vagos12343 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Σήμερα καθώς έκανα την πλοήγηση μου μέσω 4g δεδομένων της wind μου βγάζει ένα pop up παράθυρο το οποίο εγώ δεν πρόσεξα ούτε το είδα και βλέπω ξαφνικά να χρεωνομαι 7 €χωρίς να έχω πραγματοποιήσει καμία ενέργεια.Εβγαλα κάποιες screen θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει να σταματήσω αυτή την υπηρεσία ή με ποιο τρόπο θα μπορούσα να πάρω τα λεφτά μου πισω.Ακολουθουν οι σκρινσοτΟρίστε τα screenshot
makfil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Με αναζήτηση στο Google θα βρεις πολλά θέματα σχετικά με το πρόβλημά σου και την αντιμετώπισή του.
vagos12343 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Διάβασα αρκετά όμως δεν μπορώ να βγάλω άκρη μπορεί κάποιος να μου τα εξηγήσει βήμα προς βήμα τι θα πρέπει να κανω
Sheogorath Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Σβήσε το πιν απο τις φωτογραφίες. ΑΜΕΣΑ. Στο θέμα σου, πας στην Wind και βάζεις φραγή σε 5ψηφια. Καταγγέλεις απάτη και ζητάς τα χρήματά σου πίσω απο την Wind, οτι δεν έβαλες κανένα κωδικό πουθενά. Κλασσικό πρόβλημα απάτης είναι, πολλές εταιρίες σου στέλνουν τον κωδικό και τον περνάνε οι ίδιοι στο σύστημά τους. 3
isay Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Διάβασα αρκετά όμως δεν μπορώ να βγάλω άκρη μπορεί κάποιος να μου τα εξηγήσει βήμα προς βήμα τι θα πρέπει να κανω Πέρα απο αυτά που ειπώθηκαν, στειλε CHIRPIX STOP στο 54009 (το γράφει και στα μηνυματα που εστειλες) Επισης ΜΗΝ βαζεις το κινητό σου σε sites/διαγωνισμους που λενε οτι κερδισες (δωροεπιταγες, κινητα, γκομενα, κλπ) 5
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Εισαι σιγουρος οτι δεν πατησες τιποτα απο αυτα που ειναι στο screen ? Που σε χρεωσε τα 7 ευρω ?
heros Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ειναι το γνωστο προβλημα με τα 5ψηφια...πληρωνεις με το που σου ερχετε το μυνημα...επικοινωνησε με την wind να βαλεις φραγη..επιπλεον για οσους δεν γνωριζουν επειδη την πατησα με τον μικρο που κατεβαζε data περα απο το οριο του προγραμματος μπορειτε να ορισετε ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΧΡΕΩΣΗΣ..ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 100€
vagos12343 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Απλός ενώ ημουν σε ιστοσελίδα με τορεντ άνοιξε αυτή η σελίδα χωρίς να κάνω τπτ και μέχρι να το καταλάβω με είχε χρεώσει ήδη 7 € στην κάρτα του κινητού μου Έστειλα αυτό το μύνημα που χρειαζόταν για να σταματήσει όμως ακόμα δεν πειρα απάντηση η καται Έχει περάσει αρκετή ώρα όμως δεν έχω πάρει καμία απάντηση 1
raptorx Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Εμένα μου ήρθε SMS τάχα από Public.gr ότι μπήκε κάποιος στον λογαριασμό και με το που πάτησα το Link μου εμφάνισε να κάνω Log In στο Paypal Φυσικά και διέγραψα απευθείας το SMS.Προσοχή με αυτά.Kάνε ότι σου είπαν τα παιδιά από πάνω 1
Leon90 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Έιχα και εγώ παρόμοιο θέμα πρίν κάποιους μήνες. Ενώ καλά καλά δεν είχε προλάβει να φορτώσει το περιέχομενο της μιά στοσελίδα, ξαφνικά άνοιξαν κάποια pop-ups που δεν μπόρεσα καν να δώ τι περιέχουν και μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου έλαβα 2-3 απανωτά μηνύματα στο κινητό μου τηλέφωνο. Αμέσως μυρίστικα τι παίζει (είχα διαβάσει παλιότερα και εδώ στο ινσομνια θέματα με παρόμοιες καταστάσεις) και κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της Wind ώστε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Μπλοκάρισα λοιπόν τις υπηρεσίες απο και πρός 5-ψήφιους αριθμούς και όπως μου είπαν τηλεφωνικώς απο την "Wind" επειδή δεν μπορούν να αναλάβουν απο μόνοι τους την ακύρωση της χρέωσης, με παρέπεμψαν στην εταιρεία "Dimoco" ώστε να λύσω μαζί τους το θέμα της χρέωσης. Τελικώς, μίλησα με την εν λόγω εταιρεία και τους εξήγησα ότι εγγράφηκα στην υπηρεσία τους άθελα μου την ώρα που "σερφάριζα" όταν μου ανοίχθηκαν κάποια pop-ups χωρίς βέβαια να συναινέσω σε κάτι. Τους ζήτησα να ακυρώσουν την συνδρομή μου και να εξετάσουμε και το θέμα της χρέωσης. Η απάντηση τους ήταν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν το ποσό. Μου έδωσαν 2 επιλογές για την επιστροφή του ποσού. Είτε με ταχυδρομική επιταγή , είτε με αφαίρεση του ποσού αυτού απο τον επόμενο λογαρισμό της "Wind". Εγώ επέλεξα να λάβω πίσω το ποσό της χρέωσης με ταχυδρομική επιταγή. Όπότε "vagos12343" μίλα αρχικά με "Wind" για φραγή και στην συνέχεια με την "Dimoco" για ακύρωση συνδρομής και επιστροφή χρημάτων. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2017 από Leon90 2
naive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Σήμερα το πρωί στις 6 και ενώ κοιμόμουν, με ξύπνησαν τα απανωτά μηνύματα από 54444 και 54578, από αυτή τη DIMOCO. Το πρώτο μου έλεγε το pin και στο καπάκι καλωσήρθες κλπ, θα σε χρεώνουμε με την εβδομάδα. Το κινητό μου εκείνη τη στιγμή δεν ήταν καν online. Πήρα την cosmote και έκανα φραγή σε αυτές τι υπηρεσίες και περιμένω να ανοίξει η DIMOCO να τους πάρω τηλέφωνο. Βασικά τη χρέωση θα την πάρω πίσω δεν υπάρχει περίπτωση, αλλά εδώ έχουμε θέμα απάτης, αφού δε συναίνεσα ποτέ (εκτός αν παίζει θέμα υποκλοπής των sms μου, που είναι πολύ σοβαρό). Έτσι τα αφήνουμε αυτά όμως; Δηλαδή πάει ο άλλος και χρεώνει ανυποψίαστο κόσμο και αν ξέρει ο άλλος να αντιδράσει καλώς, αλλιώς του παίρνουμε τα λεφτά αυθαίρετα; 1
makfil Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Αν διαβάσεις το νήμα, θα καταλάβεις ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους για να πάρει έμμεσα τη συναίνεσή σου στην αποστολή μηνυμάτων με δική σου χρέωση. Το πιθανότερο είναι ότι, πριν κοιμηθείς, έκανες περιήγηση σε κάποια sites και κάπου εκεί πάτησες κάποιο κουμπί στο οποίο κρυβόταν η συναίνεσή σου. Εάν τους τηλεφωνήσεις, το πιθανότερο είναι να σου επιστρέψουν τα χρήματα.
naive Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Είμαι αρκετά υποψιασμένος για αυτά, δεν έβαλα το τηλέφωνό μου δε κάποιο site, αλλά και αυτό να έγινε ακούσια (ή ας πούμε να έβαλε κάποιος άλλος το δικό μου τηλέφωνο), τη στιγμή που έστειλε το pin, δε θα έπρεπε να εκείνη τη στιγμή να το βάλω στο site τους για ενεργοποίηση; Εγώ κοιμόμουν, το κινητό ήταν offline και η αποστολή pin- ενεργοποίηση συνέβησαν στο ίδιο λεπτό.
G.bar Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Εμένα πάλι μου ήρθε ένας κωδικός UBER που έλεγε "αν δεν πραγματοποιήσατε εσείς αυτήν την ενέργεια Ρeplay STOP to (415) 237-0403 to usubscribe... Διαγραφή αμέσως φυσικά αλλά δεν είναι και πολύ δύσκολο να τη πατήσει κάποιος ανίδεος στέλνοντας απλά ένα STOP.
makfil Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, naive είπε Είμαι αρκετά υποψιασμένος για αυτά, δεν έβαλα το τηλέφωνό μου δε κάποιο site, αλλά και αυτό να έγινε ακούσια (ή ας πούμε να έβαλε κάποιος άλλος το δικό μου τηλέφωνο), τη στιγμή που έστειλε το pin, δε θα έπρεπε να εκείνη τη στιγμή να το βάλω στο site τους για ενεργοποίηση; Εγώ κοιμόμουν, το κινητό ήταν offline και η αποστολή pin- ενεργοποίηση συνέβησαν στο ίδιο λεπτό. Για να σου δώσω μια εικόνα από τις πολλές που χρησιμοποιεί αυτή και άλλες εταιρείες, βλέπεις πχ μια διαφήμιση του Lidl που θεωρείς ακίνδυνη, μπαίνεις να διαβάσεις την προσφορά και με αυτή και τις επόμενες κινήσεις που κάνεις έχεις αποδεχτεί την αποστολή των χρεωμένων μηνυμάτων, χωρίς να το έχεις καταλάβει. Και όπως σου είπα παραπάνω, αυτό δεν έγινε την ώρα που κοιμόσουν αλλά πριν κοιμηθείς και κυκλοφορούσες στο ίντερνετ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις