Supernova21 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Χαιρετω τον ts, Βρεθηκα σε παρομοια κατασταση πριν λιγους μηνες, οταν εψαχνα το πρωτο, (δικο μου) αυτοκινητο. Ειχα κανει αρκετη ερευνα και δεν ημουν ποτε κολλημενος σε μια μονο χωρα ή μια μονο μαρκα. Κοιταξα και πηγα για test drive με αρκετα αυτοκινητα. Επισης μετα απο καθε αμαξι που εβλεπα, κοιταζα στο ιντερνετ για προβληματα και γνωμες ιδιοκτητων. Ποτε δεν ακουσα τους πωλητες στις αντιπροσωπειες, και σε συμβουλευω να κανεις το ιδιο. Επισης να αναφερω οτι εχω μια καποια γνωση στα αυτοκινητα. Θα σου συνιστουσα εντονα το αυτοκινητο που θα παρεις, (ως πρωτο) να εχει οσο το δυνατον περισσοτερα συστηματα ασφαλειας. Συχνα σνομπαρουμε τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ασφαλειας, αλλα πραγματικα μπορουν να σε σωσουν, οσο καλος οδηγος και αν εισαι. Τελικα κατεληξα σε VW Polo. Ειναι θεωρω ενα ομορφο (αναλογα βεβαια την εκδοση που θες) αμαξι πολης με αρκετο χωρο για την κατηγορια του, και αρκετα χρονια κυκλοφοριας. Ο κινητηρας ειναι 1000cc, 3κυλινδρος TSI με 110hp. Στην αρχη ειχα αρκετους ενδιασμους για το μοτερ αλλα μετα απο καποια test drive και λιγο ψαξιμο πειστηκα. Επιπλεον για την κατηγορια του εχει ολα τα απαραιτητα βοηθηματα και κυριως ESC, Αποφυγη πολλαπλων συγκρουσεων, ανιχνευση κουρασης οδηγου και επισης στις ανηφορες μολις αφησεις το φρενο κραταει τα φρενα μεχρι να ξεκινησεις ωστε να μη σε παρει πισω καθολου. Μερικα πακετα εχουν και συστημα πεδησης εκτακτης αναγκης. Επισης απο κατω ειναι ολο κλειστο με undertray. Δεν εχω δει ουτε μια σταγορα νερου η λασπης στο μηχανοστασιο, και επισης 1-2 φορες που βρηκε κατω ή σε πετρα, βρηκα το πλαστικο undertray και οχι καποιο σημαντικο εξαρτημα. Μηχανικα, η γενια αυτη των polo θεωρειται απο τις πιο αξιοπιστες και ο κινητηρας με εχει εντυπωσιασει πραγματικα. Στα 110 αλογα που εχει, βγαζει και 20 κιλα ροπης... Ουτε 4 κυλινδρο να ηταν... Το μονο ισως κακο ειναι οτι πριν τις 1800 στροφες οπου η τουρμπινα δεν εχει χτισει ακομα πιεση, το νιωθεις να ζοριζεται αρκετα. Εφοσον ομως προσαρμοσεις την οδηγηση σου, δεν θα υπαρχει κανενα θεμα. Σαν οικονομια ειναι επισης αρκετα καλο. Ενα 50αρικο βενζινη που του βαζω καθε εβδομαδα μου βγαζει ανετα 550-600χλμ. Μεση καταναλωση παιζει στο 6,0-6,5l/100χλμ. Aν εχω διαθεση να του πιω το αιμα ομως βλεπω ανετα 7,0-8,0 καταναλωση. Το σαλονι του θεωρω ειναι το καλυτερο με διαφορα στην κατηγορια του. Δερματινο τιμονι με χειριστηρια, οθονη στα καντραν με πληροφοριες απο καταναλωση, μεχρι θερμοκρασια λαδιου και ειδοποιηση πιεσης ελαστικων, οθονη στο κεντρο, 6 ηχεια μπρος πισω, bluetooth για μουσικη και κλησεις, και κλιμα. Γενικα θεωρω πως αξιζε σαν αγορα, τουλαχιστον για εμενα. Παιζουν πολλα polo αυτης της γενιας στο μπατζετ σου. Με 8.000 νομιζω μπορεις να βρεις και καλη εκδοση. Κοιτα για το bluemotion που εχει φουλ εξτρα σαλονι και τον 3κυλινδρο tsi με 95hp. Εγω εχω το R-Line, αν θες κοιτα και αυτο αν και μεταχειρισμενα δεν νομιζω να υπαρχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frozex Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Τι είδους προβλήματα έχουν τα multi jet και στα πόσα χιλιόμετρα; Σε έναν φίλο μου στα 100.000χμ χάλασαν τα μπεκ (βιοντισελ θα μου πεις, πολύ λίγα όμως τα 100Κ χμ), ξεκίνησα εδώ και δύο βδομάδες πρακτική άσκηση σε συνεργείο και έτυχε την περασμένη Παρασκευή να έρθει multijet με πρόβλημα στις πιτσιλιθρες λίπανσης του κυλίνδρου. Με αφορμή αυτό, μιλούσα με τον μάστορα και μου είπε μακριά από αυτά, "ψοφάνε για παρεξήγηση" ήταν τα λόγια του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Σίγουρα πράματα δηλαδή! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Απο μνήμης κάποια multijet 1.3 κατασκευασμενα στην Ινδία νομίζω είχαν εμφανίσει προβλήματα. Γενικά είναι ένας καλός, αξιόπιστος και πολυφορεμενος κινητήρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Σε έναν φίλο μου στα 100.000χμ χάλασαν τα μπεκ (βιοντισελ θα μου πεις, πολύ λίγα όμως τα 100Κ χμ), ξεκίνησα εδώ και δύο βδομάδες πρακτική άσκηση σε συνεργείο και έτυχε την περασμένη Παρασκευή να έρθει multijet με πρόβλημα στις πιτσιλιθρες λίπανσης του κυλίνδρου. Με αφορμή αυτό, μιλούσα με τον μάστορα και μου είπε μακριά από αυτά, "ψοφάνε για παρεξήγηση" ήταν τα λόγια του. Για την ποιότητα του καυσίμου όμως ευθύνεται αυτό και μόνο οπότε... Εγώ που οδηγώ Ducato και έχω 80.000 περίπου και που το σκίζω κάθε ημέρα θα σου πω ότι αν είχα άλλο θα είχε ψοφήσει. Και το δικό μου στα 50.000 ήθελε καθαρισμό ρεζερβουάρ αλλά σου είπα φταίει το καύσιμο και ότι δνε βάζουμε φάρμακα οι πιο πολλοί. Γενικώς εμένα τα Fiat μου αρέσουν τα θεωρώ λίγο πιο κάτω από τα Ford, κορυφή εννοείται Toyota σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων μαζί με Nissan - Honda - Suzuki-mitsubushi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Τελικα κατεληξα σε VW Polo.Εγω ενα θα πω σε σχεση με ενα hyundai i20 μακρια..!!! Πεθαμενο μεχρι τις 2000στρ,δεν εχει καλες ρεπριζ.. αν δεν σου δειξει καποιος πως πρεπει να το πηγαινεις ξεπερνας ανετα τα 8λ! Ακριβα ανταλλακτικα.. Θετικα για 1000κυβικα στα ταξιδια ειναι κορυφη.. Η group vag δεν ειναι για εντος.. δεν ειναι για σταματα-ξεκινα.. Τελικα κατεληξα σε VW Polo.