Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bkran είπε

Το site δεν έχει ενημερωθεί με τα νέες αλλαγές που ανακοίνωσαν, μου έβγαλε σήμα για euro 5 αν και έχει κάτω από 120gr.

Αυτό που δεν λένε είναι αν τα 120gr θα είναι κατα nedc ή wltp. Υποθέτω θα το προσθέσουν σαν διαφοροποίηση γιατί δεν μπορεί να είναι κοινό το όριο

Σωστά γιατί αναφέρει τα παρακάτω

  • Tο όχημα είναι ηλεκτρικό,
  • Το όχημα το οποίο ταξινομείται για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 175γρ/χμ (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου, αν πρόκειται για υβριδικό ηλεκτρικό όχημα εξωτερικής φόρτισης ή του αερίου καυσίμου για αυτοκίνητο διπλού καυσίμου-Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure /WLTP)
  • Το όχημα είναι υβριδικής τεχνολογίας (ΚΥΑ 3253/2013-ΦΕΚ.Β΄2048/22.8.2013),
  • Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 5 ή Euro 6 και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιεί, αν έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και την 31.12.2020
  • Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 4 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιεί εκ κατασκευής για την κίνηση του αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ.

Δοκίμασα και έβγαλα και εγώ , φαντάζομαι δεν έχουν αλλάξει ακόμα αυτά που πρέπει

shma.png.d84e9b4028746abafb5913dfeca05933.png

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

26 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σωστά γιατί αναφέρει τα παρακάτω

  • Tο όχημα είναι ηλεκτρικό,
  • Το όχημα το οποίο ταξινομείται για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 175γρ/χμ (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου, αν πρόκειται για υβριδικό ηλεκτρικό όχημα εξωτερικής φόρτισης ή του αερίου καυσίμου για αυτοκίνητο διπλού καυσίμου-Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure /WLTP)
  • Το όχημα είναι υβριδικής τεχνολογίας (ΚΥΑ 3253/2013-ΦΕΚ.Β΄2048/22.8.2013),
  • Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 5 ή Euro 6 και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιεί, αν έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και την 31.12.2020
  • Το όχημα είναι τεχνολογίας Euro 4 και με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιεί εκ κατασκευής για την κίνηση του αέριο καύσιμο (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140γρ/χμ.

Δοκίμασα και έβγαλα και εγώ , φαντάζομαι δεν έχουν αλλάξει ακόμα αυτά που πρέπει

shma.png.d84e9b4028746abafb5913dfeca05933.png

Αν το καταλαβαίνω σωστά, στην καρτέλα δείχνει και κατά nedc και κατά wltp, οπότε αν υπάρχει αυτή η μέτρηση για όλα τα euro 6 μπορεί όντως να είναι το 120 το όριο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bkran είπε

Το site δεν έχει ενημερωθεί με τα νέες αλλαγές που ανακοίνωσαν, μου έβγαλε σήμα για euro 5 αν και έχει κάτω από 120gr.

Αυτό που δεν λένε είναι αν τα 120gr θα είναι κατα nedc ή wltp. Υποθέτω θα το προσθέσουν σαν διαφοροποίηση γιατί δεν μπορεί να είναι κοινό το όριο

Λογικό είναι, το site δεν ενημερώνεται όταν κάποιος κάνει δηλώσεις, μόνο όταν ψηφίζεται νόμος.

Πάντως η τελευταία ΥΑ που είχε δημοσιευτεί τον Μάρτιο φέτος προβλέπει και euro 5 από κάποιο όριο και κάτω, και κάποια euro 4 εφόσον κινούνται με αέρια καύσιμα, και επίσης διευκρινίζει ότι είναι κατά NEDC.

Λεπτομέρειες θα μάθουμε όταν δημοσιευτεί η νέα ΥΑ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bkran είπε

Αν το καταλαβαίνω σωστά, στην καρτέλα δείχνει και κατά nedc και κατά wltp, οπότε αν υπάρχει αυτή η μέτρηση για όλα τα euro 6 μπορεί όντως να είναι το 120 το όριο. 

 

Εμένα όμως μου έβγαλε με 121 NEDC και 133 WLTP για αυτό λέω μάλλον δεν έχουν περάσει οι νέες τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δύο έχετε δίκιο, Joshua21 αν δεν ψηφιστεί δεν θα γίνει αλλαγή στο site.

Η αρχική απορία ήταν ότι δεν ανακοίνωσαν ξεχωριστό όριο ανάλογα την χρονολογία για τα euro 6, όπως είχε και προηγουμένως. Απλά είπα μήπως κρατήσουν το 120 κατά nedc για όλα τα euro 6, ειδικά αφού φαίνεται να υπάρχει η σχετική μέτρηση στην εικόνα που ανέβασε ο tsofras. Αν και υποψιάζομαι ότι τελικά θα υπάρξει, δεν ξέρω αν και για πόσο καιρό ακόμα θα τα μετράνε οι κατασκευαστές κατά nedc τα καινούργια αυτοκίνητα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chill είπε

116 gr είμαι. 

 

Το εκτύπωσα.

 

Όχι ότι μου χρειάζεται αλλά για να υπάρχει. Αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι το κέντρο αλλά μια φορά που θα τύχει να το χρειαστώ ας υπάρχει. 

Α χιλιαρης είσαι; Νόμιζα το 1.5 έχεις..!

κ εγώ μαζί σου, το αποφεύγω, αλλά μη τη φάμε για τη μια φορά το μήνα (κ αν) που θα χρειαστεί να πάμε στο κεντρο! 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, bkran είπε

Και οι δύο έχετε δίκιο, Joshua21 αν δεν ψηφιστεί δεν θα γίνει αλλαγή στο site.

Η αρχική απορία ήταν ότι δεν ανακοίνωσαν ξεχωριστό όριο ανάλογα την χρονολογία για τα euro 6, όπως είχε και προηγουμένως. Απλά είπα μήπως κρατήσουν το 120 κατά nedc για όλα τα euro 6, ειδικά αφού φαίνεται να υπάρχει η σχετική μέτρηση στην εικόνα που ανέβασε ο tsofras. Αν και υποψιάζομαι ότι τελικά θα υπάρξει, δεν ξέρω αν και για πόσο καιρό ακόμα θα τα μετράνε οι κατασκευαστές κατά nedc τα καινούργια αυτοκίνητα.

Η ΥΑ που έχει ήδη δημοσιευτεί από τον Μάρτιο προβλέπει πως όσα έχουν κυκλοφορήσει έως και 31.12.2020 πάνε κατά NEDC, ενώ όσα έχουν κυκλοφορήσει φέτος κατά WLTP. Δεν μπορεί να γίνει και αλλιώς μια και πρόσφατα άρχισαν να αναγράφουν και την WLPT μέτρηση.

Εδώ μπορείς να τη δεις αναλυτικά:

https://www.e-nomothesia.gr/sygkoinonies-metafores/koine-upourgike-apophase-upen-dkapa-26779-602-2021.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Το δικο μου ειναι πετρελαιο με 99 γρ. στην αδεια κυκλοφοριας. Πως θα καταλαβουν οτι δεν ειναι euro 6 αλλα euro 5, αφου δεν το αναγραφει πουθενα. 

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/07/euro.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Το δικο μου ειναι πετρελαιο με 99 γρ. στην αδεια κυκλοφοριας. Πως θα καταλαβουν οτι δεν ειναι euro 6 αλλα euro 5, αφου δεν το αναγραφει πουθενα. 

Γράφει το νόμο πάνω στην άδεια. Όχι απευθείας euro class 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις ξεκινήσει εφαρμογή του Νόμου  οι τροχονόμοι που θα κάνουν τον έλεγχο ποιος επιτρέπεται και ποιος απαγορεύεται να κυκλοφορεί πρέπει να είναι πυρηνικοί επιστήμονες 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασικά τις πρώτες μέρες εφαρμογής του νόμου θα βγουν κλιμάκια της Τροχαίας για ελέγχους, θα πάνε και τα τηλεοπτικά συνεργεία να κάνουν τα ρεπορταζάκια τους για να περάσει στον κόσμο ότι γίνονται έλεγχοι και μετά θα ξεχαστεί κι αυτό σιγά σιγά. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...