Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αμάξι.


Nionios1996

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάρτο αφού σου αρέσει και μη ακούς ότι παπαρια σου πει ο καθένας.

 

21 χρονών δεν χρειάζεσαι τρομερό στο πορτ-μπαγκάζ όποτε μία χαρά αμάξι είναι για εσένα. Ανταλλακτικά ίδιες μη πω φθηνότερες από το group vag και το gt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν νέος οδηγός να πάρεις ότι σου αρέσει αλλά MANUAL ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. Πρέπει οπωσδήποτε να μάθεις στην ζωή σου χειροκίνητο και αργότερα αν το θελήσεις να πας σε αυτόματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει μια λογικη αυτο αλλα ενα αυτοματο ειναι πιο ευχρηστο για νεο οδηγο ...Του δινει μεγαλυτερη δυνατοτητα "αφοσιωσης" στο δρομο .

 

 

Μετα φου θα αποκτησει καποια εμπειρια το επομενο αμαξι ας αποφασισει τι θα ειναι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μερικά χρόνια τα χειροκίνητα κιβώτια θα είναι μειοψηφία,ήδη σε αλλες χώρες όπως στις ΗΠΑ αλλά και σε πολλές Ασιατικές τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι αυτόματα.

Κατά τα αλλά το 116 να ξέρεις ότι καταναλώνει περίπου 10 λίτρα μέσα στην πόλη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο αμάξι είναι το 116, μέσα έξω. Από χώρους μπορεί να μην είναι και το μεγαλύτερο αλλά θα βολευτείς. Στο τρίπορτο έχω μπει και μου φάνηκε κάπως στενό πίσω.

 

Γενικά υπάρχουν πάρα πολλά να πάρεις σε αυτά τα λεφτά, αλλά αφού σου έκατσε αυτό από την αρχή βρες ένα καλό και πάρτο. Οι άλλες σου επιλογές ποιες είναι;

 

Στα μεταχειρισμένα αυτόματα κιβώτια πρέπει να προσέξει κάτι συγκεκριμένο κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο αμάξι είναι το 116, μέσα έξω. Από χώρους μπορεί να μην είναι και το μεγαλύτερο αλλά θα βολευτείς. Στο τρίπορτο έχω μπει και μου φάνηκε κάπως στενό πίσω.

 

Γενικά υπάρχουν πάρα πολλά να πάρεις σε αυτά τα λεφτά, αλλά αφού σου έκατσε αυτό από την αρχή βρες ένα καλό και πάρτο. Οι άλλες σου επιλογές ποιες είναι;

 

Στα μεταχειρισμένα αυτόματα κιβώτια πρέπει να προσέξει κάτι συγκεκριμένο κάποιος;

 

Να το ελεγξει καποιος που ξερει απο αυτοματα ειδικα σε πολυ παλιο αμαξι  αν και δεν εχουν προβληματα .

 

Πιο προσοχη θελουν τα ημιαυτοματα οπως το C1 που εχει δισκο πλατο αλλα οι ταχυτητες μπαινουν αυτοματα .

Σε μερικά χρόνια τα χειροκίνητα κιβώτια θα είναι μειοψηφία,ήδη σε αλλες χώρες όπως στις ΗΠΑ αλλά και σε πολλές Ασιατικές τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι αυτόματα.

Κατά τα αλλά το 116 να ξέρεις ότι καταναλώνει περίπου 10 λίτρα μέσα στην πόλη.

 

 

Οποιος οδηγησει αυτοματα μια φορα δεν ξαναγυρζει σε χειροκινητο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγω σαν νεος μου λενε οι παλιοι οτι ξεκινα σε ενα παλιο αμαξι χωρις υδραυλικα τιμονια και το εχω κανει αλλα δεν υποστηριζω αυτη την αποψη χειροκινητο κιβωτιο σιγουρα ασε τα αυτοματα και ειμαι των μεγαλων αμαξωματων εγω σαν νεος παντα :P

 

και επισης ειναι αναλογα σε τι αυτοκινητο εχεις μαθει εγω π.χ ξεκινησα σε μεγαλα passat corolla και πηγα σε μικρο στη σχολη οδηγων και φοβθηκα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα αυτο που μου αρέσει παίρνω. Μονο που σε ολα τα αλλα εχω μια εμπειρία, στα αμαξια ομως οχι και τόσο για αυτο και το ψάχνω λίγο. Απο αλλα αμαξια δεν με ξετρελαινουν πολλα ισως γιατι επικεντρωνομαι σε ενα. Πείτε ιδεες για άνετο ωραιο αμαξακι (οχι κουβα), 4Πόρτο κατα προτίμηση αλλα κοφτό, δεν θελω οικογενειακό σαν λιμουζίνα. Η κατανάλωση πιστεύω αντιμετωπίζετε μιας και καθημερινά θα χρησιμοποιώ μηχανάκι, το αμαξι θα είναι για τον καφε το φαγητό μια βολτα στην Αθήνα και κανα ταξιδάκι που και που. Δεν θα είναι για κάποια δουλειά καθημερινά.

Επίσης και το a3 μου αρέσει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγω σαν νεος μου λενε οι παλιοι οτι ξεκινα σε ενα παλιο αμαξι χωρις υδραυλικα τιμονια και το εχω κανει αλλα δεν υποστηριζω αυτη την αποψη χειροκινητο κιβωτιο σιγουρα ασε τα αυτοματα και ειμαι των μεγαλων αμαξωματων εγω σαν νεος παντα :P

 

και επισης ειναι αναλογα σε τι αυτοκινητο εχεις μαθει εγω π.χ ξεκινησα σε μεγαλα passat corolla και πηγα σε μικρο στη σχολη οδηγων και φοβθηκα :P

Και γω σε μεγαλο εμαθα. Παντα με γοητευαν αυτα τα αμαξια και ποτε δεν λατρεψα τα μικρα(εχω και ενα punto 2000μοντελο φουλ απλο χωρις υδραυλικο τιμονι).

 

Στο θεμα μας. Ts εγω λεω να πας να δεις απο κοντα οποια σου αρεσουν (πχ σε μεταχειρισμενα/ιδιωτες/εμπορους) και οποιο σου κανει κλικ να το παρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα fiesta ειναι συμπαθητικά μετα το 10' ναι.

 

Αλλα γενικα αν βρώ κάποιο ντιζελ σε καλη τιμη να το προτιμήσω από βενζίνη μικρου κυβισμού? (Πχ το fiest?) Ή αναλογα μοντελο/χρονολογία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με diesel θα εχεις θεμα απο το 25 και μετα να το εχεις υποψιν σου, θα αρχισουν να καταργουνται. Παρε βενζινης μικρου κυβισμου και θα εισαι ανετος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μερικά χρόνια τα χειροκίνητα κιβώτια θα είναι μειοψηφία,ήδη σε αλλες χώρες όπως στις ΗΠΑ αλλά και σε πολλές Ασιατικές τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι αυτόματα.

Κατά τα αλλά το 116 να ξέρεις ότι καταναλώνει περίπου 10 λίτρα μέσα στην πόλη.

Στις ασιατικες ανεκαθεν τα αυτοματα ηταν πλειοψηφια.

 

Για το αν θα επικρατησουν και στις ευρωπαικες αγορες διατηρω πολλες επιφυλαξεις, διοτι περα απο την ανεση που προσφερουν στον οδηγο, μαλλον εχουν μονο μειονεκτηματα (τιμη αγορας, κοστος συντηρησης, περισσοτεροι ρυποι και οι αποψεις διηστανται περι επιδοσεων).

 

Επειδη υπηρξα κατοχος και μηχανικου και αυτοματου, προσωπικα επεστρεψα σε μηχανικο, παρα το γεγονος οτι μεσα στην πολη το αυτοματο ειναι ασυζητητι πιο ανετο οδηγικα. Overall ομως, προτιμω μηχανικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγω σαν νεος μου λενε οι παλιοι οτι ξεκινα σε ενα παλιο αμαξι χωρις υδραυλικα τιμονια και το εχω κανει αλλα δεν υποστηριζω αυτη την αποψη χειροκινητο κιβωτιο σιγουρα ασε τα αυτοματα και ειμαι των μεγαλων αμαξωματων εγω σαν νεος παντα :P

 

και επισης ειναι αναλογα σε τι αυτοκινητο εχεις μαθει εγω π.χ ξεκινησα σε μεγαλα passat corolla και πηγα σε μικρο στη σχολη οδηγων και φοβθηκα :P

Με αφορμή αυτό το σχόλιο θέλω να πω πως αυτή είναι η χειρότερη θεωρία, "είσαι νέος οδηγός πάρε κανένα παλιό φθηνό μέχρι να μάθεις να οδηγείς, θα το τρακαρεις θα το γρατζουνήσεις και δεν θα σε νοιάζει". Όλοι το λένε αυτό για να γλυτώσουν χρήματα στην αγορά αλλά δεν τους νοιάζει πως αυτό το τρακάρισμα που λένε ότι θα πάθεις για να" μάθεις" μπορεί να είναι μοιραίο για την ζωή σου. Δεν λέω να παίρνετε ολοκαίνουρια αυτοκίνητα αλλά καλό θα ήταν να προτιμάτε τα δεκαετίας και κάτω ώστε να λειτουργεί σωστά η, πιο αυστηρή με τα χρόνια, παθητική ασφάλεια. Προστατεύστε τον εαυτό σας και μετά την τσέπη σας. Σόρρυ για το λίγο μελό και off topic.

On topic έχω να πω μακριά από τις multijet μηχανές (π.χ. Fiat), παρά πολλά προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό το σχόλιο θέλω να πω πως αυτή είναι η χειρότερη θεωρία, "είσαι νέος οδηγός πάρε κανένα παλιό φθηνό μέχρι να μάθεις να οδηγείς, θα το τρακαρεις θα το γρατζουνήσεις και δεν θα σε νοιάζει". Όλοι το λένε αυτό για να γλυτώσουν χρήματα στην αγορά αλλά δεν τους νοιάζει πως αυτό το τρακάρισμα που λένε ότι θα πάθεις για να" μάθεις" μπορεί να είναι μοιραίο για την ζωή σου. Δεν λέω να παίρνετε ολοκαίνουρια αυτοκίνητα αλλά καλό θα ήταν να προτιμάτε τα δεκαετίας και κάτω ώστε να λειτουργεί σωστά η, πιο αυστηρή με τα χρόνια, παθητική ασφάλεια. Προστατεύστε τον εαυτό σας και μετά την τσέπη σας. Σόρρυ για το λίγο μελό και off topic.

On topic έχω να πω μακριά από τις multijet μηχανές (π.χ. Fiat), παρά πολλά προβλήματα.

Τι είδους προβλήματα έχουν τα multi jet και στα πόσα χιλιόμετρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...