Εγω ενα θα πω σε σχεση με ενα hyundai i20 μακρια..!!! Πεθαμενο μεχρι τις 2000στρ,δεν εχει καλες ρεπριζ.. αν δεν σου δειξει καποιος πως πρεπει να το πηγαινεις ξεπερνας ανετα τα 8λ! Ακριβα ανταλλακτικα.. Θετικα για 1000κυβικα στα ταξιδια ειναι κορυφη.. Η group vag δεν ειναι για εντος.. δεν ειναι για σταματα-ξεκινα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Εγω ενα θα πω σε σχεση με ενα hyundai i20 μακρια..!!! Πεθαμενο μεχρι τις 2000στρ,δεν εχει καλες ρεπριζ.. αν δεν σου δειξει καποιος πως πρεπει να το πηγαινεις ξεπερνας ανετα τα 8λ! Ακριβα ανταλλακτικα.. Θετικα για 1000κυβικα στα ταξιδια ειναι κορυφη.. Η group vag δεν ειναι για εντος.. δεν ειναι για σταματα-ξεκινα.. Εγω ενα θα πω σε σχεση με ενα hyundai i20 μακρια..!!! Πεθαμενο μεχρι τις 2000στρ,δεν εχει καλες ρεπριζ.. αν δεν σου δειξει καποιος πως πρεπει να το πηγαινεις ξεπερνας ανετα τα 8λ! Ακριβα ανταλλακτικα.. Θετικα για 1000κυβικα στα ταξιδια ειναι κορυφη.. Η group vag δεν ειναι για εντος.. δεν ειναι για σταματα-ξεκινα.. Σε σχεση με ενα hyundai i20 πως είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα σε ολους σας. Ειμαι 21 χρόνων και ψάχνω για το πρώτο μου αμάξι. Δεν ξερω παρα πολλα για τα αμαξια, τωρα μαθαίνω. Μπορώ να διαθέσω μεχρι 7.000€ (ντάξει 500 πανω 500 κατω αν ειναι καλο χαλαλι). Θεωρώ πως μεχρι 1600cc ειναι καλα, σίγουρα πολλοι απο εσας εχετε περασει αππ την θεση μου, γιαυτο τι προτείνετε για πρώτο μου αμάξι? Για το θεμα καυσίμου ναι θα ηταν ωραιο ενα diesel αλλα πιστεύω εχει λιγο τσιμπημενες τιμες. Προσωπικά κινούμαι πολυ με ενα παπι για τις καθημερινές μου δουλειές μεσα στην πολη. Το αμαξι θα το χρειαστώ για μια βόλτα με τους φιλους μου εκτος πολης, για καμια εκδρομή (Γιαυτο θα προτιμουσα 4Πόρτο), για τις κρυες και βροχερες μερες. Ουσιαστικά δεν θα κινούμαι καθημερινά για την δουλειά μου με αυτο (προς το παρών τουλάχιστον). Για ρίχτε ιδεες για αξιόπιστα αμάξια. Εμενα για κάποιο λογο μου αρέσει πολυ η bmw 116 του 07'-08', ειναι σε αυτα τα λεφτά, 4Πόρτο, 1600cc, BMW, αλλα δεν ξέρω αν θα χρειαζομαι βενζινάδικο μαζι μου ή συνεργείο καθε τρεις και λίγο μιας και δεν εχω εμπειρία για το συγκεκριμένο, απλώς ειπα ενα αμάξι για να καταλάβετε τι περίπου σκέφτομαι. Απο εκει και περα ολες οι προτάσεις δεκτές! Συγγνώμη αν σας κουρασα με ολα αυτα, θα ειναι το πρώτο μου αμάξι και εχω τόσο αγχος και ενθουσιασμό παράλληλα. Ξέρω ξερω ολα ειναι υποκείμενα, γνώμες θελω να πάρω. Α επίσης οχι μεγαλα αμαξια, κοφτά ομορφα και άνετα! Πηγαινε κανε t.drive τα αυτοκινητα που σου αρεσουν και στο τελος δες και το corolla 1.6 του 2005-2006 -Πολυ καλη αποκριση γκαζιου απο την αρχη.. -φοβερες ρεπριζ -Απο τα πιο οικονομικα σε καταναλωση(1.6) -Αξιοπιστια. -Μεταπωλητικη αξια. Aυτο το corolla το θεωρω χρυση τομη..! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moure Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Στις ασιατικες ανεκαθεν τα αυτοματα ηταν πλειοψηφια.