Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 10 minutes ago, agnostos13 said: Όλα τα Euro 5+ έμπαιναν δακτύλιο χωρίς μονά-ζυγά ανεξαρτήτως καυσίμου. Είχα μείνει πίσω. Είναι μια προετοιμασία για το πλήρες ban από το κέντρο...
paylidis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Απαράδεκτο. Ας κόψει τα euro 5 κ ας κρατήσει τα 6, τα περισσότερα κέντρα μεγαλουπόλεων της Ευρώπης απαγορεύουν τελειως κάτω από euro 4… αλλά εδώ δε πειράζει αν κυκλοφορεί με μόνα ζυγά η καρουτα του 80 δίπλα στο τεσλα, ενοχλεί όμως ένα Αμαξι 2 μηνών που δεν είναι ηλεκτρικό. F*ck logic… 4
G.TH. Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2021 Όσοι κυκλοφορούσατε στο Κέντρο τον τελευταίο χρόνο είδατε λιγότερη κίνηση ή περισσότερη; Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παραθυράκια που αφορούν εργασία και μόνιμους κατοίκους δεν θα κοπούν ποτέ.
alfaeffe Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 16 ώρες πριν, G.TH. είπε Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παραθυράκια που αφορούν εργασία και μόνιμους κατοίκους δεν θα κοπούν ποτέ. Ετσι ομως θα αναγκαζε ολους τους μονιμους κατοικους κεντρου να εχουν δυο αυτοκινητα, το οποιο επιδεινωνει το προβλημα.
MauroPaltoudias Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, paylidis είπε αλλά εδώ δε πειράζει αν κυκλοφορεί με μόνα ζυγά η καρουτα του 80 δίπλα στο τεσλα, ενοχλεί όμως ένα Αμαξι 2 μηνών που δεν είναι ηλεκτρικό Βάλε και τα σαπακια τα φορτηγά της τροφοδοσίας. Μιλάμε ατόφια παραγωγή ρύπων (η συντριπτική πλειοψηφία αυτών). Όπως και αρκετά ταξί. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2021 από MauroPaltoudias 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 15 minutes ago, MauroPaltoudias said: Όπως και αρκετά ταξί. Σε αυτά νομίζω ότι θα πέσει βαρβάτη επιδότηση για αλλαγή σε ηλεκτρικά.
G.TH. Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, alfaeffe είπε Ετσι ομως θα αναγκαζε ολους τους μονιμους κατοικους κεντρου να εχουν δυο αυτοκινητα, το οποιο επιδεινωνει το προβλημα. Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς. Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2021 από G.TH.
alfaeffe Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, G.TH. είπε Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς. Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. Οι θεσεις των μονιμων κατοικων δεν ειναι απεριοριστες ομως, και μαλλον δε θα μπορουν να καλυπτουν δυο αμαξια για τον καθε μονιμο κατοικο, οποτε θα ενταθει το προβλημα της σταθμευσης ανθρωπων που για οποιοδηποτε λογο χρειαζονται αυτοκινητο για τις μετακινησεις τους. Η ιδεα του δακτυλιου στην Κηφισιας θα ηταν τραγικο λαθος. Ειναι μια αρτηρια που δεν εχει μετρο και που τη χρησιμοποιουν κατα βασει εργαζομενοι, πολλοι απο τους οποιους ανεβοκατεβαινουν απο/σε περιοχες που πανε μονο λεωφορεια (πχ Ζωγραφου, Καισαριανη, Ψυχικο κλπ) οποτε για να παει καποιος καθημερινα στην δουλεια του θα πρεπει να παιρνει 2 λεωφορεια για καθε διαδρομη. Επισης θα αναγκαζε αρκετο κοσμο να ανεβοκατεβαινει μεσω μικροτερων δρομων πχ του Χαλανδριου (δημιουργοντας νεο προβλημα εκει) ή θα τον εξαναγκαζε να χρησιμοποιει την Αττικη Οδο που πολλοι δεν αντεχουν οικονομικα.
agnostos13 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Στις 9/10/2021 στις 2:32 ΜΜ, G.TH. είπε Θα δημιουργούσε ίσως προβλήματα στάθμευσης. Αλλά το πρόβλημα της στάθμευσης είναι ήδη λυμένο. Με τις θέσεις των μόνιμων κατοίκων. Και το σβήσιμο κλήσεων σε γνωστούς. Εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης/απελευθέρωσης. Όποιος αντέχει οικονομικά έχει 2 αυτοκίνητα για να μπαίνει στο Δακτύλιο, κι ας μην είναι κάτοικος του Κέντρου. Αν το πρόβλημα τους ήταν η κίνηση θα τον επεκτείναν, θα βάζαν Δακτύλιο στην Ποσειδώνος και την Κηφισίας που κολλάει κάθε μέρα. Τον Κηφισό, την Πειραιώς και τη Συγγρού ξέχασες. Και μετά θα κινούμαστε όλοι με ηλεκτρικά παπάκια που είναι της μοδός.
korakios Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Και μετά θα κινούμαστε όλοι με ηλεκτρικά παπάκια που είναι της μοδός. παπάκια σίγουρα (όταν βρέχει 😁)
agnostos13 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, korakios είπε παπάκια σίγουρα (όταν βρέχει 😁) Πάλι καλά που δεν είμαστε στο Λονδίνο.
korakios Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Στις 9/10/2021 στις 1:20 ΜΜ, Thresh είπε Σε αυτά νομίζω ότι θα πέσει βαρβάτη επιδότηση για αλλαγή σε ηλεκτρικά. μόνο βαρβάτη γιατί η υπάρχουσα ήταν για γέλια οι περισσότεροι γύρισαν σε φυσικό αέριο , αλλά τρώνε και ήττα το καλοκαίρι με αναμονές στα λίγα πρατήρια
agnostos13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 https://www.cnn.gr/ellada/story/285477/daktylios-hlektrika-yvridika-fysikoy-aerioy-kai-euro-6-tha-mpainoyn-eleythera Άρχισε να γυρίζει η μπιφτέκα.
SPY_oo7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στα μονα ζυγα γυριζουμε και απλως καποια θα μπαίνουν ελεύθερα αν καταλαβα καλα,στα ιδια που ημασταν δηλαδη.Καμενη ειναι η μπιφτεκα, που την είδες να γυριζει Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2021 από SPY_oo7
agnostos13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 1 λεπτό πριν, SPY_oo7 είπε Στα μονα ζυγα γυριζουμε και απλως καποια θα μπαίνουν ελεύθερα αν καταλαβα καλα,στα ιδια που ημασταν δηλαδη.Καμενη ειναι η μπιφτεκα. Πάντα για μονά-ζυγά ήταν η συζήτηση πλην των εξαιρέσεων. Απλά είχαν πει οτι θα κοπούν όλες οι εξαιρέσεις εκτός ηλεκτρικών. Και τώρα προσπαθούν να το μαζέψουν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα