Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η λειτουργία πολλών ημι-αυτόνομων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους βασίζεται και σε hardware της Nvidia.

Μόλις οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιλήφθηκαν ότι η τεχνολογία των GPUs ήταν σε θέση να τροφοδοτήσει τα τελευταίας γενιάς χαρακτηριστικά των αυτόνομων οχημάτων τους, οι επεξεργαστές γραφικών και η τεχνολογία της Nvidia αποτέλεσαν κάτι σαν μήλο της έριδος για την αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως την ώρα που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κυκλοφορούν ακόμα μοντέλα Level 2 ή Level 3, ο υπολογιστής AI της Nvidia, Drive PX Pegasus είναι από ότι φαίνεται ικανός για αυτονομία Level 5. Τι σημαίνει το “Level 5”; Με απλά λόγια σημαίνει ότι δεν απαιτούνται πεντάλ για το γκάζι ή το φρένο, δεν απαιτούνται καθρέφτες ή τιμόνι και δεν απαιτείται οδηγός που να έχει τον έλεγχο του οχήματος.

 

O νέος υπολογιστής της Nvidia μπορεί και εκτελεί 320 τρισεκατομμύρια λειτουργίες το δευτερόλεπτο, επιδεικνύοντας δεκαπλάσια απόδοση από τον προκάτοχό του, Nvidia Drive PX 2. Η Nvidia, μέσω του Director of Automotive, Danny Shapiro τόνισε ότι ο Drive PX Pegasus θα αποτελέσει τον εγκέφαλο ρομποταξί που θα μας μεταφέρουν στον προορισμό μας.

 

Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία έκανε γνωστό ότι περισσότεροι από 25 συνεργάτες της εργάζονται ήδη πάνω στη τεχνολογία των πλήρως αυτόνομων ταξί, και ο στόχος με αυτό τον μικρού μεγέθους, αλλά ισχυρότερο υπολογιστή είναι η απομάκρυνση του όγκου των διάφορων υπολογιστών που βρίσκονται στο εσωτερικό των πρωτότυπων οχημάτων διάφορων OEMs, startups κ.ά.

 

Ο υπολογιστής Drive PX Pegasus κατασκευάστηκε για πιστοποίηση ASIL D – το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας της βιομηχανίας – με automotive inputs/ outputs που συμπεριλαμβάνουν CAN (Controller Area Network), Flexray, 16 dedicated υψηλής ταχύτητας sensor inputs για τις ανάγκες των καμερών, radar, lidar και ultrasonics καθώς και από πολλαπλούς 10Gbit Ethernet connectors. Συνδυαστικά, το memory bandwidth ξεπερνάει το 1 Terabyte per second. Η ανακοίνωση της Nvidia θα χαροποιήσει αρκετές εταιρείες, αφού η επεξεργαστική ισχύς που απαιτείται για τις ανάγκες της Τεχνητής Νοημοσύνης και της επεξεργασίας του τεράστιου όγκου δεδομένων που συλλέγονται (από δεκάδες κάμερες, από αισθητήρες LIDAR ή από μικρής ή μεγάλης εμβέλειας ραντάρ) σε ένα αυτοοδηγούμενο όχημα είναι μεγάλη. Επιπλέον, το τελευταίο πράγμα που θέλουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι ένα υπολογιστικό σύστημα που τραβάει πολύ ενέργεια από τις μπαταρίες του αυτοκινήτου. Όμως το Drive PX Pegasus απαιτεί ακόμα λιγότερη ενέργεια από τον προκάτοχό του, αν και για να το αποκτήσει κάποιος θα χρειαστεί να περάσει λίγος καιρός (θα διατεθεί μέσα στο δεύτερο μισό του 2018 και θα ενσωματώνει νέου τύπου επεξεργαστές γραφικών που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη από την Nvidia επίσημα).

 

Υπάρχει ήδη ένας οργανισμός που πρόκειται να χρησιμοποιήσει αυτόνομα οχήματα, αν και όχι ακριβώς όπως το φανταζόμαστε, ακόμα: το Deutsche Post DHL Group θέλει από το 2018 να έχει στους δρόμους αυτόνομα οχήματα, τα οποία θα ακολουθούν τον οδηγό από πόρτα, σε πόρτα καθώς αυτός παραδίδει μία σειρά από δέματα σε μία γειτονιά ή ένα οικοδομικό τετράγωνο.

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

Εγώ λέω στο level 6 να βγάλουν και τις ρόδες.

 

Είναι δυνατόν να υπάρχει αμάξι χωρίς πεντάλ και τιμόνι? Έλεος δλδ. Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον υπολογιστή. Θα μου πείτε ότι οι πιθανότητες είναι μικρές και λίγες και ότι είναι πιο ασφαλές κτλ. Αλλά η βλακεια μια φορά θα γίνει όχι πολλές.

 

Αγαπάω την τεχνολογία και τα γκατζετ αλλά σε αυτό είμαι της παλιάς σχολής.

  • Like 2
Δημοσ.

να διαβάσουμε και αυτό λιγάκι:

 

 

 

Όμως το Drive PX Pegasus απαιτεί ακόμα λιγότερη ενέργεια από τον προκάτοχό του, αν και για να το αποκτήσει κάποιος θα χρειαστεί να περάσει λίγος καιρός (θα διατεθεί μέσα στο δεύτερο μισό του 2018 και θα ενσωματώνει νέου τύπου επεξεργαστές γραφικών που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη από την Nvidia επίσημα).
Δημοσ.

Εγώ λέω στο level 6 να βγάλουν και τις ρόδες.

 

Είναι δυνατόν να υπάρχει αμάξι χωρίς πεντάλ και τιμόνι? Έλεος δλδ. Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον υπολογιστή. Θα μου πείτε ότι οι πιθανότητες είναι μικρές και λίγες και ότι είναι πιο ασφαλές κτλ. Αλλά η βλακεια μια φορά θα γίνει όχι πολλές.

 

Αγαπάω την τεχνολογία και τα γκατζετ αλλά σε αυτό είμαι της παλιάς σχολής.

1.500.000 νεκροί τον χρόνο από δυστυχήματα θα προτιμούσαν να μην είχαν τιμόνι και πεντάλ

  • Like 6
Δημοσ.

1.500.000 νεκροί τον χρόνο από δυστυχήματα θα προτιμούσαν να μην είχαν τιμόνι και πεντάλ

0.0002 η πιθανότητα... να μην ξαναβγούμε από τα σπίτια μας δηλαδή 

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ λέω στο level 6 να βγάλουν και τις ρόδες.

 

Είναι δυνατόν να υπάρχει αμάξι χωρίς πεντάλ και τιμόνι? Έλεος δλδ. Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον υπολογιστή. Θα μου πείτε ότι οι πιθανότητες είναι μικρές και λίγες και ότι είναι πιο ασφαλές κτλ. Αλλά η βλακεια μια φορά θα γίνει όχι πολλές.

 

Αγαπάω την τεχνολογία και τα γκατζετ αλλά σε αυτό είμαι της παλιάς σχολής.

Παλια ξεπαλιας θα βγει μια ωραια μερα ενας νομος(ελπιζω συντομα) και θα λεει οτι η οδηγηση ειναι παρανομη.Ο καθε οδηγος-δολοφονος βγαινει εξω και κανει οτι γουσταρει.Τρεχει περναει κοκκινα μιλαει κινητο καπνιζει ειναι στην κοσμαρα του γιατι σκεφτεται πως θα τα βγαλει περα τωρα που ερχεται ο ενφια.Αλλα ακομη και αν ηταν ο τελειος οδηγος εχει μεγαλυτερο χρονο αντιδρασης απο τον υπολογιστη.Επισης τα αυτοκινητα ισως επικοινωνουν μεταξυ τους για αποφυγη ατυχηματων.
Δημοσ.

Εγώ λέω στο level 6 να βγάλουν και τις ρόδες.

 

Είναι δυνατόν να υπάρχει αμάξι χωρίς πεντάλ και τιμόνι? Έλεος δλδ. Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον υπολογιστή. Θα μου πείτε ότι οι πιθανότητες είναι μικρές και λίγες και ότι είναι πιο ασφαλές κτλ. Αλλά η βλακεια μια φορά θα γίνει όχι πολλές.

 

Αγαπάω την τεχνολογία και τα γκατζετ αλλά σε αυτό είμαι της παλιάς σχολής.

Χωρίς πεντάλ και τιμόνι δεν πρόκειται να υπάρξει τα επόμενα 20 χρόνια. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει, έστω και απειροελάχιστη, πιθανότητα ο υπολογιστής να έχει πρόβλημα. Τότε κάποιος πρέπει να μπορεί να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

 

Κάποια στιγμή που οι άνθρωποι δεν θα εκπαιδεύονται στην οδήγηση και τα συστήματα θα είναι bullet proof, ίσως. Ή θα προστεθεί κάτι άλλο για συνθήκες εκτάκτου ανάγκης (π.χ. έξτρα σύστημα fail over οδήγησης).

Δημοσ.

1.500.000 νεκροί τον χρόνο από δυστυχήματα θα προτιμούσαν να μην είχαν τιμόνι και πεντάλ

Αυτό δεν μου λέει τίποτα. Τα ατυχήματα μπορούν να συμβούν για πολλούς λόγους. Εσυ ας πούμε στο χιόνι η σε μια καταιγίδα εμπιστεύεσαι μηχάνημα? Αν κάποιος έχει ανάγκη από νοσοκομείο και πρέπει να πάει γρήγορα?

Δημοσ.

0.0002 η πιθανότητα... να μην ξαναβγούμε από τα σπίτια μας δηλαδή 

...μήπως 0,02% ; ... αλλά και πάλι είναι πολύ μικρό.

Όμως η ασφάλεια δεν υπολογίζεται μόνο με νεκρούς, αλλά και χωρίς νεκρούς (οδηγικό λάθος και παραλίγο ατύχημα) ή με τραυματίες. Τα ποσοστά ασφάλειας αμέσως εκτινάσσονται. Περίπου 135.000 άτομα την μέρα τραυματίζονται από αυτοκινητιστικά ατυχήματα.

Τα μελλοντικά αυτόνομα οχήματα, θα διαθέτουν κόφτη ταχύτητας, επικοινωνία μεταξύ τους για αποφυγή ατυχημάτων και άλλα καλούδια, με κοινό σκοπό την ασφάλεια.

Αυτή την τεχνολογία θέλουμε σαν άνθρωποι και την ορθή χρήση ΑΙ συστημάτων. Ούτε φόβος χρειάζεται αλλά ούτε και εφησυχασμός.

  • Like 3
Δημοσ.

...μήπως 0,02% 

 

έγραψα τη λέξη πιθανότητα, όχι ποσοστό επί τοις 100 για αυτό και δεν έβαλα και το σχετικό σύμβολο..

 

τέσπα θες %; είναι 0.02% το ίδιο πράγμα είναι 

  • Like 1
Δημοσ.

0.0002 η πιθανότητα... να μην ξαναβγούμε από τα σπίτια μας δηλαδή

Βρίσκεις λογικό 1.500.000 άτομα το χρόνο να πεθάνουν από την αυτοκίνηση;

Αν είναι τότε να αφαιρέσουμε και το abs και το esp. Και τα δύο υπολογιστές είναι. Ποιος χαζός εμπιστεύεται το esp;;

Αυτό δεν μου λέει τίποτα. Τα ατυχήματα μπορούν να συμβούν για πολλούς λόγους. Εσυ ας πούμε στο χιόνι η σε μια καταιγίδα εμπιστεύεσαι μηχάνημα? Αν κάποιος έχει ανάγκη από νοσοκομείο και πρέπει να πάει γρήγορα?

Οντως τα ατυχήματα μπορούν να συμβούν για πολλούς λόγους και αυτοί είναι το ποτό, η ικανότητα οδήγησης καθώς και η παραβίαση του κοκ (διπλή γραμμή, στοπ, κόκκινο κλπ)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...