Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tutuyo είπε

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι ο δακτύλιος, έτσι όπως υλοποιείται, είναι εντελώς προσχηματικος

Προσωπικά δεν μπορώ κατανοήσω πόσο πιο επιβαρυντικό είναι πχ ένα αμάξι των 120 χλγρ από ένα των 100 χλργ. Δεν μπορώ να το ποσοτικοποιησω.

Η δική μου άποψη είναι ότι εάν θέλεις να εφαρμόσεις ένα μέτρο για να μειώσεις την ρύπανση,  κόβεις όλα τα θερμικά μοτέρ στο μικρό δακτύλιο και όλα τα ντίζελ σε μεγαλύτερη ακτίνα

Το ότι πληρώνεις παίρνεις έχει να κάνει με την γενικότερη ποιότητα του αυτοκινήτου ως προϊόν και είναι εμφανές. Ειδικά στα μικρά πόλης που το περιθώριο συμπίεσης του κόστους είναι μικρότερο ίσως, τα κορεάτικα-γιαπωνεζικα υπολείπονται, αυτό είναι κοινή διαπίστωση. Φυσικά αυτό αντικατοπτριζεται και στην τιμή. Αλλά όπως σε όλα τα προϊόντα, έτσι και εκεί υπάρχει διαβάθμιση

Από κάπου πρέπει να κόψουν οι κατασκευαστές. Οι εκπτώσεις αυτές μπορεί να γίνουν είτε σε υλικά, είτε σε εξέλιξη, ανθρωποωρες

ο δακτύλιος εγινε γιατι ερχεται αποσυρση και κινητρα για να πουλήσουν αμαξια οι έμποροι. και μετά θα έρθουν οι φόροι και τα τέλη. ηδη το κινουμαι ηλεκτρικα 2.0 γράφεται και θα παρουσιαστει. μπιζνες

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κατα μεγαλο ποσοστο ειναι και εισπρακτικο μετρο. Ενω πριν την καταργηση του λογω καραντινας πολυ σπανια ειχε μπλοκα και πολυ σπανια ετρωγες προστιμο για δακτυλιο, ξαφνικα με το που ενεργοποιηθηκε παλι εμφανιστηκαν καθημερινα μπλοκα σε 2-3 σημεια του κεντρου (τουλαχιστον τοσα εχω δει εγω) που σταματανε 4-4 και 5-5 αμαξια λογω πινακιδας. Ευκολο χρημα. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο δακτύλιος εγινε γιατι ερχεται αποσυρση και κινητρα για να πουλήσουν αμαξια οι έμποροι. και μετά θα έρθουν οι φόροι και τα τέλη. ηδη το κινουμαι ηλεκτρικα 2.0 γράφεται και θα παρουσιαστει. μπιζνες

Ο δακτυλιος ερχεται γιατι η κινηση στους δρομους ειναι αφορητη. Δε γινεται να περναμε 3 ωρες τη μερα κολλημενοι στο τιμονι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω απλα δεν καταλαβαινω γιατι αλλοι κατηγοριοποιουνται με NEDC και οριο τα 120 και αλλοι με WLTP παλι με το ιδιο οριο 120?

Αυτοματο ειναι το i10, ξεχασα να το αναφερω (εννοειται οτι ειναι της συζυγου!)

Επεξ/σία από Fotis_Greece
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε

Εγω απλα δεν καταλαβαινω γιατι αλλοι κατηγοριοποιουνται με NEDC και οριο τα 120 και αλλοι με WLTP παλι με το ιδιο οριο 120?

κάποια euro6 ήρθανε με nedc , δεν είχε βγει το wltp στην Ελλάδα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ο δακτυλιος ερχεται γιατι η κινηση στους δρομους ειναι αφορητη. Δε γινεται να περναμε 3 ωρες τη μερα κολλημενοι στο τιμονι.

ενώ με τον δακτύλιο πας αέρα, ιπτάμενο χαλί ε; 

  • Like 5
Δημοσ.
4 ώρες πριν, _Biohazard_ είπε

ενώ με τον δακτύλιο πας αέρα, ιπτάμενο χαλί ε; 

Αν υπαρχει αστυνομευση και δεν μπαινουν οι μισοι, θα ειναι σιγουρα καλυτερα.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν υπαρχει αστυνομευση και δεν μπαινουν οι μισοι, θα ειναι σιγουρα καλυτερα.

Εάν περιμένεις να υπάρχει αστυνόμευση επιπέδου ανίχνευσης κίνησης squid game: 

....λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω 😂

Ο δακτύλιος πάντως δεν έρχεται, έχει έρθει...εσύ περνας λιγότερες ώρες κολλημένος στο τιμόνι; Εγώ το ίδιο βλέπω να είναι...5' διαφορά κι αυτή όχι πάντα, δεν μου λέει κάτι.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ο δακτυλιος ερχεται γιατι η κινηση στους δρομους ειναι αφορητη. Δε γινεται να περναμε 3 ωρες τη μερα κολλημενοι στο τιμονι.

Η κίνηση απλώς μετατοπίστηκε σε άλλους δρόμους. Η μείωση των αυτοκινήτων ήταν απειροελάχιστη.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, konc είπε

Η κίνηση απλώς μετατοπίστηκε σε άλλους δρόμους. Η μείωση των αυτοκινήτων ήταν απειροελάχιστη.

Ρε παιδια αφου κανενες δε το σεβεται... τη περασμενη πεμπτη που κατεβηκα μετα απο μηνες στο κέντρο >6/10 αυτοκινητα που εβλεπα δεν επρεπε βασει πινακιδας ή χαρακτηριστικών (euroclass) να κυκλοφορουν...

Ας κοψουν προστιμα να τελειωνουμε, να βγαλουν καμια μεθ κανενα μισθο κατι... Μονο ετσι καταλαβαινει ο ελληναρας

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ρε παιδια αφου κανενες δε το σεβεται... τη περασμενη πεμπτη που κατεβηκα μετα απο μηνες στο κέντρο >6/10 αυτοκινητα που εβλεπα δεν επρεπε βασει πινακιδας ή χαρακτηριστικών (euroclass) να κυκλοφορουν...

Ας κοψουν προστιμα να τελειωνουμε, να βγαλουν καμια μεθ κανενα μισθο κατι... Μονο ετσι καταλαβαινει ο ελληναρας

Δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσοι από όσους μπαίνουν με κάποια άδεια στο δακτύλιο, χωρίς η πινακίδα να είναι η αντίστοιχη της ημέρας ή το euroclass. Γιατροί, φυσικοθεραπευτές, μόνιμοι κάτοικοι και πόσοι ακόμα μπορούν να έχουν νόμιμες εξαιρέσεις.

Παρόλα αυτά δεν θα διαφωνήσω ότι κάποιοι μπαίνουν και κομάντο και ότι γίνει. Σε αυτούς...τσάκισμα στα πρόστιμα.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Τίποτα δεν θα γίνει, όπως δεν γίνεται και για τον υπόλοιπο ΚΟΚ.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Γιατροί, φυσικοθεραπευτές,

Για αυτούς επιτρεπεται μονο 1 ατομο στο αμαξι απο όσο θυμαμαι, εδω ηταν στις πιο πολλες περιπτωσεις ηταν 2 ή φαμιλιες ολακερες

19 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

μόνιμοι κάτοικοι και πόσοι ακόμα μπορούν να έχουν νόμιμες εξαιρέσεις.

εκει να δεις γελιο, εχω 4 γνωστους που εχω κανει αιτηση απο οταν ανοιξε η πλατφορμα και ακομα περιμενουν... ο ενας παει χυμα γιατι δε γινεται αλλιώς (αν του κατσει κληση θα προσπαθησει να την ακυρωσει μετά), οι αλλοι 2 παιζουν συστημα μονα ζυγα οποτε καποιες μερες αναγκαστικα παιρνουν μεσα ή δανεικο αυτοκινητο συγγενων και ο τελευταιος που ειναι στα ορια παρκαρει εκτος δακτυλιου και περπαταει καθε μερα 700-800 μετρα απο/προς το αμαξι του (αναλογως που θα βρει παρκιν)...

13 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τίποτα δεν θα γίνει, όπως δεν γίνεται και για τον υπόλοιπο ΚΟΚ.

για εκει το βλεπω δυστυχως...

κ το κοστουμι πληρωνουν αυτοι που μενουν κεντρο ή πρεπει να το διαπερασουν με καποιο τροπο για να πανε στη δουλεια ή τα σπιτια τους...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Τίποτα δεν θα γίνει, όπως δεν γίνεται και για τον υπόλοιπο ΚΟΚ.

Να κι ένας που έχει πάρει χαμπάρι τι παίζει.

Εγώ πάντως γελάω λίγο με τα διόδια του Μπακογιάννη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...