Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αφου εισαι με μηχανη, που επιτρεπεται, κατσε μπροστα τους και πηγαινε με 1χλμ/ω

Πας αριστερά όπως κάνουμε οι περισσότεροι αποφεύγοντας και τα μάτια της γάτας που κοπανάνε άσχημα. Αναγκάζομαι καμιά φορά εκεί στη Β.Σοφίας πριν το Σύνταγμα να πάω στη μέση του δρόμου γιατί οι λωρίδες είναι στενές και δεν έχει χώρο ενδιάμεσα και ψαρεύει τόσο που νομίζω θα μου φύγει το τιμόνι. Όσοι οδηγούν μηχανή και πάνε από εκεί θα το ξέρουν.

  • Απαντ. 440
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 5/10/2021 στις 10:56 ΠΜ, Lanike71 είπε

Επανέρχομαι για να αναφερθώ στο συγκεκριμένο σταθμό πάρκινγκ. Με λίγα λόγια, "θα κλείνεις θέση, αλλά θα είναι σα να μην κλείνεις". Κάνεις κράτηση, αλλά αν έρθει άλλος, παίρνει τη θέση...Επιεικώς απαράδεκτοι.

Στη σελίδα τους έχει διαθέσιμο πάρκινγκ στις 10 το πρωί και μετά στις 2 μεσημέρι (ενδιαμέσα εννοείται γεμίζει). Αλλά και πάλι, κανένας δε διασφαλίζει ότι θα υπάρχει.

Τότε, ποιός ο λόγος να κάνεις κράτηση;

Park Around app και όλα μια χαρά. Χρησιμοποιώ τον συγκριμένο σταθμό Polis Park όταν κατεβαίνω Αθήνα χρόνια τώρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

 

Δημοσ.
Στις 18/10/2021 στις 6:43 ΜΜ, mindreader είπε

Ερωτησεις:

- Η εκδοση σηματος απο το site για τον δακτυλιο, εχει καποιο χρονικο περιορισμο; πχ μεχρι το επομενο καλοκαιρι; Ή ειναι αοριστης διαρκειας μεχρι να αλλαξουν οι προυποθεσεις εισαγωγης στον δακτυλιο με καποιο νεο νομο;

- Η πινακιδα, ή η ΔΟΥ του κατοχου του αυτοκινητου που αιτειται στο σημα ελευθερης διελευσης, παιζει καποιο ρολο ή οχι; Μπορει ο κατοικος Αλεξανδρουπολης να αιτηθει και να λαβει το σημα; Γι'αυτο ρωτω αν παιζει ρολο, ή η πινακιδα, ή η ΔΟΥ (περι κατοικιας).

Ουδεις γνωριζει;

:(

Δημοσ.
8 ώρες πριν, skritikos είπε

Park Around app και όλα μια χαρά. Χρησιμοποιώ τον συγκριμένο σταθμό Polis Park όταν κατεβαίνω Αθήνα χρόνια τώρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

 

Τι εννοείς "δεν είχες πρόβλημα"; Εγώ περιέγραψα μία κατάσταση, πήρα τηλέφωνο κατευθείαν στο park polis και ζήτησα  κράτηση, κάτι που δε δέχτηκαν να γίνει.

Μέσω parkaround θα γινόταν δηλαδή;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mindreader είπε
Στις 18/10/2021 στις 6:43 ΜΜ, mindreader είπε

Ερωτησεις:

- Η εκδοση σηματος απο το site για τον δακτυλιο, εχει καποιο χρονικο περιορισμο; πχ μεχρι το επομενο καλοκαιρι; Ή ειναι αοριστης διαρκειας μεχρι να αλλαξουν οι προυποθεσεις εισαγωγης στον δακτυλιο με καποιο νεο νομο;

- Η πινακιδα, ή η ΔΟΥ του κατοχου του αυτοκινητου που αιτειται στο σημα ελευθερης διελευσης, παιζει καποιο ρολο ή οχι; Μπορει ο κατοικος Αλεξανδρουπολης να αιτηθει και να λαβει το σημα; Γι'αυτο ρωτω αν παιζει ρολο, ή η πινακιδα, ή η ΔΟΥ (περι κατοικιας).

Ουδεις γνωριζει;

1. Προς το παρόν το σήμα από το site δεν έχει καμία ισχύ, όταν βγει η νέα υπουργική απόφαση θα μάθουμε περισσότερα.

2. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει έως τώρα δεν θα παίζει κανένα ρόλο ούτε η πινακίδα ούτε η ΔΟΥ, όταν βγει η νέα υπουργική απόφαση θα μάθουμε περισσότερα.

  • Like 2
Δημοσ.

Δε βλέπω να καταργείται το μονά ζυγά

https://www.newsauto.gr/news/ta-agkathia-tou-neou-daktiliou/

ενδιαφέρον έχει η πρόταση για τα παλιότερα (βενζίνης) να μπαίνουν με μετατροπή σε lpg/cng

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Daktylios-Fysiko-aerio-ygraerio-h-lysh-toy-SEKOE_221928.asp

Δημοσ.

το τσιρκο συνεχίζεται...

τα euro 6 λεει θα χωριζονται σε όσα ταξινομήθηκαν πριν την 1/1/21 και αυτα που ειναι νωρίτερα, για όσα ταξινομηθηκαν απο 1/1 θα εχουν όριο 150 (!) ενω τα παλιότερα (εντος του 19 και 20 δηλαδή) στα 120 (...)

 

οτι να ναι... απορώ πραγματικά με δαυτους πια...

απλα και ομορφια, πειτε Euro 6 και αερια καυσιμα 5-6 μπαινετε, οι υπολοιποι μονα ζυγα, απλα και ομορφα...

Γιατι απο τη μια παει να το παιξει με το θεμα ρύπανσης αλλα απο την αλλη ξαναθυμιζω βαζει απο διπλα το μπαμπη με το ατος που εχει αρπαξει φλατζα εδω και 2 χρονια κ καιει πιο πολλα λαδια απο βενζινη...

Οτι δηλαδη ενα Euro 6 με dpf/gpf και 140 ή 150 μετρημένα γραμμαρια ειναι κακο αλλα ο μπαμπης μονα ζυγα με τα χρεπια του ειναι ΟΚ...

 

κ ξαναλεω ουτε με αφορα ουτε με επηρρεαζει στη καθημερινότητα μου αλλα ολο αυτό ειναι απλα ηλιθιο...

  • Like 4
Δημοσ.

Διόδια εδώ και τώρα σε όλους και σε όλα, άντε άσε τα ηλεκτρικά. Σε συνδυασμό πολλών πεζοδρομήσεων...

Αλλά πάρκινγκ γύρω γύρω και λεωφορία με κυκλικές διαδρομές μέσα στο κέντρο και την γραμμή 4 έτοιμη από καιρό...

 

 

 

Υ.Γ. και τώρα ξύπνησα... Κέντρο δουλεύω και παρκάρω σε μετρό για να κατέβω...

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι διοδια γιατι σε αυτη την χωρα εχει παραγινει με τα διοδια. Σε επιπεδο κανονικης ληστειας. Μεσα στο κεντρο μονο ηλεκτρικα , plugin υβδρικα η φυσικο αεριο ( με εξαιρεση αυτοκινητα τροφοδοσιας αναγκαστικα). Ουτε μονα ζυγα . Κανενα αλλο και ας ειναι euro 10. Βεβαια ολα αυτα προυποθετουν οτι υπαρχουν ελεγχοι. Στην πραξη τωρα μπαινουν ολοι.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, gbras είπε

Οχι διοδια γιατι σε αυτη την χωρα εχει παραγινει με τα διοδια. Σε επιπεδο κανονικης ληστειας. Μεσα στο κεντρο μονο ηλεκτρικα , plugin υβδρικα η φυσικο αεριο. Κανενα αλλο και ας ειναι euro 10. Βεβαια ολα αυτα προυποθετει οτι υπαρχουν ελεγχοι. Στην πραξη τωρα μπαινουν ολοι.

Υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται να πας κέντρο, ε εκεί να πληρώσεις... Όπως κι αυτοί που κατεβαίνουν στο κέντρο για ψώνια και πάνε με το αυτοκίνητο...

Γενικά όμως να μπορείς να φτάσεις με κάποιο τρόπο και βέβαια όσο πιο εύκολα γίνεται.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται να πας κέντρο, ε εκεί να πληρώσεις... Όπως κι αυτοί που κατεβαίνουν στο κέντρο για ψώνια και πάνε με το αυτοκίνητο...

Γενικά όμως να μπορείς να φτάσεις με κάποιο τρόπο και βέβαια όσο πιο εύκολα γίνεται.

 

Αυτος που θα κατεβει κεντρο για ηλιθιους λογους, θα πληρωσει να παρκαρει γιατι δεν υπαρχουν αρκετες θεσεις. Αυτο με τη προυποθεση πως δε θα παρκαρει παρανομα λογω ανοχης.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, paylidis είπε

το τσιρκο συνεχίζεται...

τα euro 6 λεει θα χωριζονται σε όσα ταξινομήθηκαν πριν την 1/1/21 και αυτα που ειναι νωρίτερα, για όσα ταξινομηθηκαν απο 1/1 θα εχουν όριο 150 (!) ενω τα παλιότερα (εντος του 19 και 20 δηλαδή) στα 120 (...)

Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το νόημα του ποστ.

Στα νέα αμάξια ο κανονισμός θα είναι λίγο πιο ελαστικός κατά 30 γραμμάρια. Στα παλιά που είναι παλιότερης τεχνολογίας και ίσως καίνε λάδια κλπ, ο κανονισμός θα είναι πιο αυστηρός, στα 120.

Έτσι όπως τα γράφεις αρχικά καταλαβαίνω λες και έγινε το ανάποδο

 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το νόημα του ποστ.

Στα νέα αμάξια ο κανονισμός θα είναι λίγο πιο ελαστικός κατά 30 γραμμάρια. Στα παλιά που είναι παλιότερης τεχνολογίας και ίσως καίνε λάδια κλπ, ο κανονισμός θα είναι πιο αυστηρός, στα 120.

Έτσι όπως τα γράφεις αρχικά καταλαβαίνω λες και έγινε το ανάποδο

 

Δεν το έγραψε σωστά για αυτό μπερδεύεσαι.

Στα νέα αμάξια (πρώτη κυκλοφορία 01/01/2021) θα λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές CO2 με βάση το πρότυπο WLPT που είναι πολύ αυστηρό, ενώ για τα παλιότερα θα πηγαίνουν με βάση το το NEDC, για αυτό σκέφτονται ειδικά για τα καινούργια να βάλουν όριο 150 γρ.

Η ουσία είναι ότι το παραπάνω είναι απλώς μια σκέψη, ένα πιθανό σενάριο, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

Να δουμε και τι θα αλλαξουν στο site του δακτυλιου.

19 ώρες πριν, Joshua21 είπε

1. Προς το παρόν το σήμα από το site δεν έχει καμία ισχύ, όταν βγει η νέα υπουργική απόφαση θα μάθουμε περισσότερα.

2. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει έως τώρα δεν θα παίζει κανένα ρόλο ούτε η πινακίδα ούτε η ΔΟΥ, όταν βγει η νέα υπουργική απόφαση θα μάθουμε περισσότερα.

Βγηκε η νεα υπουργικη αποφαση!

Τελικα το νεο σημα, θα εχει αοριστη διαρκεια, ή εχει χρονικο περιορισμο; Εκδιδεται αμεσα/αυτοματα μεσω του site;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...