Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 1/10/2021 στις 12:04 ΠΜ, Peugeot208 είπε

Εγώ κάθε πρωί πετυχαινα μπλόκο στην Ακαδημίας.

Αν κρίνω από τα αυτοκίνητα που είχαν στην άκρη,  επαιρναν γερό bonus....

Προ covid-19. 

Είναι στάνταρ σημείο εκεί. Εκεί είναι και οι μόνοι που μπορεί να σε γράψουν για τον κοτσαδορο στο αμάξι. (Είχαν γράψει τον πατέρα μου πριν 15 χρόνια για κοτσαδορο εκεί)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προσωπικά όταν κατεβαίνω κέντρο και κατεβαίνω συχνά ποτέ δεν σκέφτομαι το δακτύλιο όπως βλέπω και πολλούς άλλους. Μπαίνω άνετα.🤣

Μισά αυτοκίνητα ζυγά μισά μονά βλέπεις άρα ελάχιστοι είναι αυτοί που τον τηρούν. Τώρα αν κάτσει στραβή θα το υποστώ. Για το φίλο που έρχεται από Αθηνών Λαμίας ας μπει από Αχαρνών να ανέβει Αλεξάνδρας που είναι το όριο και να μπεί μετά το γήπεδο του Παναθηναικού στη Χρήστου Βουρνάζου δεξιά και να πάει όλο ευθεία. Κάπου μετά το Ναυτικό Νοσοκομείο και μέχρι Ευαγγελισμό έχει και πάρκινγκ μέσω ίντερνετ μπορεί να παρκάρει. Δεν νομίζω να κάθονται τροχονόμοι σε αυτό το δρόμο να ελέγχουν μονά ζυγά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2021 στις 10:12 ΠΜ, paylidis είπε

δες και το Polis Park στη ριζαρη, ειναι ακριβως επανω στον ευαγγελισμο και ιδιαιτερα οικονομικό. δε χρειαζεται να πας να παρκαρεις στο γουδι

Επανέρχομαι για να αναφερθώ στο συγκεκριμένο σταθμό πάρκινγκ. Με λίγα λόγια, "θα κλείνεις θέση, αλλά θα είναι σα να μην κλείνεις". Κάνεις κράτηση, αλλά αν έρθει άλλος, παίρνει τη θέση...Επιεικώς απαράδεκτοι.

Στη σελίδα τους έχει διαθέσιμο πάρκινγκ στις 10 το πρωί και μετά στις 2 μεσημέρι (ενδιαμέσα εννοείται γεμίζει). Αλλά και πάλι, κανένας δε διασφαλίζει ότι θα υπάρχει.

Τότε, ποιός ο λόγος να κάνεις κράτηση;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Επανέρχομαι για να αναφερθώ στο συγκεκριμένο σταθμό πάρκινγκ. Με λίγα λόγια, "θα κλείνεις θέση, αλλά θα είναι σα να μην κλείνεις". Κάνεις κράτηση, αλλά αν έρθει άλλος, παίρνει τη θέση...Επιεικώς απαράδεκτοι.

Στη σελίδα τους έχει διαθέσιμο πάρκινγκ στις 10 το πρωί και μετά στις 2 μεσημέρι (ενδιαμέσα εννοείται γεμίζει). Αλλά και πάλι, κανένας δε διασφαλίζει ότι θα υπάρχει.

Τότε, ποιός ο λόγος να κάνεις κράτηση;

Δε μου εχει τυχει ποτε, συνηθως βεβαια θα παω ειτε πριν τις 10 το πρωι είτε απογευματινες ωρες μετα τις 1700. Κακη εξελιξη.

Εκει κοντα (στα 200 μ) εχει άλλο ένα παντως εξισου οικονομικό εαν ψαχνεις για τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε μου εχει τυχει ποτε, συνηθως βεβαια θα παω ειτε πριν τις 10 το πρωι είτε απογευματινες ωρες μετα τις 1700. Κακη εξελιξη.

Εκει κοντα (στα 200 μ) εχει άλλο ένα παντως εξισου οικονομικό εαν ψαχνεις για τωρα

Αν θες το γράφεις ποιό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασιλεως γεωργιου Β 20 (πλαγια-πισω απο το ΕΙΕ). Το park around μου το δινει 4 ευρω οι 2 ωρες (6.5 οι 4 ωρες πηγα προσφατα κ εκει) και διαθεσιμες θεσεις 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Βασιλεως γεωργιου Β 20 (πλαγια-πισω απο το ΕΙΕ). Το park around μου το δινει 4 ευρω οι 2 ωρες (6.5 οι 4 ωρες πηγα προσφατα κ εκει) και διαθεσιμες θεσεις 

Ευχαριστώ, έκλεισα εκεί τελικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.kathimerini.gr/society/561529927/daktylios-epistrefei-apo-tis-25-oktovrioy-stin-athina/

Αναφορά σε κείμενο

Μιλώντας στον Real FM, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία των οχημάτων, έχει επιβαρυνθεί. Ανέφερε επίσης ότι ο Δακτύλιος είναι ένα από τα μέτρα που θα υιοθετηθούν, ενώ σημείωσε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μελετά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μέτρων με την ονομασία «Ανάσα για την Αθήνα».

«Θα ανοίξει ο κύκλος του δακτυλίου»
Όπως είπε, μπορεί ο Δακτύλιος να είναι ξεπερασμένο μέτρο, αλλά θα εφαρμοστεί με διαφορετική λογική. Ανέφερε επιπλέον ότι ο νέος «καθαρός» Δακτύλιος βασίζεται στη λογική των μονών – ζυγών, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν εξαιρέσεις που ίσχυαν στο παρελθόν. Όπως είπε, οι μόνες εξαιρέσεις θα αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα.


Επεσήμανε, δε, ότι έχει γίνει ήδη μελέτη για να αναπροσαρμοστούν τα όρια του Δακτυλίου. Όπως διευκρίνισε, θα «ανοίξει» ο κύκλος του Δακτυλίου.

Περαστικά μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2021 στις 12:04 ΠΜ, Peugeot208 είπε

Εγώ κάθε πρωί πετυχαινα μπλόκο στην Ακαδημίας.

Αν κρίνω από τα αυτοκίνητα που είχαν στην άκρη,  επαιρναν γερό bonus....

Προ covid-19. 

Έτσι  είναι, ειδικά λίγο πριν το covid το δίμηνο Δεκέμβριος - Ιανουάριος μοίραζαν κλήσεις και αφαιρούσαν πινακίδες αβέρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, agnostos13 said:

10 χρόνια αντεξαν τα IX diesel (99γρ και κάτω), καλά ήταν. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Thresh είπε

10 χρόνια αντεξαν τα IX diesel (99γρ και κάτω), καλά ήταν. 😛

Δεν κόβει μόνο τα diesel (αν ισχύσει).

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, agnostos13 said:

Δεν κόβει μόνο τα diesel (αν ισχύσει).

Ναι και τα υβριδικά υποθέτω, μόνο τα πλήρως ηλεκτρικά δεν θα έχουν δακτύλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ναι και τα υβριδικά υποθέτω, μόνο τα πλήρως ηλεκτρικά δεν θα έχουν δακτύλιο.

Και τα βενζίνης.

Δηλαδή το 99,9% των οχημάτων που κυκλοφορούν σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, agnostos13 said:

Και τα βενζίνης.

Δηλαδή το 99,9% των οχημάτων που κυκλοφορούν σήμερα.

"Όπως είπε, μπορεί ο Δακτύλιος να είναι ξεπερασμένο μέτρο, αλλά θα εφαρμοστεί με διαφορετική λογική. Ανέφερε επιπλέον ότι ο νέος «καθαρός» Δακτύλιος βασίζεται στη λογική των μονών – ζυγών, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν εξαιρέσεις που ίσχυαν στο παρελθόν. Όπως είπε, οι μόνες εξαιρέσεις θα αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα."

Από ότι κατάλαβα ο "καθαρός δακτύλιος" θα είναι πάλι μονά-ζυγά, για όλους πλέον, εκτός των πλήρως ηλεκτρικών.

Μέχρι πρότινος τα IX diesel euro 5 με κάτω από 99γρ co2 και τα υβριδικά ήταν σαν τα πλήρως ηλεκτρικά, έμπαιναν όποτε ήθελαν. 

Τα βενζινοκίνητα είχαν κι αυτά εξαιρέσεις? Δεν το θυμάμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

"Όπως είπε, μπορεί ο Δακτύλιος να είναι ξεπερασμένο μέτρο, αλλά θα εφαρμοστεί με διαφορετική λογική. Ανέφερε επιπλέον ότι ο νέος «καθαρός» Δακτύλιος βασίζεται στη λογική των μονών – ζυγών, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν εξαιρέσεις που ίσχυαν στο παρελθόν. Όπως είπε, οι μόνες εξαιρέσεις θα αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα."

Από ότι κατάλαβα ο "καθαρός δακτύλιος" θα είναι πάλι μονά-ζυγά, για όλους πλέον, εκτός των πλήρως ηλεκτρικών.

Μέχρι πρότινος τα IX diesel euro 5 με κάτω από 99γρ co2 και τα υβριδικά ήταν σαν τα πλήρως ηλεκτρικά, έμπαιναν όποτε ήθελαν. 

Τα βενζινοκίνητα είχαν κι αυτά εξαιρέσεις? Δεν το θυμάμαι...

Όλα τα Euro 5+ έμπαιναν δακτύλιο χωρίς μονά-ζυγά ανεξαρτήτως καυσίμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...