Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν έχει γίνει ακόμα σύνδεση με το σύστημα πυρασφάλειας για να ανοίγουν αυτόματα οπότε δεν μπορούν να κλείσουν.

Έχει κι άλλους λόγους, πχ συμβάσεις με ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους σταθμούς του μετρό που έχουν και προαστιακό...

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χρειαζονται χρηματα για τα λεωφορεια λενε .... μπορει να ισχυει αυτο αλλα για ποιο λογο βαλανε οθονες που σου διχνουν την διαδρομη σε λεωφορεια που εχουν να κινηθουν 10 χρονια !!!! . και σε πολλα αλλα παρομοια .

  • Like 2
Δημοσ.

Οι αχρηστοι επενδυσαν εκατομυρια στο πως θα μας ελενχουν - βγαλουν κιναλλα χρηματα σαν νταβαδες απο την αναγκη μας, αλλα δεν εκαναν το απλουστερο πραγμα να μειωσουν την τιμη του εισιτηριου στο σωστο ωστε να ξαναγινει προσβασημο στους πολιτες. Με δυο λογια πληρωνουμε για να εχουμε ΜΜΜ κρατικα και φθηνα και αυτοι θελουν να εχουν και υπερκερδος, εβαλαν εισιτηριο και σταδιακα οσο το συνηθιζαμε το αυξανανε και τωρα τρωγομαστε μεταξυ μας. Ωραια πραγματα... Τοσο δυσκολο εινα απλα να γυρισουν το εισιτηριο πισω στα 30 σεντς; Δεν τους ενδιαφερει η ευημερια μας, να μας χαλασουν θελουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Χρειαζονται χρηματα για τα λεωφορεια λενε .... μπορει να ισχυει αυτο αλλα για ποιο λογο βαλανε οθονες που σου διχνουν την διαδρομη σε λεωφορεια που εχουν να κινηθουν 10 χρονια !!!! . και σε πολλα αλλα παρομοια .

Εδώ ασφαλίζουν χαλασμένα οχήματα, στις οθόνες θα κολλούσαν;

  • Like 1
Δημοσ.

 να μειωσουν την τιμη του εισιτηριου στο σωστο ωστε να ξαναγινει προσβασημο στους πολιτες.

30 ευρώ (ή 15 ευρώ μειωμένο) είναι μια χαρά προσιτή τιμή.

 

Για πιο φθηνά υπάρχει το ποδήλατο.

 

Το ότι κάποιοι δεν βγαίνουν έχει να κάνει με την κατάσταση της οικονομίας και τις κοινωνικές πολιτικές και όχι με τις τιμές των εισιτηρίων.

  • Like 2
Δημοσ.

Ποσες φορες εχω καταραστει την χωρα που γενηθηκα οταν περιμενα 10 λεπτα 14.00 το μεσημερι τον Αυγουστο σε γεματο σταθμο, μεσα σε αποπνικτικη ζεστη επειδη τα καμαρια μου θελανε και αδειες τον Αυγουστο.

Κανένας δεν διαμαρτύρεται όμως, γιατί γουστάρουν δημόσιες συγκοινωνίες. Αντιθέτως όταν είχαν γίνει ιδωτικά τα λεωφορεία πριν σχεδόν 3 δεκαετίες, όλοι γκάριζαν.

 

Ας φάνε δημόσιο .

  • Like 1
Δημοσ.

30 ευρώ (ή 15 ευρώ μειωμένο) είναι μια χαρά προσιτή τιμή.

 

Για πιο φθηνά υπάρχει το ποδήλατο.

 

Το ότι κάποιοι δεν βγαίνουν έχει να κάνει με την κατάσταση της οικονομίας και τις κοινωνικές πολιτικές και όχι με τις τιμές των εισιτηρίων.

Μα τι λες, όλα σχετικά είναι, το εισιτήριο των ΜΜΜ είναι κομμάτι της κοινωνικής πολιτικής. Η ύπαρξη τους είναι θέμα κοινωνικής πολιτικής, αλιώς ας ξαναγυρίσουμε στα ιδιωτικά όπως τη δεκαετία του 60, τότε όμως το εισιτήριο έκανε μερικά δέκατα της δραχμής. Αλλά ας μην πάμε τόσο παλιά, όταν αγοράστηκαν οι τωρινοί συρμοί, το εισιτήριο είχε τότε ανέβοι στις 100 δραχμές και πολοί είχαν διαμαρτυρηθεί. 30 σεντς σημερινά. Η θέση μου είναι απλή, αν θέλουν χρήματα ας το κάνουν τόσο φθηνό που να είναι προσβάσημο σε όλους με ευκολία και θα το προτιμήσουν απο ΙΧ. Τότε θα θυσαυρίσουν, απλός βασικός νόμος του εμπορίου... Τα λοιπά είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και εκτός θέματος.

Δημοσ.

Πρόβλεψη για πραγματικό ηλεκτρονικό εισιτήριο (app για τηλέφωνα με nfc) αντί για κάρτες υπάρχει μέσα στο κόστος των πενήντα εκκατομυρίων ή μπα;

  • Like 1
Δημοσ.

καλα οκ εγω θα περιμενω σε 6 μηνες να παω να βγαλω μια απο της δυο καρτες υπομονη εχουμε χρονο μεχρι τοτε taxi beat

Δημοσ.

αν θέλουν χρήματα ας το κάνουν τόσο φθηνό που να είναι προσβάσημο σε όλους με ευκολία και θα το προτιμήσουν απο ΙΧ. Τότε θα θυσαυρίσουν, απλός βασικός νόμος του εμπορίου...

Θεωρητικά έχεις δίκιο αλλά πρακτικά όχι.

 

Αυτή την στιγμή το κόστος του εισιτηρίου, σε συνδυασμό με την απουσία ελέγχου επιτρέπουν σε οποιονδήποτε θέλει να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ να το κάνει.

Ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν μπαίνουν στα μέσα λόγω κόστους.

 

Αν κάποτε πολλαπλασιαστούν οι γραμμές και η συχνότητα δρομολογίων (ώστε να εγκαταλείψουν περισσότεροι τα αυτοκίνητά τους) μπορεί ν' αλλάξει το παραπάνω.

Δημοσ.

Πρόβλεψη για πραγματικό ηλεκτρονικό εισιτήριο (app για τηλέφωνα με nfc) αντί για κάρτες υπάρχει μέσα στο κόστος των πενήντα εκκατομυρίων ή μπα;

Η υπάρχουσα εφαρμογή καταργείται τέλος του μήνα (πρόσφατα είχαν καταργήσει μια παλιότερη έκδοση) και απ' ότι διάβασα εδώ δεν θα βγει άλλη.

Δημοσ.

Άρα το κάνουν σε όλες τις απεριορίστων ή έτυχε σε εσένα;

 

Μαλλον το διατύπωσα λάθος. Η καρτα που είχαμε μεχρι τώρα (από χαρτόνι) είχε τα παντα σημειωμένα με στυλό. Η καινουργια τα εχει όλα τυπωμένα.

 

Στο site τους διαβάζω ότι "Σε αντίθεση με τις σημερινές κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η ισχύς των ATH.ENA CARD δεν ξεκινά από την πρώτη ημέρα του μήνα αλλά από την ημέρα που θα γίνει η πρώτη επικύρωσή της." Οπότε αν την χτυπήσεις στις 10 του μήνα θα ισχύει μεχρι τις 9 που επόμενου.

Το ερωτημα είναι: Αν πας για να πλήρωσεις αλλο ένα μήνα πριν λήξει ο προηγουμενος θα σου κανει ανανεωση ή θα πρεπει να λήξει πρώτα αυτό που εχεις μέσα και μετά να προσθέσεις;

 

Ασχετο αλλα φίλος εβγαλε χθες πενθημερη καρτα.. Τα μηχανήματα δεν δεχόντουσαν με τίποτα 20αρικο οποτε πήγε στον γκισέ. Σήμερα μπήκε στο λεωφορείο και το μηχανημα είχε μήνυμα στην οθόνη ότι δεν δεχεται καρτες γενικότερα. Καλή αρχή.

Δημοσ.

30 ευρώ (ή 15 ευρώ μειωμένο) είναι μια χαρά προσιτή τιμή.

 

Για πιο φθηνά υπάρχει το ποδήλατο.

 

Το ότι κάποιοι δεν βγαίνουν έχει να κάνει με την κατάσταση της οικονομίας και τις κοινωνικές πολιτικές και όχι με τις τιμές των εισιτηρίων.

για ποιον είναι προσιτή τιμή?

  • Like 1
Δημοσ.

Ρωτας για να ξερεις ε; Μηπως εισαι τζαμπατζης;

Και να ειναι τζαμπατζης δηλαδη εσενα το ζορι σου πιο ειναι?Εισαι μαλλον απο αυτους που πρεπει να τους αφαιρεθει το δικαιωμα ψηφου!!!Γεμισαμε ξαφνικα σωστους Ελληνες πολίτες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...