nautilus7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής σταθερής Wind και έκανα αίτηση φορητότητας στη Nova/Forthnet. Τελικά μου έκαναν αντιπροσφορά από τη Wind και αποφάσισα να παραμείνω εκεί και να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας. Όπως διάβασα και εδώ και σε άλλα forum, όπως επίσης και στην EETT έχω δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης το αργότερο 3 μέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής από τον νέο πάροχο: Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Ο συνδρομητής μπορεί να πληροφορηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης του τοπικού βρόχου από τον νέο πάροχο. Όπως φαίνεται από τη φωτογραφία με την πορεία της αίτησης από τη Nova, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου γίνεται η υποβολή της αίτησης. Μου δίνουν προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης για την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου. Χθες, Τρίτη 10 Οκτωβρίου, υπέβαλα ακύρωση της αίτησης φορητότητας (στο ίδιο κατάστημα Nova όπου έγινε και η υποβολή της). Εκεί με ενημέρωσαν ότι η προθεσμία ακύρωσης έχει περάσει και ότι η αίτηση θα προχωρήσει κανονικά. Το ίδιο μου είπαν και με γραπτό μήνυμα στο κινητό. Όπως τα καταλαβαίνω εγώ, από την Τρίτη μέχρι την Παρασκευή είναι 3 μέρες!!! Είναι η Τετάρτη, η Πέμπτη και η Παρασκευή, άρα 3 μέρες πριν. Η δικαιολογία τους είναι ότι η μέρα ενεργοποίησης (Παρασκευή), δεν υπολογίζεται στις 3 μέρες. Κάτι τέτοιο όμως δεν προκύπτει από την διατύπωση του κανονισμού της ΕΕΤΤ. Είναι ξεκάθαρο ότι λέει 3 μέρες πριν... (Πέμπτη = 1 μέρα πριν, Τετάρτη = 2 μέρες πριν, Τρίτη = 3 μέρες πριν). Γνωρίζω για να το δικαίωμα υπαναχώρησης και ότι αμέσως μετά μπορώ να ξαναγυρίσω τη γραμμή μου στον αρχικό πάροχο, αλλά το θέμα ότι αν ολοκληρωθεί η φορητότητα, θα με χρεώσει η Nova 35€ τέλος φορητότητας (όπως μου είχε πει όταν έκανα την αίτηση). Σκοπεύω να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
yazidis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Εχεις αποδεικτικα πως πηγες να κανεις την ακυρωση; δηλαδη τα φαξ που στειλατε; αν τα εχεις οκ μπορεις να εισαι οκ. Και σε μενα τις ιδιες μα**κιες κανανε και προφανως στο τελος δεν πληρωσα τιποτα. Το χει παραχεσει η Νοβα με την παραπληροφορηση. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Νομιζω οτι η αιτηση υπαναχωρησης ισχυει για πιο πολλες μερες δηλαδη 14!αλλα οταν το κανεις μεσω τηλεφωνου η ιντερνετ.Αν πηγες σε καταστημα αλλαζουν τα πραγματα 1
nautilus7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 @yazidis, βέβαια και έχω το φαξ. Το οποίο γράφει και αυτό για 3 μέρες πριν... @A.92, το ξέρω ότι για την υπαναχώρηση έχω 14 μέρες από τη στιγμή που ενεργοποιηθώ, αλλά εγώ μιλάω για το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας (χωρίς να έχω ενεργοποιηθεί) που είναι 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση.
yazidis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Λοιπόν, το καλοκαίρι και εγώ πέρασα τα ίδια. Συνοπτικά σου αναφέρω: - Ήμουν ΟΤΕ και κάνω αίτηση φορητότητας στη Νοβα, οπότε στα καπάκια με πήρε ο ΟΤΕ και μου έδωσε καλή προσφορά - Κάνω αίτηση ακύρωσης της φορητότητας και στέλνω με φαξ και στον ΟΤΕ και στη Νοβα - Πήρα τηλέφωνα και ασφαλώς μου είπαν ότι την είχαν λάβει (φυσικά όπως και εσύ την έστειλα 3 μέρες νωρίτερα) - Με ενεργοποίησε η Νοβα, και όταν πήρα να ζητήσω τον λόγο, ο ίδιος ο υπάλληλος μου είπε και σε μένα ότι δεν είναι 3 μέρες όπως και σε σένα. Του είπα "δηλαδή ρε φίλε, αν τη Δευτέρα πεις σε κάποιον σε 3 εργάσιμες, εννοείς Παρασκευή;" Και φυσικά μετά μου τα μασούσε. - Πήρα στον ΟΤΕ, και ζήτησα το τμήμα φορητότητας και τους εξήγησα τι είχε συμβεί, και πως εγώ ενώ έστειλα τα φαξ κτλ, με ενεργοποίησε η Νοβα, και τους ρώτησα αν σε αυτή τη περίπτωση που φυσικά δεν έφταιγα, αν θα ίσχυε η προσφορά που μου είχαν κάνει αν θα γυρνούσα πίσω, και αν θα έπρεπε να πλήρωνα τέλη επανασύνδεσης κτλ κτλ. Μου είπαν δεν είναι δικό μου φταίξιμο και πως θα ίσχυαν οι προσφορές. - Τελικά γύρισα στον ΟΤΕ, χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο από τη Νόβα. Εδώ να πω πως η Νοβα μου έστειλε αρχικά έναν πρώτο λογαριασμό για τις υπηρεσίες της, όπου τους είπα ότι προφανώς έχω ήδη φύγει και επιπλέον με δική σας υπαιτιότητα με πήρατε στο δίκτυο σας οπότε προφανώς και δε πληρώνω, και αργότερα μου έστειλαν έναν λογαριασμό που είχε μέσα τα τέλη διακοπής του συμβολαίου, 120 ευρώ. Μίλησα στο chat στο facebook πως θα ήθελα να με πάρουν τηλέφωνο για αυτόν και αυτόν τον λόγο, και με ρωτήσανε παραπάνω πράγματα, και εντέλει δε μου τηλεφώνησαν. Φυσικά τους είπα πως είχαν τα πράγματα, πως δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω, πως έστειλα την αίτηση ακύρωσης 3 μέρες νωρίτερα όπως λέει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ, πως πήρα και την πρώτη μέρα (Πέμπτη) τηλέφωνο και μου είπαν πως την είχαν λάβει, και πως πήρα τηλέφωνο και την τρίτη μέρα (Δευτέρα) και μου επιβεβαίωσαν πως έχει ληφθεί, και ουσιαστικά την 4η μέρα (Τρίτη) όταν πήρα τηλέφωνο ο υπάλληλος προσπαθούσε να με βγάλει τρελό και να ξεχάσουμε και τα μαθηματικά που μάθαμε στο δημοτικό. Στο τέλος μου ήρθε μήνυμα πως πιστώθηκαν τα χρήματα και πως ήταν μηδενικό το υπόλοιπο. Ελπίζω να βοήθησα. 1
nautilus7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Ναι φίλε μου βοήθησες. Βοήθησες να μην τρελαθώ και να μην ξεχάσω τα μαθηματικά και τα ελληνικά που ξέρω από το δημοτικό!!! Απ' ότι φαίνεται είναι πάγια τακτική της Nova αυτή... Να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ από σήμερα κιόλας ή να περιμένω την Παρασκευή αν τελικά με ενεργοποιήσουν; Θυμίζω πως η Nova είναι ενήμερη ήδη από χθες για την ακύρωση της φορητότητας, καθώς με ενημέρωσε με sms ότι είναι εκπρόθεσμη...
yazidis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Καταρχήν μίλησε με τη Wind και ενημέρωσε την για το τι συμβαίνει, και να σε διαβεβαιώσουν τηλεφωνικά καταγράφοντας τη συνομιλία πως θα ισχύει η προσφορά σε περίπτωση που σε πάρει η νόβα στο δίκτυό της, και πως δε θα έχεις κάποια επιπλέον χρέωση για να γυρίσεις πίσω αν γίνει κάτι τέτοιο για να είσαι καλυμμένος. Πάρε ένα τηλέφωνο στη Νόβα και εξήγησε τους τι έχει γίνει λέγοντάς τους πως έχεις στείλει την αίτηση ακύρωσης φορητότητας 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποίηση της γραμμής. Αν σου αρχίσουν τα μα μου, τους ενημερώνεις πως η οδηγία της ΕΕΤΤ μιλάει για 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποίηση της γραμμής και πως στην περίπτωση που σε ενεργοποιήσουν θα προβείς σε καταγγελία. Εννοείται με όποιον μιλάς σημειώνεις μέρα, ώρα και όνομα εκπροσώπου. 1
nautilus7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Μίλησα με Wind, θα ισχύει η προσφορά τους όταν με το καλό γυρίσω. Η Nova από την άλλη το χαβά της. Οι 3 εργάσιμες μετράνε μέχρι τις 2 το μεσημέρι λέει, γιατί μέχρι τότε δέχεται αιτήματα ακύρωσης ο ΟΤΕ. Εγώ πήγα απόγευμα, μετά τις 2μ.μ. και έκανα την ακύρωση. Οπότε το αίτημα στάλθηκε Τετάρτη στον ΟΤΕ. Κάτι τέτοιο όμως θεωρώ ότι δεν ισχύει γιατί: 1. Δεν το αναφέρει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ. 2. Από τη στιγμή που λειτουργούν τα καταστήματα θα πρέπει να θεωρείται εργάσιμη μέρα και το απόγευμα της Τρίτης που έκανα την ακύρωση. Αλλιώς να είναι κλειστοί το απόγευμα ή να μην δέχονται αιτήσεις. Υ.Γ. Είδα και τον αναλυτικό οδηγό της ΕΕΤΤ ο οποίος δεν αναφέρει τίποτα για 2 μ.μ. και ΟΤΕ. Μόνο για 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση γίνεται λόγος. Να τα βρει η Nova με τον ΟΤΕ και την ΕΕΤΤ...
bill2015 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 καλά σε λίγο ια σου πει ότι έπρεπε να το πας και στα γραφεία τους και να το στείλεις εσύ στον ΟΤΕ όλο μαλακιες λένε 1
yazidis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Νομιζω καποτε ειχα ακουσει οτι οι ωρες παιζουν ρολο σαν φυσικο ωραριο. Δηλαδη οτο θα πρεπει να σταλει εργασιμη ημερα νομιζω μεχρι τις 9.00 το βραδυ. Στην τελικη να σου πω και κατι; Γυρνας στη Wind και δεν πληρωνεις τη νοβα, και στελνεις μετα καταγγελια στην ΕΕΤΤ για το τι συμβαινει, και περιμενεις απαντηση και απο αυτους. 1
nautilus7 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Έτσι θα κάνω εννοείται. Όταν πήγα στο κατάστημα για την ακύρωση μου είπαν ότι "στις 3 μέρες δεν συμπεριλαμβάνεται η μέρα της ενεργοποίησης". Άρα αφού πήγα Τρίτη για την ακύρωση και η ενεργοποίηση είναι Παρασκευή έχουμε μόνο 2 μέρες την Τετάρτη και την Πέμπτη. Σήμερα τηλεφωνικά στο 13831, μου είπαν ότι "η εργάσιμη μέρα μετράει μέχρι τις 2 μ.μ γιατί μέχρι τότε δέχεται αιτήσεις ο ΟΤΕ". Οπότε αφού πήγα Τρίτη απόγευμα είναι σαν να έκανα την αίτηση την Τετάρτη, οπότε έχουμε πάλι δυο μέρες... Όπως βλέπετε, ψάχνουν τρόπους και λένε ό,τι πίπες τους έρχονται προκειμένου να μου κάνουν τα τρία... δύο. Μου θυμίζει τη θεωρία της σχετικότητας που κάναμε στο Πανεπιστήμιο (συστολή του χρόνου)...
giorgosvet Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Παιδες HELP.Εχω σοβαρο προβλημα.Ειμαι στην wind και κανω αιτηση στη νοβα online.Μου κανεi αντιπροσφορα η wind την αποδεχομαι και στελνω αιτημα ακυρωσης στη νοβα το οποιο ειναι εμπροθεσμο κι εγινε δεκτο οπως μου διαβεβαιωσε η νοβα.Ελα ομως που η γραμμη δεν γυρισε στη wind ακομα!Περασε 1 εβδομάδα.Η νοβα λεει οτι φταιει ο οτε και το προβλημα ειναι γενικο οτι δεν εχει απελευθερωσει τη γραμμη.Η wind μου λεει οτι τη γραμμη την εχει η νοβα.Αποτελεσμα αυτη τη στιγμη δεν εχω τηλεφωνο ουτε ιντερνετ(τωρα εχω μπει στο δωρεαν wifi σουπερμαρκετ!).Νεκρα όλα!και δεν ξερω ποιος φταιει και τι να κάνω!Παρακαλω οποιος μπορει να βοηθησει.SOS! :mad: ΥΓ Παιζει να το κανουν επιτηδες για να αναγκαστω να τους πω στη νοβα να ενεργοποιήσει τη γραμμη και να παω σε αυτους?
xirosiman Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2018 Στις 12/10/2017 στις 1:25 ΠΜ, nautilus7 είπε Έτσι θα κάνω εννοείται. Όταν πήγα στο κατάστημα για την ακύρωση μου είπαν ότι "στις 3 μέρες δεν συμπεριλαμβάνεται η μέρα της ενεργοποίησης". Άρα αφού πήγα Τρίτη για την ακύρωση και η ενεργοποίηση είναι Παρασκευή έχουμε μόνο 2 μέρες την Τετάρτη και την Πέμπτη. Σήμερα τηλεφωνικά στο 13831, μου είπαν ότι "η εργάσιμη μέρα μετράει μέχρι τις 2 μ.μ γιατί μέχρι τότε δέχεται αιτήσεις ο ΟΤΕ". Οπότε αφού πήγα Τρίτη απόγευμα είναι σαν να έκανα την αίτηση την Τετάρτη, οπότε έχουμε πάλι δυο μέρες... Όπως βλέπετε, ψάχνουν τρόπους και λένε ό,τι πίπες τους έρχονται προκειμένου να μου κάνουν τα τρία... δύο. Μου θυμίζει τη θεωρία της σχετικότητας που κάναμε στο Πανεπιστήμιο (συστολή του χρόνου)... Εν τελη τι εγινε? πληρωσες τιποτα η οχι? Εκανες καταγγελια? Στην ιδια φαση ειμαι κ εγω κ δν ξερω τι να κανω..
yazidis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2018 Αν έστειλες αίτηση ακύρωσης φορητότητας πριν τις 3 εργάσιμες ημέρες, και σε περίπτωση που έχεις στα χέρια σου και το αποδεικτικό του φαξ, προχωράς άφοβα και τους το εξηγείς. Στη χειρότερη να σε χρεώσουν τέλη αποδέσμευσης 120 ευρώ, που στην τελική δεν τα πληρώνεις, κρατάς όλα τα στοιχεία και τις αποδείξεις που έχεις, και τα στέλνεις στο τέλος στην ΕΕΤΤ κοινοποιώντας τα και στη Nova. 1
nautilus7 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά δεν έκανα καταγγελία γιατί η τηλεφωνική σύνδεση δεν είναι στο όνομά μου και δεν αποφάσισα εγώ. ΑΛΛΑ, έστειλα από περιέργεια μέιλ στην EETT για να τους ρωτήσω για το εν λόγω ζήτημα, και μου απάντησαν μετά από 3 μήνες ότι έχω δίκιο και αν θέλω και έχω τα (αποδεικτικά) χαρτιά μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία. Ιδού το μέιλ: Quote Αξιότιμε κύριε, Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα: 1. H προθεσμία για την υποβολή αίτησης ακύρωσης αιτήματος φορητότητας αριθμού σταθερής τηλεφωνίας είναι τουλάχιστον τρεις (3) εργάσιμες ημέρες πριν από την αναμενόμενη ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου. Η υποβολή της αίτησης ακύρωσης γίνεται στον πάροχο-δέκτη, δηλαδή στην εταιρία στην οποία υποβάλατε την αίτηση φορητότητας 2. Για παράδειγμα, εάν η αναμενόμενη ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ήταν η Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017 και η υποβολή της αίτησης ακύρωσης έγινε την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017 εντός των εργάσιμων ωρών του παρόχου-δέκτη, τότε η υποβολή είναι εμπρόθεσμη. 3. Διευκρινίζεται ότι στην περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, ο συνδρομητής, πέραν του δικαιώματος υποβολής αίτησης ακύρωσης του αιτήματος φορητότητας, έχει και το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αζημίως εντός 14 ημερών, εκτός και εάν έχει αποδεχθεί ότι θα απωλέσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση της σύνδεσης. 4. Προκειμένου η ΕΕΤΤ να διερευνήσει την υπόθεσή σας πρέπει να υποβάλετε καταγγελία στην οποία να αναφέρετε, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα. α. Πότε (ακριβής ημερομηνία) υπογράψατε τη σύμβασή σας και με ποιο τρόπο έγινε η σύναψή της (στο κατάστημα, τηλεφωνικά κ.λπ); β. Πότε (ακριβής ημερομηνία) ήταν η αναμενόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης στο δίκτυο του παρόχου-δέκτη (ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου σας); γ. Πότε (ακριβής ημερομηνία και ώρα) υποβλήθηκε η αίτηση ακύρωσης του αιτήματος φορητότητας, με ποιο τρόπο και αντίγραφό της. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφόρηση ή διευκρίνιση για το ανωτέρω θέμα. Όπως βλέπετε, το μόνο που μετράει είναι η αίτηση για ακύρωση της φορητότητας να έχει γίνει εντός των εργάσιμων ωρών του παρόχου-δέκτη, κάτι φυσικά που ισχύει αφού πήγα στο κατάστημά τους!!! Καμιά από τις π^%$#κες δικαιολογίες της Νόβα δεν ισχύουν!!! Προχωράτε ΑΦΟΒΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ όλοι!!! ΜΗΝ ΚΩΛΩΝΕΤΕ!!! Αν δεν κάνουμε κάτι εμείς οι απλοί καταναλωτές για να υπεραστιστούμε τα δικαιώματά μας ενάντια σε αυτούς τους νταβατζήδες, ποιος θα το κάνει; Η ΕΕΤΤ πρέπει να μάθει την τακτική τους. (τα λέω και για μένα, αλλά όπως είπα δεν αποφάσιζα εγώ αν θα κάνω καταγγελία ή όχι, αλλά συγγενής μου) Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2018 από nautilus7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα