μία απλή δήλωση ,καθώς και σε εταιρείες που μάζευαν το χρήμα από μας και το μοίραζαν με τις εταιρείες.
makfil Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Ας γίνει το 1ο βήμα, και βλέπουμε για το 2ο, που, εκτός των άλλων, χρειάζεται έγκληση, δηλαδή μήνυση, για να ξεκινήσει έρευνα κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις