Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 16/10/2021 στις 12:28 ΜΜ, paylidis είπε

Α χιλιαρης είσαι; Νόμιζα το 1.5 έχεις..!

κ εγώ μαζί σου, το αποφεύγω, αλλά μη τη φάμε για τη μια φορά το μήνα (κ αν) που θα χρειαστεί να πάμε στο κεντρο! 😂

Λες και ελέγχει κανένας....

Μακάρι αλλά δεν!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2021 στις 12:17 ΜΜ, Nabuko είπε

 

Οι αστυνομικοί πάντως όχι, μιας και δεν προβλέπεται από πουθενά. Αλλιώς θα έβλεπες κάθε μέρα ουρές από σταματημένα και να κόβονται αβέρτα κλήσεις. 

Επίσης τα χρήματα από κλήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας δεν πηγαίνουν στο κράτος ή στα ταμεία της Ελ.Ας αλλά στον Δήμο στα όρια του οποίου κόπηκε η κλήση, γι' αυτό συμπληρώνεται ο 4ψήφιος κωδικός κάθε Δήμου πάνω στην κλήση.

Ουτε καν. Στο Δημοσιο πηγαινουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, papoys1 είπε

μπορούσε ο καθένας να τριγυρίζει ελεύθερα με ένα μαρκούτσι από πίσω και να θερίζει σε κάθε παρκάρισμα όποιον άτυχο βρισκόταν πίσω του. Την έξω πατήσει από κοτσαδόρο για αυτό το λέω.

Spoiler

Βαλε και τους πεζους που σακατευονται οταν περνανε αναμεσα απο παρκαρισμενα,και κοπανανε στον κοτσαδορο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μπα. Κοίτα καλύτερα

Τα χρηματα των κλησεων της Τροχαιας πηγαινουν στο Δημοσιο εκτος απο το 5% που πηγαινει στα ασφαλιστικα ταμεια των ενστολων και οι κλησεις για σταθμευση της Δημοτικης Αστυνομιας, πηγαινουν στο Δημο.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, george1807 είπε

Ποιος ο λόγος να επιτρέπεται ένα Euro 6 με 110γρ ας πούμε και όχι ένα Euro 5 με 99; Μου ξεφεύγει κάτι;

Κανένας. Ελλαδιστάν. Η ηλεκτρική μπουρούχα - κτήνος των 350 kW μπαίνει όποτε θέλει γιατί είναι "καθαρή" (πάνε στην Πτολεμαΐδα τα καυσαέρια :P). Το Smartάκι δε μπαίνει γιατί... είναι Euro 4/5 και άρα "ρυπαίνει". 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, george1807 είπε

Ποιος ο λόγος να επιτρέπεται ένα Euro 6 με 110γρ ας πούμε και όχι ένα Euro 5 με 99; Μου ξεφεύγει κάτι;

Για τον ίδιο λόγο που οχήματα που μετρήθηκαν το 2019 με nedc θα είναι <120gr CO2 και θα μπαίνουν ενώ τα ίδια οχήματα που έχουν μετρηθεί το 2021 με WLTP θα είναι >120gr CO2 και δεν θα μπαίνουν.

Δηλαδή οτι τα τα κάνουμε όλα στο πόδι στην Ελλάδα.

Καθαρός δακτύλιος και πράσινα άλογα (πράσειν άλογα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η ιδανικη υλοποιηση θα ηταν οπως η αρχικη σκεψη, να επιτρεπονται μονο τα ηλεκτρικα/υβριδικα και τα επαγγελματικα κατα την διαρκεια συγκεκριμενων ωρων τροφοδοσιας. Ειδικα οι ντιζελ καυστηρες (που οι περισσοτεροι στην Ελλαδα ειναι τα σαπακια εισαγωγης) θα επρεπε να απαγορευθουν σε ακομη μεγαλυτερη ακτινα

Απο τη στιγμη που βαζεις παραθυρακια ειναι λογικο να εμφανιζονται στρεβλωσεις

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/10/2021 στις 10:35 ΜΜ, Joshua21 είπε

Παλιότερα υπήρχε εξαίρεση για τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους του Δήμου Αθηνών, τώρα όμως ο Καραμανλής δήλωσε ότι οι εξαιρέσεις τέλος.

"Οι πρόσφατες ανακοινώσεις για έναρξη ισχύος του δακτυλίου από τις 25 Οκτωβρίου, με διαφορετική από την υφιστάμενη μορφή, έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Και αυτό γιατί ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Κ. Καραμανλής, αναφερόμενος στην επανενεργοποίηση του μέτρου, τόνισε ότι θα καταργηθούν όλες οι εξαιρέσεις και θα επιτρέπεται μόνο η είσοδος των ηλεκτρικών οχημάτων εντός των ορίων του δακτυλίου."

https://www.kathimerini.gr/society/561538078/dieyrynsi-exaireseon-ston-neo-daktylio/

Επειδή μένω μέσα στον δακτύλιο, επέτρεψε μου να πω ότι δεν εξαιρούνται οι κάτοικοι εντός δακτυλίου, απλά σου δίνει το δικαίωμα να ζητήσεις απο την δημοτική αστυνομία άδεια εισόδου-εξόδου η οποία όμως ισχύει για συγκεκριμένη ώρα το πρωί και το απόγευμα (πάμε δουλειά - γυρνάμε απο δουλειά) και για συγκεκριμένο σημείο εξόδου- εισόδου στον δακτύλιο όχι για να κυκλοφορείς όποια ώρα θέλεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filipo68 είπε

Επειδή μένω μέσα στον δακτύλιο, επέτρεψε μου να πω ότι δεν εξαιρούνται οι κάτοικοι εντός δακτυλίου, απλά σου δίνει το δικαίωμα να ζητήσεις απο την δημοτική αστυνομία άδεια εισόδου-εξόδου η οποία όμως ισχύει για συγκεκριμένη ώρα το πρωί και το απόγευμα (πάμε δουλειά - γυρνάμε απο δουλειά) και για συγκεκριμένο σημείο εξόδου- εισόδου στον δακτύλιο όχι για να κυκλοφορείς όποια ώρα θέλεις

Ε εξαίρεση είναι και αυτό, απλά με περιορισμούς.

Ήταν μάλλον, γιατί από ότι φαίνεται πλέον κόβονται όλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Τα χρηματα των κλησεων της Τροχαιας πηγαινουν στο Δημοσιο εκτος απο το 5% που πηγαινει στα ασφαλιστικα ταμεια των ενστολων και οι κλησεις για σταθμευση της Δημοτικης Αστυνομιας, πηγαινουν στο Δημο.

Οι κλήσεις που κόβει η ΕΛ.ΑΣ. έχουν πάνω ένα κουτάκι στο οποίο σημειώνεται ο κωδικός κάθε Δήμου/ΟΤΑ. Εγώ ήξερα αυτό εδώ, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι

 Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. έχουν ανταποδοτικό 
χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων 
συντελέστηκε η παράβαση. 
 Εξαιτίας της πολύπλοκης διαδικασίας είσπραξης προστίμων, πολλοί Δήμοι είτε 
αδυνατούν είτε δεν επιθυμούν να προχωρήσουν στη βεβαίωση αυτών των 
προστίμων και στην απόδοση των εσόδων στα ταμεία τους. 
 Ως αποτέλεσμα, πολλά από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. δεν μετατρέπονται σε έσοδα 
για τους ΟΤΑ που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οι κλήσεις που κόβει η ΕΛ.ΑΣ. έχουν πάνω ένα κουτάκι στο οποίο σημειώνεται ο κωδικός κάθε Δήμου/ΟΤΑ. Εγώ ήξερα αυτό εδώ, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι

 Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. έχουν ανταποδοτικό 
χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων 
συντελέστηκε η παράβαση. 
 Εξαιτίας της πολύπλοκης διαδικασίας είσπραξης προστίμων, πολλοί Δήμοι είτε 
αδυνατούν είτε δεν επιθυμούν να προχωρήσουν στη βεβαίωση αυτών των 
προστίμων και στην απόδοση των εσόδων στα ταμεία τους. 

 Ως αποτέλεσμα, πολλά από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. δεν μετατρέπονται σε έσοδα 
για τους ΟΤΑ που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Με βάση αυτό στα bold είναι προφανές ότι το κείμενο αναφέρεται στις παραβάσεις που βεβαιώνουν (ή που ΔΕΝ βεβαιώνουν) οι Δήμοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να ρωτήσω κάτι; Επειδή δεν έχω ζήσει τον προηγούμενο δακτύλιο, ως οδηγός, δεν έχω καταλάβει (βασικά δεν έχω ενημερωθεί κι εμπεριστατωμένα κιόλας) αν ισχύει για τα μηχανάκια; Εμένα η άδεια μου πάντως στο πεδίο V7 λέει 000, και στο V9 είναι ---. Οδηγό ένα σκούτερ καινούργιο (περσινό) euro4. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nammo είπε

Παιδιά να ρωτήσω κάτι; Επειδή δεν έχω ζήσει τον προηγούμενο δακτύλιο, ως οδηγός, δεν έχω καταλάβει (βασικά δεν έχω ενημερωθεί κι εμπεριστατωμένα κιόλας) αν ισχύει για τα μηχανάκια; Εμένα η άδεια μου πάντως στο πεδίο V7 λέει 000, και στο V9 είναι ---. Οδηγό ένα σκούτερ καινούργιο (περσινό) euro4. 

Όχι, ισχύει (ή τουλάχιστον ίσχυε) μόνο για επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...