Για το αν θα επικρατησουν και στις ευρωπαικες αγορες διατηρω πολλες επιφυλαξεις, διοτι περα απο την ανεση που προσφερουν στον οδηγο, μαλλον εχουν μονο μειονεκτηματα (τιμη αγορας, κοστος συντηρησης, περισσοτεροι ρυποι και οι αποψεις διηστανται περι επιδοσεων).Επειδη υπηρξα κατοχος και μηχανικου και αυτοματου, προσωπικα επεστρεψα σε μηχανικο, παρα το γεγονος οτι μεσα στην πολη το αυτοματο ειναι ασυζητητι πιο ανετο οδηγικα. Overall ομως, προτιμω μηχανικο.Ήδη έχουν αυξηθεί παρά πολύ τα αυτόματα αυτοκίνητα,πριν από 15–20 χρόνια στην Ελλάδα τουλάχιστον τα αυτόματα θεωρούνταν αυτοκινητα που απευθύνονταν σε γυναίκες η σε άπειρους οδηγούς ενώ τώρα είναι πολλοί που τα προτιμούν,μπορώ να σου πω ότι στα premium αυτοκινητα είναι ήδη πλειοψηφία.Ακομα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έβγαζαν πολλά αυτόματα μοντέλα,τώρα πια υπάρχει επιλογή για αυτόματο σχεδόν σε όλα.Υπάρχει βέβαια αρκετός δρόμος για να γίνουν πλειοψηφία στην ευρωπαϊκή αγορά. Ts αν δεν θα κανείς πολλά χλμ ώστε η κατανάλωση να είναι πρόβλημα παρτο το 116, το είχα για δυο χρόνια και είναι πολύ καλό αυτοκίνητο,σταθερό,στιβαρο και ποιοτικό. Εμένα ήταν αμάξι 8 ετών και δεν υπήρχε ο παραμικρός τριγμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Θα γίνουν όσο ανεβαίνει το μερίδιο αγοράς των hybrid/electric. Τα manual ανήκουν στον προηγούμενο αιώνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Ήδη έχουν αυξηθεί παρά πολύ τα αυτόματα αυτοκίνητα,πριν από 15–20 χρόνια στην Ελλάδα τουλάχιστον τα αυτόματα θεωρούνταν αυτοκινητα που απευθύνονταν σε γυναίκες η σε άπειρους οδηγούς ενώ τώρα είναι πολλοί που τα προτιμούν,μπορώ να σου πω ότι στα premium αυτοκινητα είναι ήδη πλειοψηφία.Ακομα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έβγαζαν πολλά αυτόματα μοντέλα,τώρα πια υπάρχει επιλογή για αυτόματο σχεδόν σε όλα. Υπάρχει βέβαια αρκετός δρόμος για να γίνουν πλειοψηφία στην ευρωπαϊκή αγορά. Ts αν δεν θα κανείς πολλά χλμ ώστε η κατανάλωση να είναι πρόβλημα παρτο το 116, το είχα για δυο χρόνια και είναι πολύ καλό αυτοκίνητο,σταθερό,στιβαρο και ποιοτικό. Εμένα ήταν αμάξι 8 ετών και δεν υπήρχε ο παραμικρός τριγμος. H αυξηση δεν σημαινει επικρατηση. Αυξηση ειχαν και τα diesel στην ΕΕ μια περιοδο, αλλα οι προβλεψεις για την πορεια τους ειναι πλεον δυσοιωνες. Τα ποσοστα των αυτοματων παραμενουν πολυ χαμηλα στις περισσοτερες μεγαλες αγορες της ΕΕ. Για να επικρατησουν μακροπροθεσμα υπαρχει μια σειρα προυποθεσεων που δεν περιοριζονται μονο στην ανεση που προσφερουν. Και γενικα η ανεση vs απολαυση ειναι υποκειμενικο. Αλλος προτιμαει ανεση, αλλος προτιμαει να απολαμβανει την οδηγηση με μηχανικο ή ημιαυτοματο