kostasbm Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 αναρωτιεμαι, το μετρο στην Αθηνα δεν εξυπηρετει σημερα ?????
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 4 λεπτά πριν, kostasbm είπε αναρωτιεμαι, το μετρο στην Αθηνα δεν εξυπηρετει σημερα ????? Το μέτρο του δακτυλίου ή το μετρό?
Ntinaras Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το μέτρο του δακτυλίου ή το μετρό?
kostasbm Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το μέτρο του δακτυλίου ή το μετρό? ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo'
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Κάποιους τους εξυπηρετεί το μετρό, τους περισσότερους όμως όχι.
agnostos13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 6 λεπτά πριν, kostasbm είπε ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo' Αν υπήρχαν θέσεις στάθμευσης στους περισσότερους περιφερειακούς σταθμούς θα εξυπηρετούσε καλύτερα. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχει την έκταση του αντίστοιχου στο Λονδίνο, το Βερολίνο κλπ οπότε δεν καλύπτει αρκετές περιοχές.
plotolp Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Σήμερα άκουσα στο ραδιόφωνο κάτι πολύ ενδιαφέρον. Όταν ο Τρίτσης ξεκίνησε το μέτρο του δακτυλίου για να βοηθήσει με το κυκλοφοριακο στο κέντρο, τα επίσημα καταγεγραμμένα ΙΧ ηταν περίπου 500000. Σήμερα το νούμερο των ΙΧ είναι 3000000... Οπότε καταλαβαίνουμε ότι το πρόβλημα σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερο και την λύση που του είχε δοθεί τότε. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 59 minutes ago, kostasbm said: αναρωτιεμαι, το μετρο στην Αθηνα δεν εξυπηρετει σημερα ????? 23 minutes ago, kostasbm said: ενας τονος χαλαει τη συνταγη...δεν μπαινει ο ρημαδης... μετρo' Θέλει διπλάσιους αν όχι τριπλάσιους σταθμούς για να αναγκάσει πολύ περισσότερο κόσμο να εγκαταλείψει το ΙΧ για το κέντρο.
basilis_k6 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, plotolp είπε Σήμερα άκουσα στο ραδιόφωνο κάτι πολύ ενδιαφέρον. Όταν ο Τρίτσης ξεκίνησε το μέτρο του δακτυλίου για να βοηθήσει με το κυκλοφοριακο στο κέντρο, τα επίσημα καταγεγραμμένα ΙΧ ηταν περίπου 500000. Σήμερα το νούμερο των ΙΧ είναι 3000000... Οπότε καταλαβαίνουμε ότι το πρόβλημα σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερο και την λύση που του είχε δοθεί τότε. τα μισα ειναι παρκαρισμένα, εχουμε μετρο, η αθηνα πλέον ειναι διπλασια απο τοτε. προβλημα υπαρχει, μαγικες λυσεις οχι. κάπως πρεπει να παω στο κεντρο η να περασω απο αυτο. ας φτιαξουν επιτέλους τα μμμ. 1
plotolp Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε τα μισα ειναι παρκαρισμένα, εχουμε μετρο, η αθηνα πλέον ειναι διπλασια απο τοτε. προβλημα υπαρχει, μαγικες λυσεις οχι. κάπως πρεπει να παω στο κεντρο η να περασω απο αυτο. ας φτιαξουν επιτέλους τα μμμ. Η Αθήνα έχει όντος μεγαλώσει αλλά προς τα έξω, το κέντρο παραμένει ίδιο. Και τα παρκαρισμένα αποτελούν εξίσου πρόβλημα γιατί πιάνουν ολόκληρες λωρίδες δρόμων και δυσκολεύουν την στάθμευση όσων κινούνται. Εγώ ήθελα να δείξω πόσο χειρότερη είναι η κατάσταση σε σχέση με την εποχή που σκέφτηκαν αυτήν την λύση και πως χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμα για να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα. Ένας δακτύλιος δεν αρκεί. Συμφωνώ απόλυτα με τα ΜΜΜ. Πρέπει επιτελούν να τα φτιάξουν. Όπως λες κ εσύ μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν κ αν ο δακτύλιος είναι μια αρχή σίγουρα δεν αρκεί για να αλλάξει ουσιαστικά η κατάσταση.
basilis_k6 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 12 λεπτά πριν, plotolp είπε Η Αθήνα έχει όντος μεγαλώσει αλλά προς τα έξω, το κέντρο παραμένει ίδιο. Και τα παρκαρισμένα αποτελούν εξίσου πρόβλημα γιατί πιάνουν ολόκληρες λωρίδες δρόμων και δυσκολεύουν την στάθμευση όσων κινούνται. Εγώ ήθελα να δείξω πόσο χειρότερη είναι η κατάσταση σε σχέση με την εποχή που σκέφτηκαν αυτήν την λύση και πως χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμα για να λυθεί ένα τέτοιο πρόβλημα. Ένας δακτύλιος δεν αρκεί. Συμφωνώ απόλυτα με τα ΜΜΜ. Πρέπει επιτελούν να τα φτιάξουν. Όπως λες κ εσύ μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν κ αν ο δακτύλιος είναι μια αρχή σίγουρα δεν αρκεί για να αλλάξει ουσιαστικά η κατάσταση. ναι αλλα δεν μπαινουν ολοι στο κεντρο. σαφως και αυξηθηκαν τα ιχ που κινούνται αλλα οχι τοσο σε σχεση με τοτε. δεν υπηρχε και αττικη οδος μαζι με ολα τα αλλα. σε πρώτη φαση πρέπει να αλλάξουν τελείως τον τρόπο που δουλευουν τα λεωφορεια και το τραμ. πρεπει ολα να ειναι μικροτερα σε μεγεθος, να εχουν δική τους λωριδα παντου και να πηγαινουν απο σταθμο μετρο προς κομβικα σημεια και πάλι πισω στο σταθμο μετρο. το τραμ επισης πρεπει να αναβαθμιστει πολυ. ενα αδειο τραμ πηγαινε παραλληλα με την ποσειδωνος με 30χλμ. αστειο... ας κάνει ο δημος αθηνων δημοτική συγκοινωνία με εισιτήριο, αυτο ειναι χρησιμο και οχι ο περιπατος. Εντωμεταξύ σε 5 χρόνια ολοι θα εχουν ενα ηλετρκικο πατινι. θα ειναι τσαμπα πλεον. φτιαξε ποδηλατοδρομους επιτελους στην αθηνα, 2022 φτασαμε. 2
AristidisZ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε σε πρώτη φαση πρέπει να αλλάξουν τελείως τον τρόπο που δουλευουν τα λεωφορεια και το τραμ. πρεπει ολα να ειναι μικροτερα σε μεγεθος, να εχουν δική τους λωριδα παντου και να πηγαινουν απο σταθμο μετρο προς κομβικα σημεια και πάλι πισω στο σταθμο μετρο. το τραμ επισης πρεπει να αναβαθμιστει πολυ. ενα αδειο τραμ πηγαινε παραλληλα με την ποσειδωνος με 30χλμ. αστειο... Βασικά σε πρώτη φάση ας προσπαθήσουν μια βδομάδα να γράφουν όλους τους κόπανους που μπαίνουν στις υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες... Έχω σιχαθεί κάθε πρωί, και όταν τους κράζω με τη μηχανή σε κοιτάνε λες και είσαι εξωγήινος... 3
Ntinaras Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 3 ώρες πριν, AristidisZ είπε Βασικά σε πρώτη φάση ας προσπαθήσουν μια βδομάδα να γράφουν όλους τους κόπανους που μπαίνουν στις υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες... Έχω σιχαθεί κάθε πρωί, και όταν τους κράζω με τη μηχανή σε κοιτάνε λες και είσαι εξωγήινος... Αφου εισαι με μηχανη, που επιτρεπεται, κατσε μπροστα τους και πηγαινε με 1χλμ/ω 1
papoys1 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Θεωρώ πως αν υπήρχε η γραμμή που έλεγαν για επέκταση και έχει μείνει στα χαρτιά κάπου από Γαλάτσι και θα κατέληγε προς Ζωγράφου - Βύρωνα που είναι από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής θα ήταν πολύ διαφορετική η κατάσταση της κυκλοφορίας. Άρα λείπει αυτό που είπαν πολλοί. Πυκνή γραμμή ου θα εξυπηρετεί περισσότερα σημεία με μεγάλους πληθυσμούς. 1
AristidisZ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αφου εισαι με μηχανη, που επιτρεπεται, κατσε μπροστα τους και πηγαινε με 1χλμ/ω το έχω σκεφτεί, μη νομίζεις αλλά στη καλύτερη θα ακούσω ότι ευαγγέλιο υπάρχει και δεν υπάρχει και θα καθυστερήσω και εγώ να πάω στη δουλειά μου, στην χειρότερη θα με πετάξεις κάνας μακάκας κάτω... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα