valkon Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 χαχα τι ζούμε σε αυτη τη χώρα. Το κακό είναι ότι οι μισοί εδώ μέσα χαίρεστε, καθαρίζετε 4κ;
chill Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Στις 16/10/2021 στις 12:28 ΜΜ, paylidis είπε Α χιλιαρης είσαι; Νόμιζα το 1.5 έχεις..! κ εγώ μαζί σου, το αποφεύγω, αλλά μη τη φάμε για τη μια φορά το μήνα (κ αν) που θα χρειαστεί να πάμε στο κεντρο! 😂 Λες και ελέγχει κανένας.... Μακάρι αλλά δεν!!! 1
N3M3SiS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Στις 1/10/2021 στις 12:17 ΜΜ, Nabuko είπε Οι αστυνομικοί πάντως όχι, μιας και δεν προβλέπεται από πουθενά. Αλλιώς θα έβλεπες κάθε μέρα ουρές από σταματημένα και να κόβονται αβέρτα κλήσεις. Επίσης τα χρήματα από κλήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας δεν πηγαίνουν στο κράτος ή στα ταμεία της Ελ.Ας αλλά στον Δήμο στα όρια του οποίου κόπηκε η κλήση, γι' αυτό συμπληρώνεται ο 4ψήφιος κωδικός κάθε Δήμου πάνω στην κλήση. Ουτε καν. Στο Δημοσιο πηγαινουν.
Nabuko Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, N3M3SiS είπε Ουτε καν. Στο Δημοσιο πηγαινουν. Μπα. Κοίτα καλύτερα
StamTheMan Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 14 ώρες πριν, papoys1 είπε μπορούσε ο καθένας να τριγυρίζει ελεύθερα με ένα μαρκούτσι από πίσω και να θερίζει σε κάθε παρκάρισμα όποιον άτυχο βρισκόταν πίσω του. Την έξω πατήσει από κοτσαδόρο για αυτό το λέω. Spoiler Βαλε και τους πεζους που σακατευονται οταν περνανε αναμεσα απο παρκαρισμενα,και κοπανανε στον κοτσαδορο.
N3M3SiS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Nabuko είπε Μπα. Κοίτα καλύτερα Τα χρηματα των κλησεων της Τροχαιας πηγαινουν στο Δημοσιο εκτος απο το 5% που πηγαινει στα ασφαλιστικα ταμεια των ενστολων και οι κλησεις για σταθμευση της Δημοτικης Αστυνομιας, πηγαινουν στο Δημο. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2021 από N3M3SiS
Haldol Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 11 ώρες πριν, george1807 είπε Ποιος ο λόγος να επιτρέπεται ένα Euro 6 με 110γρ ας πούμε και όχι ένα Euro 5 με 99; Μου ξεφεύγει κάτι; Κανένας. Ελλαδιστάν. Η ηλεκτρική μπουρούχα - κτήνος των 350 kW μπαίνει όποτε θέλει γιατί είναι "καθαρή" (πάνε στην Πτολεμαΐδα τα καυσαέρια ). Το Smartάκι δε μπαίνει γιατί... είναι Euro 4/5 και άρα "ρυπαίνει". 1
agnostos13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 12 ώρες πριν, george1807 είπε Ποιος ο λόγος να επιτρέπεται ένα Euro 6 με 110γρ ας πούμε και όχι ένα Euro 5 με 99; Μου ξεφεύγει κάτι; Για τον ίδιο λόγο που οχήματα που μετρήθηκαν το 2019 με nedc θα είναι <120gr CO2 και θα μπαίνουν ενώ τα ίδια οχήματα που έχουν μετρηθεί το 2021 με WLTP θα είναι >120gr CO2 και δεν θα μπαίνουν. Δηλαδή οτι τα τα κάνουμε όλα στο πόδι στην Ελλάδα. Καθαρός δακτύλιος και πράσινα άλογα (πράσειν άλογα).
tutuyo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Η ιδανικη υλοποιηση θα ηταν οπως η αρχικη σκεψη, να επιτρεπονται μονο τα ηλεκτρικα/υβριδικα και τα επαγγελματικα κατα την διαρκεια συγκεκριμενων ωρων τροφοδοσιας. Ειδικα οι ντιζελ καυστηρες (που οι περισσοτεροι στην Ελλαδα ειναι τα σαπακια εισαγωγης) θα επρεπε να απαγορευθουν σε ακομη μεγαλυτερη ακτινα Απο τη στιγμη που βαζεις παραθυρακια ειναι λογικο να εμφανιζονται στρεβλωσεις
filipo68 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Στις 15/10/2021 στις 10:35 ΜΜ, Joshua21 είπε Παλιότερα υπήρχε εξαίρεση για τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους του Δήμου Αθηνών, τώρα όμως ο Καραμανλής δήλωσε ότι οι εξαιρέσεις τέλος. "Οι πρόσφατες ανακοινώσεις για έναρξη ισχύος του δακτυλίου από τις 25 Οκτωβρίου, με διαφορετική από την υφιστάμενη μορφή, έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Και αυτό γιατί ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στην επανενεργοποίηση του μέτρου, τόνισε ότι θα καταργηθούν όλες οι εξαιρέσεις και θα επιτρέπεται μόνο η είσοδος των ηλεκτρικών οχημάτων εντός των ορίων του δακτυλίου." https://www.kathimerini.gr/society/561538078/dieyrynsi-exaireseon-ston-neo-daktylio/ Επειδή μένω μέσα στον δακτύλιο, επέτρεψε μου να πω ότι δεν εξαιρούνται οι κάτοικοι εντός δακτυλίου, απλά σου δίνει το δικαίωμα να ζητήσεις απο την δημοτική αστυνομία άδεια εισόδου-εξόδου η οποία όμως ισχύει για συγκεκριμένη ώρα το πρωί και το απόγευμα (πάμε δουλειά - γυρνάμε απο δουλειά) και για συγκεκριμένο σημείο εξόδου- εισόδου στον δακτύλιο όχι για να κυκλοφορείς όποια ώρα θέλεις 1
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, filipo68 είπε Επειδή μένω μέσα στον δακτύλιο, επέτρεψε μου να πω ότι δεν εξαιρούνται οι κάτοικοι εντός δακτυλίου, απλά σου δίνει το δικαίωμα να ζητήσεις απο την δημοτική αστυνομία άδεια εισόδου-εξόδου η οποία όμως ισχύει για συγκεκριμένη ώρα το πρωί και το απόγευμα (πάμε δουλειά - γυρνάμε απο δουλειά) και για συγκεκριμένο σημείο εξόδου- εισόδου στον δακτύλιο όχι για να κυκλοφορείς όποια ώρα θέλεις Ε εξαίρεση είναι και αυτό, απλά με περιορισμούς. Ήταν μάλλον, γιατί από ότι φαίνεται πλέον κόβονται όλες.
Nabuko Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε Τα χρηματα των κλησεων της Τροχαιας πηγαινουν στο Δημοσιο εκτος απο το 5% που πηγαινει στα ασφαλιστικα ταμεια των ενστολων και οι κλησεις για σταθμευση της Δημοτικης Αστυνομιας, πηγαινουν στο Δημο. Οι κλήσεις που κόβει η ΕΛ.ΑΣ. έχουν πάνω ένα κουτάκι στο οποίο σημειώνεται ο κωδικός κάθε Δήμου/ΟΤΑ. Εγώ ήξερα αυτό εδώ, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων συντελέστηκε η παράβαση. Εξαιτίας της πολύπλοκης διαδικασίας είσπραξης προστίμων, πολλοί Δήμοι είτε αδυνατούν είτε δεν επιθυμούν να προχωρήσουν στη βεβαίωση αυτών των προστίμων και στην απόδοση των εσόδων στα ταμεία τους. Ως αποτέλεσμα, πολλά από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. δεν μετατρέπονται σε έσοδα για τους ΟΤΑ που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Nabuko είπε Οι κλήσεις που κόβει η ΕΛ.ΑΣ. έχουν πάνω ένα κουτάκι στο οποίο σημειώνεται ο κωδικός κάθε Δήμου/ΟΤΑ. Εγώ ήξερα αυτό εδώ, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων συντελέστηκε η παράβαση. Εξαιτίας της πολύπλοκης διαδικασίας είσπραξης προστίμων, πολλοί Δήμοι είτε αδυνατούν είτε δεν επιθυμούν να προχωρήσουν στη βεβαίωση αυτών των προστίμων και στην απόδοση των εσόδων στα ταμεία τους. Ως αποτέλεσμα, πολλά από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. δεν μετατρέπονται σε έσοδα για τους ΟΤΑ που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Με βάση αυτό στα bold είναι προφανές ότι το κείμενο αναφέρεται στις παραβάσεις που βεβαιώνουν (ή που ΔΕΝ βεβαιώνουν) οι Δήμοι.
nammo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Παιδιά να ρωτήσω κάτι; Επειδή δεν έχω ζήσει τον προηγούμενο δακτύλιο, ως οδηγός, δεν έχω καταλάβει (βασικά δεν έχω ενημερωθεί κι εμπεριστατωμένα κιόλας) αν ισχύει για τα μηχανάκια; Εμένα η άδεια μου πάντως στο πεδίο V7 λέει 000, και στο V9 είναι ---. Οδηγό ένα σκούτερ καινούργιο (περσινό) euro4.
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 10 λεπτά πριν, nammo είπε Παιδιά να ρωτήσω κάτι; Επειδή δεν έχω ζήσει τον προηγούμενο δακτύλιο, ως οδηγός, δεν έχω καταλάβει (βασικά δεν έχω ενημερωθεί κι εμπεριστατωμένα κιόλας) αν ισχύει για τα μηχανάκια; Εμένα η άδεια μου πάντως στο πεδίο V7 λέει 000, και στο V9 είναι ---. Οδηγό ένα σκούτερ καινούργιο (περσινό) euro4. Όχι, ισχύει (ή τουλάχιστον ίσχυε) μόνο για επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα