Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 25/10/2021 στις 3:15 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Το Cayenne του υπουργού λογικά βγάζει κάτω απο 120γρ και κυκλοφορεί. 

Οι υπουργοί και οι βουλευτές μετακινούνται με τα υπηρεσιακά τους, τα οποία είναι όλα νέας τεχνολογίας. 😉

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δηλαδή το δικό μου Euro 5 (αγορασμένο καινούριο) με 98gr ρύπους και start stop και το dpf του κανονικά (όπου  ακριβώς πανομοιότυπος κινητήρας κυκλοφόρησε μετά με Euro 6) δεν μπορεί να μπει και κυκλοφορούν τα ταξί με βγαλμένο το dpf....

Fuck logic

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 6/11/2021 στις 3:11 ΜΜ, Fotis_Greece είπε

Hyundai i10 Style, 1200cc, ολοκαινουργιο, CO2=122 WLTP/ 104 NEDC, ΔΕΝ μπαινει δακτυλιο!

δεν είναι vw να το περάσουν καταλάθος με nedc 😁

Στις 25/10/2021 στις 8:08 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

Αν μάθεις κάτι από Fb κτλ που λες, πες μου σε παρακαλώ

άργησα , ρώτησα σήμερα, αλλά δεν έβγαλα άκρη . Το καλύτερο είναι να ρωτήσεις αντιπροσωπία να δεις μήπως αλλάζει κωδικός στην άδεια αν είναι εργοστασιακό ή μήπως ήταν μετατροπή ή κάπου έγινε λάθος

Το ίδιο θέμα το έχει και ένας με εισαγωγής panda cng

τα διπλού πάντως καυσίμου (εργοστασιακά) μπαίνουν κανονικά και τα βλέπει το σύστημα σαν αερίου χωρίς να να αναγράφεται CO2

Δημοσ.
Στις 6/11/2021 στις 3:11 ΜΜ, Fotis_Greece είπε

Hyundai i10 Style, 1200cc, ολοκαινουργιο, CO2=122 WLTP/ 104 NEDC, ΔΕΝ μπαινει δακτυλιο!

Αφου ο κατασκευαστης τσιγκουνευτηκε ενα φιλτρο/βελτιωση του μοτερ, ωστε να ριξει τους ρυπους κατω απο 120 οποτε γιατι σου κανει εντυπωση? Οτι πληρωνεις παιρνεις

Η Opel στο Corsa 1.0 του ΄15 βγαζει 104

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Αφου ο κατασκευαστης τσιγκουνευτηκε ενα φιλτρο/βελτιωση του μοτερ, ωστε να ριξει τους ρυπους κατω απο 120 οποτε γιατι σου κανει εντυπωση? Οτι πληρωνεις παιρνεις

Η Opel στο Corsa 1.0 του ΄15 βγαζει 104

μολις εκανες συγκριση ρυπων σε μοτερ 1.0 με 1.2, αλλα οκ το πορισμα που ηθελες να βγαλεις, για την αυταρεσκεια σου, το εβγαλες..''οτι πληρωσεις παιρνεις''.

το συνηθιζεις να συγκρινεις ετσι ανομια πραγματα και να βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, _Biohazard_ είπε

μολις εκανες συγκριση ρυπων σε μοτερ 1.0 με 1.2, αλλα οκ το πορισμα που ηθελες να βγαλεις, για την αυταρεσκεια σου, το εβγαλες..''οτι πληρωσεις παιρνεις''.

το συνηθιζεις να συγκρινεις ετσι ανομια πραγματα και να βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα;

Καμια αυταρεσκεια, ετσι κι αλλιως ο δακτυλιος δεν με ενδιαφερει, στους ρυπους εστιαζω και ως προς αυτο τον τομεα το μοτερ της Χιουνται χωλαινει, αν και κατα πολυ νεωτερο.

Συγκρινω 2 αμαξακια πολης, με αντιστοιχη ιπποδυναμη (90vs87), το ενα 6ετιας και το αλλο καινουργιο και ως προς τους ρυπους ξανατονιζω το παλαιοτερο μοτερ ειναι λιγοτερο ρυπογονο. Αυτο συμβαινει διοτι η Χιουνται τσιγκουνευτηκε, εκανε cost cutting, βαρεθηκε, whatever να βαλει ενα παραπανω φιλτρο.

Θες να το συγκρινεις με τον 1.2 του PSA? Ακομη και στην εκδοση με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη των 130 παλι οι ρυποι ειναι λιγοτεροι απο 122

Ναι οτι πληρωνεις παιρνεις. Οταν πληρωνεις ενα μοτερ με λιγοτερο RnD σε σχεση με τον ανταγωνισμο, παιρνεις και περισσοτερους ρυπους η καναταναλωση η μικροτερη ροπη κτλ

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

Συγκρινω 2 αμαξακια πολης, με αντιστοιχη ιπποδυναμη (90vs87), το ενα 6ετιας και το αλλο καινουργιο και ως προς τους ρυπους ξανατονιζω το παλαιοτερο μοτερ ειναι λιγοτερο ρυπογονο. Αυτο συμβαινει διοτι η Χιουνται τσιγκουνευτηκε, εκανε cost cutting, βαρεθηκε, whatever να βαλει ενα παραπανω φιλτρο.

 

Οι ρύποι που συζητάμε είναι μετρημένοι με το ίδιο πρότυπο ;

Δημοσ.

Δεν ξερω τι ακριβως φταιει και οτι πληρωνω παιρνω.

Το ιδιο μοντέλο (i10, style, 1200cc, αλλα με μηχανικο κιβώτιο ταχυτήτων) εχει 119 CO2 WLTP (αλλα δεν ηταν διαθέσιμο)

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε

Δεν ξερω τι ακριβως φταιει και οτι πληρωνω παιρνω.

Το ιδιο μοντέλο (i10, style, 1200cc, αλλα με μηχανικο κιβώτιο ταχυτήτων) εχει 119 CO2 WLTP (αλλα δεν ηταν διαθέσιμο)

 

αυτοματο πηρες εσυ δηλάδη (δεν το ειχες διευκρινισει στο αρχικο σου ποστ) ; τα αυτοματα εχουν λιγο πιο τσιμπημενες καταναλωσεις/ρυπους. 

  • Like 2
Δημοσ.

E ενταξει ρε παιδια, τι να κανουμε; δε μπαινει... δεν ειναι θεμα οτι πληρωνεις παιρνεις...

και εγω εσκασα 30+Κ το 2020 και εχω 139 NEDC ρύπους και "δε μπαινει" (με τον παλιο νόμο εμπαινε). Αν το επαιρνα αυτοματο (που ειναι m-oufa hybrid) θα εμπαινε... Δε με ενοιαζε ουδεποτε ο δακτυλιος (παντα παιρνω ενα μονο κ ενα ζυγό), πιο σοβαρο προβλημα ειναι η κινηση παρα ο δακτυλιος...

Δε θα τα βαψουμε και μαυρα και ουτε ειναι οτι πληρωνεις παιρνεις, το θεμα ειναι να το ξερεις απο την αρχη και να μη το παρεις για ελευθερο στο δακτυλιο και καταλήξεις εκτος...

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

E ενταξει ρε παιδια, τι να κανουμε; δε μπαινει... δεν ειναι θεμα οτι πληρωνεις παιρνεις...

και εγω εσκασα 30+Κ το 2020 και εχω 139 NEDC ρύπους και "δε μπαινει" (με τον παλιο νόμο εμπαινε). Αν το επαιρνα αυτοματο (που ειναι m-oufa hybrid) θα εμπαινε... Δε με ενοιαζε ουδεποτε ο δακτυλιος (παντα παιρνω ενα μονο κ ενα ζυγό), πιο σοβαρο προβλημα ειναι η κινηση παρα ο δακτυλιος...

Δε θα τα βαψουμε και μαυρα και ουτε ειναι οτι πληρωνεις παιρνεις, το θεμα ειναι να το ξερεις απο την αρχη και να μη το παρεις για ελευθερο στο δακτυλιο και καταλήξεις εκτος...

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι ο δακτύλιος, έτσι όπως υλοποιείται, είναι εντελώς προσχηματικος

Προσωπικά δεν μπορώ κατανοήσω πόσο πιο επιβαρυντικό είναι πχ ένα αμάξι των 120 χλγρ από ένα των 100 χλργ. Δεν μπορώ να το ποσοτικοποιησω.

Η δική μου άποψη είναι ότι εάν θέλεις να εφαρμόσεις ένα μέτρο για να μειώσεις την ρύπανση,  κόβεις όλα τα θερμικά μοτέρ στο μικρό δακτύλιο και όλα τα ντίζελ σε μεγαλύτερη ακτίνα

Το ότι πληρώνεις παίρνεις έχει να κάνει με την γενικότερη ποιότητα του αυτοκινήτου ως προϊόν και είναι εμφανές. Ειδικά στα μικρά πόλης που το περιθώριο συμπίεσης του κόστους είναι μικρότερο ίσως, τα κορεάτικα-γιαπωνεζικα υπολείπονται, αυτό είναι κοινή διαπίστωση. Φυσικά αυτό αντικατοπτριζεται και στην τιμή. Αλλά όπως σε όλα τα προϊόντα, έτσι και εκεί υπάρχει διαβάθμιση

Από κάπου πρέπει να κόψουν οι κατασκευαστές. Οι εκπτώσεις αυτές μπορεί να γίνουν είτε σε υλικά, είτε σε εξέλιξη, ανθρωποωρες

  • Confused 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, tutuyo είπε

Προσωπικά δεν μπορώ κατανοήσω πόσο πιο επιβαρυντικό είναι πχ ένα αμάξι των 120 χλγρ από ένα των 100 χλργ. Δεν μπορώ να το ποσοτικοποιησω.

Δεν καταλαβαίνω τι σε δυσκολεύει, ένα αμάξι των 120 γρ είναι 20% πιο επιβαρυντικό από ένα των 100 γρ.

6 ώρες πριν, tutuyo είπε

Η δική μου άποψη είναι ότι εάν θέλεις να εφαρμόσεις ένα μέτρο για να μειώσεις την ρύπανση,  κόβεις όλα τα θερμικά μοτέρ στο μικρό δακτύλιο και όλα τα ντίζελ σε μεγαλύτερη ακτίνα

Με λίγα λόγια Πονάει κεφάλι; Κόψει κεφάλι. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Με λίγα λόγια Πονάει κεφάλι; Κόψει κεφάλι. 

Ναι απολυτα.

Σε περιβαλλοντικα θεματα τα οποια εχουν και επιπτωσεις στην υγεια ολου του λεκανοπεδιου, θεωρω οτι ειναι ασπρο-μαυρο. Η ρυπαινεις η οχι. Δεν υπαρχει μεση λυση, ολιγον ρυπανση κατα το ολιγον εγκυος, δεν υπαρχουν γκρι περιοχες, δεν υπαρχουν ημιμετρα

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tutuyo είπε

Ναι απολυτα.

Σε περιβαλλοντικα θεματα τα οποια εχουν και επιπτωσεις στην υγεια ολου του λεκανοπεδιου, θεωρω οτι ειναι ασπρο-μαυρο. Η ρυπαινεις η οχι. Δεν υπαρχει μεση λυση, ολιγον ρυπανση κατα το ολιγον εγκυος, δεν υπαρχουν γκρι περιοχες, δεν υπαρχουν ημιμετρα

 

 

Σου διαφεύγει προφανώς το ότι η - στην ουσία - απαγόρευση κυκλοφορίας θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...