Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Φαντάζομαι ότι εννοεί πως αυτό θα μπορούσε να γίνει και με τον ΑΤ. Αν χάσεις όμως την ταυτότητα, πάρεις καινούρια με νέο ΑΤ κι η κάρτα απεριορίστων έχει τον παλιό ΑΤ? 1
Frod0 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Έχοντας την βγάλει την εν λόγω κάρτα εν λόγω για πληρώνοντας για ένα μήνα (30 ευρώ) χρειάζεται να περνάω την κάρτα απο τα ελεκτικά μηχανήματα στο μετρό (άν και δεν λειτουργόυν οι μπάρες ακόμα) και στα λεωφορεία και τρόλει;
haHa Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Για πιο λόγο χρειάζομαι το ΑΜΚΑ για να βγάλω μια γ**οκαρτα; Φαντάζομαι ότι εννοεί πως αυτό θα μπορούσε να γίνει και με τον ΑΤ. α) Γιατι μπορεις να ξαναβγαλεις την καρτα απεριοριστων αν την χασεις και δεν θα χαθει το υπολοιπο της, μιας και θα κανουν ταυτοποιηση μεσω ΑΜΚΑ. Μεσω του ΑΜΚΑ θα κανουν ταυτοποιηση και για τους ανεργους κλπ για να τους δωσουν δωρεαν καρτα. β) Γιατι το AMKA ειναι αριθμος που δεν αλλαζει σε αντιθεση με την αστυνομικη ταυτοτητα που αλλαζει. γ) Γιατι ενα δεκαχρονο δεν εχει αστυνομικη ταυτοτητα, αλλα εχει ΑΜΚΑ. 1
eaglos Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Για να βελτιώσουν τις συγκοινωνίες θα πρέπει να υπάρχουν έσοδα. Και δεδομένα ένα σημαντικό ποσοστό δεν κόβουν εισιτήριο σχεδόν ποτέ. Δεν γίνεται τα ΜΜΕ της Αθήνας να λειτουργούν μόνο με κρατική επιχορήγηση. Από που και ως που ο κάτοικος της κάτω Αχλαδιάς να πληρώνει τις μεταφορές των άλλων.. -- Το παραμύθι με τους πειρατές που χαντακώνουν τα ΜΜΜ, τη μουσική βιομηχανία, την κιν/κή βιομηχανία και τον έρωτα, έχει παλαιώσει. Ας ανακαλύψουμε άλλη μια φορά τον τροχό όταν μετά από 5-10 χρόνια ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα ΜΜΜ θα είναι εξίσου χάλια. Όλοι πληρώνουν φόρους και τέλη, ανεξάρτητα από το αν κάνουν χρήση της υπηρεσίας ή αγαθού στα οποία καταλήγουν. Διαφορετικά η μισοί θα είχαμε δρόμους και ρεύμα και οι άλλοι μισοί θα ήταν με λάμπες πετρελαίου και κάρα. -- Ερώτηση επί του θέματος. Ξέρουμε πότε θα μπορείς να βγάζεις ΑΤΗ.ΕΝΑ ticket με 1,4 Ευρώ και όχι να πληρώνεις προκαταβολικά 4,5 Ευρώ; 1
orfibous Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Ερώτηση επί του θέματος. Ξέρουμε πότε θα μπορείς να βγάζεις ΑΤΗ.ΕΝΑ ticket με 1,4 Ευρώ και όχι να πληρώνεις προκαταβολικά 4,5 Ευρώ; Αν το ηλεκτρονικό εισητήριο δεν γινόταν για να εξυπηρετήσει ανώτερα συμφέρωντα από αυτά των επιβατών, δηλαδή να ενισχύσει τους ελεκτικούς μηχανισμούς του ΟΑΣΑ, έτσι ώστε να τον ετοιμάσει για την ιδιοτικοποίηση, τότε θα μπορούσες και από τώρα. Είναι απλά τσαπατσουλιά. Για να γίνει η εισαγωγή του μονού εισητηρίου, χρειάζονται μόλις 5 λεπτά για να έναν προγραμματιστή να τα εισάγει στο σύστημα. Πραγματικά είναι απλά αμέλεια. 1
prometheas Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Έχοντας την βγάλει την εν λόγω κάρτα εν λόγω για πληρώνοντας για ένα μήνα (30 ευρώ) χρειάζεται να περνάω την κάρτα απο τα ελεκτικά μηχανήματα στο μετρό (άν και δεν λειτουργόυν οι μπάρες ακόμα) και στα λεωφορεία και τρόλει; Ναι χρειάζεται...
