YourTrueLegend Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Απο λαδια πως τα πας; Σε 1.6fsi του 2005 μην μου απαντησεις οτι δεν συμπληρωνεις... Κι επισης τα 325.000χλμ τα εχεις κανει χωρις καμια συντηρηση στο μοτερ; Δυσκολευομαι να το πιστεψω ειδικα για τον συγκεκριμενο κινητηρα, αλλα αν ισχυει, πιθανοτατα εισαι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Απο λαδια πως τα πας; Σε 1.6fsi του 2005 μην μου απαντησεις οτι δεν συμπληρωνεις...ΤΙΠΟΤΑ απολύτως. ΤΙΠΟΤΑ λέμε. Πρώτη φορά είχε καψει 400ml στα 13.000χλμ που έκανα στην τελευταία αλλαγή λαδιών. ΠΟΤΕ δεν συμπλήρωσα.Εδώ δεν χρειάστηκε να αλλάξω αναρτησεις και αμορτισέρ στα 324Κ χλμ. Σε όποιον και να το πω μου λέει πλάκα κάνεις και ότι δεν το πιστεύει. Έχει τα μαμά Sachs ακόμα πάνω. Στο μοτέρ τίποτα. Δεν έχει πειραχθει καθόλου και δεν χρειάστηκε τίποτα. Ούτε καδένα δεν έχει αλλαχτεί να φανταστείς.
YourTrueLegend Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ε τοτε πηρες κινητηρα με αστοχια υλικου...Διοτι οι κανονικοι 1.6fsi του 2005 ειναι τηγανια απο το πρωτο χιλιομετρο μολις βγουν απο το εργοστασιο. Εσενα προφανως κατι δεν πηγε καλα στη συναρμογη ή τα υλικα που βαλανε και ειχε αυτην την ασυνηθιστη συμπεριφορα να μην καιει. Σε οτι αφορα τα αμορτισερ, μπορεις να κανεις και 500.000χλμ αμα θες χωρις να τα αλλαξεις. Αυτο δε σημαινει οτι δεν εχουν φθαρρει ή οτι δεν επιβαλλεται να αλλαχτουν. Εχει διαφορα το "δεν χρειαζονται αλλαγη" με το "δεν τα αλλαζω εγω γιατι θεωρω οτι ειναι οκ". 3
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ε τοτε πηρες κινητηρα με αστοχια υλικου...Διοτι οι κανονικοι 1.6fsi του 2005 ειναι τηγανια απο το πρωτο χιλιομετρο μολις βγουν απο το εργοστασιο. Εσενα προφανως κατι δεν πηγε καλα στη συναρμογη ή τα υλικα που βαλανε και ειχε αυτην την ασυνηθιστη συμπεριφορα να μην καιει. Καλά όχι και αστοχία. Ίσως έτυχε, ναι. Για τηγάνια ξέρω τα 1.4 και 1.tsi της ίδιας περιόδου. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ρωτησα πριν λιγο για το ΤΤ του γιου μου σε απιον που ειναι κοντα μου στο Ν.Ηρακλειο και μου ειπε 100 ευρω αλλαγη ουρανου.Μου τον συστησε ο μαστορας που φτιαχνει το αμαξι .
kosmasdel Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ε τοτε πηρες κινητηρα με αστοχια υλικου... Χτυπιέμαι από τα γέλια!!! Ωραίος! 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Χτυπιέμαι από τα γέλια!!! Ωραίος!Και γω μόλις το διάβασα λέω πλάκα κάνει.
saleit Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 ΤΙΠΟΤΑ απολύτως. ΤΙΠΟΤΑ λέμε. Πρώτη φορά είχε καψει 400ml στα 13.000χλμ που έκανα στην τελευταία αλλαγή λαδιών. ΠΟΤΕ δεν συμπλήρωσα. Εδώ δεν χρειάστηκε να αλλάξω αναρτησεις και αμορτισέρ στα 324Κ χλμ. Σε όποιον και να το πω μου λέει πλάκα κάνεις και ότι δεν το πιστεύει. Έχει τα μαμά Sachs ακόμα πάνω. Στο μοτέρ τίποτα. Δεν έχει πειραχθει καθόλου και δεν χρειάστηκε τίποτα. Ούτε καδένα δεν έχει αλλαχτεί να φανταστείς. Ε ναι οκ, αλλά εγώ στο δικό μου, nissan primera p10 slx, έχω 770.018 αυτή την στιγμή km, και δεν έχω αλλάξει κάτι, ούτε λάδι μου καίει. Μπράβο πάντως για το αμάξι σου, που σου βγήκε άριστο! Σε δικό μου golf, παλιό, διαγραμμένο πλέον, έκαιγε λάδι, άστα να πάνε.... 1
Joshua21 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Μην κάνετε τον κόπο να απαντάτε στα γνωστά troll που μοναδικό σκοπό έχουν να γυρίσουν το νήμα αυτό σε flame τύπου VW vs ιαπωνικά ή οτιδήποτε άλλο. Το μόνο που πρόκειται να γίνει είναι να κλειδωθεί. 2
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ε ναι οκ, αλλά εγώ στο δικό μου, nissan primera p10 slx, έχω 770.018 αυτή την στιγμή km, και δεν έχω αλλάξει κάτι, ούτε λάδι μου καίει. Μπράβο πάντως για το αμάξι σου, που σου βγήκε άριστο! Σε δικό μου golf, παλιό, διαγραμμένο πλέον, έκαιγε λάδι, άστα να πάνε.... Σκυλαρος ο Ιάπωνας. Μπράβο φίλε μου!Σε οτι αφορα τα αμορτισερ, μπορεις να κανεις και 500.000χλμ αμα θες χωρις να τα αλλαξεις. Αυτο δε σημαινει οτι δεν εχουν φθαρρει ή οτι δεν επιβαλλεται να αλλαχτουν. Εχει διαφορα το "δεν χρειαζονται αλλαγη" με το "δεν τα αλλαζω εγω γιατι θεωρω οτι ειναι οκ".Φίλε μου δεν είμαι χαζός να θέτω την ζωή μου σε κίνδυνο, ουτε πάει βαρκα το αυτοκίνητο. Θελουν αλλαγή και θα αλλαχτούν. Μέχρι και πέρσι πέρασε κανονικά το κτεο με έλεγχο σε αμορτισέρ και αναρτήσεις χωρίς χαρτάκια και ιστορίες. 1
papoys1 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Κάπου διάβασα παραπάνω κάποιον να λέει πάρε υλικά και φτιάχτο μόνος σου. Επειδή πιάνουν τα χέρια μου έλεγα να το επιχειρήσω αλλά ευτυχώς.Είναι μεγάλο λούκι και πρέπει να ξέρεις μυστικά να κατεβάσεις το αφρολέξ από την οροφή και να το βγάλεις έξω χωρίς να το σπάσεις γιατί είναι πολύ λεπτό και ευαίσθητο. Μην το επιχειρήσετε.Θυμάμαι ένας που ήρθε και είχε ξεκινήσει να το κάνει μόνος.Κουλουβάχατα τα είχε κάνει Και είχε σπάσει και σε ένα σημείο το αφρολέξ.Έφυγα και δεν ξέρω τι έκανε. Ρε παιδιά μην το πηδάτε το νήμα.Πηγαίνετε αλλού να συζητήσετε αν ο Ιάπωνας ή ο Γερμανός είναι καλίτερος.
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Ον τοπικ αγκαιν. Ξέρουμε καλό ταπετσιερη στην Θεσσαλονίκη για αλλαγή ουρανου;
lary7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Απο λαδια πως τα πας; Σε 1.6fsi του 2005 μην μου απαντησεις οτι δεν συμπληρωνεις... Κι επισης τα 325.000χλμ τα εχεις κανει χωρις καμια συντηρηση στο μοτερ; Δυσκολευομαι να το πιστεψω ειδικα για τον συγκεκριμενο κινητηρα, αλλα αν ισχυει, πιθανοτατα εισαι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. O TrueLegent εχει σιγουρα προσβαση σε κάποιες απόρρητες στατιστικές, δεν εξηγειται αλλιώς να ξέρει περισσότερα για τα αυτοκινητα μας απο οτι εμεις οι ιδιοκτήτες τους...(1.6FSI και εδω με 0 καψιλο λαδιων....) @GeorgeSmirlis To αμαξι το πάρκαρες στον ήλιο μονιμα; 2
GeorgeSmirlis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 O TrueLegent εχει σιγουρα προσβαση σε κάποιες απόρρητες στατιστικές, δεν εξηγειται αλλιώς να ξέρει περισσότερα για τα αυτοκινητα μας απο οτι εμεις οι ιδιοκτήτες τους...(1.6FSI και εδω με 0 καψιλο λαδιων....) @GeorgeSmirlis To αμαξι το πάρκαρες στον ήλιο μονιμα; Όλο στον ήλιο είναι τόσα χρόνια. Επίσης θέλει κερωμα...
YourTrueLegend Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 O TrueLegent εχει σιγουρα προσβαση σε κάποιες απόρρητες στατιστικές, δεν εξηγειται αλλιώς να ξέρει περισσότερα για τα αυτοκινητα μας απο οτι εμεις οι ιδιοκτήτες τους...(1.6FSI και εδω με 0 καψιλο λαδιων....)Eισαι κατοχος group vag, η γνωμη σου δεν μετραει καθως εδω μεσα θα υποστηριζεις παντα την επιλογη σου, πραγμα που ειναι και λογικο εκτος απο προφανες (σε καρφωνει το ειρωνικο υφος). Για να σου λυσω λοιπον και την "απορια", περα απο προσωπικη πειρα (μιας που υπηρξα κατοχος αυτοκινητου του ομιλου, ολοκαινουργιου με τα σερβις του στην αντιπροσωπεια και στην ωρα τους κλπ) οι αποψεις εν ετει 2017 κυκλοφορουν ευκολα και μεσα στα εξειδικευμενα φορουμ αυτοκινησης, κι εκει δυστυχως δεν κρυβεστε ουτε οι ιδιοι οι κατοχοι, οταν αναζητατε πληροφοριες ή βοηθεια για τα συνηθισμενα προβληματα των αμαξιων σας. Μια βολτα λοιπον σε 5-6 φορουμ λυνει καθε απορια οποιουδηποτε αφελη, για το αν τα βγαζω απο το μυαλο μου ή αν εσυ γραφεις οπαδικα με το κριτηριο του...κατοχου που υποστηριζει την επιλογη του μεχρι τελους. Δεν ειναι δα και κανα μυστικο οτι τα FSI ηταν γενικως τηγανια, ή οτι καινε πολλαπλασιαστες για πλακα κλπ κλπ... Εξαιρεσεις παντα υπαρχουν, γι'αυτο και δεν αμφισβητω καποιον οταν μου πει οτι το δικο του δεν παρουσιαζει τετοια προβληματα. Οταν ομως προσπαθει να μου το περασει ως κανονα, ανευ λοιπων επιχειρηματων, τοτε η κουβεντα αλλαζει προφανως. Διοτι, μια που επικαλεστηκες τη στατιστικη, δεν μας ειπες απο ποτε το αμαξι που ειναι ενα (1), ειναι υπολογισιμο στατιστικα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα