Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, vthanosv είπε

Μετα απο online καταγγελια στην ΕΕΤΤ  προ 10 ημερων μου ηρθε ενα email Απο  ΕΕΤΤ οτι ενημερωσανε Dimoco και cosmote και να περιμενω απαντηση εως 21 Νοεμβριου ακομα δεν εχουνε απαντησει βεβαια  αλλα πριν λιγο η cosmote μου επεστρεψε τα χρηματα στην καρτα στο ακεραιο! Κατταγγελια online λοιπον στην ΕΕΤΤ και φραγη σε ολα τα πενταψηφια ΥΠΠ ειναι η μονη μας Αμυνα για την ωρα οσοι επιθυμουν μπορουν να υποβαλουν μηνυση η εγκληση και σε Αστυνομικο τμημα επισης

Στην ΕΕΤΤ έκανες καταγγελία με τη φόρμα ή έγραψες κάποιο άλλο κείμενο και σε ποια διεύθυνση το έστειλες;;;;;

  • Like 1
  • Απαντ. 365
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, vthanosv είπε

Μετα απο online καταγγελια στην ΕΕΤΤ  προ 10 ημερων μου ηρθε ενα email Απο  ΕΕΤΤ οτι ενημερωσανε Dimoco και cosmote και να περιμενω απαντηση εως 21 Νοεμβριου ακομα δεν εχουνε απαντησει βεβαια  αλλα πριν λιγο η cosmote μου επεστρεψε τα χρηματα στην καρτα στο ακεραιο! Κατταγγελια online λοιπον στην ΕΕΤΤ και φραγη σε ολα τα πενταψηφια ΥΠΠ ειναι η μονη μας Αμυνα για την ωρα οσοι επιθυμουν μπορουν να υποβαλουν μηνυση η εγκληση και σε Αστυνομικο τμημα επισης

Στη δική μου περίπτωση, έλαβα χθες με courier την δισέλιδη (!!!) απάντηση της Wind στην ΕΕΤΤ, στην οποία αναφέρει ότι"μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε ότι η καρτοκινητή σύνδεση ΧΧΧΧΧΧΧ έχει πραγματοποιήσει κίνηση που αφορά στον 5ψήφιο αριθμό 54004 με ανάλογη χρέωση. Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο 5ψήφιος αριθμός 54004 αφορά υπηρεσίες της εταιρείας DIMOCO με ανάλογη χρέωση. Πρόκειται για υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, δηλαδή υπηρεσίες τρίτων".

Στη συνέχεια εξηγεί τη σχέση της με τη DIMOCO, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, και συγκεκριμένα για να αντικρούσει την καταγγελία μου ότι λειτουργεί ως μεσάζων για τα ποσά που εισπράττει και στέλνει στην εταιρεία αυτή.  Στο τέλος αναφέρει ότι 1) στα πλαίσια εξυπηρέτησης των πελατών πρόσθεσε στο χρόνο ομιλίας μου το ποσό 6,25€ αλλά δεν μπόρεσα να το ελέγξω και 2) ότι μου έστειλε μήνυμα που δεν βλέπω στα εισερχόμενα. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στην ΕΕΤΤ έκανες καταγγελία με τη φόρμα ή έγραψες κάποιο άλλο κείμενο και σε ποια διεύθυνση το έστειλες;;;;;

Καλημέρα Γιώργο. Αν θέλεις να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ρίξε μια ματιά στην τελευταία παράγραφο του οδηγού που έφτιαξα. Θα βρεις και κείμενο και διεύθυνση. Μην τους αφήνουμε να πάρουν ανάσα οι απατεώνες!

56 λεπτά πριν, makfil είπε

Στη δική μου περίπτωση, έλαβα χθες με courier την δισέλιδη (!!!) απάντηση της Wind στην ΕΕΤΤ, στην οποία αναφέρει ότι"μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε ότι η καρτοκινητή σύνδεση ΧΧΧΧΧΧΧ έχει πραγματοποιήσει κίνηση που αφορά στον 5ψήφιο αριθμό 54004 με ανάλογη χρέωση. Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο 5ψήφιος αριθμός 54004 αφορά υπηρεσίες της εταιρείας DIMOCO με ανάλογη χρέωση. Πρόκειται για υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, δηλαδή υπηρεσίες τρίτων".

Στη συνέχεια εξηγεί τη σχέση της με τη DIMOCO, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, και συγκεκριμένα για να αντικρούσει την καταγγελία μου ότι λειτουργεί ως μεσάζων για τα ποσά που εισπράττει και στέλνει στην εταιρεία αυτή.  Στο τέλος αναφέρει ότι 1) στα πλαίσια εξυπηρέτησης των πελατών πρόσθεσε στο χρόνο ομιλίας μου το ποσό 6,25€ αλλά δεν μπόρεσα να το ελέγξω και 2) ότι μου έστειλε μήνυμα που δεν βλέπω στα εισερχόμενα. 

@makfil και σε μένα η Vodafone απάντησε με το ίδιο δισέλιδο κείμενο, που έλεγε τις ίδιες μ@λ@κί@ς. Μην περιμένουμε τίποτα από τους παρόχους. Συμμετέχουν κανονικά στην απάτη, αφού κερδίζουν από αυτή. Άλλωστε τα χρήματα η Dimoco τα επιστρέφει και όχι οι πάροχοι.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 2
Δημοσ.

Περιμένω να διαβάσω και την απάντηση της DIMOCO στην ΕΕΤΤ, και, κυρίως, την απάντηση της ΕΕΤΤ και του Συνήγορου.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, vthanosv είπε

Μετα απο online καταγγελια στην ΕΕΤΤ  προ 10 ημερων μου ηρθε ενα email Απο  ΕΕΤΤ οτι ενημερωσανε Dimoco και cosmote και να περιμενω απαντηση εως 21 Νοεμβριου ακομα δεν εχουνε απαντησει βεβαια  αλλα πριν λιγο η cosmote μου επεστρεψε τα χρηματα στην καρτα στο ακεραιο! Κατταγγελια online λοιπον στην ΕΕΤΤ και φραγη σε ολα τα πενταψηφια ΥΠΠ ειναι η μονη μας Αμυνα για την ωρα οσοι επιθυμουν μπορουν να υποβαλουν μηνυση η εγκληση και σε Αστυνομικο τμημα επισης

Καρτοκινητο η συμβόλαιο έχεις ρωτάω γιατί εμένα παρόλο που έχω κάνει καταγγελίες επιστροφή δεν έχω δει ακόμα σε καρτοκινητο cosmote.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Καλημέρα Γιώργο. Αν θέλεις να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ρίξε μια ματιά στην τελευταία παράγραφο του οδηγού που έφτιαξα. Θα βρεις και κείμενο και διεύθυνση. Μην τους αφήνουμε να πάρουν ανάσα οι απατεώνες!

 

Έχω ετοιμάσει ένα κειμενάκι προς ΕΕΤΤ βάσει της φόρμας της δικιάς σου και έβαλα μέσα και κάποιες πινελιές δικές μου.:P

Όπως είπες δεν είναι για τα 4,16 που μου φάγανε.Έλεγα να σωπάσω αλλ΄'α δεν πρέπει.Πρέπει να αντιδράσουμε συνολικά να τους τρελλάνουμε στις καταγγελίες στέλνοντάς τε παντού.

Τη συγκεκριμένη λέω να την κοινοποιήσω και στο συνήγορο του καταναλωτή όπως και στο συνήγορο του πολίτη.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .Αν έχει κανείς να προσθέσει κάτι που ξέχασα ας το πει.

Δόλια χρέωση χωρίς τη συναίνεσή μου από 5ψήφια νούμερα.
Είμαι κάτοχος του υπ' αριθ .69................  καρτοκινητού cosmote.
Tην 10-10-1919 ώρες 20.01 και 20.02  δέχθηκα  δύο μηνύματα από 5ψήφια  54850 και 54970 με όνομα VEOO με χρέωση 2,08 ευρώ έκαστο και συνολικά 4,16 όπως   με ενημέρωναν.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά μάταιο γιατί το το τηλέφωνο 2117800019 που αναγράφουν είναι τηλεφωνητής με μαγνητοφωνημένο μήνυμα.
Έκανα φραγή 5ψήφιων την επομένη και ενημερώθηκα από cosmote ότι οι ανωτέρω αριθμοί ανήκουν στην παραπάνω εταιρεία με έδρα την Κύπρο.Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους σε email και τηλέφωνα που προέκυψαν από δική σας φόρμα (γιατί αλλού δεν υπάρχουν στοιχεία τους) που με οδήγησε η cosmote  στην οποία πληκρολόγησα τα δύο 5ψήφια νούμερα http://www.ocecpr.org.cy/el/content/veoo-solutions-ltd  
αλλά μάταιος κόπος ¨στου κουφού την πόρτα" τόσο στα τηλέφωνα ( Fax - τηλεφωνητής) όσο και στο email που έστειλα και απάντηση δεν πήρα ποτέ.Επειδή
1.Καμία σύμβαση δεν έχω υπογράψει μαζί  τους.
2.Με κανένα τρόπο δεν τους  έχω εξουσιοδοτήσει να κάνουν  χρήση του αριθμού μου στο παραπάνω κινητό
3.Η χρήση του αριθμού μου χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη  συναίνεσή μου συνιστά από  αυτούς  παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων,
Παρακαλώ να επιληφθείτε του θέματος ώστε να μου επιστραφεί το παράνομα ποσό που μου παρακρατήθηκε και να με ενημερώσουν με πιο τρόπο περιήλθαν σε αυτούς τα στοιχεία ώστε να προστατευθώ.
Και μία δική μου παρατήρηση.Συγγνώμη για την έκφρασή μου αλλά απορώ πως λαμβάνουν από εσάς άδεια τέτοιες εταιρείες που μοναδικός τους σκοπός είναι να εξαπατήσουν  αδαείς και ανθρώπους χαμηλής νοημοσύνης προκειμένου να τους υφαρπάξουν με δόλιους τρόπους διάφορα μικροποσά.Ειλικρινά δεν το κάνω για τα 4,16 ευρώ που μου αφαίρεσαν αλλά με έχει εξοργίσει ο δόλιος τρόπος που μου τα αφαίρεσαν και κανείς δεν μπορεί να μας προστατέψει  από αυτά τα άτομα και η μόνη λύση είναι να κάνουμε φραγή στα 5ψήφια τα οποία κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστούμε και να μην μπορούμε να επικοινωνήσουμε.

Απάντησή σας στο email .....................................................

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην περιπτωση του πατερα μου,αφου εκανα καταγγελια σε EETT και συνηγορο του καταναλωτη, μονο η βονταφον απαντησε εγγραφως στην καταγγελια,εννοειτε εγραφε τις γνωστες παπαριες και δεν επιστρεφει χρηματα.Η ντιμοκο ακομα να απαντησει εγγραφως και εχει περασει η διορια που ειχε για να απαντησει στην καταγγελια.Απο ΕΕΤΤ και συνηγορο του καταναλωτη δεν εχω καποια αλλη ενημερωση απο μερια τους.Να θυμησω την περιπτωση.Τον Αυγουστο σκανε στο κινητο του πατερα μου απο ντιμοκο 3 χρεωσιμα sms.

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Στην περιπτωση του πατερα μου,αφου εκανα καταγγελια σε EETT και συνηγορο του καταναλωτη, μονο η βονταφον απαντησε εγγραφως στην καταγγελια,εννοειτε εγραφε τις γνωστες παπαριες και δεν επιστρεφει χρηματα.Η ντιμοκο ακομα να απαντησει εγγραφως και εχει περασει η διορια που ειχε για να απαντησει στην καταγγελια.Απο ΕΕΤΤ και συνηγορο του καταναλωτη δεν εχω καποια αλλη ενημερωση απο μερια τους.Να θυμησω την περιπτωση.Τον Αυγουστο σκανε στο κινητο του πατερα μου απο ντιμοκο 3 χρεωσιμα sms.

Μου κάνει εντύπωση που δεν σου έχουν απαντήσει. Ο Συνήγορος του καταναλωτή απαντάει με επιστολή, ενώ η ΕΕΤΤ στο mail που τους είχατε δώσει. Συνήθως απαντάνε μέσα σε 20-25 μέρες και σου αναφέρουν ότι κάλεσαν την εταιρεία να δώσει εξηγήσεις και να επιστρέψει τα χρήματα. Η εταιρεία συμμορφώνεται και επιστρέφει τα χρήματα.

Αλλά εξακολουθούν την ίδια φάμπρικα, σαν να μη συνέβει τίποτα. Δεν τους παίρνεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις που βρίσκεται το θέμα σου;

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια επιστολη εχει ερθει σπιτι απο συνηγορο του καταναλωτη, που ενημερωνει οτι η καταγγελια που εχω κανει εχουν ενημερωθει οι εταιριες.Μονο η βονταφον εχει εγγραφως απαντησει.Η ντιμοκο ακομα τιποτα.Αλλη ενημερωσει δεν εχω απο κανεναν.

Επεξ/σία από Mr_Terror
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Μια επιστολη εχει ερθει σπιτι απο συνηγορο του καταναλωτη, που ενημερωνει οτι η καταγγελια που εχω κανει εχουν ενημερωθει οι εταιριες.Μονο η βονταφον εχει εγγραφως απαντησει.Η ντιμοκο ακομα τιποτα.Αλλη ενημερωσει δεν εχω απο κανεναν.

Πατάνε στο ότι όλος ο κύκλος γνωρίζει ότι κανείς δεν πρόκειται να τους κυνηγήσει δικαστικά για 5 και 10 ευρώ.

Επίσης έχω μάθει ότι οι εταιρείες αυτές ελέγχονται από τα ίδια άτομα που ρουφάνε 3ευρα , 4ςυρα , 5ευρα και βάλε από αδαείς μέσω των διαφηστικών μηνυμάτων σχεδόν σε όλα τα κανάλια των τηλεοράσεων.

Άρα όταν ταίζεις το σύστημα ποιος μπορεί να σε ακουμπήσει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Μια επιστολη εχει ερθει σπιτι απο συνηγορο του καταναλωτη, που ενημερωνει οτι η καταγγελια που εχω κανει εχουν ενημερωθει οι εταιριες.Μονο η βονταφον εχει εγγραφως απαντησει.Η ντιμοκο ακομα τιποτα.Αλλη ενημερωσει δεν εχω απο κανεναν.

Αυτό είναι το mail που πήρα από τη Dimoco:

 

" Αγαπητέ Κύριε............ Καλησπέρα σας,

Τα στοιχεία σας έχουν  προωθηθεί στο οικονομικό μας τμήμα  απο όπου θα ολοκληρωθεί και η κατάθεση.

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Με εκτίμηση,

Τσιναβάλου Άννα

Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Παρακαλείστε να αναφαίρετε πάντα τον αριθμό αναφοράς t3YRYS που αναγράφετε στο "θέμα" του email  Όταν στέλνετε μια απάντηση . Για να μπορέσουμε να αναθέσουμε την απάντηση σε εκπρόσωπο

MPSC Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-300-9942 (απλή χρέωση κλήσης)
Ηλεκτρονική αλληλογραφία: [email protected]
Εργάσιμες ώρες: Δευ-Παρ10:00-18:00..."

Πάρε τους τηλέφωνο ή στείλε mail. Σαν εξυπηρέτηση πελατών της Dimoco εμφανίζεται η εταιρεία MPSC και η κ. Τσιναβάλου Άννα.

Δημοσ.

17/9 εκανα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και σε ΕΕΤΤ τελη αυγουστου αν θυμαμαι καλα.Καμια απαντηση απο ντιμοκο.Μολις εχω νεοτερα θα ενημερωσω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, sysyfos είπε

Καρτοκινητο η συμβόλαιο έχεις ρωτάω γιατί εμένα παρόλο που έχω κάνει καταγγελίες επιστροφή δεν έχω δει ακόμα σε καρτοκινητο cosmote.

Καρτοκινητο εχω απλα τους ειπα στην καταγγελια οτι εαν δεν γινει επιστροφη θα φτασω μεχρι εισαγγελεα.

9 ώρες πριν, makfil είπε

Στη δική μου περίπτωση, έλαβα χθες με courier την δισέλιδη (!!!) απάντηση της Wind στην ΕΕΤΤ, στην οποία αναφέρει ότι"μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε ότι η καρτοκινητή σύνδεση ΧΧΧΧΧΧΧ έχει πραγματοποιήσει κίνηση που αφορά στον 5ψήφιο αριθμό 54004 με ανάλογη χρέωση. Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο 5ψήφιος αριθμός 54004 αφορά υπηρεσίες της εταιρείας DIMOCO με ανάλογη χρέωση. Πρόκειται για υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, δηλαδή υπηρεσίες τρίτων".

Στη συνέχεια εξηγεί τη σχέση της με τη DIMOCO, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, και συγκεκριμένα για να αντικρούσει την καταγγελία μου ότι λειτουργεί ως μεσάζων για τα ποσά που εισπράττει και στέλνει στην εταιρεία αυτή.  Στο τέλος αναφέρει ότι 1) στα πλαίσια εξυπηρέτησης των πελατών πρόσθεσε στο χρόνο ομιλίας μου το ποσό 6,25€ αλλά δεν μπόρεσα να το ελέγξω και 2) ότι μου έστειλε μήνυμα που δεν βλέπω στα εισερχόμενα. 

Μου αρεσει που κινητοποιουνε προσωπικο τυπωνουν εγγραφα χρεωνονται courier δικαιολογουν τα αδικαιολογητα ! αλλα παρολο αυτα συνεχιζουν να παρεχουν προσβαση με την δικαιολογια οτι τους υποχρεωνει η ΕΕΤΤ να δινουν προσβαση στα πενταψηφια αλλα ποτε δεν φτιαχνουν μια φορμα που να σε ενημερωνει αν επιθυμεις να χρεωθεις γι ολες αυτες τις παπατζες απλα το κανουν αυθεραιτα εφοσον και οι εταιριες κινητης εισπρατουν τα ποσοστα τους ! αν ειχαμε σοβαρο κρατος θα τους ειχανε παει μεσα τωρα

11 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στην ΕΕΤΤ έκανες καταγγελία με τη φόρμα ή έγραψες κάποιο άλλο κείμενο και σε ποια διεύθυνση το έστειλες;;;;;

Στην  EETT απο την φορμα online και τιποτα αλλο αλλα αναφερα εκει οτι μου κανανε υποκλοπη μεσω ασχετης εφαρμογης GPS με τις υπηρεσιες τους Που ητανε κουιζ και μπουρδες τετοιες!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά να ενημερώσω πως:

 

- Χρεώσεις γίνονται και σε κλασικά τηλέφωνα με πλήκτρα που έχουν οι ηλικιωμένοι και που όχι απλά δεν έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στο ιντερνετ αλλά οι κάτοχοι τους δεν ξέρουν καν τι είναι ακόμα αυτό.

- Η χρέωση γίνεται με: Τρία (3) κατά την  λήψη χρεώσιμα μηνύματα, αξίας 2,08€ έκαστο, εβδομαδιαίως, συνολική χρέωση: 6,24€ ανά εβδομάδα.

- Σε επικοινωνία με τη wind αυτή δήλωσε αναρμόδια για τις χρεώσεις.

 

1. Έστειλα (στη dimoco) SMS στο 54002 με το κείμενο GET STOP (για διαγραφή από την υπηρεσία).

2. Έστειλα (στη wind) SMS στο 1213 με το κείμενο STOP (για να μπλοκάρει όλα τα χρεώσιμα πενταψήφια).

3. Κάλεσα στο 2103009942 (την dimoco) και ζήτησα άμεση διακοπή και επιστροφή των χρημάτων στον κάτοχο του κινητού.

4. Ακολούθησαν οι καταγγελίες που έχουν κάνει και οι υπόλοιποι από εδώ.

 

Δημοσ.

Βρε παιδιά εγώ επειδή τα γνωρίζω ποτέ και πουθενά δεν έλαβα μέρος ή απάντησα σε κουίζ ή έδωσα νούμερο τηλεφώνου ή έστειλα pin.

Απλά μία μέρα στα καλά καθούμενα ήρθαν από το πουθενά δύο μηνύματα και με χρεώσανε 4,16.Ευτυχώς ήταν καρτοκινητό και δεν είχα άλλα χρήματα.Την άλλη μέρα έκανα φραγή.

Δεν είμαι αδαής ούτε χαμηλής νοημοσύνης,που εκεί σκοπεύουν οι συγκεκριμένοι, και δεν με απασχολεί τόσο για τα 4,16 που μου πήρανε.Εμένα με φοβίζει που αυτοί που υποτίθεται μας προστατεύουν ,αντί να να τους αφαιρέσουν τις άδειες και τα νούμερα, τους πιστεύουν όταν τους λένε ότι κάποιοι έδωσαν το τηλέφωνο και πιν σε κάποιες εφαρμογές και τους αφήνουν ασύδοτους να ληστεύουν τον κόσμο.

Και μόνο να σκεφτούμε πως για να βρει κάποιος το δίκιο του για 5-10 ευρώ έφτιαξαν μία δαιδαλώδη διαδικασία αναγκάζοντάς σε να απευθυνθείς σε 4-5 Υπηρεσίες αυτό φτάνει.Ποιος θα κάτσει να κάνει κάτι τέτοιο για 5-10 - 20 άντε και 30 ευρώ;;;;;;;;  1.2 άντε 3 στους 100;;;;;;.Σιγά μη σκάσουν.Στη χειρότερη για αυτούς να επιστρέψουν σε αυτούς τους 3 τα χρήματα αλλά θα τα αρπάξουν άνετα και ωραία από τους άλλους 97 θα τα μοιράσουν και τελείωσε το παραμύθι.

Υποτίθεται βάζουν κάποια πρόστιμα  έτσι για τα μάτια και τα ΜΜΕ σε κάποια εταιρεία (όχι άτομα) αυτοί ποτέ φυσικά δεν πληρώνουν το πρόστιμο κλείνουν τη συγκεκριμένη εταιρεία και ανοίγουν άλλη παραπέρα με το ευτελές κεφάλαιο των 10.000 ευρώ που ζητάει η ΕΕΤΤ συνεχίζοντας να κάνουν τα ίδια.Το κόλπο είναι καλά στημένο από όλους μαζί , ο  ένας καλύπτει τον άλλο μοιράζοντας τα αργύρια.

 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...