prometheas Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 -- Το παραμύθι με τους πειρατές που χαντακώνουν τα ΜΜΜ, τη μουσική βιομηχανία, την κιν/κή βιομηχανία και τον έρωτα, έχει παλαιώσει. Ας ανακαλύψουμε άλλη μια φορά τον τροχό όταν μετά από 5-10 χρόνια ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα ΜΜΜ θα είναι εξίσου χάλια. Όλοι πληρώνουν φόρους και τέλη, ανεξάρτητα από το αν κάνουν χρήση της υπηρεσίας ή αγαθού στα οποία καταλήγουν. Διαφορετικά η μισοί θα είχαμε δρόμους και ρεύμα και οι άλλοι μισοί θα ήταν με λάμπες πετρελαίου και κάρα. -- Ερώτηση επί του θέματος. Ξέρουμε πότε θα μπορείς να βγάζεις ΑΤΗ.ΕΝΑ ticket με 1,4 Ευρώ και όχι να πληρώνεις προκαταβολικά 4,5 Ευρώ; Σύντομα.. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ένα μέσο για καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής και μπορεί να δώσει αξιόπιστα εργαλεία για βελτιστοποίηση συγκοινωνιών / δρομολογίων και εισαγωγή νέων δυνατοτήτων (πχ χρεωση με βάση απόσταση, κλιμακωτές χρεώσεις κλπ). Εαν και κατά πόσο αυτές οι δυνατότητες θα αξιοποιηθούν από την διοικηση του ΟΑΣΑ και την πολιτική ηγεσία του εκάστοτε Υπουργείου Μεταφορών (ή όπως αλλιως θα λέγεται στο μέλλον) είναι άλλο θέμα. Για την καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής δεν αρκει μόνο η χρήση τεχνολογικής υποδομής. Απαιτείται παράλληλα 1. Ισχυρή φύλαξη στο μετρό, ΗΣΑΠ για να μην έχουμε συνεχείς βανδαλισμούς στα μηχανήματα. Και επιτέλους επειδή ξερουμε ποιοί ειναι αυτοί, ας κάνει και η αστυνομία το έργο της. Ειμαι σιγουρος οτι αν συλληφθουν 2-3 από δαύτους και περάσουν κανένα μήνα στη φυλακή, όλα θα σταματήσουν ως δια μαγείας.. 2. Συνεχείς ελέγχους στα ΜΜΜ και προστιμα όπου χρειάζεται στους παραβάτες, ενεξαρτήτως χρώματος, βάρους ύψους φύλου κλπ.. 3. Ο ΟΑΣΑ να μπορέσει να αξιοποιήσει τα χρήματα αυτά και να ανανεώσει τα σαράβαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους ή και να δώσει καλύτερες υπηρεσίες.. Είναι ομως πραγματικά λυπηρό να προσπαθούμε να πούμε τα αυτονόητα και κάποιοι να κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν... 2
eaglos Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Επίσης, για όσους ρωτάνε σχετικά με το τι θα γίνει εαν λήξει το εισιτήριο πρωτού βγουν από το Μετρό, απάντηση είναι απλή. Ό,τι ακριβώς θα γινόταν εαν έπεφτες πάνω σε ελεγκτή μέσα στο συρμό ή κατά την έξοδο από αυτόν. Είναι ακριβώς το ίδιο με το να μην έχεις χάρτινο εισιτήριο και να πέσεις σε έλεγχο ή να έχει λήξει το χάρτινο και να πέσεις σε έλεγχο. Κοινώς 42 Ευρώ -για κανονικό εισιτήριο- πρόστιμο αν το πληρώσεις επιτόπου. ΥΓ: Το ερώτημα για την εφαρμογή TfA δεν είναι αν θα δουλεύει αλλά πόσες χιλιάδες ευρώ πλήρωσαμε στη Masabi για κάτι που 2 χρόνια μετά είναι άχρηστο και κατά τα άλλα χάνουμε λεφτά από τους τσαμπατζήδες. 1
dukepapass Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Βάλε ad block Xaxaxa καλό !!! Άσχετο οι πακιστανοι μαυροι και ενα σορό τζαμπατζηδες που έμπαιναν χωρις να πληρώνουν τα παιδια γιατι μονο οι Έλληνες εχουν την υποχρέωση οταν δεν έχουν εισιτήριο τι θα κάνουν θα πηδάν απο τα παράθυρα η θα περνάν ελεύθερα;;; 3
Lied Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δηλαδη αν θελω να παω για ενα κωλοκαφε στο κεντρο με τον ησαπ πρεπει να πληρωσω 4,5 ευρω το χαρτακι για ημερησιο ή να παρω το πακετακι των 10+1; την παλευουνε; Οχι, μπορεις να παρεις και μια 5δα, μένουν μεσα στην καρτα οσα δε χρησιμοποιήσεις, για την επόμενη φορα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Έχοντας την βγάλει την εν λόγω κάρτα εν λόγω για πληρώνοντας για ένα μήνα (30 ευρώ) χρειάζεται να περνάω την κάρτα απο τα ελεκτικά μηχανήματα στο μετρό (άν και δεν λειτουργόυν οι μπάρες ακόμα) και στα λεωφορεία και τρόλει;Πρέπει να την περνάς και στην είσοδο και έξοδο και ισχύει το ίδιο και για τα λεωφορεία.Αυτό γίνεται για να αποτρέψουν τη χρήση της από διαφορετικά άτομα ταυτόχρονα.Αυτό δεν ισχύει η κάρτα έχει και φωτογραφία όποτε ξέρουν ποιός την χρησιμοποιεί. Τώρα εσύ χαλαρά την δίνεις σε κανένα Πακιστανό που σου μοιάζει αφού στην φωτό σε έβγαλε σοκολατι Πάντως για τους τζαμπατζήδες που λέτε μια χαρά θα περνάνε μαζί με άλλους και στο εξωτερικό όπου δεν είχε σεκιούριτι μια χαρά περνούσαν/πηδούσαν τις μπαρες
Sordnaxela Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Γνωρίζει κανείς εάν πρέπει να δώσω τα 30 ευρώ με την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας ή αν μπορώ να την πάρω δωρεάν και να τη φορτίσω αργότερα????
rey7 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Στο μετρο την περνάς και στην εισοδο και στην εξοδο, σε ΟΑΣΑ μονο κατα την εισοδο 3
pluss Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Γνωρίζει κανείς εάν πρέπει να δώσω τα 30 ευρώ με την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας ή αν μπορώ να την πάρω δωρεάν και να τη φορτίσω αργότερα???? Σύμφωνα με το www.athenacard.gr, ''για την έκδοση προσωποποιημένης ATH.ENA Card, απαιτείται αγορά προϊόντος διάρκειας τουλάχιστον 30 ημερών ή/και αποθήκευση αξίας τουλάχιστον €10''. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα