Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχες προσωπικη εμπειρια απο 1 αμαξι.....1!!! και εγινες ειδικος για τα fsi;  Οσο για το vwclub, εκει μπαινει οποιος εχει προβλημα για να ρωτησει πως να το λυσει, δεν μπαινει καποιος που δεν εχει κανενα θεμα για να πει "ολα ΟΚ". Σε καθε φορουμ αυτοι που εχουν καποιο θεμα γραφουν συνηθως.

 

Ναι καποια fsi ισως εκαιγαν λαδια, ισως εκαναν μαλακια οι ιδιοκτητες. Yaris με 90.000χλμ και ολα τα σερβις σε Toyota καιει 1 λιτρο στα 5.000χλμ, σε εμας 2 fsi και ενα του GeorgeSmirlis δεν καινε σταγονα, πες μας εσυ την στατιστικη σου με το 1 αμαξι πριν αρχισεις σε καθε θεμα για VW λες οτι ρουφανε λαδι ή καινε πολλαπλασιαστες, λες και αλλα αμαξια δεν καινε πολλαπλασιαστες...(PS 13 χρονια και 160.000 ουτε καμμενο πολλαπλασιαστη...)

  • Like 1
  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειχες προσωπικη εμπειρια απο 1 αμαξι.....1!!! και εγινες ειδικος για τα fsi;  Οσο για το vwclub, εκει μπαινει οποιος εχει προβλημα για να ρωτησει πως να το λυσει, δεν μπαινει καποιος που δεν εχει κανενα θεμα για να πει "ολα ΟΚ". Σε καθε φορουμ αυτοι που εχουν καποιο θεμα γραφουν συνηθως.

Ενω εσυ απο ποσα εχεις; Διοτι το επιχειρημα σου ειναι οτι εισαι ιδοκτητης τετοιου αμαξιου. Αλλα ιδιοκτητης τετοιου αμαξιου υπηρξα κι εγω. Πώς γινεται λοιπον αυτο που χρησιμοποιεις εσυ ως επιχειρημα να το ακυρωνεις ως επιχειρημα και του αλλου;

 

Ναι καποια fsi ισως εκαιγαν λαδια, ισως εκαναν μαλακια οι ιδιοκτητες. Yaris με 90.000χλμ και ολα τα σερβις σε Toyota καιει 1 λιτρο στα 5.000χλμ, σε εμας 2 fsi και ενα του GeorgeSmirlis δεν καινε σταγονα, πες μας εσυ την στατιστικη σου με το 1 αμαξι πριν αρχισεις σε καθε θεμα για VW λες οτι ρουφανε λαδι ή καινε πολλαπλασιαστες, λες και αλλα αμαξια δεν καινε πολλαπλασιαστες...(PS 13 χρονια και 160.000 ουτε καμμενο πολλαπλασιαστη...)

Βαση της λογικης σου λοιπον, ολοι οι κακοι οδηγοι πανε σε group vag :lol:

 

Τωρα βεβαια το πώς οι πολλαπλασιαστες καιγονται με το κιλο απο μλκια ιδιοκτητη ειναι κατι που θα ειχε πολυ ενδιαφερον να μας το εξηγησεις...

Δημοσ.

Σε passat του 2007 στην αντιπροσωπεία ζητάνε 300

στη καρεντα για s3 του '07 μου είχαν βγάλει γύρω στο χιλιάρικο για αυτό το θέμα (700 τα υλικά και κάνα 300αρι εργατικά περίπου) , μου το έφτιαξε ταπετσέρης με ένα 250αρι 

Δημοσ.

Eισαι κατοχος group vag, η γνωμη σου δεν μετραει καθως εδω μεσα θα υποστηριζεις παντα την επιλογη σου, πραγμα που ειναι και λογικο εκτος απο προφανες (σε καρφωνει το ειρωνικο υφος). Για να σου λυσω λοιπον και την "απορια", περα απο προσωπικη πειρα (μιας που υπηρξα κατοχος αυτοκινητου του ομιλου, ολοκαινουργιου με τα σερβις του στην αντιπροσωπεια και στην ωρα τους κλπ) οι αποψεις εν ετει 2017 κυκλοφορουν ευκολα και μεσα στα εξειδικευμενα φορουμ αυτοκινησης, κι εκει δυστυχως δεν κρυβεστε ουτε οι ιδιοι οι κατοχοι, οταν αναζητατε πληροφοριες ή βοηθεια για τα συνηθισμενα προβληματα των αμαξιων σας. Μια βολτα λοιπον σε 5-6 φορουμ λυνει καθε απορια οποιουδηποτε αφελη, για το αν τα βγαζω απο το μυαλο μου ή αν εσυ γραφεις οπαδικα με το κριτηριο του...κατοχου που υποστηριζει την επιλογη του μεχρι τελους.

 

Δεν ειναι δα και κανα μυστικο οτι τα FSI ηταν γενικως τηγανια, ή οτι καινε πολλαπλασιαστες για πλακα κλπ κλπ... Εξαιρεσεις παντα υπαρχουν, γι'αυτο και δεν αμφισβητω καποιον οταν μου πει οτι το δικο του δεν παρουσιαζει τετοια προβληματα. Οταν ομως προσπαθει να μου το περασει ως κανονα, ανευ λοιπων επιχειρηματων, τοτε η κουβεντα αλλαζει προφανως. Διοτι, μια που επικαλεστηκες τη στατιστικη, δεν μας ειπες απο ποτε το αμαξι που ειναι ενα (1), ειναι υπολογισιμο στατιστικα...

1ον, πολλαπλασιαστές "για πλάκα" δεν καίνε. Τους έχω αλλάξει όλους (4) μέσα σε 12 χρόνια. Κόστος: 4*25=100€. Σοβαρό έξοδο.

2ον, για να σου κάψει τοσα λάδια πρέπει να μην του συμπεριφέρεσαι σωστα (κόφτες και κακή συντήρηση).

Ας κλειδώσει το τοπικ μιας και ξέφυγε πολύ!

  • Like 1
Δημοσ.

οι πολλαπλασιαστές είναι συνήθως προβληματικές παρτίδες ή έστω κακή επιλογή ανταλλακτικού 

 

σε όλες τις περιπτώσεις που ξέρω από ένα σημείο κι έπειτα υπήρχαν οι κατάλληλοι που δεν καίγονταν 

 

το πρόβλημα με τα vag δεν είναι ότι χαλάνε ή δε χαλάνε περισσότερο από άλλα (πχ ιαπωνικά), αλλά η συμπεριφορά του αντιπρόσωπου 

 

όταν τα προβλήματά σου λύνονται άμεσα δεν σε απασχολεί τόσο η εμφάνιση μιας βλάβης, όταν σου πρήζουν τα @@ ακόμα και ένας απλός πολλαπλασιαστής σου μένει ως κακή εμπειρία 

Δημοσ.

οι πολλαπλασιαστές είναι συνήθως προβληματικές παρτίδες ή έστω κακή επιλογή ανταλλακτικού

 

σε όλες τις περιπτώσεις που ξέρω από ένα σημείο κι έπειτα υπήρχαν οι κατάλληλοι που δεν καίγονταν

 

το πρόβλημα με τα vag δεν είναι ότι χαλάνε ή δε χαλάνε περισσότερο από άλλα (πχ ιαπωνικά), αλλά η συμπεριφορά του αντιπρόσωπου

 

όταν τα προβλήματά σου λύνονται άμεσα δεν σε απασχολεί τόσο η εμφάνιση μιας βλάβης, όταν σου πρήζουν τα @@ ακόμα και ένας απλός πολλαπλασιαστής σου μένει ως κακή εμπειρία

Πραγματικά όμως οι πολλαπλασιαστές είναι η πιο εύκολη δουλειά.

Βγάζεις καπάκι (φιλτροκούτι)

Βγάζεις τον καμμένο

Βάζεις καινούριο

Βάζεις καπακι (φιλτροκούτι)

ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ

  • Like 1
Δημοσ.

