Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
10 minutes ago, agnostos13 said:

Όλα τα Euro 5+ έμπαιναν δακτύλιο χωρίς μονά-ζυγά ανεξαρτήτως καυσίμου.

Είχα μείνει πίσω.

Είναι μια προετοιμασία για το πλήρες ban από το κέντρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απαράδεκτο. Ας κόψει τα euro 5 κ ας κρατήσει τα 6, τα περισσότερα κέντρα μεγαλουπόλεων της Ευρώπης απαγορεύουν τελειως κάτω από euro 4… αλλά εδώ δε πειράζει αν κυκλοφορεί με μόνα ζυγά η καρουτα του 80 δίπλα στο τεσλα, ενοχλεί όμως ένα Αμαξι 2 μηνών που δεν είναι ηλεκτρικό. F*ck logic…

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι κυκλοφορούσατε στο Κέντρο τον τελευταίο χρόνο είδατε λιγότερη κίνηση ή περισσότερη;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παραθυράκια που αφορούν εργασία και μόνιμους κατοίκους δεν θα κοπούν ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, G.TH. είπε

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παραθυράκια που αφορούν εργασία και μόνιμους κατοίκους δεν θα κοπούν ποτέ.

Ετσι ομως θα αναγκαζε ολους τους μονιμους κατοικους κεντρου να εχουν δυο αυτοκινητα, το οποιο επιδεινωνει το προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, paylidis είπε

αλλά εδώ δε πειράζει αν κυκλοφορεί με μόνα ζυγά η καρουτα του 80 δίπλα στο τεσλα, ενοχλεί όμως ένα Αμαξι 2 μηνών που δεν είναι ηλεκτρικό

Βάλε και τα σαπακια τα φορτηγά της τροφοδοσίας. Μιλάμε ατόφια παραγωγή ρύπων (η συντριπτική πλειοψηφία αυτών). Όπως και αρκετά ταξί. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
15 minutes ago, MauroPaltoudias said:

Όπως και αρκετά ταξί. 

Σε αυτά νομίζω ότι θα πέσει βαρβάτη επιδότηση για αλλαγή σε ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, alfaeffe είπε

Ετσι ομως θα αναγκαζε ολους τους μονιμους κατοικους κεντρου να εχουν δυο αυτοκινητα, το οποιο επιδεινωνει το προβλημα.

Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς.

 Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. 

Επεξ/σία από G.TH.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, G.TH. είπε

Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς.

 Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. 

Οι θεσεις των μονιμων κατοικων δεν ειναι απεριοριστες ομως, και μαλλον δε θα μπορουν να καλυπτουν δυο αμαξια για τον καθε μονιμο κατοικο, οποτε θα ενταθει το προβλημα της σταθμευσης ανθρωπων που για οποιοδηποτε λογο χρειαζονται αυτοκινητο για τις μετακινησεις τους.

Η ιδεα του δακτυλιου στην Κηφισιας θα ηταν τραγικο λαθος. Ειναι μια αρτηρια που δεν εχει μετρο και που τη χρησιμοποιουν κατα βασει εργαζομενοι, πολλοι απο τους οποιους ανεβοκατεβαινουν απο/σε περιοχες που πανε μονο λεωφορεια (πχ Ζωγραφου, Καισαριανη, Ψυχικο κλπ) οποτε για να παει καποιος καθημερινα στην δουλεια του θα πρεπει να παιρνει 2 λεωφορεια για καθε διαδρομη. Επισης θα αναγκαζε αρκετο κοσμο να ανεβοκατεβαινει μεσω μικροτερων δρομων πχ του Χαλανδριου (δημιουργοντας νεο προβλημα εκει) ή θα τον εξαναγκαζε να χρησιμοποιει την Αττικη Οδο που πολλοι δεν αντεχουν οικονομικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2021 στις 2:32 ΜΜ, G.TH. είπε

Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς.

 Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. 

Τον Κηφισό, την Πειραιώς και τη Συγγρού ξέχασες.

Και μετά θα κινούμαστε όλοι με ηλεκτρικά παπάκια που είναι της μοδός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2021 στις 1:20 ΜΜ, Thresh είπε

Σε αυτά νομίζω ότι θα πέσει βαρβάτη επιδότηση για αλλαγή σε ηλεκτρικά.

μόνο βαρβάτη γιατί η υπάρχουσα ήταν για γέλια

οι περισσότεροι γύρισαν σε φυσικό αέριο , αλλά τρώνε και ήττα το καλοκαίρι με αναμονές στα λίγα πρατήρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα μονα ζυγα γυριζουμε και απλως καποια θα μπαίνουν ελεύθερα αν καταλαβα καλα,στα ιδια που ημασταν δηλαδη.Καμενη ειναι η μπιφτεκα, που την είδες να γυριζει

 

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SPY_oo7 είπε

Στα μονα ζυγα γυριζουμε και απλως καποια θα μπαίνουν ελεύθερα αν καταλαβα καλα,στα ιδια που ημασταν δηλαδη.Καμενη ειναι η μπιφτεκα.

 

Πάντα για μονά-ζυγά ήταν η συζήτηση πλην των εξαιρέσεων.

Απλά είχαν πει οτι θα κοπούν όλες οι εξαιρέσεις εκτός ηλεκτρικών.

Και τώρα προσπαθούν να το μαζέψουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...