κιβωτιο. Δεν ειναι κανονας οτι η πλειοψηφια γουσταρει το αυτοματο. Ειδικα σε χωρες που παραδοσιακα αγοραζουν αμαξια με μηχανικο κιβωτιο δεν νομιζω οτι προκειται να ανατραπει τοσο ευκολα η προτιμηση στο μηχανικο. Και οπως αναφερα υπαρχουν και μειονεκτηματα, απο κοστος εως ρυπους που δεν τα λες και αμελητεα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nionios1996 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Τα Polo 2008-9' και μετα ειναι παρα πολυ ομορφα. Δυνατό αν και λίγο πανω απο το μπατζετ μου. Αν ομως έβρισκα το ιδανικο θα εκανα υπομονή λιγο ακομα να παρω αυτό. Για το Polo συγκεκριμένα diesel ή βενζίνη? Ή ειναι ήδη οικονομικό και με βενζίνη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Σε σχεση με ενα hyundai i20 πως είναι?Απο θεμα αποκρισης γκαζιου-χαμηλες κ ρεπριζ καμια σχεση.. Πιο φθηνο σε τιμη αποκτησης-ανταλλακτικα Αξιοπιστια με διαφορα.. Μεταπωλητικη αξια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 H αυξηση δεν σημαινει επικρατηση. Αυξηση ειχαν και τα diesel στην ΕΕ μια περιοδο, αλλα οι προβλεψεις για την πορεια τους ειναι πλεον δυσοιωνες. Τα ποσοστα των αυτοματων παραμενουν πολυ χαμηλα στις περισσοτερες μεγαλες αγορες της ΕΕ. Για να επικρατησουν μακροπροθεσμα υπαρχει μια σειρα προυποθεσεων που δεν περιοριζονται μονο στην ανεση που προσφερουν. Και γενικα η ανεση vs απολαυση ειναι υποκειμενικο. Αλλος προτιμαει ανεση, αλλος προτιμαει να απολαμβανει την οδηγηση με μηχανικο ή ημιαυτοματο κιβωτιο. Δεν ειναι κανονας οτι η πλειοψηφια γουσταρει το αυτοματο. Ειδικα σε χωρες που παραδοσιακα αγοραζουν αμαξια με μηχανικο κιβωτιο δεν νομιζω οτι προκειται να ανατραπει τοσο ευκολα η προτιμηση στο μηχανικο. Και οπως αναφερα υπαρχουν και μειονεκτηματα, απο κοστος εως ρυπους που δεν τα λες και αμελητεα. Σε diesel (σχεδόν 50% της ευρωπαϊκής αγοράς) λόγω μικρού εύρους λειτουργίας το manual δεν έχει νόημα, το ίδιο και σε hybrid/electric. Στους πελάτες της Ferrari δεν λείπει. Σε Utility Vehicles είναι αταίριαστο. Στην Αμερική που ήμουν οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν να οδηγούν stick. Όσο περνάνε οι ICE στο παρασκήνιο το manual σταδιακά θα εκλειπει. Λίγο μικρότερο βάρος/τριβες έχει, μέχρι εκεί. Για το κόστος θα φροντίσει η οικονομία κλίμακας. Δεν θα εξαφανιστεί αύριο, αλλά για εκεί πάει. Δεν είναι θέμα προτίμησης, δεν θα διατίθεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2017 μαζεψε αλλα 2500 ευρω η βαλτα με δοσεις πηγαινε παρε καινουργιο με εγγυηση,τι να δωσεις 7500 για μεταχειρισμενο.ενταξη θα παρεις την απλη εκδοση αλλα ειναι καινουργιο.μην λυπηθεις τα 2500 παραπανω.κατι bmw 10ετιας μονο για καγκουρες ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα