Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο  κακος βιολογικος με 40 ευρω μπορει να κανει τη ζημια.Ισως απο αυτο το επαθε η κορη μου αλλα κρεμασε και στου γιου μου με ιδιο αμαξι   ΤΤ χωρις βολογικο .

Εσυ Ιαπωνας, τα παιδια γιατι δεν  προστατεψες και τα πηγες σε Γερμανικα χερια :X :X .

  • Like 3
Δημοσ.

Εσυ Ιαπωνας, τα παιδια γιατι δεν  προστατεψες και τα πηγες σε Γερμανικα χερια :X :X .

Δικιο εχεις αλλα αμαξι σε στυλ αυτο που ηθελαν coupe μονο το παλιο Hundai εβγαζε.Επισης η Celica....

Δημοσ.

ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις και τα σχόλια.

το 100αρικο δε το γλυτώνεις με τίποτα δηλαδή... :(

 

ναι, έχει γίνει βιολογικος αλλά το ίδιο έπαθε και φίλος που δεν είχε κάνει βιολογικό.

Ναι δεν το γλυτώνεις και καλά είσαι με 100.Εγώ πριν 5-6 μήνες στο opel (12 χρόνων ) με χίλια παζάρια πλήρωσα

120 στην Παλλήνη .Ξεκινήσαμε φυσικά από τα 150 .Παρακάτω με τίποτε.

 

Απλά θα το πας και πρέπει να το αφήσεις 4-5 ώρες γιατί είναι μανούρα στο κατέβασμα κόλημα και πάλι ανέβασμα.

Δεν ξέρω αν αυτός που λέει ο Γιάννης στο Περιστέρι χρησιμοποιεί άοσμες κόλλες  απλά εμένα για καμιά βδομάδα

μύριζε στο εσωτερικό όπως μυρίζει η βενζινόκολα,όχι έντονα αλλά ελαφρά γιατί όπως μου είπε χρησιμοποιεί

οικολογικές κόλλες και δεν έχουν έντονη μυρωδιά..

 

Σιγά μην τον πίστεψα. :lol:

Δημοσ.

Δεν νομίζω πως έχουν σχέση οι μάρκες.

Εκεί που το πήγα έφτιαχνε μόνο ταπετσαρίες οροφής και είδα τρία διαφορετικά αυτοκίνητα με το ίδιο πρόβλημα

και πιο καινούργια από το δικό μου.

 

όπως έλεγε ο μάστορας μεγάλο ρόλο παίζει ο ήλιος για όσους δεν έχουν πάρκινγκ.Ξηραίνει την  κόλα και όσο

πιο πολύ στο ήλιο μένει το αυτοκίνητο τόσο πιο γρήγορα κρεμάει.

 

Μας είπε και το άλλο.Οι οικολογικές κόλες δεν έχουν μεγάλες αντοχές και χαλάνε πιο γρήγορα,για αυτό όσοι 

έχετε παλιά αμάξια και δεν έχει ξεκολλήσει ακόμη τραβάτε την και πηγαίνετε να βάλετε καινούργια με κόλλες 

πράσινες και οικολογικές. :-D  :P

  • Like 1
Δημοσ.

Το βλεπω συχνα αυτο με το υφασμα να κρεμεται σε opel κυριως, αηδια οπως λεει ο ts. Απορω σε accent 22 ετων πως ειναι αθικτο ακομα.

 

Προφανώς επειδή το συγκεκριμένο accent ΔΕΝ έχει αφρολεξαρισμένο ύφασμα στον ουρανό.

 

3.jpg

 

Το αφρολέξ που είναι κολλημένο πάνω στο ύφασμα και η κόλλα που ενώνει αυτά τα δύο αρχίζουν να αλλοιώνονται στα 7 έτη. Το ύφασμα αρχίζει να ξεκολλάει σιγά σιγά, αν πιέσεις με το δάχτυλο το αφρολέξ δεν επανέρχεται στο σημείο που πίεσες, μέχρι κάποια στιγμή που θα κρεμάσει εντελώς το ύφασμα και θα κρέμεται από τις άκρες/την πλαφονιέρα/τις χειρολαβές/τα σκίαστρα. Εκτός και αν βραχεί σε βιολογικό καθαρισμό, οπότε θα κρεμάσει άμεσα. Δεν είναι θέμα μάρκας ή γκρούπ του αυτοκινήτου, φταίει η διάρκεια ζωής του αφρολεξαρισμένου υφάσματος, ακόμα και σε αποθήκη να μείνει το ύφασμα θα αρχίσει να χαλάει στα 7 χρόνια.

  • Like 3
Δημοσ.

Το έπαθα και εγώ μετά από βιολογικό καθαρισμό και στην αρχή δεν πήγε εκεί το μυαλό μου αλλά μετά από επίσκεψη σε ταπετσερη η πρώτη του ερώτηση ήταν αυτή..

  • Like 1
Δημοσ.

Και εμένα μετά απο 13 χρονια ξεκόλλησε η ταπετσαρια του ουρανού, είναι και μαύρο χρώμα το αμάξι.

Δέν έχει γίνει ποτέ βιολογικός καθαρισμός.

Που ρώτησα σε ταπετσέρη μου είπε 120 ευρώ.

Πρός το παρόν το έχω πιάσει με πινέζες και κολλήθηκε με βενζινοκολλα, εδω και 1 χρόνο είναι μια χαρά.

Δημοσ.

Ειναι λογικο να πεισει ο ουρανος στην 10ετια. Εγω παντως TS, στο ιδιο αυτοκινητο με 90 ευρω εντυσα ουρανο, ολες τις κολωνες και τα μπροστα πανακια απο τις πορτες, σε ταπετσιερη απο Αγιο Δημητριο. Αν ενδιαφερεσαι στειλε π.μ για ονομα.

Δημοσ.

Δικιο εχεις αλλα αμαξι σε στυλ αυτο που ηθελαν coupe μονο το παλιο Hundai εβγαζε.Επισης η Celica....

350z; ή πάει πολύ;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν λειτουργει, τουλαχιστον στο γκολφ που εχει ο φιλος... Το δοκιμασα αλλα η οροφη εχει αφρολεξ απο μεσα και εξωτερικο υφασμα που ειναι πολυ λεπτο. Αμα βαλεις κολλα αναμεσα στο αφρολεξ και την οροφη ολα κομπλε, αλλα στα σημεια που εχει φυγει το υφασμα απο το αφρολεξ οποιαδηποτε κολλα και να βαλεις αναμεσα βγανει απο την αλλη και γινεται χαλια

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Και σε εμένα σε Passat 2006 με ηλιοροφή ξεκόλλησε σχεδόν όλη από πίσω. Που μπορώ να το κάνω οικονομικά στην Θεσσαλονίκη; Έχει κανείς εμπειρία από καταστήματα στην συμπρωτεύουσα; Το αμάξι είναι με ηλιοροφή.

Είχα ρωτήσει κάπου σε ένα μαγαζί, δεν θυμάμαι και μου είπαν 250€. Αν θέλει 300 η αντιπροσωπεία δεν υπάρχει λόγος να το πάω σε κάποιο μαγαζάκι.

Αν έχετε κάποιον να προτείνετε με εμπειρία και ύπαρξη υφασμάτων τότε θα τον επισκεφτώ.

Έχει το ύφασμα με το αφρολεξ το οποίο έχει γίνει μην πω πως.

Δημοσ.

Ειναι λογικο να πεισει ο ουρανος στην 10ετια. Εγω παντως TS, στο ιδιο αυτοκινητο με 90 ευρω εντυσα ουρανο, ολες τις κολωνες και τα μπροστα πανακια απο τις πορτες, σε ταπετσιερη απο Αγιο Δημητριο. Αν ενδιαφερεσαι στειλε π.μ για ονομα.

Λογικο για πολυ συγκεκριμενους κατασκευαστες, μετρημενους στα δαχτυλα ενος χεριου.

Εννοειται οτι δε θα ελειπε η VW απο αυτους. Σε θεματα ποιοτητας και quality control μιλαμε για τον χειροτερο κατασκευαστη εδω και χρονια. Με αποτελεσμα να θεωρουμε λογικο να πεφτουν οι οροφες στη δεκαετια, να καινε λαδια, να καινε πολλαπλασιαστες, να χαλαει το κεντρικο κλειδωμα, να χαλανε οι γρυλλοι των παραθυρων κλπ κλπ

 

Ολα τα παραπανω ειναι προβληματα που περιμενεις να δεις σε αμαξι που οδευει προς αποσυρση και ΟΧΙ σε αμαξια 5ετιας-10ετιας.

  • Like 1
Δημοσ.

Λογικο για πολυ συγκεκριμενους κατασκευαστες, μετρημενους στα δαχτυλα ενος χεριου.

Εννοειται οτι δε θα ελειπε η VW απο αυτους. Σε θεματα ποιοτητας και quality control μιλαμε για τον χειροτερο κατασκευαστη εδω και χρονια. Με αποτελεσμα να θεωρουμε λογικο να πεφτουν οι οροφες στη δεκαετια, να καινε λαδια, να καινε πολλαπλασιαστες, να χαλαει το κεντρικο κλειδωμα, να χαλανε οι γρυλλοι των παραθυρων κλπ κλπ

 

Ολα τα παραπανω ειναι προβληματα που περιμενεις να δεις σε αμαξι που οδευει προς αποσυρση και ΟΧΙ σε αμαξια 5ετιας-10ετιας.

Έχω το Passat 3c2 1.6fsi απο τελη του 2005. Μόλις είχε προτοκυκλοφορησει. Από τότε του έχω κάνει 325.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχω αλλάξει αμορτισέρ, αναρτήσεις και άλλα πολλά καθώς βγήκαν φουλ αξιόπιστα. Επίσης έχω αλλαξει και τους 4 πολλαπλασιαστές και 3 μπεκ και την αντλία καυσίμου του ρεσερβοιρ. (Αυτά από τα σοβαρά). Ούτε τρίζουν πλαστικά ούτε τίποτα. Αν αυτά θεωρούνται πολλά οκ, τότε μην έχετε αυτοκίνητα. Είναι λογικό κάποια στιγμή να βγάλουν κάποιο πρόβλημα εφόσον δουλεύουν κάθε μέρα.

Δεν μιλάω για κάτι φθαρμένα πλαστικά κτλ, είναι λογικό σε τόσα χρόνια!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...