Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρίσκεις λογικό 1.500.000 άτομα το χρόνο να πεθάνουν απόγευμα την αυτοκίνηση;

Αν είναι τότε να αφαιρέσουμε και το abs και το esp. Και τα δύο υπολογιστές είναι. Ποιος χαζός εμπιστεύεται το esp;;

ας μην τα ξαναλέμε, τα έχουμε πει τόσες και τόσες φορές.. 

 

σε κάποιους μας αρέσει να οδηγούμε και δεν θέλουμε να μας πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο

 

βέβαια από ότι βλέπω ο θάνατος από αυτοκίνητα έχει γίνει πλέον η 10η αιτία θανάτου παγκοσμίως σε σχέση με πριν 17 χρόνια ας πούμε (ειδικά σε πιο φτωχές χώρες θερίζει), από την άλλη τα αυτοκίνητα όπως έχουν σήμερα με τα υποσυστήματα που έχουν και ανάλογους δρόμους είναι αρκετά ασφαλή 

 

στην ινδία πάνω στο παπί θα πεθάνεις πιο εύκολα προφανώς, αλλά δεν περιμένω να δώσουν στους ινδούς αυτοκινούμενα παπιά ακόμα και αν υπήρχε κάτι τέτοιο..  για τον δυτικό κόσμο είναι απλά άλλο ένα γκάτζετ, αλλά πάντα υπάρχει ο "κινδυνος" να βγει καμιά ευρωπαϊκή οδηγία να γίνει υποχρεωτικό. ελπίζω μέχρι τότε να είμαι πολύ γέρος για να με ενδιαφέρει

  • Like 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ας μην τα ξαναλέμε, τα έχουμε πει τόσες και τόσες φορές..

 

σε κάποιους μας αρέσει να οδηγούμε και δεν θέλουμε να μας πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο

 

 

Το τι μας αρέσει δεν θα πρέπει να έχει θέση σε ένα δημοσίο δρόμο.είναι αποδεδειγμένο ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για οδήγηση. Ναι εσύ μπορεί να είσαι σωστός, τυπικός και ωραίος παρόλα αυτά το 99%(στην Ελλάδα) δεν είναι. Και επειδή ασχολούμαι με το συγκεκριμένο θέμα έχω πολύ καλή άποψη επί τούτου.

 

1.5 δις άτομα θα έχουν πεθάνει σε 100 χρόνια αν δεν απαγορεύσουν στον άνθρωπο να οδηγάει.

  • Like 1
Δημοσ.

Πώς έχει αποδειχθεί ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για οδήγηση;

Θες καλύτερη απόδειξη από αυτό;

518$ billion το χρόνο

20-50 εκατομμύρια τραυματίες;;

 

 

Nearly 1.3 million people die in road crashes each year, on average 3,287 deaths a day.

An additional 20-50 million are injured or disabled.

Road traffic crashes rank as the 9th leading cause of death and account for 2.2% of all deaths globally.

 

Each year nearly 400,000 people under 25 die on the world's roads, on average over 1,000 a day.

 

Road crashes cost USD $518 billion globally.

 

Unless action is taken, road traffic injuries are predicted to become the fifth leading cause of death by 2030.

Δημοσ.

Μην με εντυπωσιάζεις με νούμερα, πες μου απλά τα αίτια

 

Εφόσον τα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή από ποτέ πώς είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια αυξητική τάση στους θανάτους;

 

Μήπως φταίει ότι αυξάνεται η πρόσβαση σε αυτοκίνητο ανθρώπων και λαών που δεν είχαν τα προηγούμενα χρόνια;

 

Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι όλοι αυτοί θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν αυτοοδηγούμενα και όχι κάποια παμφθηνη κινητή νεκροφόρα;

 

Επίσης καλώς ή κακώς οι θάνατοι από μόνοι τους δεν λένε κατι, αλλά τα γενικότερα οικονομικά στοιχεία

 

Το ότι πεθαίνουν άνθρωποι είναι κάτι αναμενόμενο μετρήσιμο και στην τελική είναι απλά νούμερα για αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις, αλλά το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα νούμερα είναι πολύ σχετικό.

 

Και από την κακη διατροφή πεθαίνουν μάλλον περισσότεροι ή από την ατμοσφαιρική ρύπανση είδες να παίρνονται μέτρα χωρίς να υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος;

  • Like 1
Δημοσ.

Παλια ξεπαλιας θα βγει μια ωραια μερα ενας νομος(ελπιζω συντομα) και θα λεει οτι η οδηγηση ειναι παρανομη.Ο καθε οδηγος-δολοφονος βγαινει εξω και κανει οτι γουσταρει.Τρεχει περναει κοκκινα μιλαει κινητο καπνιζει ειναι στην κοσμαρα του γιατι σκεφτεται πως θα τα βγαλει περα τωρα που ερχεται ο ενφια.Αλλα ακομη και αν ηταν ο τελειος οδηγος εχει μεγαλυτερο χρονο αντιδρασης απο τον υπολογιστη.Επισης τα αυτοκινητα ισως επικοινωνουν μεταξυ τους για αποφυγη ατυχηματων.

Οδηγοι ειναι και αυτοι με τα ποδηλατα και τα μηχανακια. Μηπως παραβλεπεις καποια πραγματα για καποιους προσωπικους λογους?

Οταν επικοινωνησουν τα αυτοκινητα και με τα υπολοιπα οχηματα που δεν ειναι αυτοκινητα τα ξαναλέμε...

Δημοσ.

Το τι μας αρέσει δεν θα πρέπει να έχει θέση σε ένα δημοσίο δρόμο.είναι αποδεδειγμένο ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για οδήγηση. Ναι εσύ μπορεί να είσαι σωστός, τυπικός και ωραίος παρόλα αυτά το 99%(στην Ελλάδα) δεν είναι. Και επειδή ασχολούμαι με το συγκεκριμένο θέμα έχω πολύ καλή άποψη επί τούτου.

 

1.5 δις άτομα θα έχουν πεθάνει σε 100 χρόνια αν δεν απαγορεύσουν στον άνθρωπο να οδηγάει.

Λάθος λογική και παρακαλώ να επανέλθεις ... :-D :-D :-D

 

Με αυτή την έννοια, ο άνθρωπος δεν κάνει για πολλά πράγματα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τον αντικαταστήσουν οι μηχανές και η ΑΙ .

Ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα και το έχει αποδείξει.

Επειδή σκοτώθηκαν πολλοί για την κατάκτηση του Έβερεστ, αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος δεν είναι ικανός για ορειβασία.

Κατά την γνώμη σου δηλ θα έπρεπε να απαγορεύονται οι αεροπορικές πτήσεις, επειδή σκοτώνονται άνθρωποι από ατυχήματα και ότι ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος για να πετά αεροπλάνα;

 

Η γνώμη σεβαστή, αλλά η λογική σου λάθος.

 

Η λογική του αυτόνομου οχήματος αφορά στην αυξημένη ασφάλεια (και ποτέ στην απόλυτη ασφάλεια) και την απαράμιλλη άνεση του επιβάτη, σε σχέση με τα σημερινά οχήματα. Αυτό σημαίνει οτι η ανθρωπότητα προχωρά και μαθαίνει από τα λάθη της.

Στο μέλλον φυσικά και θα υπάρχουν οχήματα για κάποιους που θέλουν να οδηγούν αυτοί το όχημα τους γιατί τους αρέσει η οδήγηση ή γιατί θέλουν να έχουν αυτοί τον έλεγχο. Καθόλα λογικό.

Όχι όμως ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για οδήγηση....εκτός και αν κρίνεις από τον εαυτό σου !!!!

Δημοσ.

Τσάμπα το συζητάμε. Οι εταιρείες δεν επενδύουν γιατί νοιάζονται για την ανθρωπότητα αλλά για το χρήμα. Σε απλά ελληνικά για να αντικατασταθούν εκατομμύρια άνθρωποι που οδηγούν επί αμοιβής. Αφού είναι κάτι που θελουν αυτοί που ελέγχουν τις καπιταλιστικές κοινωνίες θα είναι κάτι που θα γίνει και μάλιστα πολύ γρήγορα.

  • Like 1
Δημοσ.

Λάθος λογική και παρακαλώ να επανέλθεις ... :-D :-D :-D

 

Με αυτή την έννοια, ο άνθρωπος δεν κάνει για πολλά πράγματα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τον αντικαταστήσουν οι μηχανές και η ΑΙ .

Ο άνθρωπος είναι ικανός για όλα και το έχει αποδείξει.

Επειδή σκοτώθηκαν πολλοί για την κατάκτηση του Έβερεστ, αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος δεν είναι ικανός για ορειβασία.

Κατά την γνώμη σου δηλ θα έπρεπε να απαγορεύονται οι αεροπορικές πτήσεις, επειδή σκοτώνονται άνθρωποι από ατυχήματα και ότι ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος για να πετά αεροπλάνα;

 

Η γνώμη σεβαστή, αλλά η λογική σου λάθος.

 

Η λογική του αυτόνομου οχήματος αφορά στην αυξημένη ασφάλεια (και ποτέ στην απόλυτη ασφάλεια) και την απαράμιλλη άνεση του επιβάτη, σε σχέση με τα σημερινά οχήματα. Αυτό σημαίνει οτι η ανθρωπότητα προχωρά και μαθαίνει από τα λάθη της.

Στο μέλλον φυσικά και θα υπάρχουν οχήματα για κάποιους που θέλουν να οδηγούν αυτοί το όχημα τους γιατί τους αρέσει η οδήγηση ή γιατί θέλουν να έχουν αυτοί τον έλεγχο. Καθόλα λογικό.

Όχι όμως ότι ο άνθρωπος δεν κάνει για οδήγηση....εκτός και αν κρίνεις από τον εαυτό σου !!!!

Δεν νομίζω να πεθάνουν ποτέ 1.5 εκατομμύριο το χρόνο από τις πτήσεις ή από το everest.

Εννοείται ότι οι θάνατοι αυξάνουν γιατί η πρόσβαση στο αμάξι αυξάνει.

Δεν είναι το everest 9η αιτία θανάτου.

Logistoulis τα νούμερα θα έπρεπε να τρομάζουν. Εμένα με τρομάζει που κάθε φορά που βγαίνω στην Πατρών πύργου έχει ένα τρακαρισμα. Με τρομάζει που με προσπερνάνε σε διπλή γραμμή και τυφλή στροφή. Με τρομάζει που βλέπεις κάθε 5 το πρωί που πάω για δουλειά τα αμάξια να κάνουν s από το αλκοόλ.

 

Ο άνθρωπος είναι ικανός για να πατήσει στο φεγγάρι αλλά και για να παρκάρει στην θέση αναπήρου. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος έχει καλύτερα αντανακλαστικα απόγευμα μια μηχανή. Το esp καταλαβαίνει ότι φεύγεις από την στροφή πριν εσύ καν καταλάβεις ότι στρίβεις..

 

Κρίνω και απο τον εαυτό μου στα 20 τι μαλακιες έχω κάνει. Κρίνω και απο αυτα που βλέπω εδώ και 400.000 στους δρόμους (και σαν οδηγός και σαν συνοδηγός).

 

Δηλαδή τόσες απολαύσεις έχει η ζωή... Το αμάξι φοβόμαστε μην μας κόψουν; θα μου πεις εδώ άτομα καπνίζουν με τον καρκίνο να θερίζει.

 

Σαν οδηγός είμαι αρκετά τυπικός και στα όρια και σε ότι έχει να κάνει με το κοκ. Δεν φαντάζεσαι πόσες φορές έχει πάει κάποιος να με τρακάρει απόγευμα πίσω επειδή στο κίτρινο επιβραδυνω. Όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα και να χαρώ τα 170 άλογα που έχω μπαίνω σε πίστα.

Δημοσ.

Εγώ λέω στο level 6 να βγάλουν και τις ρόδες.

 

Είναι δυνατόν να υπάρχει αμάξι χωρίς πεντάλ και τιμόνι? Έλεος δλδ. Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον υπολογιστή. Θα μου πείτε ότι οι πιθανότητες είναι μικρές και λίγες και ότι είναι πιο ασφαλές κτλ. Αλλά η βλακεια μια φορά θα γίνει όχι πολλές.

 

Αγαπάω την τεχνολογία και τα γκατζετ αλλά σε αυτό είμαι της παλιάς σχολής.

Η όλη λογική πίσω απο την αυτόνομη οδήγηση είναι ότι θα γίνουν συνολικά λιγότερες βλακείες  απο αυτές που ήδη γίνονται αν κρατούν οι άνθρωποι το τιμόνι...

 

Ατυχήματα πάντα θα συμβαίνουν απλά σκοπός είναι να τα μειώσουμε.

Δημοσ.

Τσάμπα το συζητάμε. Οι εταιρείες δεν επενδύουν γιατί νοιάζονται για την ανθρωπότητα αλλά για το χρήμα. Σε απλά ελληνικά για να αντικατασταθούν εκατομμύρια άνθρωποι που οδηγούν επί αμοιβής. Αφού είναι κάτι που θελουν αυτοί που ελέγχουν τις καπιταλιστικές κοινωνίες θα είναι κάτι που θα γίνει και μάλιστα πολύ γρήγορα.

 

Συμφωνώ ότι επιχείρηση σημαίνει οικονομικό κέρδος. Απόλυτα λογικό. Όμως πίσω από αυτή την επιχείρηση κρύβεται μια τεχνολογία, μια έρευνα, μια γνώση. Το κείμενο λοιπόν αφορά στην τεχνογνωσία και το επίτευγμα της Nvidia και όχι αν νοιάζεται για την ανθρωπότητα.

 

Όσο για το δεύτερο, τον φόβο σου δηλ. ότι οι μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους, τότε η τεχνολογική αύξηση και κυρίως σε χώρες που παράγουν τεχνολογία, θα έπρεπε να οδηγήσουν τις κοινωνίες τους σε τεράστιες ανεργίες, που όπως ξέρουμε κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.

Δηλ. αν το 1950 με  την τότε τεχνολογία, υπήρχε 10% ανεργία στην Αμερική, τότε σήμερα στην  Αμερική σε σχέση με την τεράστια αύξηση της τεχνολογίας και της βιομηχανίας, θα έπρεπε η ανεργία να ήταν 250%. Κι όμως είναι μόλις 4,4%.

 

Στην Ελλάδα επίσης, δεν θα πρέπει να μιλάμε για τεχνολογία, για επιχειρήσεις και για έρευνα. Θα μιλάμε για εκμετάλλευση και για φτώχεια. Προς το παρόν ...

Και αυτό γιατί είμαστε αδύναμοι απέναντι στους μεγάλους (βλέπε Αμερική, Αγγλία, Γερμανία) και λόγω του γνωσιακού, πολιτικού και κοινωνικού επιπέδου που βρισκόμαστε (βλέπε ίσες ή κατώτερες χώρες με την Ελλάδα).

Εμείς φταίμε και το τρόπος που σκεπτόμαστε, όχι αυτοί που μας κυβερνούν.

Δεν νομίζω να πεθάνουν ποτέ 1.5 εκατομμύριο το χρόνο από τις πτήσεις ή από το everest.

Εννοείται ότι οι θάνατοι αυξάνουν γιατί η πρόσβαση στο αμάξι αυξάνει.

Δεν είναι το everest 9η αιτία θανάτου.

 

Συμφωνώ !!! αλλά ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ αυτό δεν λέει ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν για οδήγηση !!! είναι χαζό μονό που το λες στο άλλο.

Λέει ότι δεν υπάρχει ασφάλεια, ότι οδηγούν μεθυσμένοι, ότι μιλάνε στο κινητό, ότι νυστάζουν κλπ κλπ. ΟΧΙ ότι το 99,98% δεν κάνει για οδήγηση !!!!

Πες μου ειλικρινά, με καταλαβαίνεις ή όχι;

Δημοσ.

nhzt, δεν μίλησα για ανεργία, ούτε εξέθεσα κάποιο φόβο. Τα γεγονότα απλά και ρεαλιστικά παραθέτω. Όλη αυτή η ανάπτυξη δεν γίνεται για αυτό που έγινε θέμα συζήτησης στο νήμα (ασφάλεια στους δρόμους).

Δημοσ.

Συμφωνώ !!! αλλά ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ αυτό δεν λέει ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν για οδήγηση !!! είναι χαζό μονό που το λες στο άλλο.

Λέει ότι δεν υπάρχει ασφάλεια, ότι οδηγούν μεθυσμένοι, ότι μιλάνε στο κινητό, ότι νυστάζουν κλπ κλπ. ΟΧΙ ότι το 99,98% δεν κάνει για οδήγηση !!!!

Πες μου ειλικρινά, με καταλαβαίνεις ή όχι;

 

Μπορείς αν θες ΕΣΥ να καταλάβεις εμένα.

Δεν μίλησα πουθενά για 99.8% Μιλάω για το πόσο συχνά βλέπω μπροστά μου την παρανομία και την επιθετική οδήγηση.

Βλέπω μια αστυνομία να μην νοιάζεται για πόσα παιδιά ξεκληρίζονται από το αλκοόλ. Βλέπω έναν γείτονα που πάει με 80 χιλιόμετρα μπροστά από το σχολείο που πάει και το παιδί του. Βλέπω τις σχολές οδηγών να ξεπετάνε 5-5 τα αγνά μαθητούδια.

 

Δεν κάνει γενικά ο άνθρωπος. είναι το κακό ζώο αυτού το πλανήτη. βιάζει , καταστρέφει , πολεμάει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...