Προς το περιεχόμενο

Δακτυλιος στην Αθηνα


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Για ποιο λογω ομως; Υποτιθεται οτι εχει χαμηλους ρυπους..

Έλα και πες μου...

Και εμείς στην οικογένεια έχουμε ένα Euro 5 με 104 gr/km CO2 (NEDC) το οποίο την επόμενη χρονιά κυκλοφορούσε (ακριβώς το ίδιο) ως Euro 6.

Αλλά τι άκρη να βγάλεις...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλά, ο δακτύλιος έχει μείνει απλά επειδή κάάάποτε (πριν δεκαετίες) μπήκε. Δεν εξυπηρετεί πλέον σε κάτι. Ειδικά ο «οικολογικός» (υποτίθεται) δακτύλιος, που απαγορεύει ένα EU6 με +1 γρ πάνω από το όριο, ή ένα EU5 με αστείες εκπομπές, ενώ μπορεί να κυκλοφορεί στο κέντρο Steyr του 1975 (ή κάτι αντίστοιχα «καθαρό» :D) λόγω «μονά - ζυγά».

Κάποια στιγμή είτε που θα τον καταργήσουν τελείως (αν νιώσουν), ή που θα κάνουν κάτι ακόμα πιο χαζό, στο όνομα της οικολογίας.

Έβγαλα κι εγώ μέχρι 19 / 07 / 2024. Να δω πότε θα με φάνε κι εμένα, που 'μαι οριακός (EU6 με 119 (!) γρ με NEDC).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Πρόκειται να νοσηλευτεί ο πατέρας μου στο νοσοκομείο "Άγιος Σάββας" το οποίο είναι ακριβώς απέναντι από το γήπεδο του Παναθηναϊκού και ακριβώς δίπλα από το ΓΑΔΑ, στην Αλεξάνδρας. Είναι ακριβώς στα όρια του δακτυλίου. Έχω βρει ένα αρκετά βολικό πάρκινγκ ακριβώς απέναντι από το νοσοκομείο (δίπλα στο γήπεδο του Παναθηναϊκού). Παρότι είναι δίπλα, όταν ο πατέρας μου βγει με εξιτήριο ενδεχομένως να μην μπορεί να περπατήσει οπότε θα χρειαστεί να πάω με το αυτοκίνητο στην πύλη του νοσοκομείου για να τον παραλάβω. Για να βγω από το πάρκινγκ και να πάω στην πύλη το Google Maps μου βγάζει σαν συντομότερη διαδρομή μια διαδρομή που περνάει ελαφρώς μέσα στον δακτύλιο (το υπολογίζω γύρω στα 500μ και θα κάνω 2-3 λεπτά για να βγω εκτός δακτυλίου). Έχετε υπόψη αν για αυτή τη μικρή διαδρομή, αν ενδέχεται να με γράψουν; Η άλλη επιλογή μου είναι να βγω κατευθείαν στην Αλεξάνδρας αλλά δεν μπορώ να κάνω αναστροφή για να πάω στο νοσοκομείο, θα πρέπει να πάρω την Κηφισίας και να κάνω αναστροφή σε κάποιο άλλο σημείο με αποτέλεσμα να καθυστερήσω αρκετά όσο ο πατέρας μου θα περιμένει για να τον πάρω. Να σημειώσω ότι ξέρω πως ο δακτύλιος δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη αλλά η εγχείρηση που θα κάνει είναι τον άλλο μήνα και μέχρι τότε μπορεί να έχει ενεργοποιηθεί, και δυστυχώς η πινακίδα του αυτοκινήτου τελειώνει σε ζυγό αριθμό και το ραντεβού είναι σε μονή μέρα.

2005 μέναμε μόνιμα Καλαμάτα και έπρεπε να πηγαίνουμε στο Ωνάσιο  για ένα μήνα ενώ θα μας φιλοξενούσαν στην Αλεξάνδρας κάτω από το γήπεδο του Παναθηναϊκού. Αναγκαστικά έπρεπε να περάσουμε από δακτύλιο ενώ δεν κυκλοφορούσαμε σταμάτησαν το πατέρα μου ενώ ερχόταν στο νοσοκομείο είχε μαζί του τα χαρτιά του νοσοκομείου και ότι θα έπαιρνε εμένα και τους εξήγησε τη κατάσταση και δεν του δημιούργησαν παραπάνω πρόβλημα. Θεωρώ πως αν δεν πέσεις σε κάνα Μ.. δεν θα έχεις έχεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, bkran είπε

Έβγαλα σήμερα σήμα μέχρι 19/7/2024. Το έχουν ετοιμάσει, λίγο τελευταία στιγμή αλλά λογικά τις πρώτες μέρες θα έχει συστάσεις αν σταματήσουν κάποιον 

Το ιδιο γραφει και σε μενα λογω εργοστασιακου υγραεριου, μαλλον απο 20/7 ειναι ολα ελευθερα μεχρι να ερθει παλι ο Οκτωβριος.

Αν καταλαβα σωστα ο Δακτυλιος ξεκιναει Δευτερα και τελειωνει Παρασκευη για αυτο δεν εχουμε συγκεκριμενες ημερομηνιες εναρξης και ληξης του.

35 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

2005 μέναμε μόνιμα Καλαμάτα και έπρεπε να πηγαίνουμε στο Ωνάσιο  για ένα μήνα ενώ θα μας φιλοξενούσαν στην Αλεξάνδρας κάτω από το γήπεδο του Παναθηναϊκού. Αναγκαστικά έπρεπε να περάσουμε από δακτύλιο ενώ δεν κυκλοφορούσαμε σταμάτησαν το πατέρα μου ενώ ερχόταν στο νοσοκομείο είχε μαζί του τα χαρτιά του νοσοκομείου και ότι θα έπαιρνε εμένα και τους εξήγησε τη κατάσταση και δεν του δημιούργησαν παραπάνω πρόβλημα. Θεωρώ πως αν δεν πέσεις σε κάνα Μ.. δεν θα έχεις έχεις. 

Ειναι ποσο ορεξη εχει να ασχοληθει το οργανο της ταξης. Και εμενα ηρθε ενας της Διας διπλα μου και μου λεει δεν κυκλοφορεις και μολις του ειπα ειναι εργοστασιακο υγραεριο να κανω στην ακρη να σου δειξω τα χαρτια; μου ειπε οχι φυγε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Witcher1st said:

Για ποιο λογω ομως; Υποτιθεται οτι εχει χαμηλους ρυπους..

 

3 hours ago, agnostos13 said:

Έλα και πες μου...

Και εμείς στην οικογένεια έχουμε ένα Euro 5 με 104 gr/km CO2 (NEDC) το οποίο την επόμενη χρονιά κυκλοφορούσε (ακριβώς το ίδιο) ως Euro 6.

Αλλά τι άκρη να βγάλεις...

Η διαφορά δεν είναι στο CO2 αλλά στους δείκτες υδρογονανθράκων, μονοξειδίου του αζώτου και μικροσωματιδίων που στο Euro6 είναι πολύ πιο χαμηλά από το Euro5.

Oι εκπομές CO2 αλλάζουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ενώ οι άλλοι δείκτες έχουν αυστηρά ανώτατα στάνταρ ανεξάρτητα από το μέγεθος και την ισχύ της μηχανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Καλά, ο δακτύλιος έχει μείνει απλά επειδή κάάάποτε (πριν δεκαετίες) μπήκε. Δεν εξυπηρετεί πλέον σε κάτι. Ειδικά ο «οικολογικός» (υποτίθεται) δακτύλιος, που απαγορεύει ένα EU6 με +1 γρ πάνω από το όριο, ή ένα EU5 με αστείες εκπομπές, ενώ μπορεί να κυκλοφορεί στο κέντρο Steyr του 1975 (ή κάτι αντίστοιχα «καθαρό» :D) λόγω «μονά - ζυγά».

Κάποια στιγμή είτε που θα τον καταργήσουν τελείως (αν νιώσουν), ή που θα κάνουν κάτι ακόμα πιο χαζό, στο όνομα της οικολογίας.

Έβγαλα κι εγώ μέχρι 19 / 07 / 2024. Να δω πότε θα με φάνε κι εμένα, που 'μαι οριακός (EU6 με 119 (!) γρ με NEDC).

Το πρόβλημα είναι ότι αυτός που ήταν υπουργός και υπέγραψε για τις προϋποθέσεις, δεν γνωρίζει την τύφλα του από αυτά που γράφεις. Ο προηγούμενος που παραιτήθηκε σπούδασε ιστορία και οικονομικά και ο τωρινός είναι οικονομολόγος. Αντί να έχουν κάποιον σύμβουλο που έχει σχέση με το αντικείμενο και μπορεί να προτείνει πράγματα κάθονται και κάνουν ότι τους κατέβει. Και ξέρεις γιατί? γιατί ότι αποφασίζουν δεν έχει καμία επίπτωση στους ίδιους

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Speculoos είπε

Η διαφορά δεν είναι στο CO2 αλλά στους δείκτες υδρογονανθράκων, μονοξειδίου του αζώτου και μικροσωματιδίων που στο Euro6 είναι πολύ πιο χαμηλά από το Euro5.

Oι εκπομές CO2 αλλάζουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο ενώ οι άλλοι δείκτες έχουν αυστηρά ανώτατα στάνταρ ανεξάρτητα από το μέγεθος και την ισχύ της μηχανής.

Δεν διαφωνώ οτι υπάρχουν διαφορές στο Euro 5 και Euro 6.

Αυτό που λέω είναι οτι στην περίπτωση μας το αυτοκίνητο κάλυπτε και τις προδιαγραφές Euro 6 (και κυκλοφόρησε ως τέτοιο την επόμενη χρονιά που ξεκίνησε να εγγράφεται το Euro 6 πλέον στις άδειες).

Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να αλλάξεις το Euro στην άδεια.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να αλλάξεις το Euro στην άδεια.

το να κάτσουν να δουν τι παίζει σε αυτές τις περιπτώσεις (όπως και άλλες με τέλη κυκλοφορίας σε ίδιο μοντέλο-μοτέρ) , είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας για τα τζιμάνια του υπουργείου

εδώ το panda εργοστασιακό φυσικού αερίου το θεωρούν μετατροπή (και προηγούμενα μοντέλα απο VAG group) , κυκλοφορεί βέβαια προς το παρών λόγω ρύπων

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/10/2023 στις 6:16 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε

Fixed

Τον Οκτωβρη ειναι την πατησα και εγω που εχω εργοστασιακο υγραεριο και πηγα να βγαλω το σημα και μου εγραφε οτι ληγει 21/7/2023 και λεω τι εγινε επειδη εκλεισε 10ετια το αμαξι δεν το αφηνουν πλεον ναι ειναι ελευθερο;

Καλησπέρα τι εννοείς fixed ?

Εμένα συνεχίζει και το βγάζει επειδή είναι euro 6 με άδεια 2020 και εκπομπές >120

 

Επεξ/σία από johnt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

 

εδώ το panda εργοστασιακό φυσικού αερίου το θεωρούν μετατροπή (και προηγούμενα μοντέλα απο VAG group) , κυκλοφορεί βέβαια προς το παρών λόγω ρύπων

😅

λες για τους ίδιους που τυπωσαν πινακιδες μοτοσυκλετων με βάση μια οδηγία που οριζε το μεγιστο μέγεθος της βάσης της πινακιδας?? 

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

😅

λες για τους ίδιους που τυπωσαν πινακιδες μοτοσυκλετων με βάση μια οδηγία που οριζε το μεγιστο μέγεθος της βάσης της πινακιδας??

ναι αυτούς που δίνανε σε μηχανάκια την ίδια πινακίδα απο αμάξι σε άλλο νομό 😂

Spoiler

και θα πληρώσω φέτος βεβαίωση στον μπαρμπα-Μήτσο να μου πιστοποιήσει την εγκατάσταση αερίου που έκανε η Fiat για το ΚΤΕΟ , και το ΚΤΕΟ θα πάρει και ένα 10ρικο παραπάνω επειδή είναι αέριο (μάλλον για να πιστοποιήσει τη σφραγίδα του Μητσάρα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

F8j3mqiXEAAaXfO?format=jpg&name=medium

 

Ο δακτυλιος εφαρμοζεται ρε παιδια ή οχι; Δε μπορω να πιστεψω οτι απο αυριο πχ σε ολο το κεντρο της αθηνας θα κυκλοφορουν μονο euro6 αμαξια..

Και τι ακριβως εννοει παρακατω :

Quote

Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, καθώς και των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά – ζυγά).

Πχ οδους οπως η Χαριλαου τρικουπη και η Σολωνος; Ο δακτυλιος ειναι μονο οι οδοι στην κοκκινη γραμμη και οχι οσοι δρομοι ειναι και μεσα σε αυτη;

Ποτε δεν εδινα σημασια στο δακτυλιο, αν και δε πηγαινω και συχνα κεντρο..

Και τι ισχυει με τα δικυκλα;

Επεξ/σία από Witcher1st
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...