ναι μαζί σου, έχω ακούσει τύπους που έχουν spare μαζί τους για παν ενδεχόμενο :lol:

 

αλλά εμένα τη πρώτη φορά που μου κάηκαν (ήμουν στην επέκταση εγγύησης) πάω από κει μιας και ήμουν κοντά και ενώ ήταν δουλειά 3' μου λένε άστο και έλα σε 2-3 μέρες έχουμε δουλειά..

 

αφού γίναμε κώλος γιατί δεν είχε λογική να μείνω χωρίς αυτοκίνητο για αυτό (που φαινόταν αμέσως τι είναι δεν ήταν κάποια περίεργη βλάβη) μετά δεν έβρισκαν ότι έχω επέκταση

 

αφού το βρήκαν επειδή είχα την απόδειξη.. σπίτι (μιλάμε τώρα για ανούσια ταλαιπωρία πήγαινε έλα..) μου αλλάζουν τον έναν..

 

τους λέω ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι γιατί αν καεί ένας θα συνεχίσει η φάση, όχι

 

σε 5 μέρες καίγεται και 2ος, πάλι τσακωμός και εκεί άλλαξαν όλοι. και το πρόβλημα με τον 2.0tfsi είναι ότι ακόμα και έναν καμμένο πολλαπλασιαστή ο κινητήρας τρέμει υπερβολικά δεν μπορείς να μείνεις έτσι να πας όταν είναι εύκαιροι πρέπει να πας αμέσως (ενώ πχ σε κλιο 1.4 αν καεί ο πολλαπλασιαστής με το ζόρι το καταλαβαίνεις.. το audi πάνω από τις 1500 σαλ τρέμει της πουτάνας ) 

 

πάω κάνα δυο χρόνια μετά για service, (κάπου εκεί το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε κάμποσα χρόνια πλέον.. στα 4-5) μου λένε ξέρετε έχει γίνει ανάκληση στους πολλαπλασιαστες.. να το δούμε πριν κάνουμε οτιδήποτε άλλο

 

ΣΩΠΑ ρε! δεν το πιστεύω!! βλέπουν μου λένε α εσύ έχεις νέους που δεν έχουν θέμα..

 

ναι αλλά για να μπουν αυτοί οι νέοι μου ήπιατε το αίμα και αν δεν είχα και την επέκταση θα τους είχα πληρώσει από την τσέπη μου

 

βλέπεις λοιπόν, ότι κάτι σχετικά απλό μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό αν η εξυπηρέτηση είναι κουκουρούκου

 

ενώ αν έχεις αξιοπρεπές after sales αυτόματα έχεις και την φήμη του πιο αξιόπιστου.

  • Like 2
Δημοσ.

ναι μαζί σου, έχω ακούσει τύπους που έχουν spare μαζί τους για παν ενδεχόμενο :lol:

 

αλλά εμένα τη πρώτη φορά που μου κάηκαν (ήμουν στην επέκταση εγγύησης) πάω από κει μιας και ήμουν κοντά και ενώ ήταν δουλειά 3' μου λένε άστο και έλα σε 2-3 μέρες έχουμε δουλειά..

 

αφού γίναμε κώλος γιατί δεν είχε λογική να μείνω χωρίς αυτοκίνητο για αυτό (που φαινόταν αμέσως τι είναι δεν ήταν κάποια περίεργη βλάβη) μετά δεν έβρισκαν ότι έχω επέκταση

 

αφού το βρήκαν επειδή είχα την απόδειξη.. σπίτι (μιλάμε τώρα για ανούσια ταλαιπωρία πήγαινε έλα..) μου αλλάζουν τον έναν..

 

τους λέω ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι γιατί αν καεί ένας θα συνεχίσει η φάση, όχι

 

σε 5 μέρες καίγεται και 2ος, πάλι τσακωμός και εκεί άλλαξαν όλοι. και το πρόβλημα με τον 2.0tfsi είναι ότι ακόμα και έναν καμμένο πολλαπλασιαστή ο κινητήρας τρέμει υπερβολικά δεν μπορείς να μείνεις έτσι να πας όταν είναι εύκαιροι πρέπει να πας αμέσως (ενώ πχ σε κλιο 1.4 αν καεί ο πολλαπλασιαστής με το ζόρι το καταλαβαίνεις.. το audi πάνω από τις 1500 σαλ τρέμει της πουτάνας )

 

πάω κάνα δυο χρόνια μετά για service, (κάπου εκεί το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε κάμποσα χρόνια πλέον.. στα 4-5) μου λένε ξέρετε έχει γίνει ανάκληση στους πολλαπλασιαστες.. να το δούμε πριν κάνουμε οτιδήποτε άλλο

 

ΣΩΠΑ ρε! δεν το πιστεύω!! βλέπουν μου λένε α εσύ έχεις νέους που δεν έχουν θέμα..

 

ναι αλλά για να μπουν αυτοί οι νέοι μου ήπιατε το αίμα και αν δεν είχα και την επέκταση θα τους είχα πληρώσει από την τσέπη μου

 

βλέπεις λοιπόν, ότι κάτι σχετικά απλό μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό αν η εξυπηρέτηση είναι κουκουρούκου

 

ενώ αν έχεις αξιοπρεπές after sales αυτόματα έχεις και την φήμη του πιο αξιόπιστου.

Φυσικά και αποκτάς φήμη αφού επισκιάζει προβλήματα που διορθώνεις γρήγορα.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια και η συζήτηση πήγε στα λάδια, η αντιπροσωπία θεωρεί vw φυσιολογικό το να καίνε λάδια οι κινητήρες της. Είναι για την μακροζωία του κινητήρα Όσοι δεν σας καίει λάδια να το κοιτάξετε...πέσατε σε ελαττωματικό. Ειδικά τώρα που και στη φόρμουλα καίνε λάδια θα έρθει η στιγμή που θα δικαιωθείτε...

Επεξ/σία από achilles_g_
Δημοσ.

Μια και η συζήτηση πήγε στα λάδια, η αντιπροσωπία θεωρεί vw φυσιολογικό το να καίνε λάδια οι κινητήρες της. Είναι για την μακροζωία του κινητήρα Όσοι δεν σας καίει λάδια να το κοιτάξετε...πέσατε σε ελαττωματικό. Ειδικά τώρα που και στη φόρμουλα καίνε λάδια θα έρθει η στιγμή που θα δικαιωθείτε...

Μακροζωία κινητήρα; Καύση λαδιών; Εμένα που δεν καίει σταγόνα, αμάξι nissan primera p10 slx, μοντέλο του '91,με 780.000 χιλιόμετρα, βενζίνη, πως και δεν έπαθε τίποτα; Και όσα άλλα nissan είχα, ποτέ δε με καίγανε λάδια. Λάδια βλέπω να καίνε τα vag, και άλλα μεγάλου κυβισμού, που στροφάρουν ψιλά. Τώρα ένα αμάξι, ελαφρύ, καινούργιο,1.6, να καίει σαν φριτέζα, τι να πω...

Δημοσ.

Μακροζωία κινητήρα; Καύση λαδιών; Εμένα που δεν καίει σταγόνα, αμάξι nissan primera p10 slx, μοντέλο του '91,με 780.000 χιλιόμετρα, βενζίνη, πως και δεν έπαθε τίποτα; Και όσα άλλα nissan είχα, ποτέ δε με καίγανε λάδια. Λάδια βλέπω να καίνε τα vag, και άλλα μεγάλου κυβισμού, που στροφάρουν ψιλά. Τώρα ένα αμάξι, ελαφρύ, καινούργιο,1.6, να καίει σαν φριτέζα, τι να πω...

στά nissan ακόμα κ στά καινούργια μοντέλα γράφει  τό manual ,

αλλαγή λαδιών κάθε 6 μήνες η κάθε 7.500 χλμ αλλά  μάλλον ειναι χαζοί αυτοί ,

οι εξυπνοι ομως γερμαναράδες γράφουν αλλαγή σέ 15.000 η 20.000 χλμ ...

τό βλέπει αυτό ο μπαστουνόβλαχος ελληνάρας κ τά αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια κ την πατάει μετά ...

οσο γιά τήν ταπετσαρία οροφής φίλος μέ polo 1400 παρκαρισμένο 25 ημέρες τόν μήνα σέ κλειστό γκαράζ ,

εχει κρεμάσει η οροφή σάν σώβρακο ...η γυναίκα του πού εχει ενα atos ιδιας χρονολογίας 2000 (τά ειχαν αγοράσει κ τά 2 καινούργια) ολο τό καλοκαίρι στόν δρόμο στόν ηλιο κλπ , η οροφή του δέν εχει τό παραμικρό θέμα  :confused:

Δημοσ.

στά nissan ακόμα κ στά καινούργια μοντέλα γράφει τό manual ,

αλλαγή λαδιών κάθε 6 μήνες η κάθε 7.500 χλμ αλλά μάλλον ειναι χαζοί αυτοί ,

οι εξυπνοι ομως γερμαναράδες γράφουν αλλαγή σέ 15.000 η 20.000 χλμ ...

τό βλέπει αυτό ο μπαστουνόβλαχος ελληνάρας κ τά αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια κ την πατάει μετά ...

οσο γιά τήν ταπετσαρία οροφής φίλος μέ polo 1400 παρκαρισμένο 25 ημέρες τόν μήνα σέ κλειστό γκαράζ ,

εχει κρεμάσει η οροφή σάν σώβρακο ...η γυναίκα του πού εχει ενα atos ιδιας χρονολογίας 2000 (τά ειχαν αγοράσει κ τά 2 καινούργια) ολο τό καλοκαίρι στόν δρόμο στόν ηλιο κλπ , η οροφή του δέν εχει τό παραμικρό θέμα :confused:

Το ιδια και σε μένα στο passat (2006) κρέμασε φέτος το καλοκαίρι ενώ στο punto (2001) είναι ακόμα πάνω! Βέβαια καμία σχέση τα υφάσματα μεταξύ τους. Του passat 10 φορές πιο βαρύ και χίλιες πιο ωραίο.
Δημοσ.

τό βλέπει αυτό ο μπαστουνόβλαχος ελληνάρας κ τά αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια κ την πατάει μετά ...

οσο γιά τήν ταπετσαρία οροφής φίλος μέ polo 1400 παρκαρισμένο 25 ημέρες τόν μήνα σέ κλειστό γκαράζ ,

εχει κρεμάσει η οροφή σάν σώβρακο ...η γυναίκα του πού εχει ενα atos ιδιας χρονολογίας 2000 (τά ειχαν αγοράσει κ τά 2 καινούργια) ολο τό καλοκαίρι στόν δρόμο στόν ηλιο κλπ , η οροφή του δέν εχει τό παραμικρό θέμα  :confused:

Δεν μπορεις να συγκρινεις το πολο που εχει υφασμα κολλημενο σε αφρολεξ για να ειναι μαλακο με το ατος που εχει κατι σαν υφασμα κολλημενο σε πεπιεσμενο χαρτι.Αλλα υλικα, αλλη η αισθηση τους και άλλη η μακροζωια τους.

  • Like 2
Δημοσ.

Το ιδια και σε μένα στο passat (2006) κρέμασε φέτος το καλοκαίρι ενώ στο punto (2001) είναι ακόμα πάνω! Βέβαια καμία σχέση τα υφάσματα μεταξύ τους. Του passat 10 φορές πιο βαρύ και χίλιες πιο ωραίο.

Γνωμη μου. Αν ειναι να χαλαει μετα απο μερικα χρονια τι νοημα εχει να ειναι ωραιο και βαρυ κτλ; Ουτε το αγγιζεις ουτε κοιμασαι πανω. Στην οψη ιδια ειναι. Αρα τζαμπα κοστος στην αγορα και μετεπειτα στην επιδιορθωση.

Δημοσ.

Ο ουρανός του αυτοκινήτου θέλει πολύ προσοχή,βασικά καθαρισμός με χημικά και σκούπες αναρροφησης απαγορεύεται γιατι μπορεί να κρεμάσει η ταπετσαρία ακόμα και σε καινούριο αμάξι.

Επίσης οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν το καλοκαίρι στην Ελλάδα δεν ειναι ότι καλύτερο για τις εργοστασιακές κόλλες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...